Jump to content

Putere scazuta bmw e 46 136 cp


Recommended Posts

Buna ziua.Am un bmw e 46 din 1999 ,136 cp,de cand am cumparat-o motorul nu tragea cum ar trebui si aici incepe povestea.Am inceput cu inlocuirea furtunaselor de vaccum si electrovalve,curatare egr.NIMIK...am puso pe un tester mi-a zis omul injector cu fir am cumparat unul 102 ohmi,i-a dat calibrare cu pompa de injectie motorul a mers mult mai rotund,pana aici SINGURA SCHIMBARE MINOARA dar forta motor lipsa....a urmat schimbare debitmetru ,verificat si curat senzor admisie ...NIMIK...pana intr-o zi cand 3 mecanici renumiti din zona au ramai uimiti si s-au pus de comun acord dupa ce au verificat masina si mi-au sp ca e POMPA DE INJETIE...am dat pompa jos avea finalul dupa partea electrica schimbat..... am luat pompa noua de injectie la fel MASINA NU TRAGE !!!am uitat se mentionez TURBO face pana la 2 bari ,tija se misca foarte bine,masina porneste la sfer,merge la relanti impecabil aproape ca nu se aude.......am schimbat ECU +Ews DUPA O MASINA CARE TRAGEA,mai nou cu frigurile astea am scos releul de la bujii....motorul porneste perfect deci compresie am.....are cineva vrun sfat?oricum dupa toate astea din toata saracia am de gand sa merg la BMW sa fac acolo un test!!chiar nu putem distruge mitul asta ca motoarele de 136 nu trag!!!Ce am uitat sa mentionez masina mea nu are catalizatoare si pe real oem am gasit ca are sonda lamda ceea ce eu nu am!!e adv?
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o sonda motorul de 136 cp. Ai scanat cu DIS sa vezi eroarea exacta? Nu cu testere universale, doar cu DIS, pt a vedea toate erorile intr-un DDE3.

Ia programul testo si fa un log in mers, vezi ce masa de aer ai in full load (>1000 mg aer), presiune ~2.1 bar si actual injected fuel = ~52 mg stock. Daca toate masuratorile acestea se ridica la valorile scrise inseamna ca senzorii is in regula si e ceva problema de ordin mecanic/itern sau ceva legat de pompa. VP44 are un ecu separat, nu prea poti sa vezi multe erori in pompa, decat daca o scanezi cu un bosch kts direct in mufa ei.

Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Filtru motorina e schimbat? Ai incerct sa scoti furnunasul de vacumm din butoias-ul din partea stanga dupa aprox 40 secunde. Asta sa elimini posibilitatea de scapare vacuum. Stranguleaza si furtunasul de vacuum ce merge in EGR si dai o tura..

 

Poti sa-idai o aliniere /ajustare din DIS . Poti sa verifici valorile debitmetrului si a turbinei din DIS.

Sau poti sa faci un test live fiind conectat la programul Testo..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o sonda motorul de 136 cp. Ai scanat cu DIS sa vezi eroarea exacta? Nu cu testere universale, doar cu DIS, pt a vedea toate erorile intr-un DDE3.

Ia programul testo si fa un log in mers, vezi ce masa de aer ai in full load (>1000 mg aer), presiune ~2.1 bar si actual injected fuel = ~52 mg stock. Daca toate masuratorile acestea se ridica la valorile scrise inseamna ca senzorii is in regula si e ceva problema de ordin mecanic/itern sau ceva legat de pompa. VP44 are un ecu separat, nu prea poti sa vezi multe erori in pompa, decat daca o scanezi cu un bosch kts direct in mufa ei.

o sa fac un test la bmw ca am obosit de atatea mecanici testere si prob tot persista!!pompa e noua noua nu vad ce tester sa mai pun pe ea sa o verific!!!prob de ordin intern la ce te referi?ms

 

Filtru motorina e schimbat? Ai incerct sa scoti furnunasul de vacumm din butoias-ul din partea stanga dupa aprox 40 secunde. Asta sa elimini posibilitatea de scapare vacuum. Stranguleaza si furtunasul de vacuum ce merge in EGR si dai o tura..

 

Poti sa-idai o aliniere /ajustare din DIS . Poti sa verifici valorile debitmetrului si a turbinei din DIS.

Sau poti sa faci un test live fiind conectat la programul Testo..

stiu ca electricianul a facut o aliniere cand ampus pompa noua sus!!!filtrul de motorina e schimbat de 4000 km ,pierdere de vaccum nu am!!o sa incerc sa o duc la BAVARIA BUCURESTI.revin cand rezolv prob

Link to comment
Share on other sites

asa am avut si eu cu fostul meu 320 d.dar am rezolvat problema prin calibrarea pompei.(era sarita de la punct)inainte incercasem la fel ca tine toate metodele dar degeaba. dupa ce a pus pompa la punct nu-mi venea sa cred ca este masina mea.tragea f fbine. .

cine ti-a puso la punct ca vad ca esti din Dambovita!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

asa am avut si eu cu fostul meu 320 d.dar am rezolvat problema prin calibrarea pompei.(era sarita de la punct)inainte incercasem la fel ca tine toate metodele dar degeaba. dupa ce a pus pompa la punct nu-mi venea sa cred ca este masina mea.tragea f fbine. .

 

sal. cum ai pus pompa la punct ? sau unde ai fost ?

massyfoc daca rezolvi ceva te rog sa ne scrii. se pare ca si eu am aproape aceeasi problema si probsbil si altii.

topicul meu http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159802-320d-e46-136-cp-lipsa-putere-multe-teste-in-zadar/

Edited by liviu_cristi
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.