Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Ma tot uitam pe alte site-uri externe ptr o evacuare M-Performance și am gĂŁsit un DYI ptr a modifica evacuarea stock..prima data am fost puțin cam sceptic,dar am zis sa ĂŽncerc,oricum nu aveam ce pierde..M-am apucat de treaba și am urmat exact pașii descriși ĂŽn acest video.

 

 

Practic,am eliminat acele țevi perforate care se afla ĂŽn compartimentele duble exterioare ale evacuĂŁrii cu țeavĂŁ de inox completa, iar rezultatul este WOWW!!Diferența de sunet este evidenta când o urc ĂŽn ture...simfonie mecanica :)

La rugamintea multora,un user care avea o evacuare M-Performance a desfĂŁcut doar partea de pe partea pasagerului,ptr a vedea care e diferența dintre M și una stock..Diferența e ca cea M nu are nici o țeavĂŁ perforata iar cantitatea de insonorizant e mai putina.

post-51658-0-86321900-1466341702_thumb.jpg

post-51658-0-20837100-1466341724_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

New upgrade,Wagner Evo intercooler.

 

 

Aici sunt câteva detalii despre acest model:

 

This Performance intercooler has the following core size (520mm x 200mm x 150mm / stepped = 13.000 cm³ ), providing a 50% larger frontalarea and 70% more volume compared to the original intercooler. Our engineers have increased the intercooler core size and efficiency, as well as improved the end tank design to remove any OEM bottlenecks, resulting in increased flow rating and charge cooling properties. High-performance Intercooler core with turbulators in a stepped design (weight: 9,2kg). Constructed of the highest quality Bar and Plate intercooler cores combined with cast aluminum optimized by CAD. Flow analyses and simulations were created to optimise the design for best possible Internal Airflow. This intercooler is the best choice when it comes to performance gains and low intake temperatures. A lot less pressure drop then OEM Intercooler. Anti Corrosion protective Coating with perfect thermal heat dissapating character. Optimal cooling with clearly more power. Kit is ready for installation (plug & play), using the stock plumming. No cutting or bumper removal required. Fitment is easy, replacing the OEM intercooler. All of our products undergo rigorous quality control.

 

post-51658-0-40311000-1472761621_thumb.jpgpost-51658-0-30407100-1472761640_thumb.jpg

 

post-51658-0-65675900-1472761687_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte buna alegere cu intercoolerul de la Wagner.

 

Inca cateva modificari si te indrepti spre ~600HP. :)

 

Engine tuning: Pure Stage 2 turbos w/ COBB stage 3 E50 map from Pro Tuning Freaks. Motiv Port Injection, Wagner EVO II FMIC, Wagner 3" DP, Milltek Catback exhaust, Trueform Tech Intake/Chargepipe, Tial BOV, Running on E60 mix of E85 and Shell V Power.

 

Car tuning: Complete M3 subframe/bushings, Ăhlins Road & Track spings/dampers, Quaife LSD, Defiv Diff Lockdown kit, SPEC stage 3+ clutch, SPEC Steel SMFW.

 

https://www.youtube.com/user/larstkrag/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=0

 

Urmareste masina tipului asta, daca nu-l stii deja. E super tare cum poate sa traga motorul asta pe toata plaja de turatii, mai ales daca ai LSD si lockdown kit pentru dif, pune puterea jos mult mai bine.

 

Un motor foarte reusit tinand cont ca foarte multe au putere dubla fata de stock si asta fara schimbari majore in motor.

 

Bafta cu masina!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu masina :)

Am in plan turbinele de la Vargas,care costa destul de mult,dar scot undeva la 750cp.Sunt câțiva din State care au trecut la o singura turbina și au 850cp cu internele stock,deci platforma N54 e destul de fiabila la adĂŁugarea de extra putere.

Imediat dupĂŁ instalarea IC-ului am ieșit ĂŽn probe,sa vad dacĂŁ se simte ceva la roata...chiar se simte,iar acest upgrade ĂŽși merita pe deplin banii.Montajul a durat 10 min,practic sunt doua șuruburi și doua c-clips care conecteazĂŁ cele doua conducte care intra ĂŽn IC.Am instalat o harta(MHD FMIC V7.1 99 Octans) optimizata ptr acest upgrade,iar rezultatul e pe mĂŁsurĂŁ.

UrmĂŁtorul upgrade ar fi downpipes uri de la VRSF și o instalație de methanol.

Am mai schimbat chargepipe-ul cu unul de la Evolution Racewerks și Tial BOV ,filtru aer K&N,second cats i-am eliminat,evacuarea finala modificata.

Una peste alta,mașina asta ma uimește ĂŽn fiecare zi.

 

Link to comment
Share on other sites

Tipul ala de pe youtube folosea inainte turbine de la RBTurbo, acum vad ca a trecut pe astea: http://www.pureturbos.com/store/bmw-upgrade-turbos/bmw-n54-pure-stage-2.html

 

Daca cauti pe youtube, 335i pure stage 2 o sa vezi cateva masini interesante, ~650-670 WHP, asta e ~750 HP la motor.

 

Preturile la turbos sunt mari, pe la 4k usd + transport din state.

 

Am vazut si eu alea single turbo dar sincer nu as trece pe o turbina, probabil e mai violenta in ture mari dar ma indoiesc ca inlocuieste cu brio turbina mica. Ideea e sa traga cat mai liniar si pe toata plaja de turatii.

