Jump to content

BMW 320D 1998 nu trage si nu ii da nimeni de cap


Recommended Posts

Am un bmw 320D din 1998 136 cai masina am cumparat-o de vreo 1 luna dar am o mare problema la ea , am fost la vreo 7 mecanici fiecare cu pareri diferite dar nici unu nu a rezolvat-o. Ideea e in felul urmator masina nu are nici o vlaga in ea pana la 3000 , 3500 rpm cand intra turbo zici ca e moarta pe testere imi da ceva senzor turbo (l-am schimbat dar degeaba) . toate cele 4 bujii arse (le-am schimbat dar degeaba) ceva legat de debitmetru (am incercat cu alt debitmetru tot degeba) mi sa spus iarasi ceva legat de pompa nu mai retin exact ca este la 11 grade si ca normal trebuie sa fie la -1.5 cam ceva de genu + ca masina imi este din anul 1998 si pe pompa mi sa spus de mecanic ca pompa a fi din anul 2000 deci ma gandesc ca probabil a fost schimbata (am vorbit cu fostul proprietar el zice ca trebuie un cip pe pompa din cauza aia nu trage) , am iarasi un furtun de la EGR suspendat are un surub in el am incercat sa il bag dar surpriza scoate un fum negru de nu se vede nimic + ca daca turez peste 2500 , 3000 rpm cu furtunul acela bagat tremura motoru de mama focului asa ca l-am lasat acolo suspendat) VA ROG FRUMOS DACA A MAI TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA SAU STIE CEVA SOLUTI SAU PE CINEVA DIN CLUJ CARE M-AR PUTEA AJUTA AS RAMANE DATOR CU MUUUUUUUUULTE BERI multumesc frumos !
Link to comment
Share on other sites

EGR-ul e anulat, de aia ai surubul in furtun. Incearca sa schimbi electrovalva la turbo.

 

Daca la asta te referi am schimbat-o si din ce mi-a mai spus Domn Mecanic este ca, egr-ul ramane blocat pe pozitia deschis.

 

http://images7.okr.ro/auctions.v3/1000_1000/2011/12/02/e/0/681073934407501995927397-6132210-1000_1000.jpg

Edited by Danny93
Link to comment
Share on other sites

Salut, la turbo ai electrovalva nu sensor, verifica toate furtunele de vaccum de pe masina, in momentul in care turezi pe loc tr sa vezi tija actuatorului turbo cum se misca (gasesti si pe youtube filmulete). Sau poti baga direct furtunu din rezervorul de vaccum in actuator, doar de proba sa vezi daca se schimba ceva, poate ai rezervoru de vaccum fisurat sau nu iti face pompa suficient.Vezi sa nu ai intercooler fisurat , furtunul ala mic si gros care iti vine din teava metalica de sub radiator si intra in egr se umfla cand accelerezi? Cele mai mari probleme de regula apar datorita vaccumului ,e usor de verificat fara mecanici si nu te costa nimic. Din ce am citit si eu furtunu de vaccum din egr daca e anulat nu ar fi o problema, doar ca iti consuma putin mai mult si face noxele mai mari. Sper sa te poti folosi de aceste info. bafta
Link to comment
Share on other sites

Salut, la turbo ai electrovalva nu sensor, verifica toate furtunele de vaccum de pe masina, in momentul in care turezi pe loc tr sa vezi tija actuatorului turbo cum se misca (gasesti si pe youtube filmulete). Sau poti baga direct furtunu din rezervorul de vaccum in actuator, doar de proba sa vezi daca se schimba ceva, poate ai rezervoru de vaccum fisurat sau nu iti face pompa suficient.Vezi sa nu ai intercooler fisurat , furtunul ala mic si gros care iti vine din teava metalica de sub radiator si intra in egr se umfla cand accelerezi? Cele mai mari probleme de regula apar datorita vaccumului ,e usor de verificat fara mecanici si nu te costa nimic. Din ce am citit si eu furtunu de vaccum din egr daca e anulat nu ar fi o problema, doar ca iti consuma putin mai mult si face noxele mai mari. Sper sa te poti folosi de aceste info. bafta

 

Salut acel furtun se umfla doar dupa 3000 , 3500 rpm depinde, uneori nu se umfla deloc

Link to comment
Share on other sites

Am aceiasi masina ca a lui, la mine se umfla de fiecare data, nu am urmarit la ce turatie ce e drept, dar cat am probat s a umflat.

