Jump to content

Recommended Posts

Nu ma intereseaza partea civila. Oi fi eu ambitios dar nici chiar asa pentru un "amarat de bec". Nu vreau nimic de la ei, nu sunt rupt in cur de foame, nu imi e lipit stomacul de coloana, cum a mai insinuat unul altul pe-aici si chiar "directorul general"(ce titulatura!) cum ca as vrea sa schimb gratis, etc., ba chiar ma duc vineri cand ajung in Bucuresti sa imi schimb ambele becuri. Apropos daca stiti pe pe cineva astept sugestii. Am primit aici deja sugestii de service pentru care va multumesc dar nu stiu daca asta e treaba de mecanjc sau electrician. Vreau doar sa mi se faca dreptate si nu accept sa fiu calcat in picioara ca un gandac. Si mai vreau sa ii arat la scumpetea(sic!) de director general(Service Premium, am fost suficient de elegant?) Poate sa fie zmeu acasa in ograda lui, sa isi puna copii in genunchi la colt, sa isi bata nevasta daca vrea, sa o injure pe soacra-sa, whatever... dar pe banii munciti de mine trebuie sa ma pupe in cur vb vine. Erau glumele alea cu chuck norris, una zicea asa... they once made a chuck norris toilette paper... but it wouldn't take shit from anybody :)
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oh da! Mecanicul e asa de destept incat stie ce injector va mai merge cativa km, dar nu foarte multi.

 

Astea sunt din nou tampenii, fabulatii - cum vreti sa le numiti.

 

Ideea asta cu mecanicii de la reprezentanta care sunt intotdeauna prosti si incompetenti e iar o imbecilitate.

Evident ca exista si astfel de cazuri, insa exista destui mecanici la reprezentanta care nu lucreaza acolo doar pentru salariul respectiv ci pentru ca e locul ideal pentru a agata clienti pentru lucrari foarte banoase pe care le fac la ei acasa sau intr-o mica hala inchiriata in care lucreaza seara si in week-end.

Cu alte cuvinte, iei 1500 lei salariu, insa cunosti oameni si iti faci niste relatii pe care altfel nu le-ai avea.

Si automat iti faci o clientela pentru a lucra acasa. Asa isi rotunjesc veniturile in principal, nu prin furt.

In plus, chiar daca sunt platiti doar cu 1500 lei, e vorba de 1500 lei cu carte de munca. Au program fix, lucreaza intr-un mediu ok, au o siguranta pe care nu o au in orice service.

 

Evident ca intr-o reprezentanta nu vor lucra mecanici foarte buni, insa nici macar nu ai nevoie de mecanici foarte buni pentru revizii si tot felul de interventii de rutina care se fac de obicei la reprezentanta.

Tii 2-3 mecanici foarte buni si in rest personal de umplutura. N-ai nevoie de un specialist pentru o revizie sau un schimb de placute. Asa este peste tot, nu doar la noi.

 

 

Service Premium dar vad ca te ataci un pic asa. E nevoie sa mearga un injector atat cat sa iasa din service masina si la revedere.

Cazul al doilea, cel cu placutele de frana este real si este povestit de cineva care a lucrat la o reprezentanta Mercedes, chestiile astea se intampla la toate reprezentantele fara exceptii. Tu le poti lua apararea cat vrei insa asta e tara in care traim.

Decat sa merg la reprezentanta sa dau si o gramada de bani aiurea pe revizii, mai bine merg la niste mecanici adevarati gen Ilie din Ciolpani.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Service Premium dar vad ca te ataci un pic asa. E nevoie sa mearga un injector atat cat sa iasa din service masina si la revedere.

 

Nu ma atac deloc. Doar ca spui niste tampenii. :)

 

Sa-ti zic si de ce. La reprezentanta se recomanda adesea schimbarea tuturor injectoarelor cand doar un injector e stricat. Daca un client chiar face chestia asta, evident ca raman destule injectoare bune de vandut. Si le pot vinde fara sa fie nevoie sa fure alte injectoare de pe masinile altora.

