Jump to content

Consum e60 benzina


r0n1n

Recommended Posts

Salut, as vrea, daca se poate, niste consumuri reale de la posesori/fosti posesori de e60 pe benzina.

Eu sunt hotarat cam 90% pe un 525i cu motor n52.

Ma astept undeva pana in 15% consum in Bucuresti.

Deja la un consum de 18-20%, cum sugera un coleg, ma orientez spre o motorizare mai puternica.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 325XI - motor N53 - 3000 cmc - Cutie automata si Xdrive.

 

In Bucuresti depinde f mult ce traseu ai si la ce ore circuli.

Daca stai in trafic bara la bara - in cel mai rau trafic posibil - consuma 17.

 

Daca ai un mers normal - mie imi consum 13 - maxim 14.

Am facut media asta in ultimii ani - pe cate 1000 de km de oras.

 

In afara consuma intre 8 si 11.

8 - daca mergi foarte - foarte linistit.

11 - daca vrei sa mergi cu pedala la fund tot drumul.

 

Un 530i va consuma la fel ca 525i dar este un motor mai bun.

Edited by MoFo
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E90 325i N52B25 2006 2497cmc 218 cai putere, cutie automata.

Bucuresti: - jante 18”- niciodata sub 16,5-16,7 l/100 km;

- jante de 17” - 13,5 - 15 l/100 km;

- jante de 16” - 12.5 - 13,5 l/100 km.

Autostrada: cruise control activat la 130 km/h:

- jante 18”- niciodata sub 10,5 - 12 l/100 km;

- jante de 17” - 8 - 10 l/100 km;

- jante de 16” - 6 - 8 l/100 km.

Numai bine.

post-58361-0-15959300-1412887454_thumb.jpg

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

eu cu 530i 258cp ( bobine schimbate , bujii schimbate , reviziile la 6-7000 km , benzina de 100 de la OMV ) - 6 trepte manuala ( jante style 128 pe 19 ) aveam undeva la 12.5 - 13.8 in Bucuresti in functie de ora si 6.5 - 7 extraurban la mers legal ( 100-110 pe DNuri , 130-140 pe Autostrada )

 

ca fapt divers cu 2/3 din rezervor am facut urmatorul traseu : Fagaras - Sibiu - Transalpina - Valcea - Pitesti - Bucuresti

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

E90 325i N52B25 2006 2497cmc 218 cai putere, cutie automata.

Bucuresti: - jante 18”- niciodata sub 16,5-16,7 l/100 km;

- jante de 17” - 13,5 - 15 l/100 km;

- jante de 16” - 12.5 - 13,5 l/100 km.

Autostrada: cruise control activat la 130 km/h:

- jante 18”- niciodata sub 10,5 - 12 l/100 km;

- jante de 17” - 8 - 10 l/100 km;

- jante de 16” - 6 - 8 l/100 km.

Numai bine.

 

Diferenta de 4l/100km intre jantele pe 16" si cele pe 18"...eu am o diferenta de maxim 0,5l intre jante pe 18" si jante pe 17".

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare o diferenta mult prea mare de la 16 la 18 la Ionut_Costim,

 

Doamne fereste, nu contrazic, poate omul chiar asa are consumul, conteaza mult si ce fel de jante ai si ce greutate au....si cauciucurile ;)

 

Mie 530dA E60 cu jante pe 17 nu imi ia sub 12-13 in oras si am 10 mixt pe CCC. Asta ca fapt divers, sunt constient ca tu vrei si ai cerut parere de la cei care au motoare pe benzian dar daca tot am comentat am spus sa fiu on-topic, diferenta mare de consum de la benzina la diesel aici vad ca nu e.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Diferenta de 4l/100km intre jantele pe 16" si cele pe 18"...eu am o diferenta de maxim 0,5l intre jante pe 18" si jante pe 17".

