Jump to content

Nu baga caldura bmw 318i


Recommended Posts

salut,am o problema cu un e46 318i nfl

Nu baga caldura.

Aerisirea e facuta, termocupla merge, ajunge apa la 90 si nu baga caldura... piesa cu tepi e buna ( cand maresc viteza la aer... se aude cum incepe mai tare).

 

De la ce poate sa fie ? Cum verific termostatul ?? E posibil din cauza pompei de apa? Am observat ca scapa apa.. Luni urmeaza sa o inlocuiesc...

Link to comment
Share on other sites

salut deci spui ca nu baga caldura este acolo la iesire de la chulasa dou furtun si inu intra in cabina da inainte este o electro valva asa sa spune ca un robinet vreifica aia la mufa de alimentare ca primeste 12 v daca primeste si nuse descide aia in semna ca e stricat si termostata asa sa verific pornet de dimineata si prins cu mana furtunele care iese de la tremostata cotu aia trebuie sa incalzeste si esa unu mai mare aia nu aia trebuie sa fie rece pna cand descide termostatau la 95 de grade daca am in dou furtun incalzest de la prima pornire aia insamna ca termosta o ramas deschis multa bafta si daca am scris grsit nu te supara da sant ungur si nu pre scriu bine romaneste salut
Link to comment
Share on other sites

salut deci spui ca nu baga caldura este acolo la iesire de la chulasa dou furtun si inu intra in cabina da inainte este o electro valva asa sa spune ca un robinet vreifica aia la mufa de alimentare ca primeste 12 v daca primeste si nuse descide aia in semna ca e stricat si termostata asa sa verific pornet de dimineata si prins cu mana furtunele care iese de la tremostata cotu aia trebuie sa incalzeste si esa unu mai mare aia nu aia trebuie sa fie rece pna cand descide termostatau la 95 de grade daca am in dou furtun incalzest de la prima pornire aia insamna ca termosta o ramas deschis multa bafta si daca am scris grsit nu te supara da sant ungur si nu pre scriu bine romaneste salut

 

Am verificat termostatu... am pornit masina..si cand a trecut de patratu ala albastru..am pus mana pe furtunul care pleaca din TERMOSTAT...era RECE. Iar furtunul care pleaca din radiator de sus..de langa buson...era CALD.

 

Am dat aerul la maxim.. si are putina putere..chiar daca creste in intensitate... se aude doar motorasul cum merge mai tare... dar aer tot la fel de slab baga.. la maxim baga cum ar fi pe prima treapta

Edited by Budy_
Link to comment
Share on other sites

salut apoi trebuie sa vezi aia ce am spus electro valva aia este langa pompa de frana si acoloe este si pompa de ABS acolo sa fie paraca asa ca un motoras nah aia electro valva asa sa spune robinet electric si a mea o fost stricat si am scimbat care o costata 200ron si acuma merge am si o caldura buna la cabin
Link to comment
Share on other sites

salut apoi trebuie sa vezi aia ce am spus electro valva aia este langa pompa de frana si acoloe este si pompa de ABS acolo sa fie paraca asa ca un motoras nah aia electro valva asa sa spune robinet electric si a mea o fost stricat si am scimbat care o costata 200ron si acuma merge am si o caldura buna la cabin

Am sa verific maine electrovalva.

 

Inca o problema...

 

 

Bateria facea figuri.. pornea.. mergeam cu masina.. o opream.. si cand voiam sa merg iar cu ea... nu pornea.. adica era bateria slaba..am cumparat alta baterie astazi..si porneste fara probleme de cate ori vreau..

 

Intrebarea e urmatoarea: Am inteles ca daca piesa cu tepi e dusa... consuma bateria..ca e in scurt... se poate sa fie piesa cu tepi ??? Si am schimbat bateria degeaba?

Link to comment
Share on other sites

UPDATE :

 

@ apa nu ajunge la 90 grade...sta undeva la 80 sa zic..aproape de jumate..

@ Termocupla nu a pornit..chiar daca era dat la maxim aerul

@ furtunele care pleaca din electrovalva... alea 2... erau reci.. chiar daca a mers masina 20min

Link to comment
Share on other sites

UPDATE :

 

@ apa nu ajunge la 90 grade...sta undeva la 80 sa zic..aproape de jumate..

@ Termocupla nu a pornit..chiar daca era dat la maxim aerul

@ furtunele care pleaca din electrovalva... alea 2... erau reci.. chiar daca a mers masina 20min

 

@ update 2

 

Am pornit masina sa o mut,,am oprit-o..si dupa 30min am intrat in ea sa caut ceva... si se auzea ceva din ventilatie.. cum ar merge ventilatia usor... dar totul era oprit..am scos borna

 

Sa fie piesa cu tepi ???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@ update 2

 

Am pornit masina sa o mut,,am oprit-o..si dupa 30min am intrat in ea sa caut ceva... si se auzea ceva din ventilatie.. cum ar merge ventilatia usor... dar totul era oprit..am scos borna

 

Sa fie piesa cu tepi ???

Am avut si eu problema asta, vezi ca ai electrovalva pe partea soferului, undeva inainte de filtru de aer, o dai jos de pa masina si o probezi, bagi mufa si vezi daca lucreaza comandand electrovalva de la butonul din masina cu contactul pus, la mine se mancase un burduf de cauciuc din interior si conul din interior nu are forta necesara sa comprime acel rest de cauciuc, deci desfaci electrovalava cu un torx mic, ai patru surubele si cureti tot interiorul, montezi la loc toate piesele si o sa fie iarasi cald in masina, cel putin la mine a functionat. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.