Jump to content

Nu am tensiune in tabloul de sigurante.


Recommended Posts

Salut,

 

E91 2006, fara tensiune la brichete.

Am identificat siguranta in tablou (nr 30, 20A).

Siguranta nu e arsa.

Nu am tensiune in tablou la pozitia 30. Am masurat si cu contactul pus.

Am realimentat pozitia 30 direct de la borna cu + (improvizatie sarma), necastigator.

 

Va rog sa ma ajutati...

post-58290-0-50478000-1422176984_thumb.jpg

post-58290-0-83790800-1422176994_thumb.jpg

post-58290-0-31502200-1422177004_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sa ne intelegem..ai alimentat cu tensiune polul pozitiv,dupa ce ai scos sigurant?pentru ca circuitul de bricheta e f simplu..borna+..siguranta..brichete legate in paralel.tu trebuie sa verifici tensiunea punand borna - a aparatului de masura la un element metalic ferm ,un surub fara vopsea etc,apoi + aparatului pe rand la cei 2 pini din tablou aferenti acelei sigurante cu siguranta scoasa .pe unul din pini trebuie sa ai 12v
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Am scos siguranta poz. 30, in locul sigurantei am introdus o sonda de la multimetru, cealalta sonda pe surubul scaunului(faceau contact am verificat ambele sonde). NU am avut tensiune in locul sigurantei, nici pe pinul de sus nici pe pinul de jos.

 

2) De la polul pozitiv am tras o sarma si am introdus in locul sigurantei nr. 30, realimentand circuitul de la tablou in directia brichetelor, si am masurat in mufa bricheteti cu cele doua sonde ,.... tot nimic.

 

3) Am depistat cu buzzerul multimetrului partea "-" ground a brichetelor, si surpriza cel de la scrumiera din fata nu am "-" ground, de sub cotiera si portbagaj este ok partea de ground.... Problema asta va fi separata, din pacate nu am + in nici unul din cele trei brichete.

 

Nu am ideie cum sa continui.... sa zicem demontez tot tabloul si ma uit in spate daca este alimentat corespunzator tabloul, am primit ceva schite, dar tot ramane problema cu traseul de la tablou in directia brichetelor.

 

X11003 trebuie sa fie conectat + ul principal vedere din spate a tabloului.

 

Orice idei poate sa fie de folos.

post-58290-0-36703800-1422277282_thumb.jpg

post-58290-0-95003100-1422277299_thumb.jpg

post-58290-0-98244900-1422277321_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:)) Cum sa fie modificata ? Ti se pare atat de greu sa aiba 1 bricheta in fata , 1 in spate(sau in cotiera) si 1 in portbagaj?

 

A fost modificata, din cauza unui scurt circuit care s-a produs pe traseul de +12v, de aceea traseul a fost intrerupt intentionat,din cauza problemelor pe care le-a avut.

Chiar daca ar fi sa refaca acel circuit ,tot va intampina aceeasi problema.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

vezi daca ai plus in tablou ,daca e intrerupta bara de 12v poti folosi alt loc de unde sa alimentezi numai sa te uiti la sectiunea cablului sau poti cositori acea bara(lamela),desfaci consola de la schimbator si masori firul din mijloc cu plus fata de masa,ca sa stii daca e in surt,daca e in scurt cauti unde ar putea face masa sau tragi alt fir si asa mai departe la celelelte prize. Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

vezi daca ai plus in tablou ,daca e intrerupta bara de 12v poti folosi alt loc de unde sa alimentezi numai sa te uiti la sectiunea cablului sau poti cositori acea bara(lamela),desfaci consola de la schimbator si masori firul din mijloc cu plus fata de masa,ca sa stii daca e in surt,daca e in scurt cauti unde ar putea face masa sau tragi alt fir si asa mai departe la celelelte prize.

 

Nu am + la tablou, urmeaza sa desfac consola de la schimbator, sa vad efectiv firele. Daca aveti ceva documentatie sau DIY pt consola asi multumi.

 

Doar atat am gasit si niste poze.

