Jump to content

Trepidatii volan ciudate la frânare BMW e60


Recommended Posts

Shit..Mai toti au scapat dupa schimbarea discurilor cu originale. Placutele le schimbi de fiecare data?

Am fost si eu la verificare discuri astazi, sunt ok, maxim 0.07 mm bataie ceea ce am inteles ca e in tolerante.

Le-au dat jos si curatat fuzeta de rugina si vibratiile s-au redus semnificativ, dar sunt tot acolo. :(

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da si placutele normal....E de vis situatia :)

la ce service faci echilibrare ? daca esti din Buc merita sa incerci Autosoft militari, ai 3 luni garantie la pachet complet echilibrare adica toate rotile .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Azi am pus rotile unui prieten de la un alt f10 , vibreaza si cu acelea identic ...macar am eliminat rotile din discutie ... cred ca o sa ma duc la un itp cu platforma pentru testat suspensia/directia ,sa o vibreze in toate partile sa vad daca exista piese sau bucsi slabe , pentru ca la serviceul meu zic ca sunt bune , ca nu am niciun joc , ca totul e beton ...desi azi mi s-a parut pe stanga ca mai troncane ceva la anumite gropi , asemantor pivotului ...
Link to comment
Share on other sites

Update:

Am facut un test pe stand de itp , la testul de ovalitate la franare reiese ca toate discurile mele sunt deformate ( 13% pentru cei care stiu despre ce vorbesc) , cele de pe fata sunt noi , au 1300km ...

Am mai avut norocul sa fie un f10 acolo si i-am luat toate rotile , mers in test , vibratia aproape a disparut , se mai simte cand si cand asa timid ...

Deci cred ca ma duc la nebuni , sincer ...

Dupa capul meu rezulta ca si discurile si jantele sunt strambe !

Link to comment
Share on other sites

@shodu84 saptamana trecuta ai verificat discurile cu ceas comparator, erau bune, si acum la itp reiese ca nu sunt bune?

Mie la itp mi au iesit amortizoarele bune 80-88 desi sunt cele originale de 10 ani... nu prea am incredere in standul itp.

 

La mine vibratiile incep pe la 110 si pe la 150 160 se reduc. Sunt si la mers constant si la franare. Mi am dat seama ca le simt si inn tetiera la mers constant.

 

Din cauza asta vreau sa incerc cu alte roti inainte sa schimb brate etc.

3 service uri 3 pareri diferite la brate, dar toti au zis ca nu sunt de schimbat.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Strungarul iti poate confirma daca exista un mic joc acolo si de aici problema.

Cum masoara strungarul eroarea aia?

Ce scula foloseste?

Ai vazut ce/cum face?

 

Masina care o am are jante originale de 400k km! Nu au probleme care ar putea genera ce zici tu aici. Banuiesc ca si jantele mele ar trebui sa rugineasca, largeasca la gaura aceea..

 

O data la 2-3 luni scot rotile sa le curat pe interior deci sunt destul de "frecate" si tot nu am probleme la franare, de cand am masina(...).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

mai exista mecanici buni in tara asta? sau doar ghicitori?

 

in ultima perioada vad ca atunci cand te duci la mecanic e ca si cand te duci la ghicitoarea Matilda! Poate sa fie de la aia, aia sau aia. Le schimbam pe rand pana aflam de la ce a fost ... poate avem noroc si e prima piesa :|

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am pus azi un set de jante noi cu tot cu cauciucuri de test ...tot asa face ...Deci nu e de la roti !

a mai fost cineva cu problema asta tot cu E60 , imi scapa nbumele acum , E60 albastru f intretinut , parca din oras cu COSMIN . la fel avea problema si a gasit pana la urma ..poate isi aminteste cineva din colegii mai vechi de pe forum , cauta la rubrica masina mea E60

Link to comment
Share on other sites

Momentan am un capat de bara cu un joc imens, bate ca dracu dar nu imi vibreaza nimic nici macar la franare, anul trecut cu tot ok imi vibra de dracu o lua si cu cauciucurile de iarna si cu cele de vara, problema s-a rezolvat cu o echilibrare la toate rotile, nu stiu ce sa zic, dar iti zic ca am patit pe pielea mea, cand incepe sa vibreze vibreaza orice ai pune, cand e ok nu vibreaza niciodata, eu zic ca sunt si rotile, la fel posesor de e60, schimba service-ul unde echilibrezi rotile, verifica foarte atent cauciucul etc

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cum masoara strungarul eroarea aia?

Ce scula foloseste?

Ai vazut ce/cum face?

 

Masina care o am are jante originale de 400k km! Nu au probleme care ar putea genera ce zici tu aici. Banuiesc ca si jantele mele ar trebui sa rugineasca, largeasca la gaura aceea..

 

O data la 2-3 luni scot rotile sa le curat pe interior deci sunt destul de "frecate" si tot nu am probleme la franare, de cand am masina(...).

Am avut o experienta de genul, s a masurat cu subler, dupa ce am schimbat jantele s a remediat problema, mai sunt si defecte/exceptii!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.