Jump to content

Ulei peste nivel E60 520d


Recommended Posts

Gata am reusit sa il scot am scos pe la joja 300 ml si acum este ok nivelul pe joja apropo am facut vreo 100 km cu surplus de ulei sper ca nu are nimic...Uleiul cand se verifica cel mai bine pt nivel dimineata de exemplu inainte de pornire pe o suprafata plana sa fie parcata sau altii ziceau ca dupa ce opresti motorul la 5 minute ...pareri multe dar sigur? merci de sfaturi Cosmin rolleyes.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut revin cu subiectul consumului de ulei ...am facut segmentarea la motor (520d 150 caluti) si ceva piese garnitura de _chiulasa_, furtune de retur, pompa de apa, termostat, si am facut rodajul ca la carte sau rodajul ideal cred eu pe autostrada si nu am depasit 2500tr/min si dupa 1800 km mi s-a aprins averizarea in bord sa completez cu 1L de ulei (inaainte de segmentare mi se aprindea la vreo 800 km si ieseau gaze foarte tare pe la joja si pe la busonul de alimentare ulei) acuma eu cred si banuiesc ca baietii la care am facut lucrarile sunt seriosi caci am ajuns la ei prin recomandarea cuiva, stiu ca la noi in tara se mai practica schimbarea unor piese la masina doar verbal si le platesti oricum dar eu l-am sunat pe mecanicul respesctiv care a zis ca nu ar fi trebuit sa mai consume deloc ulei si a zis ca la 3000 km dupa segmentare sa ii fac schimbul de ulei si sa il tin la curent daca mai consuma dupa aia? voi ce pareri aveti sau ceva idei ce ar mai putea fi cauze ale consumului de ulei? am schimbat la motor TOT ce a zis mecanicul sa schimb ca sa il fac ceas si tot consuma ulei, toba de esapament este super curata adica garm de funingine nu are si nici nu am ulei pe sub masina sau pierderi de pe la motor in lichidul de racire nu intra caci m-am uitat sper ca nu v-am plictisit wacko.gif Edited by zeus_407
Link to comment
Share on other sites

Vad in posturile tale mai vechi:

Salut revin cu problema mea despre consum de ulei exagerat la un 520d motor M47 din 2007 cutie auto de 150 cai...

... masina are 121000km...

Cum sa nu. Si in 4 schimburi de ulei s-a si bulit filetul la busonul de la baie. :D

Numai romanii mai spera ca l-au prins pe D-zeu de-un picior si le-a pastrat un E60 de 7 ani ieftin si cu "doar" 120.000 km, care ulterior se dovedeste a avea probleme mari cu motorul.

 

Eu zic sa scapi de ea si cumperi alta. Prevad ca e o groapa fara fund pana ii dai de cap.

 

Ps: Bala, poate muti toata discutia intr-un topic de consum ulei.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Al meu are deja 242000km si am de la ultimul schimb 14200km iar nivelul de ulei este inca la maxim. deci nu mi-a consumat de la ultimul schimb (poate ceva putin, insesizabil pe joja). Acelasi motor M47, aceeiasi cai 150, aceeasi cutie automata si acelasi an de fabricatie 2007. Ceva chiar ca nu e in regula.
Link to comment
Share on other sites

Merci la toti pentru sfaturi si indiferent daca ar avea 521kkm odata ce s-a facut segmentarea nu ar trebui sa pape ulei o sa vad ce si cum si daca nu ii dau de capat o sa o marit pinch.png

si fbdcnt o sa intreb sa vad daca le-au schimbat si alea numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salut revin cu subiectul consumului de ulei ...am facut segmentarea la motor (520d 150 caluti) si ceva piese garnitura de _chiulasa_, furtune de retur, pompa de apa, termostat, si am facut rodajul ca la carte sau rodajul ideal cred eu pe autostrada si nu am depasit 2500tr/min si dupa 1800 km mi s-a aprins averizarea in bord sa completez cu 1L de ulei (inaainte de segmentare mi se aprindea la vreo 800 km si ieseau gaze foarte tare pe la joja si pe la busonul de alimentare ulei) acuma eu cred si banuiesc ca baietii la care am facut lucrarile sunt seriosi caci am ajuns la ei prin recomandarea cuiva, stiu ca la noi in tara se mai practica schimbarea unor piese la masina doar verbal si le platesti oricum dar eu l-am sunat pe mecanicul respesctiv care a zis ca nu ar fi trebuit sa mai consume deloc ulei si a zis ca la 3000 km dupa segmentare sa ii fac schimbul de ulei si sa il tin la curent daca mai consuma dupa aia? voi ce pareri aveti sau ceva idei ce ar mai putea fi cauze ale consumului de ulei? am schimbat la motor TOT ce a zis mecanicul sa schimb ca sa il fac ceas si tot consuma ulei, toba de esapament este super curata adica garm de funingine nu are si nici nu am ulei pe sub masina sau pierderi de pe la motor in lichidul de racire nu intra caci m-am uitat sper ca nu v-am plictisit wacko.gif

 

degeaba ai schimbat segmentii daca cilindrii au uzura, daca scotea fum pe la joja putea sa fie si filtrul epurator infundat

 

turbina in ce stare este?

Link to comment
Share on other sites

degeaba ai schimbat segmentii daca cilindrii au uzura, daca scotea fum pe la joja putea sa fie si filtrul epurator infundat

 

turbina in ce stare este?

