Jump to content

BMW 530d, 2005, fum negru


Mios

Recommended Posts

Va salut. De ceva timp ma confrunt cu ceva probleme la E60ul meu. Prima data mi s-a infundat filtrul de particule, desi am mers destul de sportiv cu masina, chiar daca am cutie hidramata, problema pe care am intampinat-o fix in ziua cand urma sa plec in Germania neaparat, si masina intrase in limp mode, nu mai tragea deloc, si astfel m-am dus la un mecanic, prost de altfel, care mi-a gaurit DPFul si catalizatorul. Catalizatorul l-a gaurit nestiind de prima data care e DPFul. In fine, masina trage foarte bine acum, insa, problema e ca motorul care are 260.000km, mananca cca. 1l de ulei la 1000km, si da fum negru, si la rece si la cald, si la relanti, si la turatie. De asemenea se vede ca galeria de admisie prezinta scurgeri, iar un alt mecanic mi-a anulat clapetele, prin obturarea unui furtunas din dreapta motorului. La mecanicii de aici din Germania nu m-as duce pentru ca sunt rusi, si nu sunt prea prietenosi si profesionisti. Daca cineva stie despre ce este vorba, as fi recunoscator pentru impartasirea ideilor aici. Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Oare nemtii aia or fi fost asa de idioti sa monteze acele clapete in galerie sau sa monteze un DPF? Eu unu nu cred. Nu e recomandat sa procedezi astfel, solutia ar fii, chiar daca este costisitor, sa cumperi o galerie de admisie noua si DPF nou. Toate aceste componente au un rol in buna functionare a acestor motoare de BMW.
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am dus masina la mecanici care mi i-au recomandat alte persoane, iar despre rusii de aici nu stiu ce sa spun. Primul lucru cand ajung acasa va fi sa schimb galeria de admisie, si apoi sa repun catalizatorul. Apoi sunt curios daca va mai da fum... Edited by Mios
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Am tot sapat pe net, si in ruptul capului nu gasesc catalizator pentru modelul meu de E60... Ma refer la piesa SH... astfel am dat peste niste "catalizatoare universale", care teoretic s-ar potrivi pe orice masina, la preturi rezonabile, urmand doar sa gasesc unul cu dimensiunea potrivita a tevii E60ului. Eu unul nu ma pricep, si de aia intreb aici, poate cineva stie mai bine, si ma poate dumiri. E ok un astfel de catalizator pe E60 3.0d? Si-ar face treaba cat de cat, dat fiind faptul ca virgula catalizatorul meu de pe masina este gaurit, semanand cu o teava goala, si masina da fum? E clar ca cel universal nu are sonda aceea pe el, dar asta ar putea fi un impediment?
Link to comment
Share on other sites

Da, m-am uitat pe realoem, dar nu vad preturi si nu stiu cum pot comanda de acolo. O iau babeste totusi. Am schimbat filtrul de aer azi, zilele astea o sa schimb galeria de admisie si catalizatorul, si apoi o sa vad ce se mai intampla. Daca tot da fum si apoi... nu stiu ce sa mai ii schimb. Poate ii schimb proprietarul, si revin la E39.
Link to comment
Share on other sites

Noutate: am luat un damb azi din asfalt, si imediat s-a auzit un trancanit in motor, parca era o bataie de tacheti, timp de 1-2 secunde, si apoi nor mare de fum alb-gri in spatele meu. Fumul a durat cam 30 secunde. Mentionez ca nu stiu daca a fost schimbat recent filtrul epurator... ceva idei de la ce ar putea fi fumul respectiv? De asemenea mentionez ca masina a mers un timp cu ulei 10w-40, dupa care am completat cu vreo 3l de 5w-30... Edited by Mios
Link to comment
Share on other sites

Eu am plecat de la Ploiesti pana la Dortmund, iar acolo cand am ajuns, masina mi-a cerut sa completez cu minim un litru de ulei. Bun. Am pus 5w-30 ca am gasit, iar apoi, eu cum nu ma pricep, am pus 10w-40. Sincer, masina a halit in 25.000km, cam 20l de ulei cat am mers prin Germania. Acum cand am venit acasa, am completat iar cu 5w-30. Dar de ce a papat atat de mult ulei? Cred totusi ca o sa incep reconditionarea motorului cu schimbarea uleiului, a filtrului de ulei, a galeriei de admisie, si a filtrului epurator. Apoi sunt curios ce se va mai intampla...
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te superi, dar nu meriti sa ai masina asta.

 

Trebuia sa iei masuri inca de cand ai observat problemele.

Am mai avut astfel de cazuri, cand au bagat la E60 cu DPF ulei 10w40. Dupa ce le-am recomandat sa treaca la 5w30 masina a revenit la normal, insa nu apucasera sa mearga prea mult cu uleiul ala.

 

La tine trebuie urgent sa treci la 5w30 si curatat motorul inainte de a pune uleiul nou. Automat schimbi filtrul de ulei si trebuie verificat si daca pierde ulei prin alta parte, mie de ex la un BMW diesel de 3L imi pierdea ulei pe la un furtun si doar la reprezentanta si-au dat seama, la servisurile de ocazie nici vorba sa gaseasca buba.

 

Mergi la un service bun si ocupa-te de masina asa cum trebuie, poate nu este prea tarziu.

Edited by cataxxl
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.