Jump to content

problema e46


Recommended Posts

Am dat de belea se pare..... 320d an 2000 136cai

 

In drumul spre casa, m-am gandit sa merg mai turat un pic sa mai se curete si evacuarea si etc...dupa cateva minute pe la 110km/h in acceleratie pe la 3000rpm, nu vroia sa mai traga,am luat piciorul de pe acceleratie,am dat sa accelerez degeaba...apoi mi sa oprit motorul.... am oprit, am dat sa o pornesc si mi se aprinde si stingea becul rosu ulei (am incercat sa o accelerez un pic si parca in momentul acela disparuse) , si se auze si foarte urat motorul....nu sa aprins nici un bec in bord nici cel de engine sau altceva....

 

Problema cu uleiul (bec rosu aprins la rece cam 3 secunde si se auze un pic mai urat motorul *insa nu ca acum*), o am de ceva vreme insa nu am reusit sa ii dau de cap,figura o facea nu doar la rece, ci daca statea oprit mai mult de 10min, daca statea cateva minute apx 1 sec se mai aprinde rosu apoi era OK... am tot incercat la diverse service-uri insa nimeni nu mi sa parut cat de cat in masura si sa stie care ar fi problema si am stat in cautare pana acum cand se pare ca am dat de belea....

 

Nu am mai incercat sa o pornesc de frica sa nu fac situatia mai grava...(se auze destul de urat motorul cand am incercat sa o pornesc, troncanea si dadea in nas ca si cum nu ar avea motorina calumea sau ceva in gen)...

 

Un tester ar ajuta? cam la ce sa ma astept? :brr: :( :( :(

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

sal, mda urata treaba

 

presiunea de ulei este buba la motorul asta, nu este insa nimic grav, dureaza 2-4 sec pana se amorseaza cu ulei, poate sa fie din supapa de la pompa de ulei sau din supapele de pe carcasa filtrului de ulei

 

problema ta este in alta parte, pompa de injectie ar fi o cauza, incearca sa faci o diagnoza, daca ai electronica arsa la pompa apare pe tester

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sal, mda urata treaba

 

presiunea de ulei este buba la motorul asta, nu este insa nimic grav, dureaza 2-4 sec pana se amorseaza cu ulei, poate sa fie din supapa de la pompa de ulei sau din supapele de pe carcasa filtrului de ulei

 

problema ta este in alta parte, pompa de injectie ar fi o cauza, incearca sa faci o diagnoza, daca ai electronica arsa la pompa apare pe tester

mda,am depistat problema, si mai rau decat credeam.... numai ulei in vasul de apa (am facut un video linku e jos)

depistarea problemei/video youtube

 

ciudat e ca senzorul de temperatura nu mi-a trecut de jumatate...hai ca cel de nivel apa o fi dus, dar cel de temperatura se ridica pana la jumate si ramane acolo...

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Exact asta am patit eu BOASKCA :))REMEMBER? E slaba rau piesa aia, racitorul de ulei e lipit pe corpul filtrullui de ulei. Iei unul nou, il schimbi(cam greoi), dai jos tot antigelul/uleiul dupa care mergi cu apa de la robinet 2-3 saptamani si o dai jos odata la 2-3 zile. Ii poti da vreo 200 300 ml de fairy cand pui apa, o sa fie extrem de greu sa cureti tot uleiul, chiar si dupa 2-3 goliri o sa mai ai ulei. Flusherele nu prea fac treaba, is mai mult pentru depuneri de calcar nu pentru ulei. Drept e ca acum ai mers cam fara ulei, vreo 3-4 litri din 5 au intrat in sistemul de racire facand presiune mare pe instalatie..bine ca n-a puscat.

