Jump to content

Ajutor Va Rog BMW E46


Recommended Posts

Salutare , sunt nou pe acest forum .

Ieri am achizitionat un 320D an 1999 , de 136CP . Am condus din Barlad pana la Constanta la mine acasa fara probleme.. Dimineata cand ma trezesc sa plec la munca.. Afara putin rece cred -3 grade.. Am dat o cheie .. Mi a pornit , a stat la relantiu vreo 2 secunde , dupaia imi scadeau turatiile si vibra masina , apoi s.a oprit.. Dupa vreo 20 de chei nu am reusit sa o pornesc.. Am pornito dupa o ora mi a mai dat si cineva curent ( baterie cumparata in ziua in care am luat masina deci.. :)) ) .. Am plecat la drum , ies pe varianta , si sa observ ca nu imi mai trecea masina de 2500 3000 rpm , :| . Imi dadea in nas , de parca era limitata , viteza isi lua foarte greu de parca aveau 70 CP . tin sa precizez ca , dupa ce am cumparat masina , ca orice om i am dat in gura putin sa vad cum se duce , stas fara probleme ... Acum nuj ce se intampla .. Iar cand o turez si ajung la 2500 3000 scoate un fum alb , si la baiatu de la care am cumparato am accelerato acolo de a luato dracu ... Voi merge zilele astea sa o bag pe tester.. Astept niste pareri din partea voastra la ce sa ma astept ...multumesc

Link to comment
Share on other sites

Schimba filtrul de motorina, posibil debitmetru, stranguleaza egr vezi daca tot asa face. Dar daca ai zis ca dimineata nu a pornit si dupa aia ai dat curent si a mers e posibil pompa de injectie sa fie pe duca.

P.S. nu era nevoie sa deschizi 2 topicuri pe aceeasi problema

Link to comment
Share on other sites

Am avut și eu o problemĂŁ similarĂŁ iarna trecutĂŁ. Eu am un 316i dar bĂŁnuiesc cĂŁ ar putea fi același lucru, și anume, debimetrul. Ăntr-o dimineațĂŁ a pornit mai greu mașina, și când a pornit a trebuit sĂŁ mĂŁ chinui s-o țin pornitĂŁ. Când am plecat de pe loc am observat cĂŁ orice i-aș fi fĂŁcut nu vroia sĂŁ treacĂŁ de 2000 de ture și pânĂŁ acolo ĂŽi lua o veșnicie. Am fost la câteva service-uri și degeaba. ToatĂŁ lumea ĂŽmi cerea o grĂŁmadĂŁ de bani pentru diagnosticare și nimeni n-a fost ĂŽn stare sĂŁ-mi zicĂŁ nimic. Am diagnosticat-o și eu de unul singur și nu era niciun cod de eroare semnalat de calculatorul ei (ciudat, știu).

 

Ăntr-un final, dupĂŁ multe zile de cĂŁutat pe net am dat de unii cu aceași problemĂŁ și mi-am luat inima-n dinți și am cumpĂŁrat un debitmetru din dezmembrĂŁri. A mers! 2 ore, dupĂŁ care a luat-o de la capĂŁt. Așa cĂŁ m-am ambiționat și am luat unul nou și problema a dispĂŁrut complet. Așa cĂŁ de atunci nu prea mai am ĂŽncredere nici ĂŽn service-uri nici ĂŽn dezmembrĂŁri :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e debitmetrul 100% la diesel. LA modelul de 136 poti sa tai toate firele de la senzori din ecu, sa scoti debitmetrl, sa arunci senzorul de presiune si masina tot prinde 100km/h, mai lent dar prinde.

Amestescul e mult mai sensibil la benzina decat la diesel, de-aia acolo face mai urat o decalibrare aer/benzina. La diesel avansul e partea sensibila, si cum aici depinde de pompa VP44, celebra pompa cu probleme, cam acolo m-as indrepta.

Asigura-te oricum ca aerul intra bine in motor si nu ai EGR blocat pe deschis sau alte aiureli.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.