Jump to content

///M3 e92


Vio123

Recommended Posts

Salut tuturor,ma gandesc serios la achizitionarea unui bmw ///M3 e92 si as dori si eu sa stiu mai multe despre ea...intretinere,taxe etc la consum ma astept undeva la 25% oras si 15-20 extraurban, am sĂŁ folosesc masina pentru drumul Romania-Italia si invers,deci nu pot spune ca am sa o folosesc masina de zi cu zi,poate o folosesc doar perioada ce o sa stau in Romania dar dupa cum am spus nu ma sperie consumul,ca ma astept sa fie acesta la ce se afla sub capota.

 

Stiu ca a mai fost deschis acest subiect pe tema la Bmw m3 e46 dar nu la modelul e92.

Edited by Vio123
Link to comment
Share on other sites

-pentru intretinere intra pe realoem.com, identifica piesele consumabile ce se schimba in mod curent si iti poti face o idee cam cat costa. (iei sumele de acolo)

-impozitul cam 5800lei

-rca in functie de istoricul tau

-taxa de prima inmatriculare (daca este cazul) in jur de 6000 de euro (co2 285, euro 4)

 

extraurban mers civilizat iese sub 15.

 

multe piese le gasesti doar originale si nu se potrivesc de la non-m (ex: articulatii) preturile sunt aproape duble in multe cazuri

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Am gresit putin la scriere: este DKG sau DCT

 

Conduceti un SMG sau un DKG si apoi va astept cu pareri. Sa va vad care mai vreti manuala.

 

SMG

SMG-ul ofera niste senzatii peste manuala. SMG-ul este la baza o cutie manuala care are actionare electrica.

Schimbarile sunt mult mai rapide mai ales ca este combinat cu padele. Toate pierderile cauzate de factorul uman sunt eliminate.

 

Inchipuie-ti ca esti pe Cheia: cum e mai usor sa mesteci in mamaliga sau sa dai din padele? Iti spun ca esti mult mai rapid cu o cutie de tipul asta.

 

La SMG ai 6 programe care dicteaza timpii de schimbare a vitezelor. Programele pot fi folosite atat in mod manual cat si in automat

Cu cat e cifra programului mai mare cu atata schimba mai rapid.

Programul 6 este pentru track si poate fi accesat doar daca renunti la DSC.

 

Pe langa asta in functie de programul selectat limita la care schimba in modul automat creste gradual.

De ex:

Programul 1 pleaca cu a doua - e folosit iarna pe zapada

Programul 2 schimba la 2000 de ture

3 la 2500 etc

 

Feelingul oferit de SMG este foarte asemanator cu manuala, la schimbarea treptelor tetiera "iti rupe capu'".

 

DKG

DKG este alta tehnologie, este o cutie cu doua ambreiaje, gen DSG de la VAG.

Schimbarile sunt ceva mai spre "gen troleibuz" dar pe langa SMG este si mai rapida. Plus ca are 7 trepte, ceea ce o face relativ economica.

Are acelasi tip de programe.

 

Singurul incovenient: daca se strica... auch!

 

Masinile cu astfel de cutii sunt facute cu cap. Sunt daily drivers.

Puterea oferita difera in functie de setari si bocanc.

Am scris pe undeva parerea mea despre M3 E46.

Sunt facute sa file linistite (chiar lesinate) pentru oras cu posibilitatea de a se transforma in bestii. De aia au si butonul "sport", modifica instant comportamentul.

 

M-ul il am si acum. Dar este masina de suflet. Nu pot sa car catelul, nu are portbagaj ca sa incapa carutul dar are altele...

Edited by mmneg
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

DKT e ca o cutie automata normala? El vrea sa faca drumuri de regim extraurban deci manuala e solutia. Plus ca M3 se simte cel mai bine cu o cutie manuala clar. Pentru asta e si facuta ca doar de aia e M. Aviz pentru cunoscatori sau...necunoscatori de ce inseamna un M benzinar.

 

Gresit !

Acum doi ani inainte sa imi cumpar M3 e92 am testat ambele variante eu plecand cu ideea ca manuala este pentru mine ...