Nu o sa stea nimeni sa verifice in gunoi daca au aruncat piesele sau nu.

Dar sa stea unul sa fure de pe o masina ca apoi sa gaseasca un client? Plus ca un injector nu se scoate chiar atat de simplu. Ai nevoie de extractor de injectoare.

Sculele speciale de genul asta nu stau la indemana mecanicilor. Fiecare mecanic primeste un dulap cu scule pentru care semneaza. Daca dispar scule din el, le plateste.

Sculele speciale stau intr-o incapere speciala si le primesc cand e nevoie.

Daca ala vine la o revizie, cum explica el ca are nevoie de extractor? Si, in alta ordine de idei, are rost sa-si riste postul din moment ce printre mecanici se plimba cate un sef de atelier care ii supravegheaza? Ce ii zice aluia? "Ce sa fac bossulan, ii fur si astuia un injector. E greu peste tot."

 

Inteleg ca uneori nu se schimba anumite piese sau se fac tot felul de magarii, dar nu in modul pe care l-ai descris tu.

Teoretic si eu ar trebui sa vorbesc aiureli despre reprezentante pentru ca ar fi in interesul meu, insa nu o fac pentru ca nu e normal sa-ti faci reclama facand altuia antireclama. Cand iti vorbesti concurenta de rau, automat tu cazi de prost.

Si, sa fim seriosi, reprezentantele au o alta clientela fata de mine, Ilie si altii.

Clientii de reprezentanta se duc acolo indiferent de povestile astea cu becuri si alte telenovele.

Principalul motiv pentru care nu te duci la reprezentanta este pretul. Apoi putem sa cautam alte motive, dar pretul este principalul considerent.

Foarte putini oameni isi permit sa mearga la reprezentanta.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma atac deloc. Doar ca spui niste tampenii. :)

 

Sa-ti zic si de ce. La reprezentanta se recomanda adesea schimbarea tuturor injectoarelor cand doar un injector e stricat. Daca un client chiar face chestia asta, evident ca raman destule injectoare bune de vandut. Si le pot vinde fara sa fie nevoie sa fure alte injectoare de pe masinile altora.

Nu o sa stea nimeni sa verifice in gunoi daca au aruncat piesele sau nu.

Dar sa stea unul sa fure de pe o masina ca apoi sa gaseasca un client? Plus ca un injector nu se scoate chiar atat de simplu. Ai nevoie de extractor de injectoare.

Sculele speciale de genul asta nu stau la indemana mecanicilor. Fiecare mecanic primeste un dulap cu scule pentru care semneaza. Daca dispar scule din el, le plateste.

Sculele speciale stau intr-o incapere speciala si le primesc cand e nevoie.

Daca ala vine la o revizie, cum explica el ca are nevoie de extractor? Si, in alta ordine de idei, are rost sa-si riste postul din moment ce printre mecanici se plimba cate un sef de atelier care ii supravegheaza? Ce ii zice aluia? "Ce sa fac bossulan, ii fur si astuia un injector. E greu peste tot."

 

Inteleg ca uneori nu se schimba anumite piese sau se fac tot felul de magarii, dar nu in modul pe care l-ai descris tu.

 

 

Faza cu injectorul era doar un exemplu pe care l-am dat ca sa intelegeti cum merg lucrurile in reprezentante. Te cramponezi prea mult pe acel exemplu. Ok nu-l fura de pe masina il ia din gunoi. E ok asta?

Faza cu placutele de frana in schimb este cat se poate de reala. Vad ca de asta nu comentezi nimic... Ideea mea era ca se fac tot felul de manarii in reprezentante si tot timpul ma voi ferii de ele. Cum ai scris si tu oamenii lucreaza pe 15 mil, cum sa ai pretentia sa nu fure, daca nu ar face-o ar muri de foame. Mecanicii buni sunt constienti de valoarea lor si nu ar lucra niciodata pe suma asta chiar daca este pe cartea de munca...

