Jump to content

320d da in nas la accelerare dupa mers constant


Recommended Posts

Salutare. Problema dupa cum spune si in titlu este urmatoarea: Dupa ce merg cu viteza constanta sa zic cam cam cu 50km/h cu a 3-a undeva putin sub 2000 de ture, cand accelerez(nu neaparat accelerare brusca) se simte o mica intrerupere ca o frana intepata ca si cum motorul da sa moara pentru o secunda, si dupa se accelereaza normal.Daca merg numai peste 2000 de ture, nu mai apare intreruperea.
Link to comment
Share on other sites

Pare debitmetru. Incearca sa pleci cu demaraj de pe loc daca ti da in nas e sigur debitmetrul.

nu da in nas. ia si scart :D.

BOASKA? pot sa verific daca este egr-u cu furtunasu de vacuum de la el scos si obturat?.

Poope. actuatoru de la turbina se plimba si la vacuum facut cu gura. nu cred ca este de vina, mai ales ca am schimbat toate furtunasele acum maxim 3 luni

Edited by jorjcristian
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba turbina, in part-load pana in 20 mg/stroke masina merge si fara turbina, poti s-o demontezi de tot ca tot merge liniar, nu trage dar merge liniar ca un SDI. Scoate furtunu de vacuum de la EGR, insa daca nu etanseaza bine in pozitia inchis, l-ai scos degeaba.
Link to comment
Share on other sites

Scoate furtunu de vacuum de la EGR, insa daca nu etanseaza bine in pozitia inchis, l-ai scos degeaba.

Am fost putin ocupat si n-am avut timp de masina :D. O sa fac un test drive cu furtunasul din egr scos sa vad cum se comporta si revin cu raspuns :)

Edited by jorjcristian
Link to comment
Share on other sites

nu da in nas. ia si scart :D.

BOASKA? pot sa verific daca este egr-u cu furtunasu de vacuum de la el scos si obturat?.

Poope. actuatoru de la turbina se plimba si la vacuum facut cu gura. nu cred ca este de vina, mai ales ca am schimbat toate furtunasele acum maxim 3 luni

 

da, poti, tb sa lucreze asa

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Intreruperi intre 1800-2000 de ture am avut si eu. De la mersul urban subturat se infunda catalizatorul-filtrul de particule.Dupa testul de noxe facut la RAR, cu accelerarile alea nebune,am gasit multa funingine in spatele tevii de esapament. Dar de atunci nu mai intrerupe.Poate ca un drum lung cu motorul mai turat ajuta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.