 

Clemele nu se rup daca ma apuc de lucru in 0 grade ?

Edited by Lumpi
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema partial...

Am demontat torpedoul, avand acces la tablou am verificat din nou tabloul de sigurante. Contactele de la siguranta erau dilatate, deformate si nu faceau contact cu siguranta. Cu un ac gros am aranjat, am readus la forma initiala contactele am introdus siguranta si bricheta din portbagaj si de sub cotiera au inviat.

Problema este ca cea de la scrumiera nu avea nici - nici + . Am demontat toata consola din mijloc si am sesizat ca masina nu are cabluri trase pt bricheta din scrumiera. Ma gandesc era pachet nefumatori si ulterior a fost modificat si introdus scrumiera.

Pachetul nefumator in loc de scrumiera si bricheta are un spatiu de depozitre. Eu am nevoie de bricheta si va trebui sa alimentez din cablurile care traverseaza in directia cotierei.

 

Am nevoie de putin ajutor, unde gasesc in consola de mijloc un + pt ilumiat bricheta si scrumiera ??? Multumesc.

Edited by Lumpi
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Azi am fost la Grup West BMW Oradea, am nevoie de o mufa care alimenteaza bricheta de la scrumiera. Am primit un raspuns putin ciudat; nu se poate comanda doar 10 bucati deodata. (60 RON) La dezmembrari nu imi da separat mufa doar tot ansamblul de cablarai...

 

De unde a-si putea acizitiona mufa dupa poza atasata. Multumesc.

post-58290-0-46037000-1423074212_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La doua dezmembrai am incercat, tot cablaj inseamna tot de la tablou de sigurante pana la bortbagaj, sute de lei... De la E46 nu potriveste...

Maine mai incerc dar sunt satul, am fost si la serviceuri de BMW, necastigator.

Edited by Lumpi
Link to comment
Share on other sites

O poti rezolva foarte ieftin,poti folosi cablu bifilar electric de 1.25 cu imbracaminte din orice magazin sau supermarket, si mai ai nevoie doar de papuci (conectori mama-tata cu camasi cu tot), ce se gasesc in general la magazinele auto.sunt foarte ieftine.

Cablul va rezista la un curent de maxim 17A,fara pericolul de a se topi, (la acest consum cablul se va incalzi),dat fiind cu imbracaminte de plastic ,asigura o protectie mecanica mult superioara.

Corect il conectezi imediat dupa siguranta, si te duci cu cablul direct la scrumiera,papucii -tata se monteaza foarte simplu cu un patent mai solid, nu uita sa montezi inainte camasa pentru papucii tata si apoi papucii-tata.

Astfel un fir se conecteaza imediat dupa siguranta ta ,adica +12v, celalalt,il legi la caroseria masinii, vezi ca undeva in apropriere, in general e pe linga stilpul usii,un surub mareunde sunt legate mai multe fire la caroseria masinii.

Daca nu poti lega primul fir imediat dupa iesirea sigurantei, cu papucul mama te conectezi putin mai departe de firul deja existent ,ce pleaca din iesirea sigurantei.

Nu stiu daca ai inteles mare lucru ,dar citeste atent ,ce am scris si vei reusi din prima.

Din comoditate, nu te lega de bricheta din portbagaj, sau din alta parte, electric nu se face asa.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ms. pentru sfat. Da recunosc asa ar fi mai elegant, doar ca nu voi avea curent mai mare de cativa mA (incarcator)Eu m am gandit cositorit pe traseul de bricheta de sub cotiera. Oricum siguranta este comuna la toate 3 brichete. Dar e mai elegant cu propunerea ta....
Link to comment
Share on other sites

Se poate si asa, dar fii atent ca contactele de la mufa mama si tata sa fie curate ,nu oxidate, daca cositoresti firele ,ai grija sa pui un varnis gros peste firele cositorite , nu folosi izolir-band deoarece in timp

se dezlipeste si nu e sigur, de aceea eu ti-am recomandat cablu nou, bucata intreaga de la siguranta pana la bricheta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.