P.S Sa nu te abureasca mecanicul ca e _chiulasa_ dusa sau prostii de genul, ca nu are legatura. In cel mai rau caz ai mers fara ulei..si ceva interne s-au bulit daca zici ca face asa urat.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Exact asta am patit eu BOASKCA :))REMEMBER? E slaba rau piesa aia, racitorul de ulei e lipit pe corpul filtrullui de ulei. Iei unul nou, il schimbi(cam greoi), dai jos tot antigelul/uleiul dupa care mergi cu apa de la robinet 2-3 saptamani si o dai jos odata la 2-3 zile. Ii poti da vreo 200 300 ml de fairy cand pui apa, o sa fie extrem de greu sa cureti tot uleiul, chiar si dupa 2-3 goliri o sa mai ai ulei. Flusherele nu prea fac treaba, is mai mult pentru depuneri de calcar nu pentru ulei. Drept e ca acum ai mers cam fara ulei, vreo 3-4 litri din 5 au intrat in sistemul de racire facand presiune mare pe instalatie..bine ca n-a puscat.

P.S Sa nu te abureasca mecanicul ca e _chiulasa_ dusa sau prostii de genul, ca nu are legatura. In cel mai rau caz ai mers fara ulei..si ceva interne s-au bulit daca zici ca face asa urat.

acu am fost la mecanic, se chinuie sa scoata bujiile ca toate sunt intepenite, se vede ca apa a ajuns in pistonul 4 si s-ar putea si in nr 3... vom vedea exact dupa ce scoate _chiulasa_ ce daune sunt...

Link to comment
Share on other sites

E cam dezastru atunci, _chiulasa_ sparta sau garnitura dusa, la 320d e o problema comuna racitorul de ulei, daca nu se rezolva problema ta sa insisti si pe racitor.

sper sa fie doar garnitura...

Link to comment
Share on other sites

Daca tot se da jos chiulasa mai bine schimbi tot atunci si garnitura de la termoflot.

 

Intr-o situatie de genul asta, toate garniturile care tin de racire sunt duse, deci trebuie schimbate.

 

Chiulasa se poate da jos fara sa dai bujiile incadescente jos. La montaj nu e bine sa ai bujiile pe chiulasa.

 

Din moment ce motorul sigur a fiert, chiulasa trebuie neaparat planata. In momentul in care o planezi ar trebui schimbate si simeringurile de supape pentru ca oricum supapele se dau jos cand se planeaza.

 

O alta chestie importanta in ecutie este ca motorul nu merge rotund si tremura. Asta nu are nici o legatura cu problema cu uleiul din antigel.

Probabil ca exista o problema mecanica a motorului sau a sarit de la punct.

E motorul de 136 cp, poate e problema cu pompa. Ar trebui verificat si pe tester si apoi si fizic.

 

Cu siguranta sunt doua probleme, nu doar una.

 

Poti sa ai garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa stramba. Motorul tot rotund merge.

 

Ar trebui verificat si daca nu cumva a tras una dintre clapetele din admisie in motor.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se da jos chiulasa mai bine schimbi tot atunci si garnitura de la termoflot.

 

Intr-o situatie de genul asta, toate garniturile care tin de racire sunt duse, deci trebuie schimbate.

 

Chiulasa se poate da jos fara sa dai bujiile incadescente jos. La montaj nu e bine sa ai bujiile pe chiulasa.

 

Din moment ce motorul sigur a fiert, chiulasa trebuie neaparat planata. In momentul in care o planezi ar trebui schimbate si simeringurile de supape pentru ca oricum supapele se dau jos cand se planeaza.

 

O alta chestie importanta in ecutie este ca motorul nu merge rotund si tremura. Asta nu are nici o legatura cu problema cu uleiul din antigel.

Probabil ca exista o problema mecanica a motorului sau a sarit de la punct.

E motorul de 136 cp, poate e problema cu pompa. Ar trebui verificat si pe tester si apoi si fizic.

 

Cu siguranta sunt doua probleme, nu doar una.

 

Poti sa ai garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa stramba. Motorul tot rotund merge.

