Jump to content

problema alternator bmw e46 320d


Recommended Posts

salutare , am si eu o problema cu un bmw e46 320d 136 cp , problema care cred eu este alternatorul care nu mai incarca suficient , azi am plecat din baneasa masina a invartit mai mult la cheie , ajungand acasa circa 12 km am oprit motorul . am vrut sa o pornesc iar sa vad daca mai porneste greu si surpriza nu a mai pornit si sau aprins farurile , ideea este ca pe bord nu sa aprins martorul de la baterie , am incarcat bateria a pornit masina la sfert de cheie si am pus aparatul de masura pe baterie cu motorul pornit, imi arata 12,4 V si cateodata uraca la 13,3 scadea iar la 12,4 , care ar fi problema ..
Link to comment
Share on other sites

salutare , am si eu o problema cu un bmw e46 320d 136 cp , problema care cred eu este alternatorul care nu mai incarca suficient , azi am plecat din baneasa masina a invartit mai mult la cheie , ajungand acasa circa 12 km am oprit motorul . am vrut sa o pornesc iar sa vad daca mai porneste greu si surpriza nu a mai pornit si sau aprins farurile , ideea este ca pe bord nu sa aprins martorul de la baterie , am incarcat bateria a pornit masina la sfert de cheie si am pus aparatul de masura pe baterie cu motorul pornit, imi arata 12,4 V si cateodata uraca la 13,3 scadea iar la 12,4 , care ar fi problema ..

am avut si eu o problema cu alternatorul cind pornea cind nu pornea...era de la un senzor dar nu stiu care ca am fost la service l am schimbat si nu am mai avut probleme.

reparatia a costat 150 lei

Edited by puiunebun
Link to comment
Share on other sites

daca ai verificat cu voltmetru si iti arata ca incaraca 12v si nu 13,8v cat este normal atunci este dus alternatorul si tre dat jos si desfacut,cel mai probabil la tine cand arata 12v ala este curentul din baterie,atunci merge masina doar pe baterie,si cand arata 13,6 atunci baga curent alteranatorul ,deci cand baga cand nu baga.

trebuie desfacut si verificati carbuni si colectorul pe care merg ei,daca sunt ok atunci sigur este releul de incarcare care si ala este montat tot pe alternator.oricum tre dat jos,si asa poti baga si vaselina la rulmenti.

inainte de toate verifica bornele si la baterie si la alternator ,sa nu fie oxidate sau slab stranse.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

verifica si incarcarea direct de pe borna de plus a alternatotului. Capsa de pe borna de plus a bateriei poate sa mai faca figuri si sa nu faca contact bine si atunci bateria nu se va incarca suficient!

este si asta o solutie sa masoare direct pe alternator doar ca la diesel este cam inghesuit de bagat mana pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.