Jump to content

Problema pornire


Recommended Posts

Am un 320d 136 cp nfl

Am o problema la pornire, dau la automat si nu se intampla nimic, nici macar un tacanit la electromotor

Am dat jos electromotorul, i-am schimbat carbunii, l-am curatat si o perioada mica a mers bine dupa aceea iar nu porneste.

Cand dadusem electromotorul, i-am pus curent direct si s-a invartit fara nicio problema.

Ma gandesc ca nu ajunge curent la el.

Imi mai porneste masina daca tin cheia la automat, iar dupa 10-15 secunde electromotorul invarte si masina porneste....

Ceva idei de unde ar putea fi ?? Eu ma gandeam ca e contactul de vina... oricum, 90% e ceva electric, dar nu stiu ce e >???

Poate a mai patit cineva la fel si a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit si eu si a fost din cheie. Nu mai recunostea chip-ul.... Am fost la un electronist si mi-a rezolvat problema. Acum e ok, porneste de fiecare data

Dupa vreo 3 ore dupa ce nu pornea ... am incercat din prima cu cheia de rezerva si a pornit fara probleme. De atunci(aprox 2 saptamani), folosesc numai cheia de rezerva si nu mi-a facut nicio problema.

Nu-mi place cheia de rezerva pentru ca nu are butoanele de la inchidere si trebuie s-o descui/incui manual.

Am fost cu cheia care nu merge sa pornesc la un magazin de chei si aia mi-au spus ca cheia e buna... adica ca emite si chiar mi-au aratat numarul de km de la bord pe un dispozitiv de al lor care citea cheia mea.

Electronistul tau ce i-a facut cheii ? Ca mi-e frica sa bag iar cheia originala in contact ca poate nu mai porneste si raman cu masina aiurea.

Link to comment
Share on other sites

schimba electromotorul, pui nou si merge inca 10 ani

ca sa te convingi tine pe automat si cineva sa bata in electromotor, tb pusa pe elevator si demontat scutul de plastic

BROASCA : unde ai mai pomenit tu sa bati in electromotor? Crezi.tu ca de la bataie o sa mearga? Sau poate de frica?

Tu cu masina ta tot asa procedezi? Daca ceva nu merge iti bati masina?

Curios, pentru ca folosesti metode tare primitive de convingere pentru diagnosticare.

Imi imaginez cum arata masina ta de-a lungul timpului,cred ca pe alocuri este toata vanata, asa-i?

Cred ca sufera in tacere.

O zi buna.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

BROASCA : unde ai mai pomenit tu sa bati in electromotor? Crezi.tu ca de la bataie o sa mearga? Sau poate de frica?

Tu cu masina ta tot asa procedezi? Daca ceva nu merge iti bati masina?

Curios, pentru ca folosesti metode tare primitive de convingere pentru diagnosticare.

Imi imaginez cum arata masina ta de-a lungul timpului,cred ca pe alocuri este toata vanata, asa-i?

Cred ca sufera in tacere.

O zi buna.

 

Da domnu' cristianro, afla ca asta e un mod simplu sa il verifici. Si prin lovire nu intelege lovire cu un ciocan de 5 kg, aplicat cu toata forta. Se poate lovi cu un ciocan de cauciuc, sau metalic, dar mai mic, si cu simt, nu ca prostu... In acest fel iti poti da seama daca periile din el (fiind si inlocuite de curand) nu fac contact de fiecare data pe rotor. E mai simplu decat sa il dai jos si sa constati ca e alta problema...

Link to comment
Share on other sites

BROASCA : unde ai mai pomenit tu sa bati in electromotor? Crezi.tu ca de la bataie o sa mearga? Sau poate de frica?

Tu cu masina ta tot asa procedezi? Daca ceva nu merge iti bati masina?

Curios, pentru ca folosesti metode tare primitive de convingere pentru diagnosticare.

Imi imaginez cum arata masina ta de-a lungul timpului,cred ca pe alocuri este toata vanata, asa-i?

Cred ca sufera in tacere.

O zi buna.

 

eu bat pe unde vreau si pe urma o diagnostichez daca mai rasufla, dupa aia merg la convingere si e mai usor :flowers:

 

lol, ce faci vere? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da domnu' cristianro, afla ca asta e un mod simplu sa il verifici. Si prin lovire nu intelege lovire cu un ciocan de 5 kg, aplicat cu toata forta. Se poate lovi cu un ciocan de cauciuc, sau metalic, dar mai mic, si cu simt, nu ca prostu... In acest fel iti poti da seama daca periile din el (fiind si inlocuite de curand) nu fac contact de fiecare data pe rotor. E mai simplu decat sa il dai jos si sa constati ca e alta problema...

Nu ar fi mai simplu daca ai utiliza un aparat de masura ca sa vezi daca ajunge tensiune la releulde pornire?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@Cristianro ne poti spune si noua cati ani ai? asta daca nu este cu suparare. Din ce am vazut...toate posturile tale sunt numai la misto. La topicul meu cu racitorul de gaze ai zis ca am motor prototip ca locomotiva pe aburi. Aici zici ca boaska isi bate masina sa porneasca...Serios acum, Mai bine nu mai postezi decat sa scrii numai prostii. Ia asta ca pe un sfat.

