Jump to content

Ce spalatorii auto recomandati in Bucuresti?


D_A_N

Recommended Posts

eu cred ca dycu a dat doar un exemplu, adevarat 50 de lei e enorm, dar mai sunt spalatorii de genu in bucuresti unde au preturi maricele, servicii foarte bune si mergi fara grija . Si pe langa au si multi clienti.

exemplu: concorso- 30 lei exterior

In parcare la vanity ( nu stiu cum se cheama )- 25 lei

 

Un exterior cum trebuie dureaza, si eu as da 30 lei sa faca si prespalare si apoi spalare cu 2bm.

De obicei dupa ce o spal la "spalatoria de cartier" unde folosesc carpele mele, produsele mele pentru geamuri cauciucuri etc , mai fac si o trecere cu ONR ( quick detailer) ca sa iasa cum trebuie. Facand un calcul timp/extracosturi e mai ok sa o spal intrun loc care le inglobeaza pe toate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca dycu a dat doar un exemplu, adevarat 50 de lei e enorm, dar mai sunt spalatorii de genu in bucuresti unde au preturi maricele, servicii foarte bune si mergi fara grija . Si pe langa au si multi clienti.

exemplu: concorso- 30 lei exterior

In parcare la vanity ( nu stiu cum se cheama )- 25 lei

 

Un exterior cum trebuie dureaza, si eu as da 30 lei sa faca si prespalare si apoi spalare cu 2bm.

De obicei dupa ce o spal la "spalatoria de cartier" unde folosesc carpele mele, produsele mele pentru geamuri cauciucuri etc , mai fac si o trecere cu ONR ( quick detailer) ca sa iasa cum trebuie. Facand un calcul timp/extracosturi e mai ok sa o spal intrun loc care le inglobeaza pe toate.

Salut!

Sincer 30 de lei nu mi se pare mult pentru capitala , la mine in oras o spalare este 20 de lei sincer nu mi se pare mult 50 de lei.Acum fiecare cu pararea lui.

Suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine!!!

Link to comment
Share on other sites

La spalatoriile cu 11-13 lei apare exact problema de la care a si aparut acest topic si anume vestita spuma activa ( soda caustica ) care ataca elementele cromate si in timp si lacul masinii; oare de ce masinile care vin din strainatate pastreaza un luciu mai bun al lacului chiar daca nu sunt polisate? La spalatoriile automate cu perii se foloseste sampon, chiar daca periile pot lasa urme pe lac si sa nu ofere o spalare tocmai buna, detergentul folosit nu este asa acid.

Specific din nou, nu vreau sa fac o spalatorie, daca imi vin 1-2-3 masini pe zi este suficient din pct. meu de vedere, ma adresez celor care sunt la fel de bolnavi ca si mine incat sa tina masina ca un bibelou; sunt spalatorii unde un exterior costa 20-30 de lei, trebuie sa ii mai dai si lui "dorel" o atentie si cam tot acolo ajungi pt. un exterior. Din cate cunosc, nu este nici o spalatorie in afara de tunele ( cu perii ) care sa foloseasca aer pt uscare + microfibre . Vestita piele de caprioara este cea mai mare tampenie pt. stersul masinii pt. ca orice particula de nisip ramasa pe caroserie sau pe carpa poate zgaria lacul; la prosopul de microfibra eventualele "mizerii" patrund printre fibre si nu zgarie lacul.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Sincer 30 de lei nu mi se pare mult pentru capitala , la mine in oras o spalare este 20 de lei sincer nu mi se pare mult 50 de lei.Acum fiecare cu pararea lui.

Suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine!!!

aici tocmai ca e concurenta mare sunt o gramada de spalatorii cu 10-15 lei. in zona mea este una si cu 5 lei exteriorul.

 

spui ca te-ai multumi si cu 1-2-3 masini pe zi, dar crezi ca din banii astfel obtinuti iti vei putea plati costurile? care nu sunt mici deloc, mai ales daca spui ca vrei sa folosesti produse de mare mare calitate. asta pe langa chirie, taxe, apa, caldura, curent, investitia initiala etc.

