Jump to content

520 nu porneste


Recommended Posts

salut. Am si eu 520d si am o problema destul de sacaitoare,dupa cum urmeaza: daca las masina nepornita 7,8,10,ore nu mai porneste prima data daca avea peste 30l motorina pornea acum nu mai vrea nici cum, nici cu 40 de litri nici cu 15l.nu am nici o eroare in bord, pompa din rezervor am dato afar de 2ori au verificato functioneaza,vine motorina(am incercat sa le zic :poate nu functioneaza in parametri normali)nici gand au zis .pe tur vin bule de aer ,am luat o supapa de sens si am puso ,nu mai vine pe tur acum vine pe retur.nu ii dau de cap :((( .dupa ce p pornesc prima oara(inpinsa)porneste toata ziua la sfert.ajutati.ma va rog! multumesc.
Link to comment
Share on other sites

In ce priveste problema masinii tale, nu am nici cea mai vaga idee.

In ce priveste problema ta, incearca sa refaci postul: nu mai arunca literele in mod aleator, foloseste corect semnele ortografice (cratima, in cazul de fata) si cele de punctuatie (punct, virgula, semnele de exclamare si de intrebare).

Specifica modelul in cauza (E39 in cazul tau), anul fabricatiei si alte informatii care ar putea fi de ajutor.

Vei vedea ca vei primi raspuns in cel mai scurt timp.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre un e39 din 2000.de la servis am venit ,cum am plecat asa am venit !!! imi cer scuze daca nu vb pe placul tau colegu "toy" asta era ultimul lucru la care ma gandesc acum sa sctiu corect altfel raman repetent... ce dreacu ma baieti este un site despre masini , omu vine suparat sa isi spuna oful (si da mai greseste gramatical vorbind )sperand ca o ideie de la un om patit sau o ideie stralucita de la un as in aceasta maraca ii poate rezolva problema .... in schimb primeste lectii de gramatica ...ref la masina daca doreste cineva sa imi dea un sfat e bine venit. deci mai pe larg: masina am cumparato cu problema asta stiam de problema asta cat de cat .fostul proprietar si eu o perioada am tinuto cu peste 30l in ea pt a porni dimineata la rece cum se spune,daca avea mai putin nu pornea .Acum de curand nu mai porneste nici daca are motorina juma de rezervor.am observat ca pe tur si retur intra aer .filtru de motorina schimbat restu schimbului de ulei cu filtre cu tot il fac maine am programare la servis. daca doriti sa ma mai intrbati si altceva va stau la dispozitie :) multumesc
Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre un e39 din 2000.de la servis am venit ,cum am plecat asa am venit !!! imi cer scuze daca nu vb pe placul tau colegu "toy" asta era ultimul lucru la care ma gandesc acum sa sctiu corect altfel raman repetent... ce dreacu ma baieti este un site despre masini , omu vine suparat sa isi spuna oful (si da mai greseste gramatical vorbind )sperand ca o ideie de la un om patit sau o ideie stralucita de la un as in aceasta maraca ii poate rezolva problema .... in schimb primeste lectii de gramatica ...ref la masina daca doreste cineva sa imi dea un sfat e bine venit. deci mai pe larg: masina am cumparato cu problema asta stiam de problema asta cat de cat .fostul proprietar si eu o perioada am tinuto cu peste 30l in ea pt a porni dimineata la rece cum se spune,daca avea mai putin nu pornea .Acum de curand nu mai porneste nici daca are motorina juma de rezervor.am observat ca pe tur si retur intra aer .filtru de motorina schimbat restu schimbului de ulei cu filtre cu tot il fac maine am programare la servis. daca doriti sa ma mai intrbati si altceva va stau la dispozitie :) multumesc

 

bujii+releu bujii

 

avans dereglat

 

pompa-cap hidraulic defect

 

injectoarele defecte

 

garnitura chiulasa ciupita daca da apa pe esapament la pornire

 

motorina nu este trasa din rezervor, vine cu presiune, deci daca aveai ceva furtune fisurate trebuia sa supureze in zona respectiva

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

O sa tin cont de sfaturi colegule acuma ma indrept catre servis:).... sper sa aleaga calea corecta si sa nu vin iar acasa suparat:(. bujii plus releu bujii este de vazut ,avansul dereglat nu cred ca e cazul zic io ,daca gresesc corecteaza.ma? , pt ca merge rotund masina acuma nu stiu.Garnitura de chiulasa nu cred pt ca nu da apa, nu am pierdut ntigelul ,nu am completat .Ramane de vazut pompa respectiv capul hidraulic sau acele supape de sens din interior zic bine?? Mai apoi au ramas injectoarele pt ca faza cu furtunele cade si asta, ca nu am pierderi am urcato pe elevator controlata din fata pana in spate totu ok .referitor la injectoare imi poti spune te rog cum se manifesta daca are probleme cu injectoarele??pt ca in afara de pornire totul e ok aparte ca in urcare e foarte greoaie ,ca si cum am o remorca cuplata de ea .dupa ce trece de 3mii de ture mananca asfaltul (figurat vorbind :))) la ce motor are nu cred ca ar fi posibil :))))).dar dupa acea turatie se simte viata din ea pana atunci tre sa ma port frumos cu ea .....si inca cv , daca o calc mai apasat un pic am senzatia ca imi taie gazu ,apoi iau picioru o calc iar si e mai bine.ITI MULTUMESC PT RASPUNSURI ,EU AM MAI ZIS ACUM CATEVA CHESTII CARE CRED IO CA TI.AR FI DE AJUTOR ...ACUM DA.TI SI TU CU PAREREA POATE IESE CV . :)?
Link to comment
Share on other sites