Fotografia din primul meu post este reala si este facuta pe drumul de intors de la mare, in vara asta...Vreau sa spun deasemenea ca am venit de la Moieciu, acum 3 saptamani si vreau sa spun ca am ajuns in Bucuresti cu un consum de 5,9 l/100km...va jur...nu mi-a venit nici mie sa cred dar e real...cert este un lucru: masina asta de când este la mine nu vede decat benzina de 99 sau 100 de la Petrom sau OMV. Nu am bagat niciodata benzina de 95 in acest motor si nici nu voi baga si nici nu am bagat niciodata benzina din alta parte decat de la Petrom sau OMV. Am facut acum 1 an si jumatate un update de soft la reprezentanta pe motor si cutie si cred ca si asta contribuie la aceste performate de invidiat pentru un benzinar. Va spun sincer ca aceasta masina mi-a demonstrat ca un benizinar poate fi si puternic si economic in acelasi timp...Nu ma laud dar mai am fotografii cu consumuri foarte bune! Inanintea ei am avut un E39 520i din 97 si nici ala nu ma omora cu consumul de combustibil. Dupa parerea mea consumul unui benzinar depinde de foarte multi factori care tin de sofer: cat de tare accelerezii si cat de brusc, frânarea aiurea si accelerarea brusca, plecatul de la semafor in scartait de roti aiurea, depasiri facute in superforta inutil, viteza excesiva nejustifiat pe autostrada, folosirea/nefolosirea cruise controlului pe autostrada, schimbatul vitezelor in turatii inalte nejustificat etc. Eu am invatat sa conduc benzinarele in asa fel incat sa nu ma omoare la buzunar cu consumul si sa exploatez ansamblul motor-cutie intr-un regim de sarcina normala, fara exagerari stupide si nejustificate. Ce-i drept nu se compara cu un consum de tractoras dar nici nu voi vrea sa compar vreodata performantele si intretinerea unui benzinar cu ale unui diesel.

Revenind la roti... sa stiti ca vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca posed toate cele 3 seturi de jante. Cele de 18 au Run on Flat-uri pe ele si sunt grele pamant...Cu aceste roti am avut si 17,3 l/100 km consum in bord exclusiv in Bucuresti. Cele de 17 au anvelope normale pe ele, iar cu ele consumul a inceput sa scada dramatic. Daca vorbim despre cele de 16, pe care le am acum pe masina, consumul incepe sa fie extrem de decent pentru un motor de 218 cai putere la care ai acces din cea mai slaba accelerare. Va jur ca nu vreau in viata mea diesel si nici nu voi mai vrea masina cu motor mai mic de 200 de cai putere pentru ca din punctul de vedere al consumului motoarele astea noi incep sa treaca la capitolul basme treaba cu consumul unui BMW benzinar.Numai bine!

 

P.S. Jantele de 18 sunt OEM, cele pe 17 sunt DEZENT iar cele pe 16 sunt OEM.

P.S.S In masina la drumurile de exterior avem urmatoarea incarcatura: una bucata nevasta, fetita mea iubita si un potbagaj plin ochi cu de toate.

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E90 325i N52B25 2006 2497cmc 218 cai putere, cutie automata.

Bucuresti: - jante 18”- niciodata sub 16,5-16,7 l/100 km;

- jante de 17” - 13,5 - 15 l/100 km;

- jante de 16” - 12.5 - 13,5 l/100 km.

Autostrada: cruise control activat la 130 km/h:

- jante 18”- niciodata sub 10,5 - 12 l/100 km;

- jante de 17” - 8 - 10 l/100 km;

- jante de 16” - 6 - 8 l/100 km.

Numai bine.

 

povesti de adormit copiii !

fabrica bmw o sa-ti dea un premiu ca ai scos un consum exact ca in cartea tehnica.

 

consumul ala cu jante de 16" in bucuresti... nu prea cred !!!

poate noaptea cand nu este nimeni pe strada si semafoarele sunt pe intermitent.

si consumul pe autostrada cu jante de 16" greu de crezut...

posibil cu vant din spate, fara depasiri si cu viteza de croaziera de 90km/h.

 

probabil ca stilul tau de condus este "extrem" de cuminte.

ai turat vreodata motorul peste 3500 rpm ?

ai schimbat vreodata treapta de viteza cu kick-down ?

 

ma scuzi, dar si eu am 325 cutie automata jante de 16" anvelope 205/55/16 si nu am avut acest consum niciodata.

am un consum de benzina de 15 - 16 l/100 km in bucuresti.

si afara din oras 10 - 11 l/100 km fara sa depasesc viteza legala de 130 km/h.

