Jump to content

Bataie in motor bmw 318i din 99


Recommended Posts

Salut am si eu nevoie de o idee de un sfat daca ma puteti va rog ajuta sunt nou in zona asta auto , in urma cu 4 luni de zile am achizitionat un bmw 318i din 1999 e46 1985cm3 118cp,de la un dieler din Pforzeheim Germania pt ca eu muncesc aici de vreo 6 luni dupa 3 luni de umblat in stanga dreapta cu masina aici ,am avut o problema care nu se putea amana si a trebuit sa plec in Romania am ajuns in Austria iar la 10 km de granita cu Germania am oprit sa fac plinul si sa cumpar vinieta am tras pe dreapta in parcare si in timp ce ma apropiam de bordura am auzit o bataie la motor pt ca erau geamurile din fata lasate jos,am parcat si am oprit motorul ii dau iar cheie si accelerez bataiile se accentuau pe masura ce crestea turatia m-am speriat si am chemat pe cei de la asigurare mi-au zis ,,motor kaputt'' au duso la un service aflat in apropiere si de atunci am o luna de cand ie tot prin service-uri ca am zis sa aflu si alte pareri 3 la numar sa fiu mai exact, toti imi zic acelas lucru cuzinetii si arborele cotit sunt praf ....nimeni nu a desfacut nimic pe la motor sau in motor sa vada ce ie imi dau diagnosticul doar dupa ce aud,imi zic sa schimb motorul si imi cer intre 800 si 1000 euro pe motor si 500 -600 euro pe montaj, motor pe care nici macar nu il au ma amana ca o sa caute ,imi zic ca nu imi dau nici o garantie si ca daca fac asta fac pe riscul meu mi-a zis unul din ei chiar asa orbeste nu pot sa merg i-am raspuns ar fi fost a doua gresala dupa cea care am facuto prin faptul ca am achizitionat masina de la handleri.La relanti nu se aude, la rece si la cald da,nu trepideaza, masina trage nu mi se arinde nimic in bord nici o avarie, nush ce sa fie daca aveti vreo idee un sfat nu ezitati sa imi scrieti.
Link to comment
Share on other sites

Pânã nu desfaci motorul sfatul meu este sã nu te iei dupã "vorbele mecanicilor" mai ales dacã tot ei spun cã este "pe riscul tãu".

Iar ĂŽn cazul unui motor luat de pe altĂŁ mașinĂŁ, dacĂŁ nu ĂŽl desfaci și sĂŁ-l verifici peste tot, e posibil sĂŁ pĂŁțești la fel.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=Zb6fo2EdsC8...asemanator acestei masini face si masina mea!ce poate sa fie altceva inafara de arbore cotit si cuzineti?la ce ar mai trebui sa ma uit in functie de detalile anterioare stiu ca ie o descriere cam saracaciosa in detalii...dar poate ati mai auzit de cazuri de genu si inca ceva am gasit motor pana in 400 de euro cu posibilitatea sa il aduc inapoi daca nu ie bun in timp de 2 saptamani ,la ce ar trebui sa fiu atent daca o sa ma hotarasc sa schimb motoru?multumesc de sfat :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Zb6fo2EdsC8 ceva de genu se aude si la mine.

Link to comment
Share on other sites

cred ca e de la arborele cotit,de obicei face joc mai mare la biela la cilindru doi,la fosta mea masina nu se mai putea rectifica arborele la nici o cota si am cumparat alt motor de pe o masina de anglia accidentata,oricum au dreptate mecanicii,pana nu desfaci nu pot sti,poti scapa cu cuzineti de biela noi sau bataia ar mai putea veni de la un piston.
Link to comment
Share on other sites

sa vad azi vine un mecanic roman ce lucreaza demult in germania in domeniu asta, asc si parerea lui...ca o paranteza:)) am luat toate nationalitatiile la rand turc italian neamt:))))...daca nu ma sare de o mie o fac indiferent cine o va face in viitorul apropiat,daca nu o dau asta ie ...merci mult.eu i-am intrebat pe toti de ce no desfaci sa vezi ce bate acolo....raspuns :nu costa prea mult, schimba motoru.
Link to comment
Share on other sites

@gaga

Bataia pe care o ai este de la un piston (mai bine zis din cauza uzurii foarte mari a segmentilor si a cuzinetilor), mai ales din cauza uzurii avansate

a motorului, a uleiului neschimbat la timp,poate de calitate indoielnica, a filtrului de ulei care este imbicsit la maxim, toate acestea ,

cite un pic de la fiecare sau adunat si asta s-a intimplat.

