Jump to content

Recommended Posts

Sal,

 

Ma enerveaza de ceva timp o chestie...fumul scos atunci cand ii dau talpa serioasa - masina e cea din semnatura. Un nor mare de fum in spate de zici ca e de la vapor cu aburi.

Ce e ciudat este ca daca o turez brusc pe loc, chiar la 4000 de ture, nu scoate pic de fum. Nimic.

Aveti idee de ce scoate fum in mers si nu scoate deloc cand stau pe loc ??? Mie mi se pare ciudat rau de tot.

Sa nu-mi ziceti de motorina findca pun euro 5 si am incercat toate firmele din Romania, consumabilele sint noi, totul in rest pare in regula.

Pls dati cu parerea

 

10x

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok, da' pe loc de ce nu da fum ?...ca doar si atunci functioneaza injectoru'

207841[/snapback]

in sarcina e altceva

daca ai observat pe loc nu poti accelera mai mult de 4000 rpm, in sarcina poti accelera pana la 4750 daca nu ma insel.

nu stiu exact care e explicatia, am vazut mai multe masini care in mers scoteau fum si pe loc nu.

 

cand schimbi vitezele de obicei? la ce rpm.

Link to comment
Share on other sites

Cea mai ieftina si simpla operatiune pe care o poti face este sa cureti valva (supapa) EGR. Mai ales ca descrii o variatie de intensitate a fumului in functie de temp. motorului. Stiu baietii de la Filaret care e. E o piesa mecanica nu are nici un senzor care sa-i poata decela blocarea si deci nu se vede la tester...

O simpla supozitie...

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

Cea mai ieftina si simpla operatiune pe care o poti face este sa cureti valva (supapa) EGR. Mai ales ca descrii o variatie de intensitate a fumului in functie de temp. motorului. Stiu baietii de la Filaret care e. E o piesa mecanica nu are nici un senzor care sa-i poata decela blocarea si deci nu se vede la tester...

O simpla supozitie...

207894[/snapback]

 

Am curatat-o deja...din pacate nu asta e motivu :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te linistesti si sa nu mai pui pentru inceput motorina de la OMV si petrom. :blink:

Prietenii stiu de ce.

In al doilea rand verifica epuratorul sa fie curat. Macar cat de cat.

In al treilea rand, cum mai stai cu consumul de ulei de la turbina?

:)

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te linistesti si sa nu mai pui pentru inceput motorina de la OMV si petrom. :blink:

Prietenii stiu de ce.

In al doilea rand verifica epuratorul sa fie curat. Macar cat de cat.

In al treilea rand, cum mai stai cu consumul de ulei de la turbina?

:)

208028[/snapback]

 

M-am mai linistit...cred ca "asa face toate dom'le"

Cu uleiu e ok deocamdata...nivelul la joja e asa cum trebuie

Mai bine zi-mi cand aduci 1502 sa il vad si eu :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa-l gasesc pe realoem...mie mi l-a aratat mecanicul cand am facut revizia sapt trecuta. E chiar langa filtrul de aer, intr-o cutiuta de plastic asa cu doua cocoase. Costa cam 220 de ron, si eu am de gand sa-l schimb preventiv. Ca simptome cand e infundat cica da fum rau de tot, si daca se imbacseste de tot baga gaze in motor, sare joja...

 

Poti sa incerci sa-l schimbi macar elimini o posibila cauza, si la banii astia nu e cine stie ce....

Link to comment
Share on other sites

la motoarele turbo-diesel este considerata normala aparitia fumului negru in sarcina..la schimbul de trepte...cresterea sarcinii se realizeaza prin cresterea cantitatii de combustibil..in cazul motoarelor diesel valoarea lamda in functie de care se face raportul sarcina combustibil este variabila pe o plaja mult mai larga decat la motoarele pe benzina unde lamda tinde care 1..mai pe romaneste..in momentul in care cresti sarcina brusc..sau o scazi..apare un exces de motorina care nu poate fi ars deoarece nu exista suficient aer pt a avea loc combustia..inevitabil apare un surplus care este eliminat..fumul negru reprezinta motorina nearsa..funingine..la masinile prevazute cu filtru de particule acest fum este mult mai redus sau chiar inexistent..in concluzie ca sa te calmezi e perfect normal ..uitate la orice masina noua diesel ..stai in spatele ei la semafor si o sa vezi acelasi fum negru cand schimba treapta de viteza....

