Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

MuciX:Ar fi trebuit sa folosesti ghilimele.

 

Deja am eticheta pusa de "spaima soselelor" Ies pe interval si ii rup gumele...Plec din intersectie primul...un adevarat pericol public doar ca am afirmat cele de mai sus.Din ce s-a spus aici,reiese ca toti cei care au masini mai puternice sunt niste impostori carora nu le pasa de regulile de circulatie..Spre surprinderea multora chiar sunt un sofer cu capul pe umeri si daca mai accelerez cateodata mai mult decat e legal,o fac doar atunci cand prind un drum liber.Sunt multi care au o coaja de masina cu nr de Bulgaria de 100cp, care fac fonfleuri dinastea si se cred regii soselelor.Nu incerc sa conving pe nimeni,nici sa ma scuz...ideea e ca sunt multi ipocriti care dau lectii de comportament civic,iar ei sunt exact opusul.Nu mai spun ca am primit diferite propuneri de liniute si alte nebunii pe care le-am refuzat,cateodata si cu o injuratura.

Edited by cristy7610
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-am dat nicio lectie. Din ce s-a scris aici, reiese doar ce ai povestit tu. Nu am zis nimic de mine sau de altii. In treapta a 4-a la 5000 rpm masina ta are cat, 200+ kmph?

Nu am zis ca sunt sfantul, desi sunt ala caruia ii dai flash-uri pe autostrada cand depaseste cu 150 (da, nu sunt dispus sa merg mai tare sa fac loc unuia care cauta copacul beemveului sau). Una e 70 in localitate, alta e sa testezi toata treapta 4.

De altfel n-am nimic de demonstrat si nici ipocrit nu ma simt. Referitor la condusul meu, sa zicem doar ca ajung aia 170 cp.

Edited by MuciX
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu imi mai ajung 200CP, si am un an jumate de cand conduc si un an de cand am masina.

 

Ma gandesc serios sa iau macar 50CP in plus. Il inteleg pe Cristi perfect, stiu ce spune, am aceeasi parere. Cand m-a dat tura aia, inainte sa cumpar 320d-ul de la el, am plecat putin suparat de la el (asta care o cumparasem nu avea aceeasi senzatie cum era la el, mai bine nu ma dadea).

 

Multi zic ca ce iti trebuie atata putere, ca nu ai ce face cu atat, ca e foarte periculos...

 

Poate au dreptate, dar atata timp cat nu incomodezi pe nimeni in trafic, de ce sa nu ma bucur de o acceleratie de la 60km/h la 130km/h de cateva secunde? Cine ce are cu preferintele omului?

 

Pentru asta plateste impozit de 10 ori mai mult ca tine @MuciX, sau plateste dublu la carburant, ca sa se bucure de o senzatie de care tu habar ai.

 

Totul in viata costa, dar asta nu inseamna ca cine isi permite mai mult ca mine sau ca tine este neaparat un om rau, care nu tine cont de regulile de circulatie.

Edited by AFk^
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-am dat nicio lectie. Din ce s-a scris aici, reiese doar ce ai povestit tu. Nu am zis nimic de mine sau de altii. In treapta a 4-a la 5000 rpm masina ta are cat, 200+ kmph?

Nu am zis ca sunt sfantul, desi sunt ala caruia ii dai flash-uri pe autostrada cand depaseste cu 150 (da, nu sunt dispus sa merg mai tare sa fac loc unuia care cauta copacul beemveului sau). Una e 70 in localitate, alta e sa testezi toata treapta 4.

De altfel n-am nimic de demonstrat si nici ipocrit nu ma simt. Referitor la condusul meu, sa zicem doar ca ajung aia 170 cp.

 

"Sa zicem" ....ai punctat bine aici.

Referitor la ce ai afirmat mai sus legat de 5000 rpm,toate astea s-a intamplat pe un tronson de drum foarte liber,seara,nefiind nevoie sa dau flashuri sau sa pun viata cuiva in pericol..poate doar a mea si toate astea au fost facute ptr cateva minute, doar ptr a testa ce am instalat pe masina.

 

Eu zic sa punem punct acestui subiect.Astept commenturi legate de problema tehnica,ptr ca deja am podul plin de moralisti.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Daca noi nu avem 375cp, hai sa zicem ca unde-i logica sa ai atatia cai? pt ce? ...