 

din punctul meu de vedere cel mai bine iesi cu o spalatorie normala, banala, 10-15 lei, iar pe langa asta sa oferi si servicii extra 30-40-50 lei cat crezi tu. dar strict din spalat/detailing sau ce o fi de 50 lei e mai greu sa faci treaba pe termen lung.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Eu am deja aparatura pt. polish si injectie extractie pt. interior, obiectul principal de activitate vor fi lucrarile de detailing interior/exterior; insa pt aceste operatiuni oricum aveam nevoie de o rampa unde sa pot spala masinile inainte, iar respectiva rampa se poate folosi si pt spalat sau self wash.
Link to comment
Share on other sites

Eu am deja aparatura pt. polish si injectie extractie pt. interior, obiectul principal de activitate vor fi lucrarile de detailing interior/exterior; insa pt aceste operatiuni oricum aveam nevoie de o rampa unde sa pot spala masinile inainte, iar respectiva rampa se poate folosi si pt spalat sau self wash.

daca vrei o treaba serioasa lasi ideile cu self wash , pt asta exista omv . iarna e mai complicat intr-adevar dar nu imposibil . Apa e fiarta samponul f bun , nu ataca nimic si face treaba . Ma refer la faptul ca mai bine te focalizezi pe servicii executate de tine , asta cu self wash imi pare puerila . :thumbsup:

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din propria experienta am vazut ca la OMV nu se curata bine daca nu dai si cu buretele dupa ce o samponezi; deocamdata astea sunt idei, o sa vad la momentul respectiv cel mai bine daca isi au rostul sau nu serviciile de self wash; spre exemplu, cazy (BC11CZY) sunt sigur ca va dori sa isi faca singur masina, si eu as prefera la fel in locul lui; eu le pun la dispozitie locatie incalzite si toate produsele necesare, este destul de incomod sa te cari mereu dupa tine cu galeata, bureti, sampon in vermorel si microfibre pt. sters ( care raman ude si trebuiesc spalate ).

Oricum, ma bucur ca totusi vad ca exista un interes pt. astfel de servicii, in functie de cerinte o sa gasesc o varianta sa fie toata lumea multumita :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La spalatoriile cu 11-13 lei apare exact problema de la care a si aparut acest topic si anume vestita spuma activa ( soda caustica ) care ataca elementele cromate si in timp si lacul masinii; oare de ce masinile care vin din strainatate pastreaza un luciu mai bun al lacului chiar daca nu sunt polisate? La spalatoriile automate cu perii se foloseste sampon, chiar daca periile pot lasa urme pe lac si sa nu ofere o spalare tocmai buna, detergentul folosit nu este asa acid.

Specific din nou, nu vreau sa fac o spalatorie, daca imi vin 1-2-3 masini pe zi este suficient din pct. meu de vedere, ma adresez celor care sunt la fel de bolnavi ca si mine incat sa tina masina ca un bibelou; sunt spalatorii unde un exterior costa 20-30 de lei, trebuie sa ii mai dai si lui "dorel" o atentie si cam tot acolo ajungi pt. un exterior. Din cate cunosc, nu este nici o spalatorie in afara de tunele ( cu perii ) care sa foloseasca aer pt uscare + microfibre . Vestita piele de caprioara este cea mai mare tampenie pt. stersul masinii pt. ca orice particula de nisip ramasa pe caroserie sau pe carpa poate zgaria lacul; la prosopul de microfibra eventualele "mizerii" patrund printre fibre si nu zgarie lacul.

 

depinde ce solutie de spalat folosesti, si pielea de caprioara se spala dupa fiecare folosire

Link to comment
Share on other sites

Referitor la pielea de caprioara, nu cred ca vei gasi pe cineva in vreun filmuletz despre vreun produs de detailing/spalare care sa foloseasca pt. sters asa ceva; in cel mai rau caz se poate folosi pt. geamuri, nu pt lacul masinii; bn, la "dubita" de firma se poate folosi orice absoarbe apa insa nu si daca avem pretentia sa protejam lacul de zgarieturi ( vestita panza de paianjen ); in plus, am vazut toti cum spala "dorel" pielea de caprioara, o pune pe ciment si da cu jetul pe ea, intrand tot nisipul de pe cealalta parte in ea...
Link to comment
Share on other sites

Dupa mine, n-ai cum sa faci si detailing si spalatorie auto.

