Jump to content

actuator 520d e60 177cp


Recommended Posts

Salut. Am si eu o intrebare,poate stie cineva mai in domeniu sa ma indrume. Vreau sa achizitionez un 520d e60 2009,si tipul de la care vreau sa o cumpar spune ca trebuie schimbat actuatorul de la turbo. Masina are 89.000km(nus daca sunt reali). Zice ca masina merge ok, ca nu iti dai seama de problema asta. Ce sa fac? E o problema majora? Sau nu? Multumesc mult.
Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie cu probleme turbina,adica sa fi facut putin joc in ax,asa apare pe tester "actuator turbo".

 

Trebuie verificata turbina,pe tester si mecanic,oricum daca e de schimbat actuatorul numai o firma specializata o poate face,pentru ca trebuie calibrat pe turbina sa lucreze bine geometria

 

variabila.Baftathumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o intrebare,poate stie cineva mai in domeniu sa ma indrume. Vreau sa achizitionez un 520d e60 2009,si tipul de la care vreau sa o cumpar spune ca trebuie schimbat actuatorul de la turbo. Masina are 89.000km(nus daca sunt reali). Zice ca masina merge ok, ca nu iti dai seama de problema asta. Ce sa fac? E o problema majora? Sau nu? Multumesc mult.

 

La motorul asta a fost o problema cu actuatorul. Al meu a fost inlocuit cu un altul pe perioada garantiei. Practic era o tija care "se agata".

 

Masina era in garantie si nu m-a costat nimic insa daca este aceiasi problema ea se poate rezolva cu aprox 25 de euro.

 

Daca iti place masina, du-te si cumpar-o. Nu te lua dupa basme si povesti. Nimeni nu are norma de condus si poate km aia sunt reali.

 

A mea, din dec 2007 are fix 106k km dintr-un singur motiv: atat am circulat cu ea.

 

Sau poate ca are inca un 2 in fata celor 89 de mii, spune-i sa schimbe actuatorul si dupa sa iti vanda masina. Oricum ar fi bine sa o duci la o verificare, sa nu ai incredere in ce zice el.

 

Pe ce te bazezi cand spui de nr numarul ala de km ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ce e drept ca nr de km nu ma deranjaza...adica 250.000km la un bmw nu ar fi o problema , mai ales daca e rulat si in germania. Omu zice ca are un delay la acceleratie, adica nu raspunde imediat la apasarea pedalei, si zice ca asta e motivul(actuatorul)...e adevarat?
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca daca e actuatorul electronic stricat, nu e chiar asa ieftin de rezolvat.

 

Actuatorul ala vine doar cu turbina. Nu are part number separat. Poti sa-l iei doar la mana a doua sau sa schimbi turbina cu totul.

Exista si electronisti care le repara.

 

Intotdeauna daca o problema e usor de rezolvat, vanzatorul o va rezolva singur inainte sa vanda masina.

Daca rezolvarea costa mult, va incerca s-o vanda stricata pierzand niste bani, dar mai putini decat ar costa reparatia.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NX31&mospid=50464&btnr=11_4091&hg=11&fg=50

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.