 

nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea.

dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei...

sunt banii tai, masina ta, benzina ta.

 

hai cu bafta !

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

povesti de adormit copiii !

fabrica bmw o sa-ti dea un premiu ca ai scos un consum exact ca in cartea tehnica.

 

consumul ala cu jante de 16" in bucuresti... nu prea cred !!!

poate noaptea cand nu este nimeni pe strada si semafoarele sunt pe intermitent.

si consumul pe autostrada cu jante de 16" greu de crezut...

posibil cu vant din spate, fara depasiri si cu viteza de croaziera de 90km/h.

 

probabil ca stilul tau de condus este "extrem" de cuminte.

ai turat vreodata motorul peste 3500 rpm ?

ai schimbat vreodata treapta de viteza cu kick-down ?

 

ma scuzi, dar si eu am 325 cutie automata jante de 16" anvelope 205/55/16 si nu am avut acest consum niciodata.

am un consum de benzina de 15 - 16 l/100 km in bucuresti.

si afara din oras 10 - 11 l/100 km fara sa depasesc viteza legala de 130 km/h.

 

nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea.

dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei...

sunt banii tai, masina ta, benzina ta.

 

hai cu bafta !

 

Tu compari M54 cu cuplu maxim la 3500 RPM cu N52 cu Valvetronic si cuplu maxim la 2750 RPM? Pe urma compari cutia in 5 viteze cu cea in 6 viteze? Tu ai 325ci E46 (192 bhp/6000rpm) vrei sa zici asa-i?...pfff... Ti-am pus o fotografie omule, reala facuta de sotie, in care poti observa ca este activat cruise controlul la 130 km/h iar consumul instantaneu sta prin zona lui 5-6 ...prea putin conteaza ce crezi tu nene dar nu stiu de ce m-as minti eu pe mine...imi explici tu? ma mint pe mine auzi!!! esti asa de sigur de prostiile pe care le vorbesti incat ma uimesti! Auzi daca am schimbat vreodata viteza in kick-down?!daca am turat motorul vreodata peste 3500 de ture?...pfai...esti de mare bravura...si daca-ti spun ca am schimbat imi ceri declaratie legalizata de la notar ca sa ma crezi? repet prietene: in bucuresti in functie de rotile pe care le are masina pe ea am avut si peste 17 l/100km, pe autostrada insa lucrurile stau total altfel...nu mai compara M54 cu N52 pentru ca si electronica lor este total alta nemaivorbind despre valvetronic de exemplu...lasa fii tu inginer mare cu altii! fara suparare!

P.S. Mai uite o poza..chiar cu 6.3 l/100Km pe cruise la 130 km/h...era 13.08.2014/22.03..batea vantu din spate auzi...pfff...

P.S.S A...si inca ceva...cred ca daca am fi mai putin aroganti si fitosi de bucuresti, unii din noi, cred ca BMW ne-ar putea premia pe mai multi pentru ca am sti sa ne exploatam masinile mai cu cap decat o facem...

 

si mai uite o fotografie...tot eu sunt la volan si nici nu bate vantu...dar sincer daca vrei ceva legalizat....hm...aici nu te mai pot incurca...

 

P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!

post-58361-0-13277700-1412974803_thumb.jpg

post-58361-0-51853800-1412974811_thumb.jpg

post-58361-0-11297900-1412975253_thumb.jpg

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Ionut: am vazut ca masina ta are si km putini, posibil din cauza asta sa ai consum asa mic.