Am vazut ca ai editat postul asta si vreau sa-ti mai scriu ceva. Pentru mine motivul pentru care nu merg in reprezetanta nu este pretul. Am un salariu foarte bun si imi pot permite, dar daca tot e sa platesc as vrea sa platesc niste servicii de calitate si sa nu stau cu frica ca mi se fura piese de pe masina. Totusi legat de preturi iti pot spune ca oricum majoritatea sunt exagerate. Ca exemplu o revizie pentru un Polo 1.2 benzina la Porsche era prin 2010-2011 cam 800-900 lei. Revizia consta in schimbul de ulei si filtre. Aceeasi revizie o puteai face la un service mai mic cu maxim 300-350 lei. Ti se pare normal sa dai atatia bani in plus?

Edited by Doctoru1980
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De faza aia n-am zis nimic pentru ca suna un pic mai logic.

Desi suna tot a poveste pentru ca placutele se schimba in functie de senzor. Foarte putini oameni sunt atat de exigenti incat sa le schimbe la 10 000 km. Ca sa faci o afacere din asta ar trebui sa vina in numar mare. Ceea ce iar e o poveste de iarna la gura sobei.

 

Manarii se fac aproape peste tot. Din principiu, imi place sa analizez totul de la caz la caz. Nu sa-i bag pe toti in aceeasi oala.

 

Exista la reprezentante mecanici foarte buni. De exemplu, George si Nae de la Filaret.

 

Cat despre comparatiile astea intre service-uri, de fapt omul sfinteste locul.

Totul depinde de onestitatea oamenilor care manageriaza locul. Sunt destui mizerabili si in service-urile mici. Daca nu esti atent, poti fi furat peste tot.

Pe de alta parte, exista si clienti tepari. Cum am zis, nu exista doar alb si negru.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Service Premium, eu sa stii ca apreciez foarte mult oamenii cu personalitate si care au pareri, cu conditia ca acele parari sa fie pertinente si corect argumentate! Eu am impresia ca tu esti un tanar bine intentionat dar putin lipsit(deocamdata) de experienta de viata si usor idealist, dar nu-i nimic de te vei vindeca de idealism mai repede decat crezi.

Motivul pentru care spui tu ca asazisul mecanic bun sta la reprezenta se numeste pe romaneste tot furt, furt intelectual, furt principial, furt mascat, oricum l-ai numi se numeste plane and simple FURT! Pentru ca el practic sta acolo,dupa cum spui cu toate ca eu nu sunt de acord, exact cum stateau valutistii pe vremuri pe langa casele de schimb sau banci sa sa le fure clientii la fel stau si ei sa fure clientii reprezentantei care ii da o paine de mancat asa buna rea cum e dar i-o da, pentru o paine mai mare sau vb lui puya, somon fumĂŠ. Iar pe de alta parte un mecanic bun nu cred ca are nevoie sa stea acolo sa isi faca relatii si clienti mai ales in 2015... reputatie, internet, forumuri, etc. In ce priveste partea cu si afara e la fel si ca acolo sunt tot mecanici de umlutura? Da-mi voie sa te intreb... tu ai fost vreodata cu vreo masina intr-o reprezentanta afara?! Asa ceva este total iesit din discutie! Eu am niste experiente pe la BMW in viena si ungaria si la vw/audi in italia. Ceea ce spui tu e fantasmagorie totala. Pur si simplu nu suporta termen de comparatie. In italia chiar in 2007 cu masina nou nouta(6700km, scoasa de doua luni din reprezentanta) am facut un accident destul de serios. Nu are rost sa iti descriu cum au decurs lucrurile. De la ridicat masina ei, anuntat data exacta de predare, care s-a si respectat, la sunat din doua in doua zile pentru informarea cu stadiul lucrarilor, invitat in service saptamanal la vizionare, o politete desavarsita, modul de lucru, cu manusi pe mana, materiale, etc, aspectul service-ului si aici nu ma refer frontdesk ci in spate, era din cu totul alt film decat stiam eu, in fine n-are rost... si in final predarea masini cu test impreuna cu verificarea total in prezenta mea a tuturor sistemelor si functiilor. Afara daca mergi la reprezentanta vei vedea ca nu sunt ca la noi in proportie de 90% doar masini in garantie. Afara vei vedea la reprezentanta de la masini care au fost de noi si peste 100 de mii si care si dupa ce ies din garantie merg tot la acolo si vei vedea si femei, batrani si tineri cu masuni modeste care merg tot acolo pentru ca afara reprezentanta cu sigla care o afiseaza in fata reprezinta garantia calitatii si a profesionalismului si a personalului foarte calificat. La noi e vax, nu inseamna nimic. Nu stiu cum e in Bucuresti pentru ca eu stau de relativ putin timp dar de unde vin eu din vestul tarii sa stii ca nimeni cu masini calumea nu merge la reprezentanta, NIMENI! Mecanicii buni au service-urile lor bine dotate si decente si e coada la ei, nici nu se pune problema sa lucreze la reprezentanta sa agate clienti!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e in Bucuresti pentru ca eu stau de relativ putin timp dar de unde vin eu din vestul tarii sa stii ca nimeni cu masini calumea nu merge la reprezentanta, NIMENI!