 

Te-ai gandit la un LSD si eventual un lockdown kit pentru diff ? Asta iti schimba total masina, de la cum pune puterea pe asfalt pana la manevrabilitate mult mai buna. Inainte sa incepi modificari mai mari, eu zic ca e un must, degeaba ai putere foarte mare daca nu o si pune jos cum trebuie.

 

Ca si suspensie, cred ca nu este alta mai buna ca si cea de la Ohlins, care e in jur de 2k+ euro pentru 335i. Ma refer in gama aia de pret.

 

Oricum, e vorba despre investitii mari.

Link to comment
Share on other sites

Uite aici una cu single turbo,trage ca nebuna dar are ceva lag in turatii joase.Cele de la Vargas arata ca cele OEM ,trag pe toata plaja de turatii si ajung undeva la 3500$.Sunt o grĂŁmadĂŁ de producĂŁtori de renume,trebuie doar sa știi ce vrei și desigur,câteva mii de dolari ĂŽn buzunar.

LSD-ul e un must,e trecut pe lista dar deocamdatĂŁ mergem cu cel OEM.Nu zic ca mâine ii schimb turbinele și o duc la 700cp,mi-ar plĂŁcea dar și banii sunt pe mĂŁsurĂŁ...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Asa,de sfarsit de an.. new inlets (tubulatura turbo) +oil catch can

Am tot citit review-uri legate de inlocuirea celor OEM si chiar se merita investitia,castigul fiind un raspuns mai bun al accelerației,ceva caluti in plus (40cp?) si un sunet al motorului mai sportiv.Daca tot umblu la tubulatura,am zis sa adaug si un Oil Catch Can tot de la VRSF..montajul il voi face saptamana aceasta,sper,apoi o voi pune pe dyno.

In plan mai e achizitionarea unor downpipe-uri si pot spune ca e FBO (full bolt on) cum spune americanul,iar puterea ar trebui sa fie undeva la 460cp.Turbinele OEM suporta maxim 500cp,peste aceasta valoare e nevoie de un upgrade turbo...

post-51658-0-46236800-1482742718_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare Sergiuthumbsup.png ,sa o stapanesti sanatos!poate ii faci o prezentare aici.

Am in plan destule update-uri,dar din pacate nu prea am timp,mai tot timpul plecat.Nu am avut timp sa montez aceste inleturi,urmand sa le montez odata cu downpipe-urile.Stau toata ziua pe ebay ,poate gasesc pe cineva din Europa care vinde asa ceva ptr ca din state transportul ajunge aproape la valoarea produsului.Pana pe 20 Februarie,cand ajung in tara am timp sa caut,poate gasesc convenabil.

Dupa schimbarea tubulaturii turbo (inlets) se recomanda si inlocuirea filtrului de aer cu tot cu carcasa...Am gasit doua modele.. Injen sau aFe...inca ma documentez la care sa raman.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru masina si modificari Cristi.

 

Daca mai ai nevoie de piese din SUA, iti recomand sa folosesti farataxe.com - l-am folosit cu succes de 3 ori pana acum si iti vin prin fan curier acasa produsele in 2-3 saptamani din momentul in care ajung la ei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru masina si modificari Cristi.

 

Daca mai ai nevoie de piese din SUA, iti recomand sa folosesti farataxe.com - l-am folosit cu succes de 3 ori pana acum si iti vin prin fan curier acasa produsele in 2-3 saptamani din momentul in care ajung la ei.

 

Pfff..de ce nu mi-ai spus asta mai devreme?! :) Crede-ma ca transportul din state +taxe m-au ajuns la pretul produsului..o gramada de bani.Multumesc mult ptr acest pont!!

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine arata, e nebunie. Felicitari pentru munca depusa.

 

Cred ca e ceva sa faci toate modificarile alea de unu singur dar senzatia e piceless. :)

 

Masoara puterea pe un dyno acuma.

 

Multumesc mult.

Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai dupa ce apesi acel buton si simti ca munca ta nu a fost in zadar.Poate ptr unii e doar un alt Bmw,dar ptr mine "fierul" asta parca ar avea suflet.Astazi am scos-o putin la plimbare pe autostrada si crede-ma ca imi tremurau picioarele dupa cateva plecari mai in forta :)

Cu prima ocazie cand ajung la Buc o voi pune pe dyno,cred ca e undeva la 430-450cp..sa vedem...oricum sunt super multumit de tot ce am facut pana acum la partea de upgrade-uri si intotdeauna e loc de mai bine.Urmatorul upgarde ar fi un set de turbo sau single one,inca nu m-am hotarat.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa o lasi asa si sa mergi pe 2 turbo cum vine ea stock.

 

Cu single turbo probabil o sa fie mai violenta si face boost mai sus dar ma indoiesc ca o sa inlocuiasca cu brio a doua turbina. O sa traga liniar, pe toata plaja de turatii, asta e si ideea.

 

Cu turbinele de la PURE o sa treci de 600HP sau poate si mai bine in functie si de celelalte modificari/meth/soft etc. http://www.pureturbos.com/store/bmw-upgrade-turbos/bmw-n54-pure-stage-2.html

 

Eu am auzit numai lucruri bune de astia, pe site-urile din afara, multi au trecut de la RB la Pure.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.