Jump to content

Un alt E34 simplu....dar touring.


alex_maniacu_91

Recommended Posts

Multumesc de aprecieri si Craciun Fericit! :drinks:

 

E mai joasa pe spate din cauza terenului unde am facut pozele, oricum nu freaca (si am si distantieri de 2cm). O sa o mai ridic cand da zapada. De cand am pus 2.8 nu am putut sa-i fac consum fiindca i-am dat numai talpa :) A fost o tentativa de 100 de km facuti prin oras la mers docil in trafic de varf si mi-a luat ~15% pe gaz.

Oricum consumul este foarte mic fiindca am ture putine:

80km/h- 1600 ture;

100 km/h- 2000 ture;

120 km/h ~ 2500 ture;

160km/h ~ 3500 ture.

 

@mihai vigariu: Ce am facut eu ca sa mearga cutia: Volanta+ambreiaj e46 330i, cutie+timonerie+cilindru ambreiaj+prima bucata cardan e46 320d. Cutia pe motor se prinde fara modificari (doar ca o sa se prinda in doar 4 suruburi mari, daca vrei sa le prinzi si pe cele mici trebuie sa dai gauri in carcasa cutiei), trebuie taiata si modificata timoneria, taiat si modificat cardanul, trebuiesc facute prinderi la cutie fiindca traversa nu o sa se mai pupe (cutia sta inclinata ~ 15 grade la dreapta). E o mica mare bataie de cap, dar legata cu un grup raport bun ai niste consumuri nesimtite. Daca reusesti sa te temperezi si sa mergi constant imi arata si 4% consumul pe BC.

 

Cam asa arata suportii de cutie + traversa, toate facute dn materiale cu simt de raspundere :)

10841182_818795671477065_555947933_n.jpg

10846750_818795514810414_676858582_n.jpg

Untitled.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Merci fain pentru raspuns. Vad ca a fost multa munca. Zici ca sta cutia spre dreapta. e vre-o problema ca nu e perfect in linie cardanul cu grupul? Si ce imi da mie cu minus, pt ca o cutie de diesel are rapoarte diferite, cu ce grup ai combinat? Cum este demarajul? Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Cutia sta inclinata spre dreapta, dar cardanul tot drept vine, adica aliniat. Mai exact:cum te uiti la cutie din spatele ei, in loc sa stea pe plan orizontal sta putin inclinata, de aceea nu are treaba aliniamentul cardanului. Pana sa termin am calculat putin ce grup am nevoie in functie de raportul fiecarei trepte al cutiei. Am ales 3.25 fiindca mi se pare cel mai potrivit. O cutie de benzina in 6 trepte are cam aceleasi rapoarte cu una in 5, exceptie treapta 6 care are 1:0.85. Cutia de diesel are primele doua trepte mult mai scurte, iar urmatoarele mai lungi, se echilibreaza putin.

 

Am facut tabelul de mai jos ca o comparatie:

tabel.jpg

 

 

Are reprize foarte bune pentru cat de grea este masina. O sa fac un filmulet cand o sa am ocazia, dar sunt foarte multumit de cum se misca.

Edited by alex_maniacu_91
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumos touring-ul...tinel tot asa ;) In legatura cu lupele si lumina pe care ti-o ofera se datoreaza in totalitate Jack-ului :laugh: Daca nu-l aveai cand le-ai reglat ,tot ''orb'' erai :drinks:

Multumesc :drinks: Sa fiu sincer, Jack e motivul pentru care nu am mai insistat sa le reglez acum, sigur ieseau x,+ sau alte prostii :)

 

te-ai miscat bine :),in 2.8 ai mai umblat sau a ramas stock?

Nu am umblat momentan. Am vrut sa vad ce si cum mai intai. Ma bate gandul (de mult) la compresor. Sa vad exact cat duce toata distractia si ce diferenta este. Am lasat pana si admisia stock de 2.8 fiindca vreau cuplu in ture joase, mai ales ca cel mai mult ma invart prin oras.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de aprecieri si Craciun Fericit! :drinks:

 

E mai joasa pe spate din cauza terenului unde am facut pozele, oricum nu freaca (si am si distantieri de 2cm). O sa o mai ridic cand da zapada. De cand am pus 2.8 nu am putut sa-i fac consum fiindca i-am dat numai talpa :) A fost o tentativa de 100 de km facuti prin oras la mers docil in trafic de varf si mi-a luat ~15% pe gaz.

Oricum consumul este foarte mic fiindca am ture putine:

80km/h- 1600 ture;

100 km/h- 2000 ture;

120 km/h ~ 2500 ture;

160km/h ~ 3500 ture.

 

@mihai vigariu: Ce am facut eu ca sa mearga cutia: Volanta+ambreiaj e46 330i, cutie+timonerie+cilindru ambreiaj+prima bucata cardan e46 320d. Cutia pe motor se prinde fara modificari (doar ca o sa se prinda in doar 4 suruburi mari, daca vrei sa le prinzi si pe cele mici trebuie sa dai gauri in carcasa cutiei), trebuie taiata si modificata timoneria, taiat si modificat cardanul, trebuiesc facute prinderi la cutie fiindca traversa nu o sa se mai pupe (cutia sta inclinata ~ 15 grade la dreapta). E o mica mare bataie de cap, dar legata cu un grup raport bun ai niste consumuri nesimtite. Daca reusesti sa te temperezi si sa mergi constant imi arata si 4% consumul pe BC.

 

Cam asa arata suportii de cutie + traversa, toate facute dn materiale cu simt de raspundere :)

 

e demna de luat in calcul modificarea care ai facut-o la cutie... de motor ce sa mai zic... poate ajung si eu la nivelu ala intr-o zi... cam cata munca ai avut pentru a face modificarile? cardanu cum l-ai modificat? ai taiat si sudat si echilibrat sau doar ai combinat jumatati? si gauri ai mai dat sau ai lasat doar cele 4 suruburi?

Link to comment
Share on other sites

e demna de luat in calcul modificarea care ai facut-o la cutie... de motor ce sa mai zic... poate ajung si eu la nivelu ala intr-o zi... cam cata munca ai avut pentru a face modificarile? cardanu cum l-ai modificat? ai taiat si sudat si echilibrat sau doar ai combinat jumatati? si gauri ai mai dat sau ai lasat doar cele 4 suruburi?

 

Cardanul nu ai cum sa-l imbini, trebuie taiat si scurtat. L-am facut la cineva in Popesti, nu a mai avut nevoie de echilibrare, nu se simte absolut nimic. L-a facut perfect.

 

frumoasa transformarea, dar apoi venind de la tine aveam oricum pretentii :)

 

ai si revopsit-o? parca totusi jantele nu sunt ce trebuie pentru E34...

Multumesc :drinks:

Nu am revopsit-o, dar ar trebui. Jantele sunt de iarna :) Pentru vara am deja altele pregatite, cel putin pentru o scurta perioada cat o sa reziste si alea :)

Link to comment
Share on other sites

sa verific oalele de amortizor spate, a fost boala mare cu ele, nu am vazut nici un break e34 care sa fie scutit de probleme acolo. .. si e si mai greu de vazut, trebuie data jos tapiseria aia.. sa nu te trezesti ca iti iese amortizorul prin ele.

in rest bafta cu ea si e foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.