 

Spalatoria auto e o chestie destul de rapida si care necesita o investitie destul de mare, dar care deja nu mai creeaza cine stie ce profit pentru ca au aparut spalatorii si la 5 lei exterior - 5 lei interior.

 

Ca sa ai o spalatorie nu ai cum sa mergi la negru. Prin urmare, ai nevoie de foarte multe autorizatii, de statie epurare apa.

Investitia e iar destul de mare. O spalatorie o faci degeaba daca esti pe o strada laterala. Iar pe un bulevard principal din Bucuresti chiria e de 3-4000 euro pentru un spatiu care se preteaza la asa ceva.

Cei care nu vor sa aiba de-a face cu "dorei" merg la perii. Exista perii siliconice care nu zgarie caroseria. E rapid, destul de ieftin si nu ai tangenta cu tot felul de analfabeti.

 

Am vrut acum cativa ani sa-mi fac o firma de detailing si am analizat problema pe toate partile.

Exista deja cativa pe piata care au acaparat-o total pentru ca sunt cunoscuti si fac treaba buna. Piata e oricum foarte mica. Ca sa vii sa faci detailing pe bani putini chiar nu merita mai ales ca trebuie sa investesti foarte multi bani. E suficient sa cauti sa vezi cat costa niste echipamente profesionale de la Karcher. Ma refer la gama profesionala, nu la astea pe care le gasesti la Dedeman sau alte magazine de profil.

Apoi mai sunt cateva probleme. Iarna nu vine nici dracu la detailing. Deci ai o perioada moarta in care nu poti face absolut nimic.

Materialele de calitate costa foarte mult si ca sa iesi pe profit trebuie sa cumperi la volum. Facusem un calcul si trebuia sa bag cam 2000 euro in solutii. Daca vrei sa faci detailing cu cacaturile astea care se gasesc pe piata, n-ai facut nimic. Trebuie solutii profesionale.

Un detailing ca lumea dureaza foarte mult. Cam 2 zile. La noi oamenii nu sunt in general pregatiti sa plateasca atat cat merita un serviciu de genul asta. Vor la 200-300 lei sa iasa totul perfect. Ceea ce este imposibil.

 

Eu eram gata sa ma bag, insa mi-a venit o idee foarte buna. Mi-am sunat 10 amici cu masini premium, mai ales BMW-uri. Doar unul fusese la detailing auto. Si doar o singura data. Deci e o chestie pentru care inca nu exista o piata.

 

Ma rog, asta e parerea mea, nu vreau sa descurajez pe nimeni. Pe mine cel putin m-a speriat foarte mult analiza pe care am facut-o.

 

Imi cumparasem si o carte de detailing, imi cumparasem un domeniu pentru un site, cerusem oferta de la mai multe firme pentru echipamente si ma uitasem si cat m-ar costa sa aduc produse intr-un container din America. Banii ii aveam, dar chiar nu merita.

Probabil ca e fezabil daca ai o locatie pentru care sa nu platesti chirie. Sau sa platesti o chirie modica. Altfel e un risc prea mare.

 

Chestia asta cu spalatoria era o idee buna acum vreo 15 ani. Si-au dat toti seama ca e o idee buna, si-au facut si ei spalatorii si s-a stricat piata.

 

Iar de detailing romanii nu sunt inca pregatiti.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Referitor la pielea de caprioara, nu cred ca vei gasi pe cineva in vreun filmuletz despre vreun produs de detailing/spalare care sa foloseasca pt. sters asa ceva; in cel mai rau caz se poate folosi pt. geamuri, nu pt lacul masinii; bn, la "dubita" de firma se poate folosi orice absoarbe apa insa nu si daca avem pretentia sa protejam lacul de zgarieturi ( vestita panza de paianjen ); in plus, am vazut toti cum spala "dorel" pielea de caprioara, o pune pe ciment si da cu jetul pe ea, intrand tot nisipul de pe cealalta parte in ea...

