Jump to content

Martor baterie aprins


Recommended Posts

Salutare!

Am cautat pe toate forumurile din romania si de afara si nu am gasit un caz similar. :(

Masina: bmw e46 320d berlina an 1999

In timp ce rulam mi-a aparut martorul de la baterie in bord, am veritficat incarcarea 14-13.9v ,am dat jos alternator l-am curarat(era uns cu ulei de servo) am masurat punte diode OK, bobine stator 1,2ohmi , rotor ok,carbuni ok, drept concluzie alternatorul pare sa functioneze,bateria ii noua.

Alternatorul dupa 3 minute de la pornire nu puteam tine mana pe el, este normal sa se incalzeasca asa tare si repede?

 

-oprit 12,6v

-cu motorul pornit fara consumatori 14.0

-clima cu ventilator la maxim,faruri ,faza lunga + ceata si lumini interioare,muzica la maxim 13,6

-in ture aprox 3000 am aceasi tensiune,

-am curatat mufa aia cu 2 fire care intra in regulatorul de tensiune de la alternator, 1 fir (albastru)stiu ca ii tensiune de excitatie (masurat 24v) iar celalat fir verde l-am scos din mufa si merge si fara el, martorul tot aprins ramane, poate imi spune cineva de la ce vine acel fir.

Astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am cerut parerea la aprox 10 mecanici toti au spus ca alternatorul.. puntea de diode,regulator,bobile, :bashwall: parerile erau inpartite insa eu dupa ce l-am studiat in amanunt eram sigur k nu-i aia problema,l-am facut bucati dezlipit tot curatat si remontat, si ieri duminica neavand ce sa fac m-am pus l verificat sigurante si ghici ce?!?! siguranta nr 30 de 7,5A era arsa! si totul a plecat de la acea siguranta care imi lasa martorul de baterie aprins! am inlocuit siguranta si totul perfect!! :yahoo: asta dupa 1 saptamana de investigatii si telefoane , am dat jos si remontat alternatorul de 2 ori pe masina... asa ca am scapat de cheltuieli inutile prin service-uri :twoup: toti incercau sa im bage alternator pe gat! Concluzie: in service mergi doar daca ii spui tu ce sa iti schimbe, nu sa-si dea nea mitica cu parerea k schimbi si ce nu trebuie!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Asta nu inseamna ca orice coleg cu sedan 32oD din 1999 caruia i se aprinde martorul de baterie in bord trebuie sa schimbe doar siguranta 30 si si-a rezolvat problema, ci DOAR ca este una din posibilele rezolvari ale "problemei". Tu ai fost mai norocos, de obicei "problema" se rezolva prin reconditionarea sau inlocuirea alternatorului. Si apropos de uleiul de servo despre care scrii mai sus.... asteapta-te sa te lase alternatorul respectiv.O parere ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.