si un bonus ca sa te linistesti: The full load limit of a diesel engine in normal service is defined by the "black smoke limit", beyond which point the fuel cannot be completely combusted; as the "black smoke limit" is still considerably lean of stoichiometric it is possible to obtain more power by exceeding it, but the resultant inefficient combustion means that the extra power comes at the price of reduced combustion efficiency, high fuel consumption and dense clouds of smoke, so this is only done in specialised applications (such as tractor pulling) where these disadvantages are of little concern...asa ca data viitoare cand vedeti pe strada vreun bmw care lasa dara de fum ..excesiv de mult fum..posibil sa nu aibe probleme cu turbina :blink:

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

sau chip...deci lamda despre care ziceam nu e sonda..e un simbol si reprezinta un raport..fizica alea alea.. :)

208104[/snapback]

 

 

Aaaa,chestii complicate,fizica,simboluri :blink:

Ma gandeam ca lamda vine de la London Academy of Music and Dramatic Art :)

 

Am invatat prin scoala generala de lambda,stii tu ,alfabetul grecesc alea,alea... :)

Link to comment
Share on other sites

si un bonus ca sa te linistesti: The full load limit of a diesel engine in normal service is defined by the "black smoke limit", beyond which point the fuel cannot be completely combusted; as the "black smoke limit" is still considerably lean of stoichiometric it is possible to obtain more power by exceeding it, but the resultant inefficient combustion means that the extra power comes at the price of reduced combustion efficiency, high fuel consumption and dense clouds of smoke, so this is only done in specialised applications (such as tractor pulling) where these disadvantages are of little concern...asa ca data viitoare cand vedeti pe strada vreun bmw care lasa dara de fum ..excesiv de mult fum..posibil sa nu aibe probleme cu turbina :blink:

208054[/snapback]

 

Nu stiu daca ai fost atenta ,exemplul dat de tine se refera la tractoare, in topic era vorba de un BMW. :)

 

PS

 

Tractor,a se intelege:"Autovehicul cu mare putere de actiune, folosit in agricultura si in industrie",sa nu existe nici o confuzie,mi-au ajuns lectiile de fizica :)

Link to comment
Share on other sites

la motoarele turbo-diesel este considerata normala aparitia fumului negru in sarcina..la schimbul de trepte...cresterea sarcinii se realizeaza prin cresterea cantitatii de combustibil..in cazul motoarelor diesel valoarea lamda in functie de care se face raportul sarcina combustibil este variabila pe o plaja mult mai larga decat la motoarele pe benzina unde lamda tinde care 1..mai pe romaneste..in momentul in care cresti sarcina brusc..sau o scazi..apare un exces de motorina care nu poate fi ars deoarece nu exista suficient aer pt a avea loc combustia..inevitabil apare un surplus care este eliminat..fumul negru reprezinta motorina nearsa..funingine..la masinile prevazute cu filtru de particule acest fum este mult mai redus sau chiar inexistent..in concluzie ca sa te calmezi e perfect normal ..uitate la orice masina noua diesel ..stai in spatele ei la semafor si o sa vezi acelasi fum negru cand schimba treapta de viteza....

si un bonus ca sa te linistesti: The full load limit of a diesel engine in normal service is defined by the "black smoke limit", beyond which point the fuel cannot be completely combusted; as the "black smoke limit" is still considerably lean of stoichiometric it is possible to obtain more power by exceeding it, but the resultant inefficient combustion means that the extra power comes at the price of reduced combustion efficiency, high fuel consumption and dense clouds of smoke, so this is only done in specialised applications (such as tractor pulling) where these disadvantages are of little concern...asa ca data viitoare cand vedeti pe strada vreun bmw care lasa dara de fum ..excesiv de mult fum..posibil sa nu aibe probleme cu turbina :blink:

208054[/snapback]

 

 

Multumesc mult...chiar ma intrebam ce topic sa deschid ca sa imi raspunzi si mie :)

Pasiune pentru motoare si inginerie, fizica sau alte d-astea mai rar pentru o fata.

O sa verific totusi si sonda lambda si filtru' de recircul a gazelor

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.