 

:no:

 

Generalizezi aiurea. Merg multi la reprezentanta si da: cu masini calumea (noi, scumpe, cum vrei). Daca pretul ar fi mai mic, reprezentantele ar fi considerate cele mai bune. Mersul la alte service-uri are la baza de cele mai multe ori pretul mai mic.

 

Vad ca ai putine postari. Practic te-ai inregistrat sa-ti expui problema si sa te bati cu pumnii in piept ca fara dovezi ii poti acuza de furt si mai mult: SA CASTIGI!

 

Foarte interesant :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Nu, sunt unul din baietii care l-au vizitat pe nea Ilie.

:hyper:

 

M-ai facut curios acum. Daca ai putea posta si altceva in afara de Lol si zambete ar fi minunat. Detaliaza si tu mai mult te rog! Ai fost la Ilie si ai fost nemultumit? Daca da de ce?

 

:no:

 

Generalizezi aiurea. Merg multi la reprezentanta si da: cu masini calumea (noi, scumpe, cum vrei). Daca pretul ar fi mai mic, reprezentantele ar fi considerate cele mai bune. Mersul la alte service-uri are la baza de cele mai multe ori pretul mai mic.

 

Vad ca ai putine postari. Practic te-ai inregistrat sa-ti expui problema si sa te bati cu pumnii in piept ca fara dovezi ii poti acuza de furt si mai mult: SA CASTIGI!

 

Foarte interesant :popcorn:

 

Dar pe ce cer reprezentantele atatia bani? Asta e intrebarea? De ce pe aceleasi servicii se cer mult mai multi bani?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este normal ca reprezentata sa ceara mai muti bani decat un service de cartier. Iti dau un alt exemplu, de ce un telefon mobil este mai scump intr-un magazin gen Sony sau Apple fata de un magazin online gen gigi gsm. Cam asa e si la reprezentante.

Ca fapt divers trebuie sa fac niste clarificari. Au apus demult vremurile in care mecanicii angajati in reprezentate lucreaza pe 1500 ron. Majoritatea salariilor pleaca de la 2000-3000 in functie de experienta mecanicului si se pot duce si mai sus de atat mai ales la importatorii mari gen Automobile Bavaria, Porsche Romania si asa mai departe. Pe de alta parte cum am mai spus, la noi nu mai este demult o diferenta atat de mare intre reprezentanta si service de colt de strada din punct de vedere al pretului. Va pot da exemplu clar la Volvo unde un pachet de revizie cu update de soft pe toate modulele ajunge la un pret de aproximativ 500-600 de lei. Problema asta alta, experienta mecanicilor in diagnosticarea problemelor, in a intelege exact eroare pe care diagnoza o afiseaza etc. La noi cam orice mecanic poate sa schimbe o distributie, sa faca o revizie, sau orice inseamna a inlocui piese mecanice. Problema devine nasoala atunci cand apar probleme electrice, cand tehnic motorul este ok dar totusi el merge prost datorita unui senzor samd. Oricum peste cativa ani de zile aportul mecanicilor in a rezolva o problema o sa fie din in ce mai mic, deja mai toate masinile noi se repara la reprezentanta "online" fiind intr-o legatura permanenta cu firma mama iar pe viitor chestia asta va evolua si mai mult.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

:no:

 

Generalizezi aiurea. Merg multi la reprezentanta si da: cu masini calumea (noi, scumpe, cum vrei). Daca pretul ar fi mai mic, reprezentantele ar fi considerate cele mai bune. Mersul la alte service-uri are la baza de cele mai multe ori pretul mai mic.