 

piele de caprioara se spala intr-o galeata de apa cu sampon dupa fiecare folosire, si nu folosesti bucata cu care stergi exterior si la stersul usilor si balamalelor este logic nu

 

cum la fel apa din galeata se arunca dupa fiecare spalare si buretele se clateste...samd

 

ma indoiesc ca dupa ce sufli cu aer cald sa nu ramana urme de calcar :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa intru in polemici cu tine pt. ca nicioadata nu iese altcumva decat spui tu; insa stai linistit, am executat destule lucrari anul acesta incat sa stiu cata cerere este, iar referitor la pretul echipamentelor iti readuc aminte, in caz ca nu mai stii, ca de vreo 7-8 ani de zile am lucrat la firme care vand si astfel de echipamente , eu ocupandu-ma cu reparatia lor ( inlcusiv Karcher timp de vreo 4 ani ).

Mai repet inca odata ideea mea, sa deschid un mic garaj de detailing in cadrul caruia sa existe si o rampa care sa poate fi folosita la spalarea masinilor celor care considera ca vor servicii mai bune decat sunt acum oferite pe piata, NU o spalatorie la drumul mare.

Conteaza si cata lume cunosti cu masini "de expozitie", in ultimii 2 ani am participat la vreo 10 evenimente de profil ca si "expozant", cunoscand multe persoane dornice de astfel de servicii.

Si iarna se executa lucrari de detailing, cunoscute ca si "winter preparation": decontaminarea caroseriei de solutiile folosite pt. dezapezire, aplicare de sealant/ceara solida pe caroserie, siliconarea chederelor si elementelor de cauciuc, tratamente pt. geamuri anti-aburire etc.

 

 

@boaska: suflu cu aer pt a da jos "grosul" apei, stergerea se face cu microfibra insa doar ca sa nu ramana urme, suflarea se face pt. a micsora volumul de apa de pe masina.

Edited by DYC88
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cum am zis, eu nu vreau sa te descurajez. Am scris doar o opinie pentru ca si mie mi s-a parut o idee interesanta la inceput.

 

Eu am facut detailing mai multor masini ale unor amici in trecut, insa doar din pasiune, nu pentru bani. Ei plateau doar materialele. Imi place ideea de detailing pentru ca trebuie sa fii foarte atent la detalii, sa fii foarte meticulos.

Din gura multi vor asemenea servicii, insa cand vine vremea sa plateasca, prefera sa o lase pe altadata.

 

Si astia cu masinile de expozitie au cate un amic care-i ajuta. In lumea asta se merge mult pe ideea de troc, de serviciu contra serviciu. Multe chestii se fac pe prietenie. Mai au cate un amic cu vreun mic atelier, mai fac ei cumva. Daca tu crezi ca aia vin la tine sa-ti dea 600-700 lei pentru un detailing complet facut ca la carte, eu cred ca te inseli.

 

Ma rog, mult succes in orice caz!

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

@boaska: suflu cu aer pt a da jos "grosul" apei, stergerea se face cu microfibra insa doar ca sa nu ramana urme, suflarea se face pt. a micsora volumul de apa de pe masina.

 

pentru asta folosesti niste padele siliconice pe care in prealabil le speli si le uzi ca sa nu zgarie lacul

Link to comment
Share on other sites

si pe canalele de scurgere/in spatele oglinzilor/manerele usilor cum poti scoate apa cu acele "padele"? se poate folosi si un stergator de parbriz pt. suprafetele exterioare in lipsa "padelelor" insa iese o treaba facuta pe jumatate.

Suflarea se va face cu un aparat similar celor folosite in parcuri pt frunze, insa electric, nu cu aer comprimat din compresor.

 

@ciupa: Multumesc!

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca exista o carte de detailing facuta de Haynes. E foarte utila pentru asa ceva.

 

Am "pierdut" deja multe ore pana acum cu diverse tutoriale, asta inainte sa ma apuc de servicii pt. diversi cunoscuti insa mai am mult de invatat, este un domeniu foarte complex; Insa se gaseste pe net documentatie pt absolut orice, in special filmuletele de prezentare ale produselor facute de producatori sunt foarte explicite.

Link to comment
Share on other sites

si pe canalele de scurgere/in spatele oglinzilor/manerele usilor cum poti scoate apa cu acele "padele"? se poate folosi si un stergator de parbriz pt. suprafetele exterioare in lipsa "padelelor" insa iese o treaba facuta pe jumatate.

