Jump to content

Recommended Posts

Iti recomand "BMW Efficient Services" in Bucuresti,ai perfecta dreptate in legatura cu ceea ce se intampla in reprezentantele BMW din Romania,am avut si eu de tras o gramada cu una

 

din ele ,cei drept la mine tot raul s-a terminat cu binelaugh1.gif.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Au ei destula lumina in service, nu e cazul sa se orbeasca mecanicii intre ei si nici bateria nu tine o vesnicie cand motorul e oprit, d-aia farurile stau pe 0 in service.

Ca au umblat la ele sau nu, tind sa te cred pe tine, mai ales ca am avut si eu de-a face cu ei, pe timpul unei vizite la CT dupa un incident rutier.

Cat despre service-uri recomand BMW Filaret, daca vrei sa mergi pe partea autorizata BMW sau sa faci cunostinta cu Ilie, neautorizat BMW, dar "supra"autorizat de multi posesori BMW!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Poate fi o intamplare.

Un bec are o durata de viata limitata. Daca masina are peste 4-5 ani, un bec ars e ceva uzual.

 

Avand in vedere ca tu din postura de client te gandesti in primul rand ca cineva ti-a furat becul, evident si ei se gandesc ca poate aveai becul uzat si intamplator ti-ai dat seama tocmai la plecarea din service. E un cerc vicios care are la baza lipsa de incredere pentru ca la noi exista foarte multi tepari. La fel cum exista mecanici hoti exista si clienti hoti. Din pacate, asta e situatia. Sunt multe situatii in care ca service dai de clienti tepari.

Vin cu masina zgariata si pretind ca a fost zgariata in atelier. D-aia masinile sunt in general pozate atunci cand intra in service. Sau pretind ca vreun obiect a disparut din masina.

Evident ca exista si hoti printre angajatii service-urilor, insa adevarul este undeva la mijloc.

Iar despre furaciunile din service-uri se vorbeste exagerat, chiar si atunci cand nu exista dovezi si e vorba doar de supozitii. Plus adevaruri general valabile aflate din vorba in vorba, practic gura lumii, barfa etc.

 

Chiar si acum 2 luni s-a intamplat la un E90 caruia i-am reparat motorul sa nu i se mai aprinda un bec xenon. Evident nu i-am furat becul ci pur si simplu a cedat. Plus ca problemele astea cu becurile sunt comune iarna. Clientul a inteles si problema s-a rezolvat.

 

Sunt oameni si oameni peste tot.

Edited by Service Premium
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Poate fi o intamplare.

Un bec are o durata de viata limitata. Daca masina are peste 4-5 ani, un bec ars e ceva uzual.

 

Avand in vedere ca tu din postura de client te gandesti in primul rand ca cineva ti-a furat becul, evident si ei se gandesc ca poate aveai becul uzat si intamplator ti-ai dat seama tocmai la plecarea din service. E un cerc vicios care are la baza lipsa de incredere pentru ca la noi exista foarte multi tepari. La fel cum exista mecanici hoti exista si clienti hoti. Din pacate, asta e situatia. Sunt multe situatii in care ca service dai de clienti tepari.

Vin cu masina zgariata si pretind ca a fost zgariata in atelier. D-aia masinile sunt in general pozate atunci cand intra in service. Sau pretind ca vreun obiect a disparut din masina.

Evident ca exista si hoti printre angajatii service-urilor, insa adevarul este undeva la mijloc.

Iar despre furaciunile din service-uri se vorbeste exagerat, chiar si atunci cand nu exista dovezi si e vorba doar de supozitii. Plus adevaruri general valabile aflate din vorba in vorba, practic gura lumii, barfa etc.

 

Chiar si acum 2 luni s-a intamplat la un E90 caruia i-am reparat motorul sa nu i se mai aprinda un bec xenon. Evident nu i-am furat becul ci pur si simplu a cedat. Plus ca problemele astea cu becurile sunt comune iarna. Clientul a inteles si problema s-a rezolvat.

 

Sunt oameni si oameni peste tot.

 