 

Vad ca ai putine postari. Practic te-ai inregistrat sa-ti expui problema si sa te bati cu pumnii in piept ca fara dovezi ii poti acuza de furt si mai mult: SA CASTIGI!

 

Foarte interesant

 

Eu nu generalizez nimic aiurea, am considerat ca fiind pe un forum de specialitate anumite lucruri se inteleg de la sine dar se pare ca nu totusi. Asa ca voi fi mai explicit. Cand am zis ca NIMENI! M-am referit exclusiv la orasul din care provin si unde cunosc foarte bine situatia si lumea si de asemenea m-am referit la oameni care sunt soferi, care sunt pasionati de automobile, care nu cumpara o masina doar pentru necesitatea de a se deplasa... sa mai continui? M-ai are rost? Evident ca sunt multi oameni care merg la reprezentanta... in Bucuresti si anume la marcile premium din Nord ca deh Bemveu si Porse si Audi au devenit la noi masinile parvenitului roman care considera ca e sub demnitatea lui de proaspat imbogatit sa mearga in alta parte. Te invit sa mergi asa usor in lateral pe centura spre A1 sa vezi cum bate vantul peste tot. In sudul Bucurestiului nu ma exprim fiidca nu umblu pe-acolo prea des si nu cunosc situatia. In tara cam aceeasi poveste... Adevarul este undeva la mijloc, multi sunt impiedicati sa mearga de pret, dar sunt la fel de multi care au si isi permit sa mearga si totusi nu o fac, ori pentru ca sunt nemultumiti ori pentru ca nu vor sa plateasca dublu de multe ori, nejustificat, pentru acelasi lucru si sincer nu pot decat sa le dau dreptate. Sunt totodata foarte multi care merg la alte service-uri cu preturi apropiate sau de multe ori similare cu cele de la reprezentanta. Oare care sa fie motivul, ca nu isi permit sa mearga la reprezentanta? Ca sa fac o comparatie reprezentantele sunt ca si agentii economici si hotelierii de pe litoral,adica japca japca japca. Si ca marea majoritate in tara asta. Nu stiu cum se poate afara cu salarii care de multe ori sunt si de 10 ori mai mari, cu anumite costuri mai ridicate, cu fiscalitate mult mai mare ca in Romania, vezi de ex tarile scandinave unde impozitul pe profit ajunge si la 50% nu 16 cat e la noi, sa fie preturile similare si uneori chiar mai mici. In ungaria unde mergeam eu de exemplu preturile erau cu 30% mai mici iar in Viena cu 10%. Aici inca nimeni pare ca nu a inteles ca banii se fac din volum nu din japca. Evident ca trebuie sa existe o proportie si un raport corect intre investitie si tarif dar parca totusi ceva nu e in regula. Sa imi ceri 150 RON de ex. ca sa verifici o siguranta mi se pare de domeniul nebuniei(s-a intamplat la acelasi service in CT). Inainte sa ma mut in Bucuresti mergeam regular in Ungaria si la cel mai bun service de la mine care facea doar BMW, VW/AUDI, MERCEDES cu preturi apropiate de reprezentanta. Un service cu o echipa care se pisa din orice pozitie, in orice moment si la orice capitol pe oricare reprezentanta din tara asta. Punct. Aceste service-uri pentru asemenea mizilicuri nici macar 1 lei nu imi luau. Si da mi-am facut cont fiindca am simtit nevoia sa relatez experienta asta infecta pe care am avut-o la CT. Si daca tot ai deschis subiectul da, am postari putine fiidca viata mea nu graviteaza in jurul forumurilor, le folosesc sa imi iau informatii. Si da, am postari putine pentru ca pe fiecare forum sunt cativa de obicei intre 5 si 10 trolli printre care te afli si tu care polueaza forumul si care au mii de postari si asta le da impresia ca sunt privilegiati si ca au vreun drept suplimentar si au un spirit de justitiar intern al forumului, se contrazic si cearta pe toata lumea. Sunt ca vecinul ala care daca e mai vechi ca si tine are impresia ca e totul al lui in zona si tu iau invadat proprietatea inchipuita. De asta nu postez pentru ca nu stau pe forumuri sa fac 3500 de postari in doi ani, pentru ca evit sa intru in polemici inutile si puerile cu aceeasi 5 - 10 frustrati care sunt cocosi online. Astea doua zile am stat pentru ca la randul meu am fost frustrat si asta s-a materializat in topicul acesta care a sfarsit cum e era de asteptat, cum de altfel sfarsesc toate de genul asta indiferent de forum. E pacat totusi fiindca e o comunitate frumoasa cu foarte multi oameni de la care ai multe de invatat si de aflat dar deh trebuie sa fie tot timpul cativa ca tine sau Premium Service care sa te faca sa renunti sa mai intri. Numai bine si bafta la postari cat mai multe, trage tare sa ajungi la 12800 pana la pasti sa fii primul. Si inca ceva ce e valabil si pentru tine si pentru alti colegi de ai tai de aici cu care impreuna aveti impresia ca... only the fuck knows ce impresie aveti, invatati sa respectati un om care va respecta si sa va adresati adecvat. Eu nu iti permit nici tie nici celuilalt sa ma luati din senin cu chestii gen aiurez sau spume!