Fiecare am vrea sa avem cat mai mult, doar ca unii nu vor sa recunoasca, si mai fac si pe sfintii si o dau si in filme straine,cum ca in Romania nu ai nevoie de atatia cai etc.. DA dc sa nu ai nevoie? la noi ai nevoie chiar mai mult decat in Germania, unde toata lumea merge pe autostrada si unde toti merg 130km/h sau mai mult, acolo iti ajunge si un golf.. Dar la noi , Daca faci un drum de bucuresti oradea de exemplu, ai de facut X depasiri, si ai nevoie de putere, dc sa nu fie o rezerva de putere acolo daca se poate? La noi ii la moda cand vrei depasesti pe cate unu, sa accelereze berbecu' nu cumva sa il depasesti.. si multe alte exemple, dar nu are nici un rost, ca stricam topic'ul omului cu niste prostii

 

Sa te bucuri de masina, si sa o stapanesti sanatos.. :sorcerer:

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta si gata, promit. :D

Nici mie nu imi mai ajung 200CP, si am un an jumate de cand conduc si un an de cand am masina.

Priceless :thumbsup:

Poate au dreptate, dar atata timp cat nu incomodezi pe nimeni in trafic, de ce sa nu ma bucur de o acceleratie de la 60km/h la 130km/h de cateva secunde? Cine ce are cu preferintele omului?

Nimic mai corect, numai ca nu despra asta vorbeam aici. Il intrebam cat are exact in treapta 4 la 5k? Dar daca au urmat a 5a, a 6a?

Pentru asta plateste impozit de 10 ori mai mult ca tine @MuciX, sau plateste dublu la carburant, ca sa se bucure de o senzatie de care tu habar ai.

Si deci cuantumul impozitului stabileste cat din lege ni se aplica? In fine, am fost rautacios cu asta, dar nu stiu cum a venit vorba de bani aici.

Totul in viata costa, dar asta nu inseamna ca cine isi permite mai mult ca mine sau ca tine este neaparat un om rau, care nu tine cont de regulile de circulatie.

Din nou, nu stiu despre ce vorbim.

 

"Sa zicem" ....ai punctat bine aici.

Desi "cu greu", ti-ai vazut greseala si cred ca pentru asta e nevoie sa te tina bracinarii. :thumbsup: Atat am avut de zis. Spor la cipat. :)

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Asta si gata, promit. :D

 

Priceless :thumbsup:

 

Nimic mai corect, numai ca nu despra asta vorbeam aici. Il intrebam cat are exact in treapta 4 la 5k? Dar daca au urmat a 5a, a 6a?

 

Si deci cuantumul impozitului stabileste cat din lege ni se aplica? In fine, am fost rautacios cu asta, dar nu stiu cum a venit vorba de bani aici.

 

Din nou, nu stiu despre ce vorbim.

 

 

Desi "cu greu", ti-ai vazut greseala si cred ca pentru asta e nevoie sa te tina bracinarii. :thumbsup: Atat am avut de zis. Spor la cipat. :)

 

Ultima si la mine,promit :)

Ai spus ca "sa zicem ca imi ajung 170cp" si eu am pus asta in ghilimele ptr ca expresia ta la momentul de fata lasa loc de interpretari..Adica,pe viitor ai vrea si mai mult de 170cp,deci ai inceput sa-ti revii :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

va certati cam degeaba,poti sa o patesti si la 70 si la 200,important e sa nu o "cauti" prea des.Altfel am fost intotdeauna de parere ca, caii in plus nu strica niciodata.Lipsa inteligentei da.so impacati-va ca toti iubim cazanele astea ca au 100 sau 500 cai nu mai conteaza :)

 

PS:aia cu lipsa inteligentei nu vizeaza pe nimeni de pe acest forum!! sper sa nu se inteleaga gresit/

Edited by alex230ro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

In Romania e util sa ai multi cp pt a depasi repede o dacie obosita, o caruta, un tir, etc. Ideea e sa stai cat mai putin pe contrasens iar daca prinzi sa zicem 2 tiruri care stau lipite unul de altul, cu 100cp dureaza mult si bine pana le depasesti, pe cand cu o putere de 3 ori mai mare sa zicem, cu un kickdown scurt in cateva secunde ai revenit pe sensul tau de mers, nu trebuie sa transpiri pana depasesti ;)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Masina e ok dpdv tehnic...fara box?

 

Nu are nici un box de putere..doar o remapare ECU.Masina a fost cumparata cu soft facut la RBN Bucuresti de 360cp..Am salvat acest soft cu aplicatia Mhd si am instalat alta harta de 375cp,aceasta fiind recomandata de cei de la MHD,Stage 1 Fmic(front module intercooler) 95-98(cifra octanica).la rubrica Stage 1 mai sunt inca 3 harti pe care le pot descarca in afara de cea amintita,doar ca am aceasta problema cu overboost pe toate hartile,chiar si pe cea care a fost pana acum folosita(RBN).E clar ca e o problema pe partea de vacuum care controleaza cele doua westgate-uri de pe fiecare turbo.Chiar nu stiu ce ar putea fii,daca dupa inlocuirea celor doua convertoare de presiune as avea aceeasi problema de overboost.Abia astept sa primesc aceste convertoare si sa vad cum se comporta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.