Suflarea se va face cu un aparat similar celor folosite in parcuri pt frunze, insa electric, nu cu aer comprimat din compresor.

 

@ciupa: Multumesc!

 

daca folosesti apa fierbinte/calda si padelele 90% din apa se duce deja, pentru restul folosesti pielea de caprioara , astea sunt de baza, pe urma folosesti ce zici tu daca vrei sa te apuci de fineturi

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

dycu are dreptate ce zice si cred ca sunt singurul care a inteles ca vrea spalatoria doar ca ciubuc si ca "instrument" in etapa de pregatire pentru corectie.

e deajuns sa citesti pe 1-2 forumuri straine cum isi spala unii masina in curte, cu o investitie minima ( lancie spumanta / sursa de apa cu presiune moderata pentru prespalare si 2 galeti cu gritguard, burete, brushuri etc. pentru spalarea efectiva.)

 

Uscarea cu aer este o fita deja dar daca doreste sa se investeasca in asa ceva este bine venit. Oricum uscarea trebuie completata cu o stergere cu microfibre in locurile greu accesibile. Si o microfibra este okey pentru sters, eu de exemplu am o microfibra care poate sa stocheze aproximativ 5 litri de apa in ea (e conceputa ca o punga) dar nu ai nevoie de atat de mult pe o masina care are protectie.

 

Cat despre pielea de caprioara, mi se pare o inutilitate. Ce cumparati voi din carfur cu 20 de lei nu este caprioara, ci un material sintetic. O carpa de "caprioara" adevarata costa aproximativ cat o microfibra premium si nu este la fel de eficienta . Din nou, poate voi nu intelegeti dar o microfibra pentru sters decenta pleaca de la 15 euro , aici nu se vorbeste despre cele KENT sau CAREFOUR.

 

Cat despre produse, da ... sunt mai scumpe decat cele din spalatoriile normale dar nu cu foarte mult raportat la spalare, o fi un sampon auto de calitate in varianta de 500 mL "o avere" dar varianta de 5L este substantial mai ieftina.

Cat despre container si adus si etc, chiar nu trebuie sa te complici, sunt site-uri gen elitecarcare din straintate care au preturi foarte bune, transport relativ ieftin si nu esti obligat sa iei cantitati industriale. Si-ti mai vine si la usa, factura tot ce ai nevoie ( la preturi aproape jumate ca in Romania). Ba chiar poti discuta un discout cu ei pentru comenzi mai mari si regulate.

 

El nu vrea cine stie ce mare atelier de detailing, ci doar un loc unde sa si faca treaba.

 

Eu am investit mai putin de 10 milioane in produse de detailing si am cuprins aproape toata plaja de produse, de 30 de milioane ma gandesc ca iei tot ce ai nevoie pentru un start-up de atelier.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si Acero a incercat treaba asta , ia timp sa formezi o clientela , un nume etc . Dar succes :drinks: de undeva trebuie sa incepi .

 

pentru asta folosesti niste padele siliconice pe care in prealabil le speli si le uzi ca sa nu zgarie lacul

niste pocarii , iarna in special ingheata ...se intaresc poti sa le pui si intre picioare :)))

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Cat despre produse, da ... sunt mai scumpe decat cele din spalatoriile normale dar nu cu foarte mult raportat la spalare, o fi un sampon auto de calitate in varianta de 500 mL "o avere" dar varianta de 5L este substantial mai ieftina.

Cat despre container si adus si etc, chiar nu trebuie sa te complici, sunt site-uri gen elitecarcare din straintate care au preturi foarte bune, transport relativ ieftin si nu esti obligat sa iei cantitati industriale. Si-ti mai vine si la usa, factura tot ce ai nevoie ( la preturi aproape jumate ca in Romania). Ba chiar poti discuta un discout cu ei pentru comenzi mai mari si regulate.

 

El nu vrea cine stie ce mare atelier de detailing, ci doar un loc unde sa si faca treaba.

 

Eu am investit mai putin de 10 milioane in produse de detailing si am cuprins aproape toata plaja de produse, de 30 de milioane ma gandesc ca iei tot ce ai nevoie pentru un start-up de atelier.

