Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

<br>Bune anvelopele, mai ales la cata putere ai tu acum pe ea.<br>Eu zic ca ai facut alegere buna si cu suspensia, amortizoarele sunt suficient de ferme pt ce ai nevoie, iar arcurile progresive iti ofera un confort pt daily drive.

 

Multumesc, Dan_316i

Revin cu un review după montarea suspensiei.Legat de gume, chiar se simte diferența dintre 265 și 255, adică grip-ul este mult mai bun, dar asta se datorează și lsd-ului.

 

post-51658-0-74635700-1560975728_thumb.jpg

Edited by cristy7610
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datoritĂŁ review-urilor gĂŁsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive.

Vineri m-am apucat de treabĂŁ iar ĂŽn câteva ore au fost montate pe mașina.

Am fĂŁcut câteva deplasĂŁri iar prima impresie e una foarte bunĂŁ, adica mult peste așteptĂŁri.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilĂŁ, chiar mai confortabilĂŁ decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelĂŁri care acum nu se mai simt atât de pronunțat.

Pot spune cĂŁ am fĂŁcut alegerea perfectĂŁ, deoarece cĂŁutam exact acest compromis; putin sportivĂŁ și ĂŽn același timp confortabila ptr o mașina daily.

 

In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in urmĂŁtoarea perioadĂŁ se vor mai lasa.

Am mai schimbat și chederul ușĂŁ șofer, acesta fiind puțin ciupit ĂŽn la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apĂŁrea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.

post-51658-0-79435100-1563708946_thumb.jpg

post-51658-0-92681200-1563709023_thumb.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

E incredibil de frumoasa și fĂŁcutĂŁ cu gust...mai rar... Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos...

 

 

Multumesc la fel.

Pana la sfarsitul anului vreau sa upgradez si turbinele, sa o duc undeva la 550cp si aici ma opresc cu modificatul....sau nu 😀

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

DupĂŁ cum am spus, odatĂŁ cu schimbarea suspensiei am inlocuit și flansele amortozoare cu altele stock, doar ca imediat dupa montarea lor am observat ca masina nu avea drop-ul dorit, așa cĂŁ m-am interesat și am descoperit ca aceste flanse vin in 3 variante.

 

Le-am dat jos flansele stock si le-am montat pe cele ptr x-drive, diferența fiind destul de evidenta in aceasta pozĂŁ.

Practic, am coborât masina cu ĂŽncĂŁ 1cm pe puntea fațĂŁ .

post-51658-0-34677600-1567762167_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, se pare ca cea standard nu se mai afla in productie

 

Flansa amortizor f. - Cod OE: 31336760943 Info: Acest reper nu se mai afla in productie. Codul inlocuitor este: 31306775098

 

Eu am M Sports suspension si dupa ce am pus flanse SACHS masina sta mai ridicata de fata. Am 605mm iar in tabel spune ca trebuie sa am 591mm. Am pus de asemenea si amortizoarele tot SACHS

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

Nu am simțit nicio modificare asupra manevrabilitatii sau orice altceva.

 

ma tot uitam si eu la kitul Bilstein b12 dar vad ca nu e disponibil la mine , doar arcurile Eibach , nu-mi dau seama daca as putea sa comand separat sau nu se pupa sistemul . Oricum tre sa-i pun ceva ca nu-mi place cand topaie

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am comandat flansele, au fĂŁcut in baza VIN-ului, cel puțin așa mi-au spus cei de la magazin,doar ca nu erau cele M, care imi trebuiau ...din grabĂŁ nu am mai stat sa le compar cu cele originale ale mașinii, asa ca dupa montaj am observat diferenta...credeam ca e din cauza arcurilor, dar cei care mi-au vandut suspensia si-au dat seama si asa am aflat ca sunt mai multe variante la aceste flanse.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cautam de ceva timp kit-ul asta iar azi am avut norocul sĂŁ ĂŽl gĂŁsesc la un pret foarte bun, așa cĂŁ nu am mai stat pe gânduri și l-am luat.

UrmeazĂŁ sĂŁ ĂŽl montez ĂŽmpreunĂŁ cu plĂŁcuțe noi si furtunasele upgradate.

Kit-ul e format din etrieri M3+discuri M-performance(370mm).Daca venea cu discurile de M(380mm) as fi avut nevoie de niste adaptoare speciale, dar in cazul de fata sunt plug&play la 335i.