 

LE: pe de alta parte @petreop 10% in afara la mers legal e mult, atat imi ia mie v8-u.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Tu compari M54 cu cuplu maxim la 3500 RPM cu N52 cu Valvetronic si cuplu maxim la 2750 RPM? Pe urma compari cutia in 5 viteze cu cea in 6 viteze? Tu ai 325ci E46 (192 bhp/6000rpm) vrei sa zici asa-i?...pfff... Ti-am pus o fotografie omule, reala facuta de sotie, in care poti observa ca este activat cruise controlul la 130 km/h iar consumul instantaneu sta prin zona lui 5-6 ...prea putin conteaza ce crezi tu nene dar nu stiu de ce m-as minti eu pe mine...imi explici tu? ma mint pe mine auzi!!! esti asa de sigur de prostiile pe care le vorbesti incat ma uimesti! Auzi daca am schimbat vreodata viteza in kick-down?!daca am turat motorul vreodata peste 3500 de ture?...pfai...esti de mare bravura...si daca-ti spun ca am schimbat imi ceri declaratie legalizata de la notar ca sa ma crezi? repet prietene: in bucuresti in functie de rotile pe care le are masina pe ea am avut si peste 17 l/100km, pe autostrada insa lucrurile stau total altfel...nu mai compara M54 cu N52 pentru ca si electronica lor este total alta nemaivorbind despre valvetronic de exemplu...lasa fii tu inginer mare cu altii! fara suparare!

P.S. Mai uite o poza..chiar cu 6.3 l/100Km pe cruise la 130 km/h...era 13.08.2014/22.03..batea vantu din spate auzi...pfff...

P.S.S A...si inca ceva...cred ca daca am fi mai putin aroganti si fitosi de bucuresti, unii din noi, cred ca BMW ne-ar putea premia pe mai multi pentru ca am sti sa ne exploatam masinile mai cu cap decat o facem...

 

si mai uite o fotografie...tot eu sunt la volan si nici nu bate vantu...dar sincer daca vrei ceva legalizat....hm...aici nu te mai pot incurca...

 

P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!

 

 

 

ma repet !!!

 

"nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea.

dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei...

sunt banii tai, masina ta, benzina ta."

in plus... sunt pozele tale.

 

apropos' daca vrei sa ne laudam...

@ionut_cosmin

P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!

 

eu am masini BMW de... fix 24 de ani doar pe benzina si crede-ma ca stiu ce vorbesc !

in vara anului 1990 am plecat in MUNCHEN cu niste prieteni si mi-am cumparat primul BMW din viata mea.

era un frumos BMW 323i, e21, 1982, injectie k-jetronic, cutie manuala M-TECHNIK (viteza 1 in jos), culoare rosu caramiziu,

radiocasetofon MEXICO-BECKER, tapiterie de catifea, geamuri manuale, oglinzi manuale, jante aluminiu motorsport (oem), fara abs si alte gadgeturi.

dupa vreo' 2 ani BMW-ul a juns la PUSHI.

pe vremea aia doar "PUSHI" (un mecanic mai in varsta decat mine) se pricepea cat de cat la bmw-uri.

mai intreaba si tu pe aici baietii daca au auzit de el.

 

hai cu bafta !

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

ma repet !!!

 

"nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea.

dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei...

sunt banii tai, masina ta, benzina ta."

in plus... sunt pozele tale.

 

apropos' daca vrei sa ne laudam...

@ionut_cosmin

P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!

 

eu am masini BMW de... fix 24 de ani doar pe benzina si crede-ma ca stiu ce vorbesc !

in vara anului 1990 am plecat in MUNCHEN cu niste prieteni si mi-am cumparat primul BMW din viata mea.

era un frumos BMW 323i, e21, 1982, injectie k-jetronic, cutie manuala M-TECHNIK (viteza 1 in jos), culoare rosu caramiziu,

radiocasetofon MEXICO-BECKER, tapiterie de catifea, geamuri manuale, oglinzi manuale, jante aluminiu motorsport (oem), fara abs si alte gadgeturi.

dupa vreo' 2 ani BMW-ul a juns la PUSHI.

pe vremea aia doar "PUSHI" (un mecanic mai in varsta decat mine) se pricepea cat de cat la bmw-uri.

mai intreaba si tu pe aici baietii daca au auzit de el.

 

hai cu bafta !