Edited by alpha5
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ei bine aici chiar gresesti. Nu sunt parveniti cei care se duc in reprezentate. Se ajunge de multe ori in situatia in care nu mai poti face o reparatie la un service multi-marca si trebuie sa ajungi la reprezentata deoarece ei au anumite scule si aparatura care se da numai lor si numai ei au acces la ea mai ales pe partea de electrica. Hai sa nu aruncam cu cacat aiurea mai ales cand nu e cazul. Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Ca fapt divers trebuie sa fac niste clarificari. Au apus demult vremurile in care mecanicii angajati in reprezentate lucreaza pe 1500 ron. Majoritatea salariilor pleaca de la 2000-3000 in functie de experienta mecanicului si se pot duce si mai sus de atat mai ales la importatorii mari gen Automobile Bavaria, Porsche Romania si asa mai departe.

 

Nu cred. Un prieten bun a lucrat la Porsche Bucuresti Nord pana anul trecut si avea toate certiicatile lor interne. 1400 lei salariu. Majoritatea salariilor nu au cum sa fie de 2000-3000 lei.

Link to comment
Share on other sites

Ideea asta cu mecanicii de la reprezentanta care sunt intotdeauna prosti si incompetenti e iar o imbecilitate.

 

E imbecilitate in ideea in care nu intotdeauna sunt prosti si incompetenti, mai sunt si rau intentionati.

 

Cu alte cuvinte, iei 1500 lei salariu, insa cunosti oameni si iti faci niste relatii pe care altfel nu le-ai avea.

Si automat iti faci o clientela pentru a lucra acasa. Asa isi rotunjesc veniturile in principal, nu prin furt.

In plus, chiar daca sunt platiti doar cu 1500 lei, e vorba de 1500 lei cu carte de munca. Au program fix, lucreaza intr-un mediu ok, au o siguranta pe care nu o au in orice service.

 

Ai uitat avantajul primordial: TE DOARE IN FUND DE CLIENT. Ori e prea prost sa mearga in alta parte, ori e obligat sa vina la tine (de fapt, la angajator) pt garantie.

