Jump to content

probleme e46 n42b18a


Recommended Posts

salut la toata lumea!

La scurt timp dupa schimbarea distributiei a patinelor si a intinzatorului ma confrunt iar cu sunetul urat la prima cheie, uneori mai accentuat, alteori aproape inexistent dar totusi sesizabil. Ce probleme mai pot aparea dupa schimbarea completa a distributiei ? in afara de pompa ulei si lant pompa ulei( acestea nu le-am schimbat).

Asta ar fi a doua problema : cand pornesc aerul conditionat pe orice treapta merge in valuri cand puternic cand slab si tot asa pana la un moment dat cand se stabilizeaza.

Am facut doua video cu pornirea ciudata si cu sunetul de la clima dar din pacate nu le pot atasa.

Va multumesc anticipat.

Sorin

Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea!

La scurt timp dupa schimbarea distributiei a patinelor si a intinzatorului ma confrunt iar cu sunetul urat la prima cheie, uneori mai accentuat, alteori aproape inexistent dar totusi sesizabil. Ce probleme mai pot aparea dupa schimbarea completa a distributiei ? in afara de pompa ulei si lant pompa ulei( acestea nu le-am schimbat).

Asta ar fi a doua problema : cand pornesc aerul conditionat pe orice treapta merge in valuri cand puternic cand slab si tot asa pana la un moment dat cand se stabilizeaza.

Am facut doua video cu pornirea ciudata si cu sunetul de la clima dar din pacate nu le pot atasa.

Va multumesc anticipat.

Sorin

 

Daca s-a lucrat corect la distributie nu cred ca se mai pune problema de patine si intinzaor, trebuie cautat in alta parte.

De exeplu eu dupa ce am desfacut distributia, am pus la punct, am schimbat intinzator, am ramas la fel cu un sunet la pornire care in final s-a dovedit a fi de la vanos-ul de pe admisie.

Mergi la un mecanic priceput :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat distributia si vanos si pompa de ulei si tot parca se aude sunetul la pornire.(la rece)

In legatura cu mersul in valuri cu clima pornita,asa mai face si a mea.odata pornita clima-turatia ii creste cu cel putin 100 ture.

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

am schimbat distributia la Robert Tau. Deci nu cred ca se pune problema, sunt priceputi. Tin minte ca am avut o eroare in shadow de camshaft sensor inlet ceva legat de admisie... Am mai pus testerul pe ea si nu mi-a mai aparut eroarea am dat jos senzorii i-am curatat cu spray de discuri ca aveau niste pete vechi de ulei si era intarita mizeria pe acolo.

cum ai procedat cu vanosul de pe admisie ?

si da cand am luat masina avea electromotorul ars.. l-a schimbat fostul proprietar sau reparat nu mai tin minte exact. ideea este ca porneste la prima cheie..nu am probleme cu pornirea doar cu sunetul acela de rontait.

mai am niste sonde lambda duse dar nu cred sa fie asta problema. stima si multumesc la toti pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat distributia si vanos si pompa de ulei si tot parca se aude sunetul la pornire.(la rece)

In legatura cu mersul in valuri cu clima pornita,asa mai face si a mea.odata pornita clima-turatia ii creste cu cel putin 100 ture.

 

Sper ca Vanosii (nu ma refer la senzori, ma refer la rotzile dintzate cu tot cu ansamblu vanos) au fost noi, ca daca provin din dezmembrari, am un prieten care a avut surpriza sa fie mai prosti decat ce avusese pe masina inainte...

Oricum, N42-ul are un sunet specific de 'rontzaiala', daca nu e foarte sesizabila eu zic ca este normala.

Acuma si tu, daca o compari cu un astra g 1.6 :)) normal ca e galagios :))

Referitor la ventilatorul climei, incearca in momentul in care o pornesti si faca asa, sa o dai manual pe turatie maxima, si sa o tii 1 minut, si apoi pune-o pe automat, la mine mergea, si am mai tras de ea vreo 8 luni :)) dupa care s-a soldat cu schimbarea rezistentei (piesa cu ghimpi, pe care am luato din dezmembrari)

 

am schimbat distributia la Robert Tau. Deci nu cred ca se pune problema, sunt priceputi. Tin minte ca am avut o eroare in shadow de camshaft sensor inlet ceva legat de admisie... Am mai pus testerul pe ea si nu mi-a mai aparut eroarea am dat jos senzorii i-am curatat cu spray de discuri ca aveau niste pete vechi de ulei si era intarita mizeria pe acolo.

cum ai procedat cu vanosul de pe admisie ?

si da cand am luat masina avea electromotorul ars.. l-a schimbat fostul proprietar sau reparat nu mai tin minte exact. ideea este ca porneste la prima cheie..nu am probleme cu pornirea doar cu sunetul acela de rontait.

mai am niste sonde lambda duse dar nu cred sa fie asta problema. stima si multumesc la toti pentru raspunsuri.