Decat sa-ti pierzi timpul cu desfacutul motorului, sigur 100% vei gasi si alte componente ce trebuiesc schimbate, mai bine cumperi un motor

de pe alta masina care a avut macar mai putini km parcursi, nu de pe o masina dusa la gunoi.

Ma tem ca masina pe care ai luat-o ,cred ca a fost la pret mic, si care deja avea probleme la partea mecanica, probleme pe care nu cred ca ti le-a spus

acel vanzator

Link to comment
Share on other sites

Si eu la fel am patit dar am avut noroc ca nu a dat in arbore.

Dar daca tot era desfacut am schimbat toti cuzinetii inclusiv cei axiali, segmenti, lant, patine, intinzator, simeringuri,etc.

 

Eu totusi dau vina pe uleiul subtire care il bagam , ma refer la acest motor de 1895, care e de generatie foarte veche si cu tolerante mari iar noi punem 0w40 ,5w30 si 5w40.

Cred ca cel mai adecvat dupa parerea mea e 10w40 ,inca nu am bagat dar o sa bag.

Un prieten are una de 5 ani si merge numai cu Or Bmw 10w40 si nu i mai bate nimic.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru parerile si intamplarile pe care le-ati impartasit cu mine m-am gandit si eu ca a fost ceva in neregula cu masina de dinainte so iau dar degeaba ca deja banii erau dati si masina mea zacea in service pentru ca nu avea cum sa se duca motorul in 3 luni de zile cat a fost la mine schimbul de ulei l-am facut la o firma destul de cunoscuta aici in germania si am schimbat termostatul ca mi se aprindea avaria pentru apa si termocupla nu mai functiona , gresala mea a fost ca am mers orbeste fara nici o baza in ale automobilelor sau sa am pe cnv langa mine cu experienta care sa imi dea un sfat.lipsa de informatie te costa concluzia pe care am traso eu.Totusi astept si parerea celui de-al 4 mecanic ,dupa care o sa ma decid.multumesc inca o data tuturor.
Link to comment
Share on other sites

e pur si simplu problema de ghinion.

daca avea problema dinainte sa o cumperi se manifesta in 2 zile, 5 zile, 2 saptamani dar nu aparea bataia la motor dupa 3 luni. pur si simplu sunt niste motoare vechi, masini vechi de tot, de la care nu e nici o surpriza daca pica ceva, inclusiv motorul.

de altfel bataia a aparut si dupa ceva km rulati pe autostrada (viteza probabil mai mare, mers ceva mai mult fara oprire etc), deci pur si simplu ... a cedat.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

@CosminE46

Cosmin: ma tem ca nu ai dreptate aici , pentru ca nu ghinionul produce uzura motorului,ci lipsa intretinerii, nu are nicio legatura cu ce ai spus tu:

"de altfel bataia a aparut si dupa ceva km rulati pe autostrada (viteza probabil mai mare, mers ceva mai mult fara oprire etc), deci pur si simplu ... a cedat"

pai atunci noi cei care avem BMW-uri sa nu mai mergem pe autostrada,(mai ales cu viteza), ci sa mergem mai lento asa ca Loganu , asa-i?

Ti se pare ca motoarele nemtilor sunt proaste?, sau cel care i-a vandut masina nu i-a spus clar ca are probleme cu motorul?

Ce motor poate fi care pica dupa 3 luni, din cauza motorului sau a proastei intretineri?

Daca ar fi masina ta si ai vrea sa o vinzi, dar sa nu se auda acea bataie de piston ce ar trebui sa faci?

E foarte simplu: dai baia de ulei jos,astfel se poate verifica foarte usor jocul fiecarei biele in cuzineti, se inlocuieste doar cel afectat,se poate verifica

care din pistoane are uzura mai mare, daca e nevoie, se da _chiulasa_ jos si se inlocuieste pistonul si segmentii de la un alt motor,

-se pune _chiulasa_ la loc,(ia ceva timp dar pentru unul care se ocupa de asa ceva , o face repejor), pune baia de ulei la loc, pune acelasi ulei

uzat in motor, da cheie , face cateva ture si..... gata de vanzare.