 

Aicea este problema cand nu se umfla e moarta masina la o panta daca sunt in a 4-a la 2500 trebuie sa ii dau a 3-a sa ajunga la 3000, 3200 sa intre turbo sa pot urca si eu panta aia sa nu blituiasca tiristi ca nu pot urca . dar dupa ce a intrat turbo daca o tin de ex tot in 3000 , 3200 rpm are turbo daca o las la 2500 , 2800 moare iara turbo

Edited by Danny93
Link to comment
Share on other sites

Salut acel furtun se umfla doar dupa 3000 , 3500 rpm depinde, uneori nu se umfla deloc

 

 

iao pe rand si ieftin.... vezi de vacumuri... sa fie toate furtunele noi si bine prinse acolo... apoi verifica valva de la turbo... din cate stiu eu doar la facelit au electrovalva... la asta nfl are valva cu actuator prin vacum... schimbo.. ia un rezervor de vacum nou.... sa nu fie fisurat intercooleru... radiatoru din fata... sa nu fie fisurate furtunu de pana la intercooler sau cel de la intercooler la admisie...galeria de admisie e ok??? dupa toate astea ieftine... treci la pompe de motorina... aea ar trebui sa se vada pe tester... porneste greu? sau usor? la cald la rece?

 

intra pe realoem.com.... si acolo iti alegi masina ta.. urmezi pasii... si iti da schite cu motoru.... poti sa stai sa te uiti peste ele si sa iti faci o idee de cum functioneaza masina ta... apoi dupa imaginile alea sa incepi sa verifici... dureaza un pic da o sa ii dai de cap.. sa nu fie turbina infundata cu rahat.... si sa necesite o curatare.. data jos si dusa la un service specializat in turbo... ia pe rand si incet

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

iao pe rand si ieftin.... vezi de vacumuri... sa fie toate furtunele noi si bine prinse acolo... apoi verifica valva de la turbo... din cate stiu eu doar la facelit au electrovalva... la asta nfl are valva cu actuator prin vacum... schimbo.. ia un rezervor de vacum nou.... sa nu fie fisurat intercooleru... radiatoru din fata... sa nu fie fisurate furtunu de pana la intercooler sau cel de la intercooler la admisie...galeria de admisie e ok??? dupa toate astea ieftine... treci la pompe de motorina... aea ar trebui sa se vada pe tester... porneste greu? sau usor? la cald la rece?

 

de pornit porneste foarte bine nu am avut probleme cu pornitul nici la cald nici la rece. atata doar ca mi-a spus ca nu e pusa bine pompa ii arata 11 grade si ea defapt trebuie sa fie la -1.5

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw 320D din 1998 136 cai masina am cumparat-o de vreo 1 luna dar am o mare problema la ea , am fost la vreo 7 mecanici fiecare cu pareri diferite dar nici unu nu a rezolvat-o. Ideea e in felul urmator masina nu are nici o vlaga in ea pana la 3000 , 3500 rpm cand intra turbo zici ca e moarta pe testere imi da ceva senzor turbo (l-am schimbat dar degeaba) . toate cele 4 bujii arse (le-am schimbat dar degeaba) ceva legat de debitmetru (am incercat cu alt debitmetru tot degeba) mi sa spus iarasi ceva legat de pompa nu mai retin exact ca este la 11 grade si ca normal trebuie sa fie la -1.5 cam ceva de genu + ca masina imi este din anul 1998 si pe pompa mi sa spus de mecanic ca pompa a fi din anul 2000 deci ma gandesc ca probabil a fost schimbata (am vorbit cu fostul proprietar el zice ca trebuie un cip pe pompa din cauza aia nu trage) , am iarasi un furtun de la EGR suspendat are un surub in el am incercat sa il bag dar surpriza scoate un fum negru de nu se vede nimic + ca daca turez peste 2500 , 3000 rpm cu furtunul acela bagat tremura motoru de mama focului asa ca l-am lasat acolo suspendat) VA ROG FRUMOS DACA A MAI TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA SAU STIE CEVA SOLUTI SAU PE CINEVA DIN CLUJ CARE M-AR PUTEA AJUTA AS RAMANE DATOR CU MUUUUUUUUULTE BERI multumesc frumos !

 

monteaza pompa corect prima data, si vezi ca o sa spargi motorul ala daca ai avans 11 la relanti

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

monteaza pompa corect prima data, si vezi ca o sa spargi motorul ala daca ai avans 11 la relanti

 

La asta ma gandesc si eu mai mult ca sigur ar putea fi din pompa se aude si o bataie la motor si din ce am inteles tot din cauza la pompa ar fi si aceasta. Ai idee cum se pune corect ? sau trebuie sa o puna ceva mester care cunoaste ?

