Jump to content

Probleme 520D 2000 (M47D20 204D1)


Recommended Posts

Salutari tuturor, am o problema de fapt mai multe, stiu clar ca trebuie sa schimb termostatul pt ca nu sta temperatura la 90, scade, sta sub 90 pe la mijloc, ce vreau sa stiu este daca am mai multe termostate, ca daca am le as schimba pe toate, pe langa asta masina NU TRAGE, are fluctuatii de putere de pe la 1500 de ture in sus, chiar si dupa 2000, singura eroare pe care a dat o pe tester a fost EGR ul, as vrea sa l schimb si pe ala, l as schimba personal dar nu stiu daca mai trebuie vre un reglaj din computer sau ceva?! Am mai schimbat si convertorul de presiune de la turbina care cred ca se mai numeste si (electrovalva unisens?) si nici o schimbare, o fi actuatorul (clapeta) de la turbina?! Voi incerca sa schimb si electrovalva de la egr, dar oricum egr ul e jegos murdar...

 

Un alt detaliu: consumul (litrometeu) nu l am vazut niciodata sa sara peste 20 abea abea daca a sarit de 15 la suta... De mentionat ca am avut si service ul facut, filtre, ulei, chiar si filtrul epurator l am schimbat...

Link to comment
Share on other sites

@mokanupepe: nu are DPF.

 

@Bubaman: EGR-ul se strica greu spre deloc, se mai blocheaza de la depuneri. Prin curatare sunt sanse foarte mari sa-si revina. Daca vrei sa-l schimbi consider ca arunci banii pe geam.

Verifica amanuntit sa nu ai pierderi de presiune pe traseul turbo-intercooler-galerie admisie. Unde vezi ulei pierzi si presiune.

Deasemenea, verifica temeinic fiecare furtunas de vacuum de pe motor. Astea imbatranesc si crapa.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal nu am dar neamtu de la care am luat o cred ca ia pus, are ia un catalizator nou pus prin 2012 ca avea bulina verde in geam, deci teoretic masina nu era euro 4 dar acum cam este, din ce am vazut eu pe hartiile alea, ca are toate hartiile la el, certificat de garantie conformitate montare etc... Si nu prea am verificat conductele alea ce e drept, masina nu pierde ulei si nici nu mananca, de unde mai pui ca am si 0x30 full sintetic long life, asa a avut si inainte, masina doar pe uleiul asta a mers de cand e ia, si are 280.000 km reali :)))
Link to comment
Share on other sites

Voi incerca sa schimb toate furtunasele de vacum, sper sa fie de la ele :))), egr ul mai necesita vre un reglaj de pe undeva dupa ce este schimbat? Intreb in caz ca hotarasc s al schimb desi voi incerca sa l curat pe cel care il are acum, posibil sa fie de la clapa aia de la turbina? Hmm ma seaca, ca nu stiu exact ce are... V am spus singura eroare pe tester a fost egr ul... Sa fie debitmeteul? Daca o avea ca cineva spunea ca nu ar avea, la relantiu nu pare sa aiba variatie la turatie sta fix acul doar ca de vre o doua saptamani parca vibreaza motorul mai tare se simte mai tare in scaun schimbator, nu face asa intruna... E destul de subtila trecerea de la vibratia normala la mai accentuata...
Link to comment
Share on other sites

1) Ai cablu de diagnoza ? Fa un log in mers.

2) Blocheaza EGR definitiv, te asigur ca nu ai nici o problema cu motorul, ba dimpotriva

3) Verifica furtune vacuum, sufla in ele, schimba-le, vezi daca tija de la geometrie se trage si sta trasa in relanti iar la accelerare pe loc se duce spre dreapta, verifica gauri in furtunele turbo de la turbina-intercooler-admisie, ca se mai sparg.

Oricum un log in mers iti zice unde e problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Cum pot sa l blochez definitiv? Am schimbat un furtun mic care ducea in valva egr plus unul pe la turbina dar nu le am schimbat pe toate, sunt sigur ca sunt coapte ca unul din ele sa rupt intr un stil barbar cand am incercat sa l schimb, pe langa astea am schimbat valva egr cu alta dp un e46 320d este o diferenta dar tot cam la fel face... Probabil e ceva cu vacumul, si da am aflat chiar are DPF am gasit la motor pe bara sub capota scrie DPF in germana probabil a fost montat prin 2012...
Link to comment
Share on other sites

Pai scoate furtunul de vacuum ce intra in valva EGR si e blocat total insa trebuie sa te asiguri ca daca sufli in valva aia EGR, e etans total si nu scapa deloc gazele de evacuare pe-acolo inspre admisie.

Furtunele vacuum noi toate neaparat altfel nici nu mai continua investigatia asa pe graba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.