 

Intinzatorul s-a schibat? daca da, sper ca nu ai luat FEBI :))

La mine vanos-ul l-a inlocuit mecanicul cu unul de la el si am scapat :p

Daca rontzait, te referi doar la sunetul de relanti, care este specific, nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi, daca rontzaitul se mentine pana spre 2000rpm....ai o problema :) si trebuie investigata inainte sa crape

Link to comment
Share on other sites

hmm m-ai pus pe ganduri... nu mai tin minte daca era febi sau swag intinzatorul. si nu e vorba de relanti... are un sunet ciudat foc rontaie numai cand "vrea" muschii ei. la prima cheie in general si in mers la 1000-1200 rpm.

Aaaa si inca o problema care ma scoate din nervi cand este masina in sarcina si calc ambreajul se aude pe la cardan un clinchet metalic... flansa aceea cu 6 gauri este schimbata cu una noua. sa fie altceva ? ma gandesc ceva pe la cruce ? mai are ceva flanse cardanul ? bucsi sau eu mai stiu ce ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Intinzatorul trebuie sa fie modelul revizuit :) Eu unul recomand Swag :) am avut o experienta neplacuta cu febi.

Referitor la mersul motorului tau, eu ti-am spus, acolo e mai mult decat din cauza uleiului sau mai stiu eu ce bazdaganii....

Ori vanosii, ori intinzatorul, ori patinele....e cert ca dupa lucrarea mecanicului la putin timp a crapat ceva....

 

LE: cauta un MECANIC bun si rezolva treaba...nu e ok cloncanitul ala.....

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Nu sunt din buc, insa din cunostintele de pe forum, Robert ar fi o solutie.

Mai poti incerca si la service la Florin (baiatul cu semeringurile - vezi topicul cu n42 semeringuri supape). sau colegul Service Premium.

(Asta doar din cunostintele de pe forum, niciunul nu mi-a umblat la masina mea, insa au review-uri bune pe forum)

Foarte important este tipul de intinzator folosit (ce firma a fost si daca ai luat modelul revizuit - mai lung)

Un prieten avea am aceleasi simptome si a scapat prin schimbarea celor doua patine, acum la tine nu cred ca se mai pune problema. (asta daca au fost schimbate aman2)

Eu ti-am zis, la mine cloncanea si am schimbat vanosul de pe admisie si am scapat (daca caut bine cand ajung acasa cred ca mai gasesc filmarea cu sunetul ca sa iti faci o idee)

Pompa de ulei, ar da semne daca nu ar face suficienta presiune, la modul ca in relanti garantat ar trebuii sa aprinda martorul la bord (galben).

 

Ca si parere personala, daca patinele + intinzator + lant sunt in toate mintile si au fost montate corect, cred unul din vanosi (ma refer la cei care merge lantul de distributie, nu solenoizii din fata) a luato razna si nu scapi decat prin inlocuire.

ori distributia a sarit de la punct (si aici trebuie vazut de ce, pentru ca peste noapte nu avea cum sa sara, ceva a fost montat/facut gresit acolo...

 

Sau, am mai citit pe un forum din UK, din cauza erorilor pe motorasul de Valvetronic, la fel aparea un cloncanit, insa, era pe toata durata turatiei (800-6000RPM)

 

Tu o diagnoza mai detaliata la un baiat priceput care sa stie ce 'ceteste pi ecran' ai facut vreodata?

Mie de exemplu mecanicul care mi-a umblat la masina, si-a dat seama de acel vanos doar din cititrea valorilor live ale motorului.

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Man, te mai intreb o data, dupa care nu mai activez pe topicul asta. Ai curatat solenoizii de la vanos ?