O zi buna :)

Edited by jorjcristian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

in plus de asta, remarc o deviatie destul de "interesanta" de la anumite principii mecanice, electrice si/sau electromecanice, pe care o invoci ca argument cand emiti diverse opinii complet gresite.

 

stau si ma gandesc daca faci asta neintentionat sau, pur si simplu, esti pus doar pe flame sau esti o clona ce cauta asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

in plus de asta, remarc o deviatie destul de "interesanta" de la anumite principii mecanice, electrice si/sau electromecanice, pe care o invoci ca argument cand emiti diverse opinii complet gresite.

 

stau si ma gandesc daca faci asta neintentionat sau, pur si simplu, esti pus doar pe flame sau esti o clona ce cauta asa ceva...

 

La mine te referi sau ?!

Link to comment
Share on other sites

La mine te referi sau ?!

@XXL, @Bala :Credeti ca e normal ca diagnosticarea chiar si a unui electromotor sa se faca cu ciocanul? Cum de puteti accepta asa ceva?, Daca ati avea

o problema la masina ati accepta ca masura de diagnosticare , un ciocan?

Suntem in epoca de piatra? Cum poti altfel combate lipsa cunostiintelor mecanice decat prin combaterea acestuia printr-o gluma?

Cel in cauza pana la urma va ajunge chiar sa creada ca ciocanul e element de diagnosticare, si va ajunge sa-si distruga electromotorul.

Chiar sunteti de acord cu aceste metode primitive?

Un neamt daca ar citi acest topic ,cred ca s-ar prapadi de ras sa vada ca la nivelul anilor 2014 ,nu avem habar ce este un aparat de masura.

Cum puteti sa dati dreptate celor care promoveaza aceste metode?

Sau poate dreptatea pe forum se croieste tot cu ciocanul?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@XXL, @Bala :Credeti ca e normal ca diagnosticarea chiar si a unui electromotor sa se faca cu ciocanul? Cum de puteti accepta asa ceva?, Daca ati avea

o problema la masina ati accepta ca masura de diagnosticare , un ciocan?

Suntem in epoca de piatra? Cum poti altfel combate lipsa cunostiintelor mecanice decat prin combaterea acestuia printr-o gluma?

Cel in cauza pana la urma va ajunge chiar sa creada ca ciocanul e element de diagnosticare, si va ajunge sa-si distruga electromotorul.

Chiar sunteti de acord cu aceste metode primitive?

Un neamt daca ar citi acest topic ,cred ca s-ar prapadi de ras sa vada ca la nivelul anilor 2014 ,nu avem habar ce este un aparat de masura.

Cum puteti sa dati dreptate celor care promoveaza aceste metode?

Sau poate dreptatea pe forum se croieste tot cu ciocanul?

 

prietene postcomitat, nu ma baga in supa voastra, nu ma priveste

 

i-am recomandat sa-si monteze electromotor nou cu garantie

ca sa descopere in 2 timpi si 3 miscari daca este bobina de soc sau reductorul blocat de la pilitura, praf de ambreiaj sau rugina trebuie sa lovesti usor cu ciocanul in timp ce tii pe automat.....nu costa nimic sa incerce, e un sfat gratis, la service ca sa demontezi electromotorul si sa faci constatare costa 100-200lei plus verificari si alte alea....

 

postarile tale sunt inutile, si nu cred ca ai diagnosticat vreodata o masina cu electromotorul stricat, cand ai eroare electronische wegfahrsperre nu mai porneste deloc impinsa sau aruncata de pe deal......

si nici nu ai eroare in dde cand nu mai invarte electromotorul pentru ca este vorba de o componenta strict mecanica

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cum puteti sa dati dreptate celor care promoveaza aceste metode?

Sau poate dreptatea pe forum se croieste tot cu ciocanul?

 

Prietenas daca tu nu intelegi adevaratul sens al cuvantului nu mai venii cu teoria conspiratiei. Cred ca stie tot omu' ca metoda aia de lovit cu ciocanul sau alt instrument in electromotor e doar temporara sau pentru verificare. Dar ce sa intelegi...faceless.png

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut iar electromotorul sa vad ce e cu el si am vazut pe jos pe acolo un fir aproape intrerupt, l-am legat cum trebuie si vad ca acum nu am mai avut probleme cu pornirea.

Chestia e ca nu-mi mai merge deloc inchiderea de pe butonul de pe cheie.

Am fost la un centru de chei, mi-au verificat-o si cheia e buna, emite, bateria o schimbasem acum cateva luni. Aia de la centrul de chei chiar puteau citi nr de km pe care-i avea masina pe un dispozitiv de-al lor, citind cheia.

Nu a mers reinitializarea cheii si ma gandesc cumva ca masina nu primeste semnalul cheii.

Are cineva idee pe unde e antena de receptionare a semnalului de inchidere/deschidere ?? Ma gandesc ca de acolo e, altceva am verificat si merge.

Nu am alte probleme cu inchiderea/deschiderea, ma gandesc ca nu e modulul GM5 ca din interior merge daca apas pe buton.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.