Jump to content

relanti oscilant 318 compact 2002


Recommended Posts

buna!am o problema cu relantiul adica dupa cativa km mai mult de 30 km (specific ca la drumuri scurte nu am probleme) cand scot masina din viteza in intersectii sau o scot pe liber turometrul creste pana la 1600 si apoi scade la 800 la normal si tot asa face si am observat ca daca pornesc clima nu mai face asa sta relantiul bine stie cineva de la ce ar putea fi,specific ca am martorul ceck engine aprins am cumparat masina din germania si acolo nu avea aprins nimica am adus-o pe platforma si cand m-am plimbat un pic sa si aprins becul,am patit cand am turat-o aproape maxim in treptele 1 si 2 becul s-a stins dar a reaparut iar daca pun testerul sigur va da sonde si dinastea dar s-ar putea sa le schimb si tot sa ramana aprins dar mentionez ca masina merge foarte bn in afara de problema cu turatia cand creste si apoi scade dupa ce ajunge la 1600 ?multumesc
Link to comment
Share on other sites

buna!am o problema cu relantiul adica dupa cativa km mai mult de 30 km (specific ca la drumuri scurte nu am probleme) cand scot masina din viteza in intersectii sau o scot pe liber turometrul creste pana la 1600 si apoi scade la 800 la normal si tot asa face si am observat ca daca pornesc clima nu mai face asa sta relantiul bine stie cineva de la ce ar putea fi,specific ca am martorul ceck engine aprins am cumparat masina din germania si acolo nu avea aprins nimica am adus-o pe platforma si cand m-am plimbat un pic sa si aprins becul,am patit cand am turat-o aproape maxim in treptele 1 si 2 becul s-a stins dar a reaparut iar daca pun testerul sigur va da sonde si dinastea dar s-ar putea sa le schimb si tot sa ramana aprins dar mentionez ca masina merge foarte bn in afara de problema cu turatia cand creste si apoi scade dupa ce ajunge la 1600 ?multumesc

pune tester si vezi ce erori ai,poate sa traga aer fals pe undeva sa ai vreo problema cu un senzor,nimeni nu are de unde sa stie.dupa ce vezi erorile o sa mai poate lumea sa isi faca o idee.din ce zici pare aer fals cel mai probabil pe la cotul de debitmetru,dar nu sunt vreun clarvazator asa ca poti:

-sa pui masina pe tester si sa vezi ce erori apar

-sa te apuci tu sa verifici furtunele sa vezi daca ai vreunul fisurat

-sa mergi asa pana se strica altceva :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro

Daca ar avea vreun furtun spart ,ar trage aer fals si atunci motorul s-ar opri, pentru ca aerul fals nu ar mai trece prin debitmetru ci direct spre galeria de admisie el spune ca doar atunci cand porneste clima

masina ramane la relanti, deci nu are deasemenea nicio legatura clima cu vre-un furtun spart/fisurat.

El mai are si alte probleme cu check engine, probabil are miss fire la vre-un piston, sau posibil sonda lambda.

Oricum aceste probleme masina le avea dinainte doar ca cine a facut-o sa mearga provizoriu ,nu a tinut prea mult.

Link to comment
Share on other sites

nu neaparat,merge masina si cu aer fals,dme se adapteaza conform valorilor primite :)

la M54 de ex daca ai furtunul de dupa debitmetru spart masina iti va aprinde check engine ,ma rog pune masina pe tester si vedem ce si cum.missfire la piston il simti masina merge tremurat dar relantiul nu fluctueaza(800-1600 cum zice el).

uite un exemplu

 

 

pt hentea

vezi si ce zice lumea pe aici

 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Daca masina ar merge si cu aer fals atunci nu ai mai avea nevoie de debitmetru, este situatia intalnita in acest topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159089-bmw-316i-fl-n42b18aproblema/ in care VICANO88 spune la sfarsit

""Mentionez ca scotind mufa debitmetrului masina functioneaza foarte bine.Nici vorba de inecat sau intreruperi in functionarea motorului. "

Iti vine sa crezi ca s-a plecat de la debitmetru si s-a ajuns la vanos?

Te rog daca vrei ,urmareste topicul acela

Referitor la primul videoclip postat , nu este aceeasi situatie intilnita la hentea soso (tu spuneai ca ar putea fi vre-un furtun fisurat) el spunea:"specific ca la drumuri scurte nu am probleme"

In al doilea videoclip e aceeasi situatie intalnita si la mine, care in timpul deplasarii masinii ,(dupa ce o scot din viteza) , la care relantiul revine la normal doar cand masina s-a oprit pe loc

Si mai e ceva ce nu se pupa deloc: hentea spune ca acest fenomen se intampla "cand scot masina din viteza in intersectii sau o scot pe liber turometrul creste pana la 1600 si apoi scade la 800 la normal si tot asa face si am observat ca daca pornesc clima nu mai face asa sta relantiul bine",oare poti trece printr-o intersectie, mergand aproape de relanti? El mai mult ca sigur ca merge cu masina subturata rau de tot, altfel nu-mi pot inchipui ce turatie sa aibe

motorul cand treci printr-o intersectie si sa mai ai si curajul sa o scoti din viteza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.