Jump to content

mananca ulei 325i e90


Recommended Posts

problema e in felu urmator... am schimbat uleiul, am pus liqui molly 5w 30 si am observat la un exterior de 1000 de km ca a mancat 1 l de ulei.. condus normal si pe unele portiuni mai sport dar in nici un caz numai blana sa se justifice intr-un fel acest consum... va rog sa imi spuneti cine se pricepe care ar fi cauzele in ordinea celor mai usor de rezolvat spre complicat si in ordinea celor mai ieftine spre cele mai scumpe cauze. multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

problema e in felu urmator... am schimbat uleiul, am pus liqui molly 5w 30 si am observat la un exterior de 1000 de km ca a mancat 1 l de ulei.. condus normal si pe unele portiuni mai sport dar in nici un caz numai blana sa se justifice intr-un fel acest consum... va rog sa imi spuneti cine se pricepe care ar fi cauzele in ordinea celor mai usor de rezolvat spre complicat si in ordinea celor mai ieftine spre cele mai scumpe cauze. multumesc anticipat

Sunt proprietar de E90 325i 2497cmc 218 cai si am patit aproximativ acelasi lucru pe care l-ai patit si tu, acum 1 an si ceva...am crezut ca pierde pe undeva dar nu a fost cazul, am verificat senzorul din baie, dar nici el nu a fost problema, totul era uscat peste tot, dar motorul manca in draci ulei. Cineva mi-a spus la un moment dat: de ce nu incerci Castrol Edge 5W40 FST, ca e nou aparut acu si ca zice lumea ca face minuni...Bun... zis si facut...fac din nou schimbul de ulei si pun acest Castrol Edge 5W40 FST si...uimire maxima: daca nenorocitu ala de BMW 5W30 se ducea 1L/800-900 km cu acest Castrol Edge 5W40 FST primul litru de ulei se duce dupa 5-6000 de km...iti jur...eram hotarat sa mai declar inca o data ca BMW construieste cele mai proaste si nefiabile motoare din lume, dar uite ca adevarul e altul...eu am tras concluzia dupa aceasta patanie ca este extrem de important uleiul pus in motor...mi-am jurat ca nu mai pun BMW si mai ales nenorocirea asta de 5W30 in motor veci...poate sa spuna BMW absolut orice vrea despre asta...deci când am vazut ca se ducea 1L de ulei la nici 1000 de km, mers extrem de normal, mi-a venit sa-i dau foc masinii de furie..inaitea ei am avut un E39 520i din 97 si doar ala mai era in stare de astfel de performate, dar ala avea niste ani, niste km la bord (aprox 450 000) si era si Nikasil, dar asta(...) pfai imi venea la propriu sa o arunc in garla...Castrol Edge 5W40 FST am si acum in motor...se gaseste mai greu dar merita...Succes!

 

P.S. Aia cu schimbarea valvei CCV/PCV si a furtunelor adicente e aproximativ vrajeala comerciala...parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

Sunt proprietar de E90 325i 2497cmc 218 cai si am patit aproximativ acelasi lucru pe care l-ai patit si tu, acum 1 an si ceva...am crezut ca pierde pe undeva dar nu a fost cazul, am verificat senzorul din baie, dar nici el nu a fost problema, totul era uscat peste tot, dar motorul manca in draci ulei. Cineva mi-a spus la un moment dat: de ce nu incerci Castrol Edge 5W40 FST, ca e nou aparut acu si ca zice lumea ca face minuni...Bun... zis si facut...fac din nou schimbul de ulei si pun acest Castrol Edge 5W40 FST si...uimire maxima: daca nenorocitu ala de BMW 5W30 se ducea 1L/800-900 km cu acest Castrol Edge 5W40 FST primul litru de ulei se duce dupa 5-6000 de km...iti jur...eram hotarat sa mai declar inca o data ca BMW construieste cele mai proaste si nefiabile motoare din lume, dar uite ca adevarul e altul...eu am tras concluzia dupa aceasta patanie ca este extrem de important uleiul pus in motor...mi-am jurat ca nu mai pun BMW si mai ales nenorocirea asta de 5W30 in motor veci...poate sa spuna BMW absolut orice vrea despre asta...deci când am vazut ca se ducea 1L de ulei la nici 1000 de km, mers extrem de normal, mi-a venit sa-i dau foc masinii de furie..inaitea ei am avut un E39 520i din 97 si doar ala mai era in stare de astfel de performate, dar ala avea niste ani, niste km la bord (aprox 450 000) si era si Nikasil, dar asta(...) pfai imi venea la propriu sa o arunc in garla...Castrol Edge 5W40 FST am si acum in motor...se gaseste mai greu dar merita...Succes!