Link to comment
Share on other sites

La asta ma gandesc si eu mai mult ca sigur ar putea fi din pompa se aude si o bataie la motor si din ce am inteles tot din cauza la pompa ar fi si aceasta. Ai idee cum se pune corect ? sau trebuie sa o puna ceva mester care cunoaste ?

 

putini stiu sa o puna la punct pentru ca trebuie sa foloseasca un ceas comparator si sa seteze exact valorile scrise pe pompa si pe urma se strange pinionul , dar daca ai un tester si ai citit live ca avnsul este +11 in loc de -1.7 tb doar sa desfaci piulita la pinion si sa mai iei din avans cate putin pana ajunge la valoarea corecta

 

sau o poti demonta si trimite la un banc de proba bosch, aia o verifica si o caleaza pe semne tb doar introdusa si gata

Link to comment
Share on other sites

putini stiu sa o puna la punct pentru ca trebuie sa foloseasca un ceas comparator si sa seteze exact valorile scrise pe pompa si pe urma se strange pinionul , dar daca ai un tester si ai citit live ca avnsul este +11 in loc de -1.7 tb doar sa desfaci piulita la pinion si sa mai iei din avans cate putin pana ajunge la valoarea corecta

 

sau o poti demonta si trimite la un banc de proba bosch, aia o verifica si o caleaza pe semne tb doar introdusa si gata

 

Ok am sa ma interesez de un mester care se pricepe la asa ceva atuncea

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw 320D din 1998 136 cai masina am cumparat-o de vreo 1 luna dar am o mare problema la ea , am fost la vreo 7 mecanici fiecare cu pareri diferite dar nici unu nu a rezolvat-o. Ideea e in felul urmator masina nu are nici o vlaga in ea pana la 3000 , 3500 rpm cand intra turbo zici ca e moarta pe testere imi da ceva senzor turbo (l-am schimbat dar degeaba) . toate cele 4 bujii arse (le-am schimbat dar degeaba) ceva legat de debitmetru (am incercat cu alt debitmetru tot degeba) mi sa spus iarasi ceva legat de pompa nu mai retin exact ca este la 11 grade si ca normal trebuie sa fie la -1.5 cam ceva de genu + ca masina imi este din anul 1998 si pe pompa mi sa spus de mecanic ca pompa a fi din anul 2000 deci ma gandesc ca probabil a fost schimbata (am vorbit cu fostul proprietar el zice ca trebuie un cip pe pompa din cauza aia nu trage) , am iarasi un furtun de la EGR suspendat are un surub in el am incercat sa il bag dar surpriza scoate un fum negru de nu se vede nimic + ca daca turez peste 2500 , 3000 rpm cu furtunul acela bagat tremura motoru de mama focului asa ca l-am lasat acolo suspendat) VA ROG FRUMOS DACA A MAI TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA SAU STIE CEVA SOLUTI SAU PE CINEVA DIN CLUJ CARE M-AR PUTEA AJUTA AS RAMANE DATOR CU MUUUUUUUUULTE BERI multumesc frumos !

 

cred ca este senzorul rail stricat , ciudat ca nu se aprinde nimic la bord....incearca sa-l scoti (senzorul) si vezi ce se intampla , daca este tot asa atunci nu functioneaza...cand nu functioneaza , scoasa din viteza si in prima viteza se tureaza si merge totul perfect de la a 2-a nu mai trage si peste 2000 de ture de abia urca ,cand se arde senzorul masina intra in o forma de protectie si nu poti face nimic pana nu resetezi eroarea din compiuter si schimbi senzoru bineanteles inainte...succes...

Edited by marian68
Link to comment
Share on other sites

cred ca este senzorul rail stricat , ciudat ca nu se aprinde nimic la bord....incearca sa-l scoti (senzorul) si vezi ce se intampla , daca este tot asa atunci nu functioneaza...cand nu functioneaza , scoasa din viteza si in prima viteza se tureaza si merge totul perfect de la a 2-a nu mai trage si peste 2000 de ture de abia urca ,cand se arde senzorul masina intra in o forma de protectie si nu poti face nimic pana nu resetezi eroarea din compiuter si schimbi senzoru bineanteles inainte...succes...

 

:surrender:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.