BMWClub: E91 320xd 2010 - familista - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

E91 320xd 2010 - familista Rate Topic: ***** 2 Votes

#41 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2134
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 April 2015 - 10:36

De unde ai luat volanul si cat te-a costat daca nu este secret :D

#42 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 06 April 2015 - 11:41

De pe Olx.ro
390 euro inclusiv airbag.
0

#43 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 21 April 2015 - 15:08

Am fost azi la Bavaria Baneasa sa fac update de software. Proasta inspiratie.
Evident ca nu s-a putut - pt ca am facut retrofit la sistemul de sunet; dar tot a costat ~200 ron...ca deh, diagnoza, demontat-montat amplificator, bla-bla...

Si colac peste pupaza, ce sa vezi ghinion - cat a stat masina la ei in service, s-a "ars" un bec de pozitie :) evident, dimineata cand am lasat masina becul nu era ars - e ditamai mesajul in bord la plecarea de pe loc si la oprirea masinii, deci e exclus sa fi fost ars.
Asa ca mare grija cand lasati masina in service, confirmati cu cel care o preia ca nu are becuri arse /etc - se pare ca operatiunea "becul ars" e la moda; nu de alta, dar un bec de pozitie e 140 ron la ei + 60 manopera.

Dar sa fim pozitivi si vedem oportunitatea - decat sa dau 200 ron pe becul asta mai bine imi pun niste becuri de pozitie cu LED (albe) - cica sunt bune unele din US, de la Lux :)

This post has been edited by wolfenstein99: 21 April 2015 - 15:14

0

#44 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 23 April 2015 - 09:56

Gata, am montat led markere-le angel eyes, am luat niste chinezarii de 250 lei / 40w cica; sunt cam slabe dupa parerea mea, dar asta e; alea de la Lux US erau prea scumpe (250$ cu tot cu transport); o sa pun si niste poze zilele astea, dupa toate modificarile facute.

Ce as vrea sa fac mai departe
- sa codez start/stop sa tina minte ultima setare; am citit ca se poate face asta - stie cineva ce versiune de soft head-unit trebuie sa ai pentru a face asta? se poate face si in alta parte decat la reprezentanta? pls un contact, daca da.
- schimbare ulei transmisie (am o erorare/avertizare pt asta - Fault Code Transmission Control:Transmission / Getriebesteuerung Fault: wear oil Code: 54C6)
- eliminare DPF + resoftare (asta cand va pica DPF-ul si va trebui sa il schimb, si aici am o eroare/avertizare - Engine / Motor Fault: Info-particle system Code: 452A)
0

#45 User is offline   gmarius 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 134
  • Joined: 18-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, München

Posted 23 April 2015 - 10:10

Start/Stop ca si functie este in ECU de clima IHK, nu in head unit. Poti sa il codezi sa tina minte ultima setare (pornit sau oprit). Modifici parametrul MSA_Memory pe "aktiv".
0

#46 User is offline   mgs 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 12-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Peris - Ilfov

Posted 23 April 2015 - 10:32

Daca se poate coda cu BMWhat (si din cate stiu, se poate - tin minte ca imi aparea in meniu cand am codat masina unui coleg de munca), te pot ajuta eu.
0

#47 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 23 April 2015 - 10:54

Multumesc - am si cablu, am si BMWhat; o sa incerc sa fac singur modificarea, sper sa ma descurc.
0

#48 User is offline   mgs 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 12-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Peris - Ilfov

Posted 23 April 2015 - 12:12

Daca nu reusesti si ai drum prin Pipera, da-mi un semn si te ajut!
Bafta!
0

#49 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 24 April 2015 - 10:57

Am reusit sa codez, acum se pastreaza setarea pt start-stop, va sta in permanenta pe off :)
Am codat si cate ceva pe la lumini (pe angel eyes), si indicatorul de schimbare viteze.
0

#50 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 10 December 2015 - 15:56

S-a facut un an de cand circulam impreuna, am facut aproape 18.000 km (acum avem 191.000km).

Per total o experienta buna impreuna, desi au fost cam multe piese schimbate (cam toate datorita numarului de kilometri)
- conducta AC
- conducta servo
- placute fata si spate
- racord flexibil evacuare
- o garnitura-tampon la suportul pentru filtrul de motorina (40 de lei, dar greu de identificat de unde venea o zdranganeala, se auzea ca si cum ar fi in bord sub volan)
- 1 injector
- fulie vibrochen
- amortizoare spate
- intinzator lant (preventiv, cand au masurat lantul, fiindca tot au umblat acolo, i-am pus sa schimbe si intinzatorul model nou, vreo 280 ron)
- role+curele distributie accesorii
- tampoane motor
- tampon cutie

Am reusit sa ii aduc si cateva imbunatatiri
- in primul rand sunet logic 7 - recomand tuturor, desi e destul de costisitor retrofitul
- volan sport - mult mai placut la mana decat volanul standard
- folie
- angel eyes led

Ce as dori sa ii mai fac (inca nu sunt decis, pentru ca imi face cu ochiul un F30 328i - vara viitoare poate reusesc sa fac schimbarea)
- ceva la DPF (curatare sau eliminare+resoftare)
- poate vara viitoare sa schimb distributia (desi cand au masurat lantul ziceau ca are doar 0.5mm elongatie).