 

E o chestie pe care o poti face tu singur, cu cheia de 10 din trusa de scule. Si macar stii ca ai eliminat o posibila cauza.

 

Eu inteleg ca daca cineva cauta ajutor pe forum, e pentru ca vrea sa lucreze el si sa isi repare cat poate singur. Daca tu cauti mecanic, ai gresit titlul.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma beriba ca muncesc non stop ieri am avut o zi libera in care chiar nu am stat de ea doar am ajuns sa iau articulatia si restul si am bagat somn pana dimineata cand am plecat la munca. Am facut un test inainte (vezi poza) pentru sondele lambda ca sa stiu pe care le cumpar. Primul lucru pe care il fac cand sunt liber iar este sa iau un spray de discuri scot ambii solenoizi ii curat si ma duc la TAU sa vad care e treaba cu distributia. Apoi schimb ulei filtre articulatie.

Apropo stie cineva de articulatia ta-technik ? Este un kit suspensie reglabila sport undeva la 1000 ron. Sa il iau ? Multumesc.

Intinzatorul este modelul rectificat modelul nou. Cel mai lung si cu capatul de surub mai subtire( cel vechi era cu cap de surub mai gros).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salut. done solenoizi curatati acum o luna.... ulei schimbat cu 0w40... rezultatul este urmatorul : rontaie mai rau intre 1000-2000 de ture de data asta.... si in mers cam la 100/kmh bate ceva in motor in treapta 5 de viteza. deja nu mai stiu ce sa ii fac acestui motor.

 

ceva opinii ?

 

multumesc Sorin.

Link to comment
Share on other sites

salut. done solenoizi curatati acum o luna.... ulei schimbat cu 0w40... rezultatul este urmatorul : rontaie mai rau intre 1000-2000 de ture de data asta.... si in mers cam la 100/kmh bate ceva in motor in treapta 5 de viteza. deja nu mai stiu ce sa ii fac acestui motor.

 

ceva opinii ?

 

multumesc Sorin.

Trebuie sa mergi la mecanic si sa incepi cu urmatoarele: distributie(lant-patine-intinzator) motoras valvetronic,vanosuri admisie/evacuare,test de presiune ulei,daca toate enumerate sunt OK,umbla mai adanc si anume cuzineti. Cuzinetii biela pot fi cauza sunetului metalic in turatii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

buna seara, am fost la 2 mecanici unul din ei Florin din Chitila in aceasta seara. rezultatul este : distributia este ok insa sunetul persista de indata ce motorul se incalzeste face urat rau. chestia ciudata este ca daca scot mufa de la valvetronic nu mai face acest sunet. cu mufa scoasa de la vvt am eml in bord aprins care cu mufa bagata in motoras se stinge. nu mai stiu ce sa ii fac. ceva pareri ? oare sa fie de la ulei ? indata ce se incalzeste face acest sunet urat. Dimineata vreau sa vad la pornire daca mai face urat. Astept pareri si eventuale sfaturi. stima
Link to comment
Share on other sites

buna seara, am fost la 2 mecanici unul din ei Florin din Chitila in aceasta seara. rezultatul este : distributia este ok insa sunetul persista de indata ce motorul se incalzeste face urat rau. chestia ciudata este ca daca scot mufa de la valvetronic nu mai face acest sunet. cu mufa scoasa de la vvt am eml in bord aprins care cu mufa bagata in motoras se stinge. nu mai stiu ce sa ii fac. ceva pareri ? oare sa fie de la ulei ? indata ce se incalzeste face acest sunet urat. Dimineata vreau sa vad la pornire daca mai face urat. Astept pareri si eventuale sfaturi. stima

ce ti-a spus Florin legat de treaba asta ?

PS detaliaza ce ti-a spus Florin(si mecanicul celalalt).

nu cred ca nici unul nu ti-a dat nici o explicatie si te-a lasat sa pleci asa

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

mi-au zis ca nu ar mai fi din distributie si ca ar fi calaretii... ca ar fi motorasul valvetronic... ba ca pompa de ulei.... nimic cert. ideea e ca din ce am observat la pornire tot urat face(ma refer la prima pornire la rece) clinchetul il face iar, acum mai nou am eroare permanenta pe camshaft sensor inlet si mi se aprinde becul la ulei in bord pe fond rosu(nu tot timpul faza cu becul de la ulei) si cam asta este tot.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.