Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu stiu daca ai fost atenta ,exemplul dat de tine se refera la tractoare, in topic era vorba de un BMW. :blink:

 

PS

 

Tractor,a se intelege:"Autovehicul cu mare putere de actiune, folosit in agricultura si in industrie",sa nu existe nici o confuzie,mi-au ajuns lectiile de fizica :)

208224[/snapback]

si daca n-ai mai fi atat de inversunat pe mine...ai intelege ca o aplicatie a acestei tehnici de a castiga putere prin reducerea eficientei combustiei sunt motoarele de utilitare..da tractorul unde nu ii intereseaza p'aia cat le consuma tractorul atata timp cat trage tone..insa ca am zis eu pe urma ca s-ar putea sa nu aibe pr cu turbina..de multe ori o consecinta a chiptuning-ului este intr-adevar aparitia unei dare mai dense de fum..la motoarele diesel...

ideea e ca in general la diesel pr asta e comuna si e normala...asta am vrut sa zic..nu sa vb de tractoare..asa cum iti place tie sa crezi..

Link to comment
Share on other sites

de multe ori o consecinta a chiptuning-ului este intr-adevar aparitia unei dare mai dense de fum..la motoarele diesel...

ideea e ca in general la diesel pr asta e comuna si e normala...

208287[/snapback]

 

EVRIKA ! dooh...

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

ce stie fata asta!mi-ar placea sa te vad manjita de ulei pe maini si un pic pe fatza...sa iesi de sub masina si sa imi zici de raportul sarcina-combustie...

scuze de OT...acum am realizat...imi cer scuze inca o data

Link to comment
Share on other sites

si daca n-ai mai fi atat de inversunat pe mine...ai intelege ca o aplicatie a acestei tehnici de a castiga putere prin reducerea eficientei combustiei sunt motoarele de utilitare..da tractorul unde nu ii intereseaza p'aia cat le consuma tractorul atata timp cat trage tone..insa ca am zis eu pe urma ca s-ar putea sa nu aibe pr cu turbina..de multe ori o consecinta a chiptuning-ului este intr-adevar aparitia unei dare mai dense de fum..la motoarele diesel...

ideea e ca in general la diesel pr asta e comuna si e normala...asta am vrut sa zic..nu sa vb de tractoare..asa cum iti place tie sa crezi..

208287[/snapback]

 

Vai,cum poti sa crezi ca sunt inversunat pe tine. :blink:

Am inteles ca lucrezi in mediu auto,esti profesionista,ma asteptam sa citesc niste explicatii cat de cat corecte si cu termeni tehnici folositi corect.

Pana la urma ai si tu dreptate,unele BMW-uri merg ca niste tractoare deci exemplul dat de tine se potriveste :)

Link to comment
Share on other sites

mai ..cit de rautaciosi sintetzi ..cu fetele.. :) ..

 

este normal sa scoata fum dieselul mai ales cind este in accelerare mai mult sau mai putin brusca....e simplu si de explicat babeste ... cind mergi cu 100 (525d) ai un consum instantaneu de 5 la suta ... si daca te uiti in spate nu se vede nimic ... daca ai dai talpa ai sa vezi ca se duce in 25 la suta instantaneul dar in acelasi timp nu mai vezi in spate de fum ...

 

 

concluzia este DA!..ESTE NORMAL SA SCOATA FUM! :blink:

 

degeaba ai dai 4000 ture pe loc .. cantitatea de motorina necesara obtinerii a 4000 ture pe loc este extrem de mica ... de exemplu eu am ridicat masina pe capre pt a verifica daca am "uruit" in rulmentzi ..si i am dat 160 kM/h cu masina suspendata ... stupoare ...masina avea un consum de pina in 2 la suta ... :) ...asta tocmai pt ca nu era in sarcina ...cit despre fum ... nici nu mirosea (vorba vine)

 

 

ciaolica'

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

mai ..cit de rautaciosi sintetzi ..cu fetele.. :)  ..

 

  este normal sa scoata fum dieselul  mai ales cind este in accelerare  mai mult sau mai putin brusca....e simplu si de explicat babeste ... cind mergi cu 100 (525d) ai un consum instantaneu de 5 la suta ...  si daca te uiti in spate nu se vede nimic ... daca ai dai talpa ai sa vezi ca se duce in 25 la suta instantaneul  dar in acelasi timp nu mai vezi in spate de fum ... 

    concluzia este  DA!..ESTE NORMAL SA SCOATA FUM! :blink: 

 

  degeaba ai dai 4000 ture pe loc  .. cantitatea de motorina necesara obtinerii a 4000 ture pe loc  este extrem de mica ...  de exemplu eu am ridicat masina pe capre pt a verifica daca am "uruit" in rulmentzi  ..si i am dat 160 kM/h  cu masina suspendata ...  stupoare  ...masina avea un consum de pina in 2 la suta ... :) ...asta tocmai pt ca nu era in sarcina      ...cit despre fum ... nici nu mirosea (vorba vine)

ciaolica'

208415[/snapback]

 

sa traiesti sa-nfloresti

Link to comment
Share on other sites

la link-ul de mai jos gasesti filtrul de recirculare a gazelor arse:

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...316&hg=11&fg=15

 

piesa nr. 11 - brather. e 50 de euro la dealerii BMW.

 

eu l-am schimbat si nu mi-a disparut the dark smoke.

208255[/snapback]

 

 

SCHITA E PT UN 5-AR NU PT 3 !!!

E VALABIL SI LA 3?!

CAM LA CATI KM SE SCHIMBA?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Este normal ca masina sa scoata abur la relanti sau in turatii mici, afara nefiind foarte frig? :blink: . Pe la 2000-3000 de turatii nu se mai vede nimic. O fi catalizatorul? :)

Am folosit si functia Search, da nu am gasit nimic legat de problema asta :) ; stie cineva ce ar putea fi?

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Este normal ca masina sa scoata abur la relanti sau in turatii mici, afara nefiind foarte frig? :) . Pe la 2000-3000 de turatii nu se mai vede nimic. O fi catalizatorul? :)

Am folosit si functia Search, da nu am gasit nimic legat de problema asta  :) ; stie cineva ce ar putea fi?

299025[/snapback]

 

cred ca e normal pana se incalzeste motorul mai bine... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Este normal ca masina sa scoata abur la relanti sau in turatii mici, afara nefiind foarte frig? :blink: . Pe la 2000-3000 de turatii nu se mai vede nimic. O fi catalizatorul? :)

Am folosit si functia Search, da nu am gasit nimic legat de problema asta  :) ; stie cineva ce ar putea fi?

299025[/snapback]

 

E normal sa fie asa, indiferent de masina, nu e cazul sa te stresezi.

Link to comment
Share on other sites

UNDE SE SITUEAZA ACEASTA VALVA(SUPAPA) EGR?

ESTE COMPLICATA CURATAREA EI?

TREBUIE NEAPARAT SA MERGI LA SERVICE?

 

MERCI.

299307[/snapback]

 

salut

depinde de tine

ai de desfacut trei suruburi sau patru nu mai stiu exact si doua coliere

singura problema este accesul un pic mai greu la unul dintre suruburi

ca si complexitate as zice ca este ceva mediu spre usor

bafta

Link to comment
Share on other sites

salut

depinde de tine

ai de desfacut trei suruburi sau patru nu mai stiu exact si doua coliere

singura problema este accesul un pic mai greu la unul dintre suruburi

ca si complexitate as zice ca este ceva mediu spre usor

bafta

299505[/snapback]

merci,

ar trebui folosite ceva spreiuri sau solutii?

ce anume?

Link to comment
Share on other sites

AI AVUT CE SA CURETI, A FOST MIZERIE SAU CEVA INFUNDAT?

SUNT CURIOS DEOARECE NU A-S VREA SA O DESFAC DEGEABA, DAR ORICUM TESTERUL ZICEA CA EA AR FI PROBLEMA.

300101[/snapback]

era foarte murdara cu funingine cred ceva negru in orice caz

eu am curatat-o cind am schimbat filtrul epurator

am zis ca sa elimin ambele chestii care cauzeaza fumul da oricum cind o calc tare tot scoate poate mai putin dar tot scoate

era un topic mai detaliat legat de valva asta da nu-l gasesc acuma

mai cauta si tu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.