Poze - sper sa ii fac luna asta vreo cateva.

This post has been edited by wolfenstein99: 10 December 2015 - 16:01

0

#51 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3228
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 10 December 2015 - 16:14

incearca un volan M , ala sport e subtire
0

#52 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 10 December 2015 - 17:18

am gresit cand am scris, am montat volan M cu piele perforata.
0

#53 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 04 April 2016 - 09:08

Masina a ajuns la 197k km; intrucat m-ar fi costat destul de mult sa trec la un F30 cu dotari similare, m-am decis sa o mai tin 2-3 ani.
Asa ca am schimbat distributia (la Bogdan - BM Garage); multumit de lucrare, motorul e mai silentios parca; sa vedem cum se manifesta in timp.
Lucrarea a durat vreo 3 zile, la xdrive procedura e mai complicata; am schimbat cu ocazia asta si kit-ul de ambreiaj si uleiul din cutia manuala + revizie completa.
Am schimbat si tipul de ulei (am trecut pe Motul, parca cel nou original e cam zgomotos, si era si cam mazgos pe lant dupa ce a fost demontat).
Distributia veche cred ca ar mai fi rezistat 30-40k km, nu avea urme serioase de uzura (comparand cu cea noua, cea veche avea un usor fasait intre 1400-1800 de ture).

Am facut si niste mici modificari estetice - am luat si niste jante style 161 pe 17, le-am vopsit electrostatic carbon black, dau bine pe masina; masina e mai bine asezata pe drum acum; urmeaza sa schimb grilele fata cu unele negre, si poate un schimbator de viteze M scurt.
Dupa ce fac modificarile estetice revin si cu niste poze.

Ma bate gandul sa-i fac si un chiptuning cu eliminare de filtru de particule; la verificari masina a iesit bine la injectoare si turbina, sper sa nu am surprize.
Credeti ca merita? :)
1

#54 User is offline   bogdand20 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 18-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 05 April 2016 - 10:51

View Postwolfenstein99, on 10 December 2015 - 15:56, said:


- o garnitura-tampon la suportul pentru filtrul de motorina (40 de lei, dar greu de identificat de unde venea o zdranganeala, se auzea ca si cum ar fi in bord sub volan)



Am si eu aceasta zdranganeala care se aude exact in bord sub volan, ca si cum un plastic sau ceva nu este prins bine si zdrangane, cum accelerez putin dispare.
La tine s-a rezolvat schimband tamponul la filtrul de motorina?
0

#55 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 05 April 2016 - 14:04

Da, am schimbat garnitura-tampon si zgomotul a disparut complet.

This post has been edited by wolfenstein99: 05 April 2016 - 14:04

0

#56 User is offline   bogdand20 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 18-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 06 April 2016 - 09:13

Am sa schimb si eu atunci filtrul de motorina, am vazut ca pe original vine cu acea garnitura pe el, poate scap de zgomot.
Multumesc.
0

#57 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 07 April 2016 - 07:33

Nu este vorba de garnitura de pe filtru.
Flitrul se monteaza intr-o cusca metalica, care se prinde de caroserie cu un surub - surubul se baga prin 2 urechi, care au intre ele o garnitura tampon - la mine acea garnitura era rupta, si cusca care tine filtrul atingea de caroserie in anumite intervale de turatie / la vibratii ale caroseriei.

piesa nr 11 din poza asta
http://www.realoem.c...&diagId=13_1115
1

#58 User is offline   bogdand20 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 18-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 07 April 2016 - 08:18

Am inteles, mutumesc pentru explicatii, o sa fac si eu in curand schimbul.
0

#59 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 06 May 2016 - 14:53

Acum vreo luna am facut si chiptuning + dpf off (la Buzau) - multumit de functionarea masinii dupa operatie, trage mult mai bine si mai liniar si parca e mai silentioasa.
Rezultat pe dyno dupa chiptuning - 219 cp la 3870 rpm si 485 Nm la 2210 rpm.
Cred ca si consumul a scazut cu ~0.5l la suta (probabil datorita eliminarii dpf - facea regenerare destul de des).

Apropo de curatare filtru de particule - eu nu cred in metoda asta dupa ce am vazut cum arata de fapt - un fel de caramida porotherm cu foarte multe tuburi de max 1mm diametru, lungi de vreo 25-30cm - mi-e greu sa cred ca acele tuburi mai pot fi curatate de cenusa permanenta, si ca aceasta curatare tine mai mult de 20-30k km.

Am comandat si componente OE pt mici modificari estetice - revin cu poze dupa ce le montez (grile negre performance, tips negru inox, schimbator m sport).

Attached File(s)


This post has been edited by wolfenstein99: 06 May 2016 - 14:55

2

#60 User is offline   mase 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 755
  • Joined: 25-April 06
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Posted 06 May 2016 - 15:36

Pai si daca dai 500 de lei la 20-30 de mii de km nu-i bine?
Mai bine elimini filtrul de particule?
Stiu cazuri concrete care au peste 50000 de km parcursi dupa curatarea filtrului si nu au nicio problema.
2

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro