Jump to content

cocina


poope

Recommended Posts

Tachetii nu se regleaza dupa ureche, ci cu niste foi de tabla de diferite grosimi. De asemenea daca a si umblat la clapeta, nu doar curatat, poate sa faca urat. Bujiile iar pot fi cauza, cine stie cand acum 10 ani au fost schimbate ultima oara? Daca nu ies nu forta, le lasi imbibate in wd-40 si incerci si maine, ca daca le rupi e distractie.
Link to comment
Share on other sites

Tachetii nu se regleaza dupa ureche, ci cu niste foi de tabla de diferite grosimi. De asemenea daca a si umblat la clapeta, nu doar curatat, poate sa faca urat. Bujiile iar pot fi cauza, cine stie cand acum 10 ani au fost schimbate ultima oara? Daca nu ies nu forta, le lasi imbibate in wd-40 si incerci si maine, ca daca le rupi e distractie.

tachetii ia reglat dupa ureche fraeru ala de mecanic.. eu iam reglat dupa o lere de 0.25... adica cum se face... doar ca finetea aia e stou... poti sa strangi putin lera sau poti sa o lasi mai lejere putin... si credema ca se simte la sunet./...acu ma gandesc la bobina... aia nu am schimbat-o...

Link to comment
Share on other sites

prima mea masina a fost ca a ta, am avut-o 4 ani, si pot sa iti spun ca prb ta e de la etanseitate supapelor

de ce zici ca ar fi etanseitatea supapelor? si cum se poate ajunge ca supapele sa nu mai faca etans? te referi in chiulasa?

 

eu m-am luat dupa topicu asta

 

http://www.bimmer fest.com/forums/showthread.php?t=689700

 

 

Nu e mai simplu sa pui un M50? E un motor mai nou, a fost pus si pe e34, probabil consuma mai putin si performantele sunt mai bune.

trebe schimbate prea multe daca vrei motor nou.. si sa pun un m50 nu prea merita.. mai bine pun un m60 b40 direct daca tot e... nicimacar nu am inmatriculat masina haha.... nush cum sai dau de cap.... faza e ca la cald se mai rotunjeste mersu motorului dar tot are consumu mare si miroase a benzina nearsa.. deci clar ceva problema la aprindere...maine schimb bobina de inductie.. eu am una mica si vai de ea.. si anume http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=12_0056&hg=12&fg=05

 

pe cand am inteles ca ar trebui http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=12_1656&hg=12&fg=05

 

sa vedem...

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asta e , masina iti aduce bucurii , suparari , nervi dar in final ne fac mandri si suntem laudati de pe urma lor ( cazul multor colegi de pe forum).

Fii foarte serios si foarte activ in reconditionarea ei!

Succes!!

yeah... incet incet se face frumoasa..... tre sa imi fac curaj sa ii schimb aeroterma... cu totu... deci bord jos... dat tot jos de prin fata... nici nu stiu de unde sa ma apuc

Link to comment
Share on other sites

Ăncet cu treabĂŁ bunĂŁ le rezolvi pe toate.

E46-le ce mai face?

e 46 le toarce...a primit pompa de servo noua ca s-a dus... anvelope noi de iarna ceva semperit.... si o sa urmeze foarte curand un schimb de garnituri vanosuri... plus semeringuri de la supape... tre sa imi fac odata timp sa dau o tura pana la bucuresti cu ele ... la aia care le schimba fara sa dea jos _chiulasa_ de pe masina.... mai e si vvalva pcv pe lista... mai tre sa ii iau niste kituri pentru reparat etrierii deoarece simt ca etrieru de pe dreapta fata strange mai tare la franare.. e de lucru si cu ala... dar vorba ta.. incet si cu treaba buna

Link to comment
Share on other sites

Spor la treabĂŁ cu E34. Deja se schimbĂŁ vremea, ai ceva garaj sĂŁ mergi ĂŽn continuare cu lucrarea sau lași pe anul viitor? :)

Și eu mai am ceva treabĂŁ la a mea, dar deocamdatĂŁ stau slab cu finanțele și nici garaj nu am :(

nu am garaj... dar mai fac la ea pe frig.... merge incet si greu.. oricum pe anu asta nu mai am in plan decat sa ii schimb aeroterma si sa ii rezolv cu dezaburirea spate.... eventual sa vad de ce am o vibratie la cardan... am schimbat rulmentu intermediar si de atunci parca vibreaza cardanu...in mare de aeroterma mie groaza ca nush de unde sa ma apuc de bord.

 

cine ce parere are despre injectoarele de m50.. am citit ca au 4 gauri de bagat benzina si ca ar face-o asa ca o ceata si ca atomizarea ar fi mai buna spre deosebire de cele originale care is niste spritzuitoare...si sa o las cu regulatoru de presiune de 2.5 si injectoarele is de 3. ma gandesc ca baga cat le da regulatoru si ca nimic nu se schimba decat modu de distribuire benzina.. sau ma insel? ceva sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai pus injectoarele alea?

Ne vedem maine seara la o poveste?

numa acu am vazut.. nu am pus.. abia au ajuns cu fyucking black friday... au fost intarzieri masive... dar... azi poate imi fac timp sa le pun.. am mai multe de facut... sonda de temperatura... injectoarele.. regulator de presiune... si volan:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.