Jump to content

X6m - injectoare :(


Courage

Recommended Posts

Subiectul: BMW X6M 2010 ~ 40 000 Km

Numai e in garantie.

 

La pornire, in ultimele 2 luni mi s-a intamplat de 2 ori sa tremure masina, apoi sa imi apara pe bord Engine Fault si sa intre in Limp Mode, adica sa mearga taras-grapis.

Daca reporneam motorul, problema disparea.

 

 

Am dus-o la Bavaria si diagoza a spus ca injectoarele ar fi de vina.

Ei sustin ca chiar daca doar unele sunt stricate, ar trebui inlocuite toate 8, ceea ce duce pe la 10 000 RON... :(

 

Intrebari:

 

1. Chiar trebuie schimbate toate? Se pot repara/ curata?

Astia le curata

2. Un Service mai ieftin imi puteti recomanda? (Bucuresti)

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Incearca in prima faza cu un aditiv de la BMW! Vezi ca a aparut un aditiv scos de cei de la BMW atat pt diesel cat si pt benzina! Faci plinul, torni aditivul in rezervor dupa care o scoti in ext la un drum mai lung si mergi mai turat cu ea! Poate se mai imbunatateste pt o perioada ceva cu el! Normal exista test pt injectoare si iti spune care-I pe duca, optim, fiecare injector are un factor de corectie ce trebuie sa se regaseasca sub indexul 1. Ar trebui sa mearga sa cureti fiecare injector in parte, asta ca si pas 2 dupa primul pas cu aditivul! Si doar ca ultima solutie poti opta pentru inlocuire!
Link to comment
Share on other sites

Cumnatul meu a avut aceeasi problema la x6m50d. Avea garantie, a fost cu masina, i-au facut ce i-au facut si dupa 3 saptamani cand a iesit din garantie a inceput sa tremure rau la relanti. I-au distrus-o. Dupa multe interventii, cu telefoane si mailuri in Germania, cei de la Bucuresti au fost contactati si i-au pus injectoarele noi pe gratis.

Mentionez ca in Constanta i-au facut praf masina.

A fost un cosmar. Acum s-a rezolvat si sa speram va dura ceva vreme.

Succes

Link to comment
Share on other sites

1. Injectorul costa 1200 RON/buc

2. Ma duc la Dormag azi la ora 16.00 sa curat injectoarele.

De ce te duci la Dormag si nu te duci la AlexTeile.

Dormag este un service de evitat, ai destule rew pe forum despre acesc service.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce trebuie sa inceapa o discutie total inutila si pe langa subiect legat de banii lui sau cum o sa cheltuiasca el banii, daca isi cumpara injectoare noi sau daca le reconditioneaza e strict problema lui.

 

Eu sincer, cum a spus si colegul de mai sus, as incerca cu un aditiv original de la BMW dupa care le-as curata la un service care au fost mai multi si a iesit totul ok dupa care le cumperi daca vezi ca nu a functionat, le iei prin eliminare, ce daca am X6M trebuie sa arunc cu banii in stanga si in dreapta?

Edited by ckh
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aveti vreun link catre acel aditiv?

 

Nu inteleg de ce trebuie sa inceapa o discutie total inutila si pe langa subiect legat de banii lui sau cum o sa cheltuiasca el banii, daca isi cumpara injectoare noi sau daca le reconditioneaza e strict problema lui.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Problemele apar. Este inevitabil -la motoare puternice mai des pentru ca ele cer anumite conditii de rulaj. Oricum, ai grija unde faci mentenanta as recomanda sa faci undeva sa iti ofere garantie.

De cei care au grija de banii tai sa nu-ti pese, sunt multi care trag de masini aici pe forum fara sa bage un ban in ele, pana la epuizare.

Chiar sunt curios de finalizarea problemei, cauza. Subscriu.

Succes

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Alimentez de peste tot, beculetul se aprinde repede la masina asta.