Nu exista situatie in care manuala este mai buna in aceasta masina :

-la drumuri lungi DCT ul sta cu 300 rpm mai jos la aceeasi turatie (7 trepte vs 6 manuala) deci va consuma mai putin

-la mers sportiv schimba mult mai repede (reiese si din specificatii dar in realitate senzatia este amplificata)

-datorita lipsei de cuplu a motorului "doar 400 nm" ajungeam mereu sa urca treapta ca apoi sa retrogradez ca nu am cuplu sa simt ca masina trage bine

 

 

 

 

PS- detin si un 1M Coupe care este manual deci nu sunt anti 3 pedale :)

Link to comment
Share on other sites

O logica buna :)) ca deja sunt "prins la mijloc" manuala sau automata,automata stiu ca este si pentru drumuri lungi pentru a conduce linistit dar si pentru distractie,pe când manuala se axeaza mai mult pentru distractie,adrenalina când vede o curba sau un sens giratoriu si sa mai simti si tu ca,conduci un ///M,sincer eu spre una manuala ma axam,normal ca nu o sa stau eu cuminte ca de, "se supara daca nu face si el putin sport" dar asta nu inseamna ca non-stop Îl voi tine in "forja" ,dupa cum am observat exista cineva cu un ///M3 printre noi,si persoane care au condus ambele masini (manuale si automate),ceva concret daca nu este cu suparare, Multumesc...cu Respect Viorel Edited by Vio123
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De ce nu-i recomandati 335d daca va ganditi la confort, cuplu si consum?

Colegul a cerut pareri despre M3 E92.

Masina este disponibila cu doua transmisii: manuala si automata/secventiala.

 

Este normal sa ii spunem si rele si bune.

 

Conceptia ca manuala te ajuta "sa mai simti si tu ca,conduci un ///M" este gresita din punctul meu de vedere. Nu incerc sa ti-o schimb dar incerc sa iti ofer o alternativa care in mod sigur iti va schimba punctul de vedere.

 

Iti recomand sa mergi sa le conduci pe amandoua. La urma urmei pe tine trebuie sa te multumeasca. De aceea suntem individuali.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De ce nu-i recomandati 335d daca va ganditi la confort, cuplu si consum?

 

Nu mĂŁ impac prea bine cu diesel-ul de asta si vreau un M3 imi ofera tot ce am nevoie,am intrebat de intretinere,ca am auzit ca pica foarte des piesele pe acest model,si nu vreau sa stau numai cu ea in service,cele 2 revizii anuale consider ca sunt perfecte,cheltuaiala exageranta nu consider ca este,si de consumul dat nu cred ca este mare pentru ce iti ofera aceasta masina,si confort zic,ca este la fel ca si intr-un 335d/i

 

Exact asta caut,sa aflu bune si rele legate de aceasta masina @mmneg

Link to comment
Share on other sites

Daca sunt folosite corect (asteptat sa se incalzeasca etc.) si nu sunt abuzate aiurea, motoarele si cutiile sunt extrem de fiabile.

 

Ganditi-va ca sunt motoare concepute pentru un regim de 6-8000 de ture. Iar intr-un regim zilnic se folosesc la maxim 2500-3000.

 

Sunt persoane care vor un M pentru cerculete si drifturi. Sunt persoane care vor sa aibe un M zi de zi. Sunt persoane care le folosesc la sfarsit de saptamana pentru o plimbare pe un drum virajat.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Eu personal si cunostintele mele care detin BMW-uri nu stiu sa fi intampinat cineva problema de care ai mentionat. Acum daca iti cumperi un E60 cu 5000 de euro nu te astepta ca masina aia sa mearga drept.

Dar hai ca poluam topicul omului degeaba.

 

On: Parerea mea e ca un M3 cu cutie automata e mult mai fun de condus, esti tot timpul cu mainile pe volan si esti mai concentrat pe condus in plus ca, cutiile automate din zilele noastre sunt mult mai performante decat cele manuale si schimba mult mai repede.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si eu caut un m3 e92 de ceva timp dar eu l-as lua exclusiv manual si cu cat mai putine optiuni cu atat mai bine

Singura oferta tentanta de pe piata acum este una din bg avantajul este ca nu o mai inscrii si mergi cu ea asa

Am mai luat eu un m3 e36 din bg si a foast ok dar vorbim de cu totul alta suma de bani acum si e putin riscant

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386075375856600&slink=8ri84w

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum sunteti voi dar eu daca vroiam sa imi iau m3 e92, stiam si piulitele din ce aliaj sunt... intrebarile astea chiar nu cred ca le pune cineva care chiar isi achizitioneaza asa ceva :)

Teoretic trebuia sa raspunda doar cei care au cunostiinta de asa ceva ( in speta cei care au sau au avut ) ca asa de dat cu parerea imi pot da si eu,ca am condus de cateva ori M3 E92 !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.