Jump to content

Oprire in mers 530 d


Recommended Posts

Cu o problema ma confrunt de cateva zile si nu reusesc sa-i dau de cap.Mai exact aveam rezervorul la exact 15l,am oprit masina cateva minute iar cand am incercat sa-i dau cheie nu a mai pornit.Am vazut ca pe furtunul transparent de la filtru este doar aer si cand pun contactul nu vine motorina deloc.100% este defecta pompa din rezervor.Am inlocuit-o si s-a rezolvat.Am mers la diverse turatii de la 1500 ture pana la 4000 pana cand am observat ca la un moment dat nu mai reuseam sa trec de 2000 de ture pentru ca se oprea in mers.Am mai facut cativa km si s-a inrautatit treba ajungand sa merg cu ea la max 1600 de ture(daca depaseam valoarea asta se oprea atat in mers cat si pe loc daca ii dadeam *sprituri*).Azi am dat jos pompa de motorina de sub scaun crezand ca asta ar fi de vina dar alimentata la 12v in gol bazaie si arunca motorina.Ce parere aveti?Sa o inlocuiesc si pe asta de sub scaun?

0

Link to comment
Share on other sites

Cu o problema ma confrunt de cateva zile si nu reusesc sa-i dau de cap.Mai exact aveam rezervorul la exact 15l,am oprit masina cateva minute iar cand am incercat sa-i dau cheie nu a mai pornit.Am vazut ca pe furtunul transparent de la filtru este doar aer si cand pun contactul nu vine motorina deloc.100% este defecta pompa din rezervor.Am inlocuit-o si s-a rezolvat.Am mers la diverse turatii de la 1500 ture pana la 4000 pana cand am observat ca la un moment dat nu mai reuseam sa trec de 2000 de ture pentru ca se oprea in mers.Cu motorul ponit pot accelera lin pana in zona rosie,problema apare cand vreau sa calc brusc acceleratia ea se opreste.Crezand ca e pompa externa de sub prag am inlocuit-o si pe aceasta dar problema persista.Pe tester o singura eroare 4496

(reglare presiune rampa).Ce sa-i mai fac?E posibil sa fie de la convertizorul de la cutie?Ar putea avea vreo treaba?

Link to comment
Share on other sites

Masina cel putin in ultimii 30000 km de cand o am eu a fost alimentata doar de la Mol din Galati.Am inlocuit regulatorul de presiune dupa pompa de inalta,supapa egr,senzor presiune dupa galeria de admisie si nu e nicio schimbare.Am facut testul borcanaselor la injectoare si toate dau aceeasi cantitate de motorina pe retur.Am remarcat totusi o chestie si anume cu galeria de admisie data jos ,am pornit masina si am turat-o brusc si spre surprinderea mea nu s-a mai oprit,dar dupa ce am montat galeria a revenit problema.Mentionez ca galeria are toate garniturile este in stare perfecta fara fisuri.Sa dau injectoarele jos dupa masina si sa le verifice partea mecanica pe bancul de probe?.Posibil sa fie vreun injector?Nu stiu ce sa mai fac,daca aveti vreo parere o astept cu drag.Multumesc totodata si celor care mi-au raspuns.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.