Jump to content

Probleme 525D E60


Recommended Posts

De ceva vreme efectiv nu ii mai simt cuplul.. mai nou cand se incalzeste motorul, dupa 1 ora de plimbat prin oras .. apas acceleratia pana in podea si abia isi da kick-down si efectiv parca e anemica, accelereaza greoi. In momentul in care intra turbina simt si un suierat subtire... recent aparut .. acum 1 zi .. maxim 2. Si in acelasi timp scoate un aer extrem de incins pe evacuare. Am fost la service, nu apare nici o eroare in bord, nimic pe tester, as vrea daca are cineva idee de la ce poate fi sau vreun sfat.. ceva .. orice. Se pare ca pot fi mai multe simptome, sunt dispus sa o fac dar sa repar ce trebuie nu sa le iau la ghici sa schimb 10 piese ca nu sunt tocmai ieftine daca le adun pe toate... Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Scoate mufa de la debitmetru, du-te asa cu ea un timp si duapa conecteaz-o si daca simti vreo diferenta sa stii ca debitmetru e bun.

 

Am avut mufa de la debitmetru scoasa 1 zi, asa mi-au zis cei de la service sa vad daca simt vreo diferenta dar nu a fost diferenta mare .. mi s-a parut ca a mers o idee mai bine dar tot nu cum trebuia si pana la urma am conectat la loc mufa..

Link to comment
Share on other sites

Daca masina face regenerare si nu coboara sub un anumit nivel incarcarea filtrului de particule, atunci tot in avarie ramane. Nu e necesar sa mergi in 3000, e f. important sa mergi constant cu masina, peste 2200rpm, la orice mica accelerare filtrul se incarca. Cel putin asa e la VAG. In bord nu ai nicio eroare? Si pune motorina buna, macar o perioada.
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate razvan, DPF e de vina dupa simptome

 

De parca razvan a zis prima oara de DPF, anyway.

 

Mi-au spus cei de la service ca ar fi putin spart, ceva de genul.. sa aiba legatura asta cu faptul ca daca o calc brusc nici macar nu se simte kick-down-ul si parca accelereaza din treapta in care sunt ? si nici macar nu accelereaza bine .. se simte anemica grav..

 

Daca e spart ce naiba sa mai regenerezi ?

Ai doua solutii:

1) Cauti filtru de particule la dezmembrari

2) Il elimini fizic si din soft

 

Din pacate pentru noi sunt sigur ca o sa alegi varianta (2).

 

PS: vezi ca sunt si pe forum diverse oferte pentru ambele variante. (inclusiv oameni care stiu sa faca o diagnoza serioasa)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca masina face regenerare si nu coboara sub un anumit nivel incarcarea filtrului de particule, atunci tot in avarie ramane. Nu e necesar sa mergi in 3000, e f. important sa mergi constant cu masina, peste 2200rpm, la orice mica accelerare filtrul se incarca. Cel putin asa e la VAG. In bord nu ai nicio eroare? Si pune motorina buna, macar o perioada.

 

+ 1.

Am patit-o si eu anul trecut. A fost atat de infundat incat nici regenerare fortata nu s-a putut face. Al meu l-am spalat, am schimbat doua bujii arse si termostatul si de atunci nu am mai avut treaba.

Daca zici ca filtrul e spart... nu stiu ce sa mai zic.

 

P.S. daca e spart sau anulat ar trebui sa ai cox pe toba de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am sunat si am facut programare la Alex Teile la sfatul userului MyX. Masina a mai fost pe pusa pe tester... nu da nici o eroare.. nu stiu cum vine asta. In momentul in care se incalzeste motorul .. evacuarea efectiv arde.. poate ca daca ma chinui reusesc sa imi aprind tigara. Alta chestie .. are pandoliile ei.. o calc brusc si uneori da semne ca ar fi ok, merge bine, isi ia kick-down-ul .. toate ok dar la urmatoarea intersectie cand o calc brusc nici macar kick-down nu isi mai da. Nu e stilul meu de mers asta dar ma sacaie situatia si o calc in speranta ca poate mai observ ceva diferit sa anunt la service..
Link to comment
Share on other sites

De parca razvan a zis prima oara de DPF, anyway.

 

 

 

Daca e spart ce naiba sa mai regenerezi ?

Ai doua solutii:

1) Cauti filtru de particule la dezmembrari

2) Il elimini fizic si din soft

 

Din pacate pentru noi sunt sigur ca o sa alegi varianta (2).

 

PS: vezi ca sunt si pe forum diverse oferte pentru ambele variante. (inclusiv oameni care stiu sa faca o diagnoza serioasa)

 

Nu o sa-l elimin, o sa il schimb stai linistit

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Verifica tuburile de la intercooler,s-ar putea sa ai unu sau amanandoua fisurate/rupte. A mea le are pe aman2 fisurate usor (se vad putin murdare de ulei) si din cauza asta mi s-a spus ca se simte mai "puturoasa" ... ambele tuburi costa undeva la 1000lei daca nu ma insel.Eu deocamdata nu le-am schimbat pentru k m-a costat neasteptat de mult schimburile de ulei (cutie,motor) si ce am mai facut la ea,dar am sa le schimb in viitorul apropiat. bafta
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ai mai avea o varianta cu injectoarele.

Fa-le o verificare sa vezi ecartu de valori in care se incadreaza, sa nu depasasca -2, +2. Ma gandesc ca-ti baga prea multa motorina in cilindrii si cand DDE-ul vede temperatura prea mare pe evacuare iti taie motorina si din cauza asta simti tu lipsa de putere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut . am vazut problema ta si am zis sa iti dau o ideie. am un 520d din 2000 aceiasi problema am avut si eu acceleram si nimic moarta ,cum intra turbina sa zic ca se infigea un pic da greu de tot . pe esapament era jale ,ardea de numa gazele, multi au zis si io credeam cai catalizatoru infundat sau defect. am mers o zi si cu mufa de la debitmetru scoasa si nimic . pe scurt am schimbat debitmetrul si totul a revenit la normal merge brici,si esapamentul e normal caldut (prima data nu puteam tine mana langa toba).nici la mine pe tester nu dadea nimic ..costa ceva acel deb.. dar merita ,eu am pus nou ,dar se gasesc in tara si sh, acu depinde de fiecare.Sper sa tii cont de sfatul meu ca sunt patit si numa eu stiu cat am umblat pe la o gramada de minti (stralucite) degeaba..))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.