 

Ar trebui verificat si daca nu cumva a tras una dintre clapetele din admisie in motor.

luni aflu, a zis ca s-ar putea sa fie biela (piston 4)... nu avea compresie si urmele de apa din cilindru... sper sa nu fie asa rau..ca is in pom cu bani si pomu'in aer

Link to comment
Share on other sites

Mi-au mai zis si mie niste tuneri pro sa nu fortez motorul asta prea tare ca are axul cu came slab si cilindrul 4 cu posibile probleme.

Citez : "These engines are known for common 4th cylinder crankshaft failure." Ma astept si eu la niste surprize cu resoftarea la 165 - 170 cp :)) Asta e, vorba aia decat o viata lunga si plictisitoare, mai bine una mai scurta traita intens.

Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am revenit.... cat de cat e mai ok....

 

[17:11, 8/11/2014] Service: Stai sa imi iau carnetelul ca sa iti dictez :)

 

Garnitura _chiulasa_

 

Set simeringuri supape

 

Bujii ngk

 

Ulei motor 7 litri

 

Antigel 5litri

 

Filtru ulei

 

Set prezoane _chiulasa_

 

_chiulasa_ Rectificat , planat , scos bujii din ea

 

Extras si refacut prezoane turbina

 

 

+manopera...

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Faina treaba, ai avut tuning pe ea, ai rupt-o intr-una pe rosu ? Eu nu am auzit garnituri obosite la modelul asta, sau cel putin nu e problema comuna..chiuloase nici atat.

foarte fain. NU, Nu ! Faza e, senzorul nivel stricat, apa imi pierdea pe la garnitura la un furtunel slabut insa pierdea,si am ramas fara apa si uleiul a intrat inlocul apei... <_< <_< <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

foarte fain. NU, Nu ! Faza e, senzorul nivel stricat, apa imi pierdea pe la garnitura la un furtunel slabut insa pierdea,si am ramas fara apa si uleiul a intrat inlocul apei... <_< <_< <_< <_<

Temperatura la motor nu a urcat brusc? Acul n-a sarit spre dreapta ? Si eu imi fac griji de genul ca am patit odata cu ulei in vasul de expansiune de la racitorul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Mi-au mai zis si mie niste tuneri pro sa nu fortez motorul asta prea tare ca are axul cu came slab si cilindrul 4 cu posibile probleme.

Citez : "These engines are known for common 4th cylinder crankshaft failure." Ma astept si eu la niste surprize cu resoftarea la 165 - 170 cp :)) Asta e, vorba aia decat o viata lunga si plictisitoare, mai bine una mai scurta traita intens.

 

crankshaft este arbore si camshaft axa cu came

 

arborele se rupe daca mergi foarte turat si mai ales daca ai volanta uzata si mergi peste 3000rpm

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Temperatura la motor nu a urcat brusc? Acul n-a sarit spre dreapta ? Si eu imi fac griji de genul ca am patit odata cu ulei in vasul de expansiune de la racitorul de ulei.

asta e ciudat ca a ramas la jumate... creed ca s-ar fi imbacsit de ulei ori arata temp uleiului ori na mai functionat creed...

acu sper sa fie _chiulasa_ ok sa nu fie fisurata... ca deja ma costa ogramada $$ <_<

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bun, deci :

 

Chiulasa fisurata , apa a ajuns si prin pistonul nr 4. cat de multa nu stiu, nu a parut multa. Bun, ok, schimbat chiulasa , garnituri etc etc

 

Mai nou,si anume chiar azi, dupa ce motorul a pornit si a mers, ca pe evacuare (prin iesirea la turbina) curge ulei ca la balamuc... Mecanicul spune ca cica ar fi din cauza ca ar fi ajuns apa la ea si ar fi corodat sau nu stiu ce si din cauza asta...

 

E posibil doar din asa ceva?

 

Inainte de problema turbina era super ok ca si motorul de altfel....

 

video trimis acu cu constatarea noii probleme la turbina video youtube

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.