ai mai multe probleme, cu timpul trebuiesc verificate mai multe lucruri, de ex. furtunele de vacuum de la electrovalve, tubulatura la turbo, verificare presiune turbina, debitmetrul de aer sa lucreze corect, senzorul de presiune de pe admisie....sunt mai multe lucruri, cel mai indicat este sa gasesti un service bun , asa pe forum 1000 de idei si nici una tangibila cu realitatea

 

legat de injectoare, pai daca nu mai lucreaza corect se dezamorseaza si odata cu asta pompa face presiune mai greu, porneste ft prost...scoate fum la pornire? se aud zgomote etc?

 

in primul rand verifica electrovalva de la turbo si furtunul de vacuum, daca este spart nu mai lucreaza turbina de aici posibil lipsa de putere

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

am venit de la servis si ghici??? cum am plecat :)) a nu mint ..!!!am facut schimbul de ulei).am fost si la alt servis parca sa zic ca ala ma mai linistit putin spunandu.mi ca ii trebe o diagnoza ,trebe lasata acolo pt a vedea cum se comporta la rece ,doar ca partea proasta este ca am programare peste app 2 sapt (: aici unde ma aflu acum este o sarbatoare generala si nu lucreaza nici un servis ,deci am venit cu ea inapoi tot asa ...printre altele am scos mufa de la debitmertul nici o schimbare tot asa prost merge,referitor la furtunele de vacuum de la electrovalve, tubulatura la turbo, verificare presiune turbina ,senzorul de presiune de pe admisie..inca nu au fost verificate , o sa tin cont o sa le verific si o sa iti zic ce si cum;).legat de injectoare :daca trec acele ore care ziceam io nu ma mai obosesc sa ii dau la automat cai in zadar si prajesc si electromotorul, o imping putin si gata. dar cand ajung la limita acelor ore si ii dau la automat porneste dar ca si cum ar porni in 2 3 pistoane oscileaza turatia si DA scoate fum timp de 10sec si are un sunet ciudat neuniform dar apoi isi revine complet, IN MERS NU SE OPRESTE ,doar ca nu are putere scade turatia si tre inferioara (vorbesc de urcare pe drum drept e ok).Frica mea mare este sa nu am nimic la pompa si sa o dau jos degeaba prima data o sa incerc sa le explic ceea ce ai zis tu in comm sa vad daca ii pot convinge .... ca stii cum sunt mecanici ( LAS DOMNE NE INVETI TU PE NOI) intre timp mai studiez netul mai iau cate un sfat de la voi si sper sa ii dau de cap pt ca eu iubesc aceasta marca si nu ma las pana nu o pun la punct cum am facut si cu celelalte))) ca na sunt masini vechi si nu sunt perfecte.... nici alea noi da astea... te salut. Edited by cosmin86
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut. . Am revenit mai optimist se pare )))) deoarece am rezolvat problema sau problemele ,pt ca erau 2 mari si late. . Prima buba era legat de pompa de injectie ,au schimbat acele garnituri la supapele de sens sau de volum constant(sper sa nu gresesc definitia),si totul a revenit la normal ,in ceea ce priveste pornirea dimineata. . Iar a doua problema legata de comportamentul deplorabil al masini in sarcina ,demaraj greoi ,lipsa de putere mai ales in urcare. Oscilatorul de presiune (debitmertul)defect. . Acum masina se comporta perfect, porneste la orice ora si trage forte bine ..)) mersi pt sfaturi ))
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Salut.

Dintr-o bubuitura si o baterie descarcata nu se intelege mare lucru. Bateria s-a descarcat in urma incercarilor in a porni motorul? (..si bateria poate bubui la o adica)

Unui mecanic te-ai adresat?

Masina are motorul N47..

 

Fii si tu mai descriptiv, vino cu mai multe detalii, ce gasit mecanicul la care ai fost, sau cat mai multe alte detalii: ce viteza aveai, ce facea masina, se balansa, mergea la deal, la vale, erai in a 4a, a 3a viteza, etc..

 

Aico pe forum nu se intelege decat felul cum descrii SIMPTOMUL. Daca nu il descrii cat mai precis cum il intelegi solutia nu prea o sa o gasesti..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.