Cel care ti-o vinde nu merge cu tine pe autostrada ca sa-ti faca proba cu masina, nici la o masina noua nu merge cu tine pe autostrada

(dealerul care ti-o vinde), fiecare o vinde ca fieratanie si nimic mai mult.

Crezi ca aceste masini sunt vandute de bune, nu , pentru ca au probleme mari, sau nu mai corespund normei de poluare.

Intotdeauna asa va fi :ieftin dai ,putin te tine.

Imi pare rau pentru ce a patit gaga, dar sper din tot sufletul sa o rezolve cat mai ieftin.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in primul rand vorbim de Germania si de o masina care costa 1000-1500 maxim maxim 2000euro. Operatiunile mecanice care le spui tu ca ar trebui facute ca sa mascheze problema ar costa 70% din pretul unui motor sh sau din cat ar costa reparatia, manopera fiind foarte scumpa acolo.

 

Vorbim de o masina de 15 ani cu cine stie cati proprietari e prea putin important daca fac nemtii sau nu motoare bune. O masina veche un motor vechi nu e nimic anormal ca a picat.

Repet daca avea clar problema asta inca de la cumparare nu avea cum sa pice peste 3 luni. De asemenea cred ca in 3 luni a mai iesit de o gramada de ori pe autostrada si nu a avut nimic motorul.

Ghinion .. vorba nemteasca :)) dar asa ne place noua romanilor, cumparam masini de 15 ani si primul lucru daca se strica e ca ne-a dat vanzatorul teapa ca de fapt nemtii fac motoare fara moarte.

repet rationamentul meu se bazeaza pe faptul ca aparea mai repede de 3 luni problema. aparea dupa 1 zi dupa 2, dupa 10 dar nu dupa 3 luni.

 

si apropo, si eu am pe bmw-ul meu acelasi motor pe un e46 la fel de vechi. 1.9 benzina, am deschis si topic la masina mea acum 2 ani cand am luat-o. (spun asta ca sa nu credeti ca sunt vreun fitos care imi "pute" o masina veche. dar pur si simplu vad altfel problema)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau CosminE46 dar iarasi nu ai dreptate, in primul rand nu e ghinion ci clar teapa, indiferent de unde ai lua o masina second hand ,nimeni

nu iti spune ce probleme tehnice a avut , din cate probleme tehnice vad ca apar pe acest forum, cu masini cumparate din germania,(de la turci)

tot mai crezi ca si la ceilalti la care au inceput sa apara defectiuni tehnice majore, poti spune ca si ei au avut tot ghinion? sau poate

ca masinile sunt la sfarsitul vietii lor? Sau poate doar romanii sunt ghinionisti?

Nu ai dreptatae CosminE46, masina noastra de firma e un Logan care a trecut binisor de 300.000 Km la bord, si a fost reparata doar in service

pentru schimbat discul de ambreiaj de 2 ori,schimbat la fiecare 60.000 Km cureaua de distributie , la fiecare 120.000 pompa de apa,bascule inferioare

rulmenti roti, placute frana ,consumabile, dar nu a avut nicio interventie la motor decat schimbat bujiile cand a fost necesar.

Daca vrei iti trimit copiile dupa actele care a fost in service, poze cu nr de Km la bord,poze cu motorul masinii (cum arata el acum,

si iti pot dovedi ca o masina care a fost intr-un service autorizat,cu servisul facut la timp,motorul nu are probleme,mai ales ca nu poti

compara cea mai ieftina masina cu un BMW.

Link to comment
Share on other sites

Tzeapa tata ....asta ie mai dai si de deastea ca sa te aduca cu picioarele pe pamant.Am gasit un motor la un atelier de dezmembrari f cunoscut si de foarte mult timp pe piata,intradevar cere 800 de euro are 150000 de km si am garantie 1 an de zile la el cu montaj si cine stie ce mai trebuie schimbat prin ea ajung undeva la 1200 tot o fac no las.Fac o paranteza acum, pana in craciun sper sa mearga ,,a mea'' brici.Va multumesc inca o data!!!
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare am gasit un bmw la dezmembrari accidentat si vreau sa ii cumpar motorul este un 318 ci din anglia dar nu are acte la masina ..da doar garantie la motor un an si are 105000 km .imi trebuie actele de pe masina sau nu ,adica sa cumpar motorul fara acte sau nu?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.