Jump to content

Problema cutie automata bmw f10


Recommended Posts

Daca simti ca la o cutie manuala schimburile nu e in regula deloc trebuie sa schimbe foarte fin... dute la un service ce se ocupa cu cutii automate... poate ai lipsa de ulei... sau altele.Verifica si tampoanele motor , cutie. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. Vad ca nu sa mai discutat de mult timp aici😆 De aproximativ o saptamana mi am achizitionat un 530xd,F10, din germania 220 km la bord. Masina merge impecabil, doar ca la viteze mari gen...intre 100 si 180, cand iau piciorul de pe acceleratie se simt niste socuri ca si atunci cand ai discurile de frana ovalizate...sau jantele descentrate. Daca pisc cat de putin acceleratia, socurile dispar. Credeti ca e din cutie problema? Am incercat in timp ce face socurile sa o dau pe manual si sa schimb eu vitezele( fara sa accelerez) si se simt la fel socurile. Cutia nu smunceste cand schimba sau chestii de genu'. Ce ar putea fi?

 

Felicitari pentru optiunea ta - F10 530 Xdrive. Am si eu una achizitionata recent (de o saptamana) si sunt efectiv incantat. Este o bijuterie (nici nu putea fi altfel la 87.000 reali) si imi doresc sa o pot utiliza in conditii optime, pentru o lunga perioada de timp. Deocamdata ma pregatesc,preventiv, de un schimb de filtre si uleiuri.

Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru optiunea ta - F10 530 Xdrive. Am si eu una achizitionata recent (de o saptamana) si sunt efectiv incantat. Este o bijuterie (nici nu putea fi altfel la 87.000 reali) si imi doresc sa o pot utiliza in conditii optime, pentru o lunga perioada de timp. Deocamdata ma pregatesc,preventiv, de un schimb de filtre si uleiuri.

Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de masina.

 

sugerez sa te pregatesti si de o revizie la cutie, daca tot vrei sa te tina masina mult timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Multumesc asemenea.intr-adevar e o bijuterie. In schimb tot nu am reusit sa ii dau de cap cu socurile de la cutie. am fost la service faur dupa ceva recenzii pe aici, in schimb ce am patit acolo nu doresc sa i se intample nimanui la masina lui.Pentru un banal schimb de ulei programat la 7 dimineata, se facuse ora 14 si nea' mecanicul se scarpina in cap si nu stia ce sa faca la masina. A fost schimbat uleiul apoi a trebuit sa astept nu stiu ce "inginer" sa vina cu un laptop ca sa ii faca iar setarile alea la cutie. Dupa 1 ora jumatate de asteptat a venit si a zis ca el are de facut o prezentare cu laptopul ala si nu are timp de masina mea 😑 Nea Caisa de mecanic ma pune pe mine la volan cu masina pe elevator si sa o accelerez sa treaca prin toate treptele ca sa mai completeze cu ulei. Dupa ce masina a schimbat 2 3 trepte a intrat in mod de avarie si s au auzit niste trosnituri in cutie. Ala se scarpina in cap si a zis ca el nu prea schimba uleiul ci mai mult "domnu inginer". Dupa cateva telefoane a venit si inginerul cu laptopul , a facut setarile alea si am mers cu masina in proba, masina mergea normal fara acele socuri, am zis ca am rezolvat problema, Dar in drum spre casa cand am iesit din bucuresti si a inceput sa se incalzeasca cutia socurile au reaparut😑 Deci niste bani cheltuiti in zadar si timp pierdut. Macar stiu ca uleiul e schimbat acum. O sa incerc sa merg aici in Germania la un service ZF sa vad ce imi zic astia.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cati km are masina? voi schimbati uleiul doar cand cutia da socuri si credeti ca se rezolva? uleiul se schimba intre 80k-120k km in functie de stilul de condus ( oras/autostrada )

220 de mii. Nu stiam daca e de la ulei sau nu, pentru ca nu am masina de la 0 km, dar am zis sa incerc intai varianta asta, e logic ca prima oara incerci sa schimbi uleiul si nu direct cutia, mai ales ca masina face socurile doar cand se incalzeste banuiam ca e ceva de la ulei.

 

In ce zona stai in Germania? vreau sa schimb si eu uleiul in cutie dar dupã câte citesc pe aici parca nu Îmi vine sa il schimb..

Augsburg. Eu unu sincer nu te as sfatui sa mergi unde am fost eu. Ce a facut "mecanicul" ala poti face si tu acasa...asa ca mai bine cauta un service bun👌

Link to comment
Share on other sites

@Ciosulik - cand ai schimbat uleiul la CV , nu ai schimbat si filtrul(baia)? Nu ai fost curios cat de cat sa vezi cam ce era in el? Dupa cum povestesti ca a decurs operatiunea, consider ca nu au procedat corect. Si te-as sfatuii ca macar o resofrare la Cv sa-i mai faci, undeva unde stie ce are de facut. Poate chiar sa-i controleze si nivelul de ulei.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

Sunt proaspat posesor al unui 320D F30 XDrive, cu cutie automata, masina cumparata recent din Germania, fab Aug 2013, adusa in tara la 129k km, actual 144k km.

 

Am sesizat ca la kick down sau chiar si la accelerari mai puternice (fara kick down) se simt niste smucituri la accelerare, similare ca atunci cand "ciupi" ambreiajul putin, la o masina cu cutie manuala, atunci cand accelerezi.

Din fericire, eu INCA nu am sesizat nici un soc la schimbul intre treptele 1-2-3 sau invers, simt totusi, dar nu totdeauna, un mic soc la cuplarea in R.

 

Dar ma ingrijoreaza rau smuciturile alea la accelerare, se simt destul de puternic. Acum o luna jumatate, cand am luat masina, facea doar 2-3 pe cursa de accelerare, acum s-au inmultit si sunt la un interval de sub 1 secunda una dupa cealalta, pe toata perioada accelerarii (atentie, nu ma refer aici la vreun soc atunci cand schimba vitezele, ci la o accelerare pe toata durata unei singure trepte de viteza, in plus, face la fel si pe manual).

 

Cf istoricului service BMW al masinii, nu i s-a facut niciodata revizia la cutie, i-am contactat deja pe cei de la ZF Faur, sper sa o fac in ianuarie.

 

Legat de acele smucituri, credeti ca e vreo problema la cutie? Schimbul de ulei e posibil sa ajute cu ceva? Eu unul asa sper:)

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Am un Bmw 520D 2006 , UK Model . I-am schimbat uleiul , filtrul si mi-a fost resetata cutia automata acum cateva saptamani pentru ca simteam smucituri cand opream din a 3 in a 2 , si din a 2 in 1 , deci cand opream . Ma costat 400 de lire , am facut toata treaba asta la un BMW independent dealer .

Acum cutia merge mult mai bine , au intrat cam 10 litri de ulei spun ei , in schimb tot am unele mici probleme , tot mai simt mici mici socuri in vitezele inferioare si in DS , este oarecum normal ?

 

Multumesc si scuze ca ma bag in discutie , sunt doar curios daca sunt cu adevarat diferente intre Modelele Bmw din Romania , si cele din UK .

Link to comment
Share on other sites

L-am schimbat la 135 K Miles , deci undeva la 200 K KM , si eu cred cam acelasi lucru , acum sper sa ajute cat de cat si sa mai ma ajute masina cel putin 1 an , 1 an jumate cat mai stau pe aici . Mecanicul mi-a spus ca uleiul schimbat era foarte murdar , deci are logica .

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut revizia la cutia de viteze Service Scream (Tezparii) BMW (ii gasiti pe farcebook) cu 2400lei (ulei+filtru+baie ulei+reset adaptari) - bmw 740xd 2011 140.000km - ... din pacate am in continuare smucituri cand o calc mai tare (aveam si inainte de revizie aceasta problema, credeam ca se rezolva cu revizia)
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut revizia la cutia de viteze Service Scream (Tezparii) BMW (ii gasiti pe farcebook) cu 2400lei (ulei+filtru+baie ulei+reset adaptari) - bmw 740xd 2011 140.000km - ... din pacate am in continuare smucituri cand o calc mai tare (aveam si inainte de revizie aceasta problema, credeam ca se rezolva cu revizia)

 

Ce ulei ti-au bagat ?

Link to comment
Share on other sites

Fratilor sa ne intelegem un lucru...daca masina da socuri inainte de schimb doar cu un schimb de ulei no sa rezolvati problema. Cutia are uzura de obicei socurile sunt date de solenoidele din cutie sau pistoanele care se tocesc.

 

Daca vreti sa scapati de ele trebuie mai mult decat un simplu schimb de ulei. Masina mai merge mult si bine chiar daca da socuri.

 

Daca cutia a mers bine inainte de schimbul de ulei, nu trebuie sa dea socuri dupa schimb daca s-a folosit ulei original ZF Lifeguard si s-a urmat procedura de umplere.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

ce intelegeti prin smucituri? atunci cand o calci masina retrogradeaza si depinde la ce turatie e, cateodata mai da in nas. La asta va referiti?

 

2400 e mult pt revizie, este cam 300e ulei cu baie zf si 50e manopera

 

La 740xd ?! Piese originale BMW ?

 

Am uitat, si cu factura, si cu introducerea in istoric BMW Online ... puteam sa fac cam cu 400 lei mai ieftin in alta parte dar nu aparea in istoric :)

 

Smuciturile sunt repetate, chiar si in aceeasi treapta de viteza ... facuta proba si pe manual. Ciudat e ca recent am venit de la Predeal spre Bucuresti, pana la intrarea pe autostrada a mers PERFECT, chiar si la viteze si acceleratii mari gen 180km/h, apoi pe autostrada am pus pilot automat 150, si la intrarea in Bucuresti cand am revenit la normal au aparut iar :o

Edited by razvanduta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.