Te rog frumos sa mai citesti inca odata mai atent! Nu e nici o intamplare aici. Eu nu sunt un om absurd. La intrare in service s-a citit cheia, implicit erorile. Masina a intrat ok in service, este a doua oara in 2 saptamani cand se intampla in acelasi service, masina receptionata de acelasi om, si activitate la partea electrica unde evident nu au camera cctv si nici nu ai acces. Sincer cam care e probabilitatea matematic vorbind sa fie coincidenta? Ceea ce din cate stiu incepand de la 1 ianuarie este ilegal, ei avand obligatia sa iti permita accesul la masina sau la un televizor cctv. Eu am solicitat sa mi se acorde accesul la masina si mi-a replicat ca nu poate fiindca ar fi ilegal si in cazul unui control rar ar fi amendati (?!), cu toate ca legea cred ca prevede exact pe dos. Inca un aspect eu nu am pretins nimic altceva decat sa-mi fie inapoiata masina cum am predat-o. ATAT! Eu nu am spus nici ca s-a furat ceva nici ca s-a deteriorat din neglijenta, eu nu insinuez nimic, eudoar imi vreau masina in starea in care am dus-o. Tu daca vii la mine in casa cu pantofii ok si la plecare ii gasesti deteriorati mai conteaza ce s-a intamplat, daca ti i-a ros cainele, daca s-a jucat copilul cu ei sau daca eu ti i-am inlocuit cu altii similari dar deteriorati? Si apoi sa mai am si tupeul sa iti zic ca tu ai o problema de fapt si vrei sa faci rost de alti pantofi pe barba mea?! Sincer acuma! Cat timp esti la mine in casa tu si lucrurile tale eu raspund de tine si de ele. Punct! Despre ce dracu vb aici pana la urma?!

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"evident si ei se gandesc ca poate aveai becul uzat si intamplator ti-ai dat seama tocmai la plecarea din service"

Inca ceva... vad ca ai service. Eu nu ma prea pricep dar te rog spune-mi si mie cum poti sa stabilesti daca un bec e uzat si sa faci in asa fel sa pice exact intre momentul dupa ce ai predat masina la service si momentul inainte sa pleci cu ea?! Sunt foarte curios!!! Din exprimarea ta reiese ca eu puteam sa evaluez uzura becului exact cum stabilesti uzura la o anvelopa. Eu inca n-am mai auzit asa ceva, sa stabilesti uzura unui bec.

In alta ordine de idei in seara asta dupa ce am pornit masina becul a repornit insa ghice ce... e violet la culoare... wtf?! Aveti ideea ce poate fi pana la urma? L-au inclocuit(furat), se putea intampla ceva soc electric cu el cand au umblat la borna de la baterie, eu chiar nu mai inteleg nimic!

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

cum spunea si mai sus, e greu sa dovedesti ca ei ti-au luat becul sau ca l-au inlocuit cu unul vechi, daca tu nu ai nicio dovada cum ca l-ai fi inlocuit recent sau daca masina e mai noua, adica 2-3 ani maxim si putini km, durata medie de viata a unui bec cu xenon este de cca 3000 ore.

 

Inteleg perfect ceea ce zici tu si sunt intru totul de acord, felul celor de la reprezentanta de-a rezolva problema e contrar oricarei politici de Customer Service dupa parerea mea, chiar daca pur si simplu intamplarea a facut ca becul sa se arda in timp ce masina era la ei, ar fi trebuit sa iti ofere cel putin unul la schimb cu un discount serios si manopera gratis, asta pentru ca din cate zici esti un client fidel acolo si in felul acesta te-ar fi tinut in continuare de client, dar din pacate in general retarzii astia care conduc multe din reprezentante nu au nici cea mai vaga idee despre cum sa conduci un asemenea business iar de Customer Service nici nu au auzit, marele lor noroc este ca majoritatea clientilot sunt needucati in ceea ce priveste felul in care ar trebuie sa fie tratati si le iau ca pe ceva normal si continua sa se intoarca acolo, asta pe de-o parte, iar pe de alta parte nimeni nu face nimic in ceea ce priveste feedback-ul negativ pe care il primesc in mod constant, asta daca si au un program care sa monitorizeze satisfactia clientilor, desi banuiesc ca au pentru ca e standard la nivelul acesta, dar probabil rezultatele sunt alterate.

 

Poate alti colegi de pe forum iti pot recomanda alte reprezentante mai de Doamne ajuta, dar daca nu ai garantie la masina care sa te faca sa mergi la un dealer autorizat, mai degraba as incerca service-urile private, poti stabili o cu totul alta relatie cu ei care sa te faca sa te simti confortabil si in siguranta de cate ori mergi la ei.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@mik15. Am fos sunat de la Bavaria la cateva zile dupa intrarea cu reglatul farurilor si o doamna imi cerea sa notez de la 1 la 5 diverse aspecte. In momentul in care m-a rugat sa-l notez pe consilierul receptie service si eu i-am raspu s "3/5", adica mediu, a sarit ca arsa, a inceput sa ma i-a la rost si sa-mi ceara socoteala de ce ii dau eu 3 din 5. Si eu la randul meu i-am explicat ca 5, adica maxim, ii dau unui inginer la munchen. Doar nu vrea sa compare un mameluc din Constanta de 20 si ceva de ani cu un inginer neamt de la munchen de 50 si ceva cu vreo 25 de ani de experienta la BMW la masa acasa.