 

P.S. Aia cu schimbarea valvei CCV/PCV si a furtunelor adicente e aproximativ vrajeala comerciala...parerea mea!

 

Am auzit numai lucruri foarte bune despre Metabond si cred ca in cazul tau ar rezolvat problema definitiv, nu mai consuma nici 1 litru la 5k km.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

atunci incearca un 10w40

Asta e o mare greseala.

 

Am auzit numai lucruri foarte bune despre Metabond si cred ca in cazul tau ar rezolvat problema definitiv, nu mai consuma nici 1 litru la 5k km.

Asta e alta prostie.

 

Eu as proceda in felul urmator:

 

Prima data vezi daca e vorba de ulei ars sau pierdut. E posibil sa piarda ulei pe la vreo garnitura. Asta e o chestie foarte comuna la BMW. Daca nu exista nici un fel de pierdere, incearca un 0W-40.

Vezi fum albastru daca turezi motorul?

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Asta e o mare greseala.

 

 

Asta e alta prostie.

 

Eu as proceda in felul urmator:

 

Prima data vezi daca e vorba de ulei ars sau pierdut. E posibil sa piarda ulei pe la vreo garnitura. Asta e o chestie foarte comuna la BMW. Daca nu exista nici un fel de pierdere, incearca un 0W-40.

Vezi fum albastru daca turezi motorul?

 

Nu pot sa cred ca nu ai auzit de Metabond si proprietatile de innobilare a suprafetelor din motor. :) Vezi ca poate il descurajezi pe Ionuț_Cosmin din a-l folosi sa-si rezolve problema cu consumul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca sigur il mananca din cauza vascozitatii uleiului pt ca pierderi nu se vad, mananca doar in exterior sau mai vizibil in exterior, fum albastru nu scoate deci nu e o problema mecanica la internele motorului. Deci pana la urma ce sa bag 0w40 sau 10w40 ? Care este diferenta intre 0 si 10 ? Iar legat de metabond am bagat in opelul lui tata si din cat am mers eu inainte si dupa cred ca este recomandat. O sa o duc oricum la un mecanic care este tatic in bmw si o sa ma sfatuiesc cu el si vad care e treaba. Astept in continuare sugestiile voastre. Ms
Link to comment
Share on other sites

Am auzit numai lucruri foarte bune despre Metabond si cred ca in cazul tau ar rezolvat problema definitiv, nu mai consuma nici 1 litru la 5k km.

Am mai auzit-o pe asta cu Metabondu dar sincer nu cred ca voi incerca vreodata in viata asta pe un BMW...sorry dar nu ma prinde!

 

Cred ca sigur il mananca din cauza vascozitatii uleiului pt ca pierderi nu se vad, mananca doar in exterior sau mai vizibil in exterior, fum albastru nu scoate deci nu e o problema mecanica la internele motorului. Deci pana la urma ce sa bag 0w40 sau 10w40 ? Care este diferenta intre 0 si 10 ? Iar legat de metabond am bagat in opelul lui tata si din cat am mers eu inainte si dupa cred ca este recomandat. O sa o duc oricum la un mecanic care este tatic in bmw si o sa ma sfatuiesc cu el si vad care e treaba. Astept in continuare sugestiile voastre. Ms

Parerea mea este ca 10W40 pe un N52 e o ideea destul de proasta in conditiile in care in cartea masinii BMW spune 5w30 sau 5w40...cei dela un service BMW din bucuresti, altul decat reprezentanta, mi-au spus ca 0w40 se pune in motoare doar la prima umplere, adica la iesirea din fabrica si este recomandat ca acel ulei sa fie schimbat la ma putin de 15000 km...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Cred ca sigur il mananca din cauza vascozitatii uleiului pt ca pierderi nu se vad, mananca doar in exterior sau mai vizibil in exterior, fum albastru nu scoate deci nu e o problema mecanica la internele motorului. Deci pana la urma ce sa bag 0w40 sau 10w40 ? Care este diferenta intre 0 si 10 ? Iar legat de metabond am bagat in opelul lui tata si din cat am mers eu inainte si dupa cred ca este recomandat. O sa o duc oricum la un mecanic care este tatic in bmw si o sa ma sfatuiesc cu el si vad care e treaba. Astept in continuare sugestiile voastre. Ms

10W-40 este pentru motoare mai primitive si cu multi km.

Si cea mai mare prostie e sa bagi 10W-40 semi-sintetic. Majoritatea uleiurilor 10W-40 sunt semi-sintetice.

 

E din alt film practic.

 

Metabondul ascunde problema, nu o rezolva.