Salut turbo este ok testat pe un banc la o firma specializata l-au trimis baietii de la service thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe cazuri cu acest tip de motor, M47, la care le mananca ulei, stai calm ca nu esti singurul! Si eu sunt printre ei! M-am agitat si eu pe la inceput, dar m-am linistit! Am tot timpul un bidon de ulei in portbagaj, plus ca-l verific periodic! In primul rand, BMW spune din start ca pana la 0.7l/1000Km este un consum "normal" de ulei si 1L/1000Km pentru motoarele M! Asta ti-o vor spune toti in repr, inclusiv cei de la BMW AG Munchen! Asta nu inseamna ca ceva este in neregula cu motoru, doar poate ca se afla in niste tolerante mai mari! La motoarele diesel, primul lucru pe unde poate "scapa" ulei sunt lagarele de ungere ale axului turbinei! Se stie bine ca la m47 sunt probleme cu turbina, care nu-i tocmai cea mai reusita! Al doilea lucru sunt simeringurile de la supape, asta fiind mai mult specific benzinarelor, dar si la diesel ca si un second step se pot verifica! Cred ca un prim pas inaintea turbinei si cel mai simplu este filtrul epurator! In cazul meu, am reusit sa inlocuiesc elementul de decantare din cadrul filtrului epurator cu filtrul din pasla ce se folosea la E46. Sa spun ca s-a redus putin consumul, dar n-a disparut problema in totalitate! Al doilea pas ce-as fi vrut sa-l fac este sa verific acele lagare de ungere, doar ca mi-e teama sa nu decalibrez turbina avand in vedere ca merge OK si nu vreau sa dau in altele! Poate cand va incepe sa dea semne de slabiciune si necesita intr-adevar o atentie mai mare! Am observat in acelasi timp ca daca merg mult timp cu ea prea turata, in sensul ca in afara sa o tin mult timp cu peste 3000rpm ori 3500 - 4000 rpm, consumul de ulei creste, deci s-ar parea ca pe aici il scapa atunci cand turbina este suprasolicitata! Evident ca in aceste momente si necesarul de ulei creste! Imi spunea mecanicul, care de altfel este mecanic in repr BMW cu multi ani in spate, ca stia cel putin un caz cand cineva si-a cumparat de nou un E60 ceva in 6L care ii consuma 9L de ulei intre schimburi! A facut respectivul reclamatii peste reclamatii si pana la urma n-a avut castig de cauza din cauza ca se incadra in acel consum mentionat de BMW de 0.7l/100Km!
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi papa cam 3l intre schimburi M47

I-am pus acum liqui moly sa vedem daca se reduce vreun pic

Eu mai suspectez garnitura de capac tacheti

E posibil sa scape presiune din admisie in carter si de la suprapresiune sa bage prea mult ulei pe la epurator

turbina mea e noua

cum verific daca scapa pe la simeringurile de la supape la diesel ?

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe cazuri cu acest tip de motor, M47, la care le mananca ulei, stai calm ca nu esti singurul! Si eu sunt printre ei! M-am agitat si eu pe la inceput, dar m-am linistit! Am tot timpul un bidon de ulei in portbagaj, plus ca-l verific periodic! In primul rand, BMW spune din start ca pana la 0.7l/1000Km este un consum "normal" de ulei si 1L/1000Km pentru motoarele M! Asta ti-o vor spune toti in repr, inclusiv cei de la BMW AG Munchen! Asta nu inseamna ca ceva este in neregula cu motoru, doar poate ca se afla in niste tolerante mai mari! La motoarele diesel, primul lucru pe unde poate "scapa" ulei sunt lagarele de ungere ale axului turbinei! Se stie bine ca la m47 sunt probleme cu turbina, care nu-i tocmai cea mai reusita! Al doilea lucru sunt simeringurile de la supape, asta fiind mai mult specific benzinarelor, dar si la diesel ca si un second step se pot verifica! Cred ca un prim pas inaintea turbinei si cel mai simplu este filtrul epurator! In cazul meu, am reusit sa inlocuiesc elementul de decantare din cadrul filtrului epurator cu filtrul din pasla ce se folosea la E46. Sa spun ca s-a redus putin consumul, dar n-a disparut problema in totalitate! Al doilea pas ce-as fi vrut sa-l fac este sa verific acele lagare de ungere, doar ca mi-e teama sa nu decalibrez turbina avand in vedere ca merge OK si nu vreau sa dau in altele! Poate cand va incepe sa dea semne de slabiciune si necesita intr-adevar o atentie mai mare! Am observat in acelasi timp ca daca merg mult timp cu ea prea turata, in sensul ca in afara sa o tin mult timp cu peste 3000rpm ori 3500 - 4000 rpm, consumul de ulei creste, deci s-ar parea ca pe aici il scapa atunci cand turbina este suprasolicitata! Evident ca in aceste momente si necesarul de ulei creste! Imi spunea mecanicul, care de altfel este mecanic in repr BMW cu multi ani in spate, ca stia cel putin un caz cand cineva si-a cumparat de nou un E60 ceva in 6L care ii consuma 9L de ulei intre schimburi! A facut respectivul reclamatii peste reclamatii si pana la urma n-a avut castig de cauza din cauza ca se incadra in acel consum mentionat de BMW de 0.7l/100Km!

 

 

 

un litru de ulei la 1000km hai ma da-l naibi de bmw, al meu are 220 de mii si mai mult de 300-400 de g la 15000 de km nu consuma, 525d e60. Cum sa zici ca 1l/1000 de km este normal....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.