 

@Myx. Nu mai stau sa iti explic inca odata. NU E NICI O COINCIDENTA!!!! Citeste posturile mele anterioare...

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

deci tu ii acuzi ca ti-au furat becul... in fond, service-ul are camere video, deci ai fi putut cere managerului (pe care il faci porc) sa iti prezinte imaginile...

 

dar cum cred ca i-ai facut hoti din prima, te-au tratat ca atare... oricum ar fi, nu e normal cum s-au comportat cu tine

Link to comment
Share on other sites

Si eu am facut geometria si pe la Bavaria si pe Autosoft, etc. Insa cel mai bine mi-a iesit la AUTO VARIANT pe ion mihalache...Cel putin la auto variant este un tip atat de priceput si de meticulos pe partea de geomtrie incat si cu Megane-ul m-am dus tot acolo cand a fost de facut geometria...Au facut oamenii si proba de drum cu masina, au mai schimbat intre ele rotile daca li s-a parut ca sunt roti cu uzura inegala pe aceeiasi axa; pe scurt si-au dat interesul sa faca treaba.
Link to comment
Share on other sites

XXL are dreptate, exista camere de supraveghere in service, daca nu se reuseste pe cale amiabila poti sa faci plangere la ANPC.

 

Ce poti sa faci pe viitor e sa stai langa masina, conform legislatiei din Romania, ai voie sa stai langa masina cat timp este in service si lucreaza la ea.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu l-as condamna pe colegul cu problema....am patit eu la Bavaria Otopeni - dus masina pt schimb distributie, nicio problema cu mersul motorului etc..ma anunta ca mi-a picat un injector...masina de 3 ani luata de noua si fara nicio eroare pe motor/injector de atatia ani.

la alt service reprez bmw mi s-au schimbat becurile xenon cu unele obosite la propriu - lumina ff galbuie ca de halogen..explicatie data: s-au atins la schimbarea farurilor...s-au schimbat pe garantie...evuident cu altele tot aproape consumate..imi cumpar set de becuri nou si cand sa le schimb pe stanga aveam osram pe dreapta Philips....eu neschimband niciodata becurile pe masina..avand doar 3 ani si nu sunt genul de flashuitor/mers non stop cu luminile aprinse...

Edited by Danyro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce poti sa faci pe viitor e sa stai langa masina, conform legislatiei din Romania, ai voie sa stai langa masina cat timp este in service si lucreaza la ea.

 

Nu iti da voie sa stai langa masina. Te poti uita pe geam spre masina sau sa o vezi pe un ecran.

 

Si oricum toata situatia e usor ridicola.

Conteaza enorm cum pui problema, cum vorbesti.

Daca initiatorul topicului face spume chiar si pe forum si se vede clar ca e foarte nervos, evident ca s-a purtat la fel sau mai rau cand a incercat sa reclame.

 

Cat despre ideea de a discuta cu "directorul general" despre un bec ars, voi sesizati ridicolul situatiei?

 

Problema aici e caderea in teoria conspiratiei.

Probabil ca in curand va avea probleme si cu alte becuri. Am observat ca asa se intampla. Cand ti se arde un bec, destul de rapid pica si restul. Teoria conspiratiei nu ajuta la nimic.

 

Asta e un articol de cacat. Un fel de reclama mascata pentru service-uri mai ieftine si importatorii de piese gen Unix.

Spun niste tampenii si le ridica la rang de adevar general valabil. Reprezentanta ia piese de la Unix si te taxeaza ca si cum ai pus piese originale. Asta poate se intampla la unele reprezentante, dar nu e o chestie generalizata. Si nu cred ca se intampla la BMW asa ceva. Povesti.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

E ca si treaba cu distributiile de N47. La un moment dat votasera sute de insi cum ca le-ar fi picat distributia sau ca aveau probleme cu distributia. Erau mai multe cazuri votate decat masini cu N47 pe forum.

Multi se plang de reprezentante dar n-au trecut pragul unei reprezentante vreodata.

 

E adevarat ca exista destule cazuri reale, dar e vorba si de folclor.

 

La fel cum multi se duc direct la dezmembrari si ajung sa plateasca pe o piesa sh mai mult ca una noua si originala sau mai mult decat una nou pe producator.

 

Multe lucruri din auzite din pacate.

 

Aici ne aruncam direct la cuvinte ca hotie, bataie de joc si alte chestii de genul asta si poate ca situatia nu e chiar asta.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Service premium - si cum sa numesc faza cu schimbatul ambelor becuri f bune si functionale cu cele uzate in timp ce masina era la o reprez bmw? scamatorie?vodoo? sau FURT?!!

sa zicem ca la injector a picat...pur si simplu...s a intamplat..sa nu zici ca sutn eu paranoia...(desi sigur nu sunt, dar na)

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.