 

mi-au spus ca 0w40 se pune in motoare doar la prima umplere, adica la iesirea din fabrica si este recomandat ca acel ulei sa fie schimbat la ma putin de 15000 km...

Nu este adevarat.

0W-40 e un ulei destul de scump, d-aia nu e foarte popular la noi.

 

Nu pot sa cred ca nu ai auzit de Metabond si proprietatile de innobilare a suprafetelor din motor.

Tocmai d-aia pentru ca am auzit.

 

Cred ca sigur il mananca din cauza vascozitatii uleiului pt ca pierderi nu se vad,

Asta e o chestie relativa. Ai fost la un service ca sa te uiti pe dedesubt cu scuturile date jos?

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

compara 2 fise tehnice 5w40 si 10w40, acolo sunt trecute vascozitatea la 40 grd C si la 100 grd C, de ex. 74.4-13.1 vs 92.1-14.4

deci diferenta se face la temperaturi scazute la temperatura de functionare a motorului diferentele sunt minime

si specificatia uleiului se alege in functie de climat de la 0w30 la polul nord pana la 15w40 la tropice

si sa nu uitam ca exista motoare la bmw care merg cu 10w60

am zis sa pui 10w40 ca sa verifici daca motorul consuma mai putin ulei , plus ca nu mi se pare normal sa stai cu ochii pe ulei la fiecare 500km si sa completezi

ulei 5w30 de la bmw nu iti recomand sa pui decat daca esti 100% sigur ca este original, totusi banuiesc ca un 5w40 nu o sa-i stea in gat

dupa un anumit nr de km motorul se uzeaza si trebuie sa iei masuri ca atare, pui alt ulei sau schimbi segmentii, simeringurile la supape, garniturile si restul de valve de care au zis colegii mai sus

Link to comment
Share on other sites

S-au inventat uleiuri care acopera aproape toate temperaturile uzuale. Chestia asta cu climatul si cu sezonul e o chestie din anii '80. Acum nu mai e valabila.

 

http://www.tomorrowstechnician.com/wp-content/uploads/Articles/08_01_2008/161360sc000c231_00000009079.jpg

 

Paranoia asta cu uleiul contrafacut nu trebuie alimentata mai mult. Atata timp cat iei uleiul de la o firma mare, nu de la vreun magazinas dubios, nu cred ca ai de ce sa te gandesti la ulei contrafacut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca 10w40 este cel mai potrivit...asa mi-au recomandat si 2 mecanici foarte buni. Amandoi au zis ca pt bmw benzinar uzat cel mai bine merge un 10w40. Ce marca de ulei recomandati intre castrol original din germania, liqui molly , motul ?

10w40 este semisintetic folosit la motorizari de generatie veche si la masini de generatie veche care au probleme cu consumul de ulei.

Basca peste asta este un ulei care folosit indelung lasa reziduri in motor.

De la 5w40 in sus poti folosii ulei.

post-54789-0-16432000-1411814580_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai da dar cu cat ii bag ma gros cu atat o sa am mai mari probleme cu ungerea deoarece este un motor cu probleme de ungere...m-am uitat la chiulasa si am vazut ca a fost umblat in el iar tachetii deocamdata nu se aud deloc, deci probabil s-a umblat la ei ceea ce nu ar fi un lucru rau...dar acum ce ulei sa ii bag daca 5w30 il mananca, 10w40 este pt generatii vechi si lasa si reziduri mari iar de la 40 in sus cred ca ar fi prea gros si nu ar mai face ungerea bine..oricum as dao nu prea imi dau seama ce varianta sa aleg...daca as baga 10w40 si schimbat des plus un engine flush la fiecare sxhimb ce parere aveti? Pretentios al dreacu motoru asta.. Edited by thegame
Link to comment
Share on other sites

mai pretentiosi sunt proprietarii decat motorul, si respectiv motorul nu este de vina ci proprietarii care i-au dat in gusa

 

din cate stiu eu la bmw M3,M5 sau alte marci gen Ferrari se baga 10w60 si la motoare 10w50 sau 15w50, ma indoiesc ca la un 325i sa nu meraga un 5w40 sau 10w40 pe timpul verii, plus ca la noi nu sunt temperaturi de -40grade

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

5w40 este fullsintetic si mai subtire decat 10w40.

10w60 sau tws este folosit la motoare de turatie mare gen bmw m pentru ca daca folosesti un ulei subtirel dupa o anumita perioada uleiul devine ,,pisat'' si motorul ramane fara ungere adecvata.

 

Incearca 5w40 de la bmw sau un edge 5w40 de la castrol (nu magnatec pentru ca edge-ul este mult mai bun calitativ si diferenta de pret este de maxim 30 lei per bidonul de 4 litri).

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.