 

Foarte frumos, dar asta nu inseamna ca eu mint in privinta consumului masinii mele sau ca ”vânt in spate” sau ca ”3500 de ture” sau ”kick-down”...ma deranjeaza astfel de aprecieri incriminatoare nefondate. Crezi ca as avea vreun motiv sa spun aici povesti aiurea? Pe cine ar ajuta? Ba chiar am spus ca in bucuresti cu jantele de 18 am avut si consumuri colosale dar cu cele de 17 si mai ales cu cele de 16 consumul s-a imbunatatit dramatic...Asta e o minciuna? Pe de alta parte tu compari 2 motoare total diferite, legate la 2 cutii de viteze din lumi diferite...Atata tot!Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

O sa fiu scurt... Ionut, respectivul motor l-a avut un amic pe un e92 si cu cutie automata si l-am testat si eu... consum mediu in jur de 17 la suta fara talpi si alte cele... personal, stiu ca o sa starnesc o polemica, consider ca e cel mai slab benzinar de la BMW avand un cuplu mic... seamana mult la comportament cu japonezele si cu cutie automata ai senzatia de tramvai, acceleratie lina... totusi ca sa vorbim si de realitati BMW 318i e90 LCI 145 CP consuma 11-12 la suta in Bucuresti si 6.5-7.5 in afara orasului in functie de cum mergeam... avea si Auto Start Stop si cutie manuala...
Link to comment
Share on other sites

e46 325xi automata - 17 in oras, 10 afara.

motorul nu e slab, dar are mult de tras dupa el si chiar si asa, o cutie cu 6-8 rapoarte l-ar ajuta enorm. In rest, eu am considerat ca nu ma pot folosi normal de masina asta fara o instalatie de gaz, astfel incat acum, consumul lunar de combustibil se duce undeva in 3% din venitul lunar al familiei.

 

bineinteles, un 3.0 ar fi mai bun. un 3 turbo si mai bun. Diferenta de impozit este de vreo 3 plinuri,recte vreo 1500-2000 de km.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

O sa fiu scurt... Ionut, respectivul motor l-a avut un amic pe un e92 si cu cutie automata si l-am testat si eu... consum mediu in jur de 17 la suta fara talpi si alte cele... personal, stiu ca o sa starnesc o polemica, consider ca e cel mai slab benzinar de la BMW avand un cuplu mic... seamana mult la comportament cu japonezele si cu cutie automata ai senzatia de tramvai, acceleratie lina... totusi ca sa vorbim si de realitati BMW 318i e90 LCI 145 CP consuma 11-12 la suta in Bucuresti si 6.5-7.5 in afara orasului in functie de cum mergeam... avea si Auto Start Stop si cutie manuala...

Ooooooooo hoooo...a ajuns un motor de 2,5 si 218 cai sa fie cel mai slab!?...foarte interesant...ce mama naibii sa mai spunem de 316, 318, 320 toate i cu puteri si cuplu derizorii si consumuri de 200+ cai? sa mai vorbim despre 316, 318 sau 320d care sunt avantajoase doar din punctul de vedere al consumului ca in rest Dumnezeu cu mila când vor incepe turbina, pompele, injectoarele, intercooler-e si miile de vacumuri suspecte sa-si bata joc de nervii si de banii tai? sa fim seriosi dar nu vorbesti in cunostinta de cauza despre N52...sincer...250 Nm de la 2750 RPM si 218 cai putere sunt de ajuns iti spun eu, in constinta de cauza, in absolut toate situatiile in care vei folosi masina...ai mai putea considera de asemenea ca la acest motor (considerat la saloanele auto de specialitate ca fiind cel mai avansat motor pe benzina din lume, dat de combinatia Valvetronic-Dublu Vanos) este/se poate cuplata o transmisie destul de performanta de la ZF, care ajuta foarte mult in economia efortului depus de motor pentru propulsarea masinii...Am condus 4 ani si jumatate 520i cu M52 de 150 de cai pe el si crede-ma ca nici macar pe ala nu l-as putea numi cel mai slab motor de la BMW atata timp cat exista 520d de 136 de cai...Numai bine!

 

P.S. Daca a ajuns un motor de 218 cai sa fie cel mai slab benizinar de la BMW atunci poate ca doar M3-ul de 440 ne mai multumeste asa-i...Snobism sau ce?

P.S.S. Consum mixt de cel putin 17 fara talpi?Pfff... cu jante de 19 te cred altfel esti pus pe glume nene...ca doar da-l in durere de 2,5 ca nu e V8...

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.