Jump to content

Vacuum prea mult


Recommended Posts

Azi dimineata inainte sa plec la lucru, am zis sa verific nivelul uleiului in motor. L.am verificat, era putin sub nivel. Totul bine si frumos. Am pornit motorul k sa se incalzeasca pana sa imi dezghet masina si nu stiu ce m.a apucat inainte sa plec, sa mai ma uit o data la ulei. Cand scot joja, surpriza.......deabea am scos.o. O trebuit sa trag mult mai tare decat normal ca sa iasa. Cand am scos.o s.a auzit un sunet ca si de aspirator, ca si cum ar fi facut presiune.....dar nu sa iasa aerul ci sa traga ca si un fel de vacuum. Am deschis si capacul pe unde schimbi uleiul, surpriza si acolo......am tras cu doua maini ca sa il deschid....... Eu va intreb, i ceva normal asa ceva? Am mai deschis capacul ala cu motorul pornit de foarte multe ori si foarte usor, bineinteles turatia motorului scade putin si merge neregulat. Va rog sa ma ajutati careva........chiar nu stiu ce are
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc la valva PCV ea are rolul de ventilatie in motor. poate fi infundata si este normal sa se creeze vacuum in motor daca s-a intamplat asta.

este piesa nr 2 din link http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG11&mospid=47431&btnr=11_1487&hg=11&fg=15

Da, stiu care este valva..........dar cum pot sa verific daca este ea, as putea sa.i scot furtunul nr.1 cu motorul pornit si sa vad daca mai face asa? Si cum as putea sa o curat? Se poate curata?

Link to comment
Share on other sites

Nu se face vacuum in plus de la valva pcv, in niciun caz.

Valva pcv nu va tine vacuum daca e puscata membrana, caz in care nu mai duce uleiul ne ars inapoi in baie ci-l baga pe admisie.

Cu alte cuvinte, daca valva e dusa, va fi circuit deschis la vacuum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut problema asta ca nu am reusit sa scot usor joja si sa desfac capacul de la ulei, dar la 2 litri diesel de 150 cai.

Are si dieselul valva asta?

Poate influenta consumul de ulei?

Am cam mult ulei in admisie.

 

Se prelinge ulei de la acel sensor de pe teava de admisie ce merge la egr.

Link to comment
Share on other sites

valva PCV are o membrana si un arc. Cand se acumuleaza presiune aceasta se deschide lasand gazele, vapori de ulei sau ce minuni mai sunt pe acolo sa intre inapoi in admisie, nici decum in baia de ulei cum spunea un coleg mai sus. Daca membrana se sparge atunci va intra aer in motor dupa debitmetru (adica aer fals cum se mai zice) de accea apare mersul neregulat al motorului la relantiu.

Datorita acestor vapori este si admisia asa uleioasa.

Link to comment
Share on other sites

corect PCV sau positive crankase ventilation are rolul de a "recicla" blow-by ul , mai pe romaneste in momentul producerii aprinderii in camera de ardere , o parte din amestecul aer-combustibil scapa pe langa segmenti ajungand in motor. Valva functioneaza la ralanti sau turatii mici avand rolul de a reintroduce acest amestec din nou in admisie.

Ca exceptie la motoarele m52, m52 aceasta valva are rolul si de a transforma vaporii de ulei inapoi in stare lichida si a-i transfera in baia de ulei, de aici si numele ei OIL SEPARATOR. Si da un oil separator defect poate crea vacuum.

un filmulet care arata exact problema lui :

Link to comment
Share on other sites

corect PCV sau positive crankase ventilation are rolul de a "recicla" blow-by ul , mai pe romaneste in momentul producerii aprinderii in camera de ardere , o parte din amestecul aer-combustibil scapa pe langa segmenti ajungand in motor. Valva functioneaza la ralanti sau turatii mici avand rolul de a reintroduce acest amestec din nou in admisie.

Ca exceptie la motoarele m52, m52 aceasta valva are rolul si de a transforma vaporii de ulei inapoi in stare lichida si a-i transfera in baia de ulei, de aici si numele ei OIL SEPARATOR. Si da un oil separator defect poate crea vacuum.

un filmulet care arata exact problema lui :

Apropo de linkul pe care l.ai postat.....exact asa imi face si mie motorul, o sa merg pe mana ta si o sa schimb PCV-ul pana la urma, nu are rost sa il curat, pentru 200 lei..... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.