 

Daca ai bani, nu trebuie sa ii risipesti; ma distreaza cand ii vad pe altii ca mor de grija banilor mei :)

 

Incerc o curatare, iar daca problemele reapar, le voi schimba.

 

Service-ul l-am gasit cautand pe forum.

 

Aparent injectorul 8 creaza prb.

Edited by Courage
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alimentez de peste tot, beculetul se aprinde repede la masina asta.

 

Daca ai bani, nu trebuie sa ii risipesti; ma distreaza cand ii vad pe altii ca mor de grija banilor mei :)

 

Incerc o curatare, iar daca problemele reapar, le voi schimba.

 

Service-ul l-am gasit cautand pe forum.

 

Aparent injectorul 8 creaza prb.

 

 

Pai vezi... de asta acum masinuta ta sufera, evita Agip-ul sau Lukoilul, chiar nu este mit, eu am patit la masina nou nouta cu 7 km in bord sa pun de 30 ron la Agip ca nu am avut alta varianta si s-a aprins instant check engine.

Fa urmatorul experiment, mergi cu masina cat mai pe rosu si alimenteaza cu efixs 98 de la Rompetrol si iesi cu ea pe A3 si alearg-o cat poti. Foarte posibil sa rezolvi problema mai repede asa decat orice curatare.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Aveti vreun link catre acel aditiv?

 

 

 

Uite cam asa arata! Link Mi-am luat eu de la Banat Car acum 2 sapt si l-am turnat abia vineri in rezervor, fiind plecat din TM in weekend! Nu pot spune ca se simte brusc altceva, desi am facut 500Km! Am zis sa-l folosesc intrucat pe un injector aveam un factor de corectie cam mare, 1,5 si am zis ca poate mai coboara! Inca n-am reusit sa verific din nou factorii de corectie dupa acest drum, aseara ajungand in TM, dar cu prima ocazie o sa reverific sa vedem daca intr-adevar a avut efect acest aditiv!

Link to comment
Share on other sites

Uite cam asa arata! Link Mi-am luat eu de la Banat Car acum 2 sapt si l-am turnat abia vineri in rezervor, fiind plecat din TM in weekend! Nu pot spune ca se simte brusc altceva, desi am facut 500Km! Am zis sa-l folosesc intrucat pe un injector aveam un factor de corectie cam mare, 1,5 si am zis ca poate mai coboara! Inca n-am reusit sa verific din nou factorii de corectie dupa acest drum, aseara ajungand in TM, dar cu prima ocazie o sa reverific sa vedem daca intr-adevar a avut efect acest aditiv!

Chiar te rog sa postezi daca s-a modificat ceva sau nu. Vreau sa imi pun si eu in M54, cu toate ca merge excelent.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Uau! Nu credeam ca o sa simt o asa de mare diferenta! Acum merge rotund - masina parca aluneca! Inainte se smucea si decelera f brusc!

50 lei/injector

 

Procedeul e cam asa:

- scot furtumul de alimentare si siguranta de la pompa de combustibil.

- aparatul din poza se conecteaza in locul pompei masinii

- pompeaza un lichid foarte volatil timp de 2 serii a cate 20 minute fiecare, timp in care masina merge la relanti consumand acel lichid.

 

Cand a pornit procedeul, tehnicianul mi-a zis ca dupa presiunea necesara sunt "foarte infundate".

 

Pret inlocuire 1 buc injector 990 LEI + 30 lei manopera.

post-1027-0-07623300-1424710130_thumb.jpg

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

De obicei pun de la Petrom, dar la masina asta sub 20l/100 Km nu vad, iar prin tara, cand scazi sub 50% rezervor, e bine sa casti ochii dupa benzinarie, asa ca am mai poposit si pe la Lukoil :(

 

Asta e aparatul, am scris mai sus procedeul.

 

http://www.wynns.ca/data/specs/english/xp_spec-RCP111.pdf

 

Lichidul consumabil era tot Wynns.

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.