Jump to content

Problema acceleratie/schimbare viteze 320i e92/e90


Recommended Posts

Salutare,

Am nevoie de sugestii/pareri deoarece nu mai stiu ce sa mai fac. Masina in cauza: bmw 320i e92 cutie manuala. 68.000 km

Am o problema la plecatul de pe loc, schimbatul vitezelor si frana de motor. Acestea sunt situatiile care apare problema.

Apar niste "suturi" in aceleratie, nu schimba lin niciodata. Se poate observa foarte clar la inceput cand se schimba viteza si apoi in frana de motor: youtube.com/watch?v=sm-k5FSkZBY

 

S-au schimbat: volanta+kit ambreiaj, bobine, bujii, curatare de injectoare.

Singura eroare care apare si dispare uneori este senzorul NOX, care apare ca fiind sulfurizat, din explicatiile tuturor de la service, este de la benzina mai proasta + mers in oras (alimentez cu rompetrol 98). Nu as dori sa-l schimb decat daca este clar o problema legata de nox. A mai fost schimbat o data la 40.000 si nu a existat nicio modificare in comportament. Mai stiu masini cu aceasta problema si nu fac asa.

 

Sunt satul de "diagnoze" la orice service si orice mecanic fara niciun fel de explicatie.

A mai avut cineva problema asta, cum a rezolvat-o?

Link to comment
Share on other sites

Cand schimb viteza, turometrul scade brusc 400 turatii si cresc imediat la loc.. La fel se intampla cand iau piciorul de pe acceleratie. Turatie nu scade lin.. Scade 300 rpm, apoi revine.. apoi incepe sa scada lin.

Nu era vorba de liniuta in clip. A fost o accelerare lina (eram in trafi si ezitasem putin cu acceleratia). In clip cel mai bine se observa cand iau piciorul de pe acceleratie. Turometrul nu scade treptat si imi da niste suturi (oricat de lina ar fi acceleratia si luarea piciorului de pe pedala)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea vad ce legatura are turatia cu suportii.

Face la fel si la cald si la rece?

 

 

Din pacate nu cred ca o sa iti dai seama de problema pe forum.

La acest motor, lumea se plangea de intreruperi scurte in acceleratie, cam pana in 2000 rpm, in anii de inceput(<2009). Ulterior problema s-a rezolvat cu cateva update-uri de soft.

 

Oricum ciudat la doar 68k km. Eu am 176k km si nu face asa, dar nu ma mai mira nimic.

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Face la fel indiferent de rece/cald. Mai ciudat este ca uneori nu face deloc, momentan in care este o placere sa conduci masina :)

Stiu ca este foarte greu sa iti dai seama cum face dintr-un singur clip. Am incercat sa arat cat de bine pot cum face, in speranta ca va fi un posesor de 320i care a mai trecut prin asta.

Diferiti mecanici de la reprezentanta si alte service-uri au spus ca este ceva aiurea, si nu trebuie sa faca asa. Insa nimeni nu are nicio teorie.Chiar nu stiu ce sa mai repar la ea.

Link to comment
Share on other sites

Am specificat in primul posta singura "eroare", cea cu senzor sulfurizat care apare si dispare uneori, daca merg la drum lung, se porneste procesul de desulfurizare... apoi dispare, 1-2 luni.

Am facut la diagnoze, sunt foarte satul :) 1 pe luna, poate chiar 2.. In rest absolut totul este in parametri.

As schimba si senzorul ala, daca acela ar fi problema. Dar m-am saturat de fac reparatii de peste 1000 ron si sa nu se rezolve nimic.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si tu ai 3 sonde lambda, senzorul nox de care vorbesti si daca ai automata ai si un senzor de temperatura

daca senzorul nox da eroare pe tester inseamna ca ala e. Inainte sa-l schimbi incearca in dis o resetare a valorilor eventual o recalibrare. Trebuie sa ai si un test pentru el sau niste indicatii de testare eventual cu un ohm-metru.

nu de alta da costa doar 1600 de lei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In primul rand, suna la orice reprezenta BMW si intreaba daca ai toate recall-uri facute. S-au facut mai multe recall-uri unde s-au schimbat injectoarele si bobinele. De asemenea vezi ca asa cum zicea si colegul Merlin ultimele update-uri de soft au rezolvat multe din problemele pe care le-a avut acest motor in tinerete. Sigur este vorba de ceva minor.

Poti eventual incerca sa cureti si clapeta de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.