Vorbeam cu un neamt care se ocupĂŁ doar cu acest retrofit iar ptr un set de adaptoare la discurile de M mi-a cerut 500 euro :))

Lasa frate , ca daca vreau sa pun discuri M pot face adaptoarele astea mult mai ieftine.

 

 

post-51658-0-06787000-1568752444_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cautam de ceva timp kit-ul asta iar azi am avut norocul sĂŁ ĂŽl gĂŁsesc la un pret foarte bun, așa cĂŁ nu am mai stat pe gânduri și l-am luat.

UrmeazĂŁ sĂŁ ĂŽl montez ĂŽmpreunĂŁ cu plĂŁcuțe noi si furtunasele upgradate.

Kit-ul e format din etrieri M3+discuri M-performance(370mm).Daca venea cu discurile de M(380mm) as fi avut nevoie de niste adaptoare speciale, dar in cazul de fata sunt plug&play la 335i.

Vorbeam cu un neamt care se ocupĂŁ doar cu acest retrofit iar ptr un set de adaptoare la discurile de M mi-a cerut 500 euro :))

Lasa frate , ca daca vreau sa pun discuri M pot face adaptoarele astea mult mai ieftine.

 

 

post-51658-0-06787000-1568752444_thumb.jpg

nu sunt chiar usor de facut , sunt niste rusi care produc din duraluminiu , probabil ca se pot replica dar nu e chiar la ochi treaba , mie mi-au cerut 400 $ pe adaptoarele fata la seria 6 , sunt curios daca vei simti imbunatatire la franare acum , ma refer aici la franarea de la viteza mare gen 150 +

Link to comment
Share on other sites

nu sunt chiar usor de facut , sunt niste rusi care produc din duraluminiu , probabil ca se pot replica dar nu e chiar la ochi treaba , mie mi-au cerut 400 $ pe adaptoarele fata la seria 6 , sunt curios daca vei simti imbunatatire la franare acum , ma refer aici la franarea de la viteza mare gen 150 +

Bine de stiut.

Momentan nu am in plan sa pun discuri M, cele Performance sunt de ajuns.

Sa ceri 500€ ptr doua plăcute metalice, mi se pare un pret foarte exagerat.

Momentan nu sunt acasă, sa le pot monta dar sunt sigur ca va fi o diferenta intre etrierii cu un singur pistonas si discuri de 348mm, fata de astea cu 4 pistonase si diamteru de 370mm.

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput.

Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite).

 

Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi.

Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.

 

post-51658-0-20751600-1577567778_thumb.jpgpost-51658-0-47347200-1577567815_thumb.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

SĂŁrbĂŁtori fericite ,eu am si pe spate ,nu te gândi cĂŁ o sĂŁ fie mare diferenta si cu spatele ,tot asa o sĂŁ fie ,adicĂŁ modulare ,eu am probat Ăâ˘i originale crezând cĂŁ ale mele sunt defecte ,dar sunt exact la fel,senzatia de pedala moale la viteza redusĂŁ nu o sĂŁ disparĂŁ .

Uni prin america recomanda sã se schimbe si pompa de frânã cu una de pe M3 .

SĂŁ nu se ĂŽnteleagĂŁ greĂâ˘it ,masina franeaza foarte bine ,mai ales la viteze mari ,dar feeling-ul lasĂŁ puĂâşin de dorit pentru 2k de euro de frane .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare si scuze ptr raspunsul Întârziat.

Tu ti-ai codat noile frane? Adica ai codat opțiunea SPBR(retrofit sport brake).

Multi nu stiu ca trebuie sa codeze si franele,ptr a beneficia la maxim de noul upgrade. Practic, prin acest coding, pompa ABS stie cum sa gestioneze mai bine modificĂŁrile facute.Poate din cauza asta ai acel feeling de pedala moale.

Link to comment
Share on other sites

Salut Cristi

In concluzie trebuie facuta codarea ? Am vazut pe forum-urile de afara ca nu este necesara daca schimbi doar fata, altii zic chiar ca nu are efect pe motiv ca electronica de e9x nu stie functia.

 

Salut Dan.

 

 

Eu cred ca trebuie facuta.

Inainte de codare parca trebuia sa apas mai tare, iar timpul de intrare a abs-ului era mai lung.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.