Daca te raportezi la produsele din spalatoriile normale, ce mai e de zis?

 

A aduce in cantitati mari nu inseamna sa te complici. Doar asa poti sa-ti iei produse profesionale la pret bun. In rest, e o labageala. Daca iei ceea ce poate oricine sa-si cumpere, n-ai facut chiar nimic.

Transport "relativ ieftin" pentru produse din afara nu exista. Gandeste-te ca astfel de lucruri cantaresc destul de mult daca le iei la cantitate mare. Asa ca evident ca transportul va costa destul.

Chestia asta cu preturile la jumatate fata de Romania nu mai e valabila. Era valabila acum niste ani. In ziua de azi au scazut preturile pentru ca multi s-au apucat sa aduca din afara. Concurenta mai mare a scazut preturile. Nu mai e ca in 2008 cand puteai sa vinzi cu 200% profit si sa-ti mearga.

 

Nu era vorba de un mare atelier. Eu vroiam sa-mi fac ceva in 70 mp. Daca nu ai macar 5-6000 euro de investit, nici n-are rost sa te apuci.

 

Pana in 10 milioane ai dat pe ce? Pe produsele pentru masina ta, banuiesc. De la masina ta pana la un business real e cale lunga.

 

Cu 30 de milioane iti iei doar un aspirator cu injectie-extractie si un spalator cu presiune.

 

Iar ce fac unii la ei acasa n-are nici o legatura cu ideea de business.

 

Nu vreau sa descurajez pe nimeni. Dupa mine, sa-si faca fiecare o mica afacere. Insa e bine sa stii la ce te bagi. Trebuie sa ai banii necesari pentru a porni o afacere de genul asta. Asta clar. Dar trebuie sa ai bani si ca sa te sustii pe linia de plutire pentru un an. Daca te bazezi ca vei face bani si vei rezista, te inseli amarnic. Cele mai multe firme dau faliment in primul an.

Iar ideea asta de detailing auto e buna, insa nu in acest moment.

 

Imi facusem un mic plan de afaceri.

 

1. Echipament:

• Aspirator cu aburi si extractie:

Karcher Puzzi 100 Super - http://www.price.ro/preturi_karcher_puzzi_100_super_136490.htm

Pret: 2615 LEI

 

• Kärcher WD 5.300 Aspirator Aspirator cu apa/uscat

 

http://www.clickshop.ro/kaercher-wd-5-300-aspirator-cu-apa-uscat/?productId=20224&wt_mc=priceSEM_compari

 

Pret: 700 LEI

 

• Karcher K5.600 T200 (curatitor cu apa rece)

http://www.price.ro/preturi_karcher_k5.600_t200_393534.htm

Pret: 1609.00 LEI

 

• Masina de polish cu 2 capete:

http://www.ebay.com/itm/Cyclo-Polisher-Dual-Head-Orbital-Polisher-Model-5-HEAD-/200379002025?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item2ea784eca9#ht_2820wt_1163

Pret: 370 USD

 

• Masina de polish Meguiars:

http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Pro-Dual-Action-Polisher-G220-V2-FREE-GIFTS-/170640321148?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item27baf4aa7c#ht_1608wt_1163

Pret: 1300 LEI

 

• Aparat indreptat mici deformari ale caroseriei:

http://www.ebay.com/itm/PDR-Slide-HAMMER-Hail-GLUE-Puller-PAINTLESS-Dent-REPAIR-Auto-BODY-Tool-/120784626193?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item1c1f532211#ht_1955wt_1396

Pret: 145 USD

• Ventuze pentru aparat

http://www.ebay.com/itm/PDR-Paintless-Dent-Repair-ATLAS-Glue-Puller-Tabs-10-L-/150630107208?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item2312410848#ht_2316wt_1163

Pret: 30 USD

• Blower

 

Magazin online pentru solutii si consumabile:

http://www.meguiarsdirect.com//webstore/store/meguiarsdirect/home.do]

 

 

Si aveam si o lista de vreo 6500 lei pentru consumabile si solutii.

 

Eu nu cred ca o sa mai fac asa ceva in viitorul apropiat. Poate ajuta pe cineva.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.