Jump to content

Probleme EGR, furtunas


Recommended Posts

Salutare colegii! AM si eu o problema. Astazi m`am decis sa verific starea EGR`ului, pe care l`am curatat in urma cu 30 000 km. In interiorul lui era doar e mica pelicula de ulei, inchis la culoare, pe care eventual l-am curatat cu o carpa. Problema este ca din EGR, in spate, este un mic furtunas 25-30 cm, care pleaca catre undeva. Eu am gasit capatul celalalt iesit. Aveti idee unde trebuie sa fie, si daca influenteaza cu ceva? Am cautat pe internet o diagrama e EGR`ului dar nu am gasit asa ceva la masina mea. Din cauza galeriei de evacuare nu am vizibilitate prea mare.. Ma poate ajuta cineva va rog cu o explicatie ceva? Influenteaza cu ceva acest furtunas? Atasez o poza. Cel incercuit cu rosu era la locul lui, iar cel cu verde nu era bagat nicaieri.. Multumesc frumos!

 

post-12796-0-48989900-1409566277_thumb.png

Edited by bmwfan4ever
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegii! AM si eu o problema. Astazi m`am decis sa verific starea EGR`ului, pe care l`am curatat in urma cu 30 000 km. In interiorul lui era doar e mica pelicula de ulei, inchis la culoare, pe care eventual l-am curatat cu o carpa. Problema este ca din EGR, in spate, este un mic furtunas 25-30 cm, care pleaca catre undeva. Eu am gasit capatul celalalt iesit. Aveti idee unde trebuie sa fie, si daca influenteaza cu ceva? Am cautat pe internet o diagrama e EGR`ului dar nu am gasit asa ceva la masina mea. Din cauza galeriei de evacuare nu am vizibilitate prea mare.. Ma poate ajuta cineva va rog cu o explicatie ceva? Influenteaza cu ceva acest furtunas? Atasez o poza. Cel incercuit cu rosu era la locul lui, iar cel cu verde nu era bagat nicaieri.. Multumesc frumos!

 

post-12796-0-48989900-1409566277_thumb.png

Salut!Daca masina tragea bine cu acest furtun scos poate insemna ca EGR este OFF din soft,de acea nu ai gasit in EGR acele depuneri de fum+ulei,ci ai gasit numai ulei.Prin reintroducerea furtunului in electrovalva nu se va produce nicio modificare,asta daca EGR este Off.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!Daca masina tragea bine cu acest furtun scos poate insemna ca EGR este OFF din soft,de acea nu ai gasit in EGR acele depuneri de fum+ulei,ci ai gasit numai ulei.Prin reintroducerea furtunului in electrovalva nu se va produce nicio modificare,asta daca EGR este Off.Bafta!

 

si daca vrei sa verifici acest lucru desfaci furtunul de la admisie si cu motorul pornit verifici

Link to comment
Share on other sites

Blocheaza EGR definitiv. Iar discutii despre EGR pro si contra? deja e demonstrat prin teste si teste practice in laboratoare de prea mult timp ca EGR e pur ecologic intr-un motor diesel, nimic mai mult. Unii ar zice ca nemtii au pus piese in plus de prosti ? Nu de prosti ci pentru ca altfel nu trec de normele stricte de poluare.
Link to comment
Share on other sites

normele de poluare sunt foarte stricte in germania, aici nu trece nimeni tüv-ul pe blat, si nemtii si occidentalii in general nu concep sa dea 50k pe o masina care sa nu fie umweltfreundlich

 

egr pentru economie de carburant si protejarea motorului , consuma mai putin si se incalzeste mai repede motorul, 0.5ltr-1ltr% scade consumul si cu cat ajunge mai repede motorul in temperatura de lucru cu atat se uzeaza mai putin

 

anularea egr scade puterea pe turatii pana in 2000 si creste de 3-4 ori NOx care sunt mult mai daunatoare decat CO2-ul produs cu egr activ, si cancerul la plamani este in floare

 

gazele racite si reintroduse in admisie vor scadea temperatura din camera de ardere,creste randamentul, si cand faci remap si dai afr 100 o sa coxezi pistoanele daca nu tii cont de anumiti parametrii cum ar fi de ex. temperatura de lucru din camera de ardere, si nu lucreaza decat foarte putin in sarcina, ele actioneaza mai mult la relanti, si diferenta este de cativa litri economisiti

 

eu am curatat egr-ul acum 60-70k km si pana la ora actuala in afara de o pelicula subtire de negreala nu s-a depus aproape deloc funingine

 

turbina se incalzeste mai repede si nu mai face depuneri de carbon care blocheza vanele

 

nu scoate fum negru si nu are lag sub 2000rpm

 

avantajele sunt mai mari decat dezavantajele dupa mine

Edited by BOASKA
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.