 

Nu e important ca i-au furat sau nu de pe masina, importanta e atitudinea cu care l-au tratat cand a reclamat o posibila problema fiind inca in curtea reprezentantei. Ar fi durat 5 minute sa vada cine e clientul, cati bani a cheltuit in retea (zice ca s-a tot dus prin reprezentante), dup-aia sa isi puna problema daca e genul de gainar care vrea sa dea un "tun" de 100 euro reprezentantei. Dar era prea greu.

 

Eu m-am tot tinut cu mailuri, telefoane si chiar mers la reprezentanta pt oferte de piese, manopera si vopsit. Am ajuns la concluzia ca ori sunt retardati, ori nu vor bani de la mine.

Edited by lowlife
Link to comment
Share on other sites

Ei bine aici chiar gresesti. Nu sunt parveniti cei care se duc in reprezentate. Se ajunge de multe ori in situatia in care nu mai poti face o reparatie la un service multi-marca si trebuie sa ajungi la reprezentata deoarece ei au anumite scule si aparatura care se da numai lor si numai ei au acces la ea mai ales pe partea de electrica. Hai sa nu aruncam cu cacat aiurea mai ales cand nu e cazul.

 

Draga Alex cred ca ori nu ai avut rabdare sa citesti, ori nu ai inteles exact ce am vrut sa zic, ori nu m-am exprimat eu bine. Ideea era ca multi dintre cei care frecventeaza reprezentanta, acei multi despre care vorbea un coleg aici si care eu nu ii vad niciunde in afara de Bavaria si PBN unde intr-adevar e aglomeratie, in rest fiind foarte aerisit prin tara mai ales, se duc fiindca e "smdcherie" sa mergi la reprezentanta, e smecherie sa "iti lasi" masina la reprezentanta intr-o conversatie cu altii, sa mergi sa "iti iei" masina de la reprezentanta. Sunt multi dintre aceea care si-au luat X5 fiindca e smecheria sa ai jipan bemve. X5 fiind cel mai vandut model in Romania cel putin pana acum cativa ani pana mai urmaream chestiile astea. O anomalie totala. Chiar citisem ca in 2008 parca se vandusera vreo 850 de X5-uri in Ro comparativ cu Austria unde se vandusera 161 parca. Ori mai sunt aceeia care daca aveau bani probabil isi luau porÂş Âşaien sau chiar veiron chiar daca asta nu mai e jip da e vdiron si merge 420 maxim(!). Despre acei clienti si posesori de bmw care merg la reprezentanta vb eu (ii faceam parveniti), nu am absolutizat nimic, si cred ca, cu un minim de efort se putea se putea deduce foarte clar treaba asta. Si mai sunt cei care nu se pricep, nu au treaba ei prea multa cu "placerea de a conduce" despre care am mai vorbit odata, adica cei care merg la rep. pt ca acolo cred ei ca este cel mai sigur sa mergi ca sa nu ai batai de cap. Lucru ce in teorie este foarte adevarat sau ar trebui sa fie, cel putin asa este in toate tarile civilizate dar in practica in Romania nu este deloc adevarat. Este ultima explicatie care o mai dau... va rog sa cititi calumea inainte sa postati sau sa dati reply. Multumesc!

 

E imbecilitate in ideea in care nu intotdeauna sunt prosti si incompetenti, mai sunt si rau intentionati.

 

 

 

Ai uitat avantajul primordial: TE DOARE IN FUND DE CLIENT. Ori e prea prost sa mearga in alta parte, ori e obligat sa vina la tine (de fapt, la angajator) pt garantie.

 

Nu e important ca i-au furat sau nu de pe masina, importanta e atitudinea cu care l-au tratat cand a reclamat o posibila problema fiind inca in curtea reprezentantei. Ar fi durat 5 minute sa vada cine e clientul, cati bani a cheltuit in retea (zice ca s-a tot dus prin reprezentante), dup-aia sa isi puna problema daca e genul de gainar care vrea sa dea un "tun" de 100 euro reprezentantei. Dar era prea greu.

 

 

Corect! In sfarsit cineva care a inteles care e si unde se afla problema de principiu, foaaarte simpla de altfel!

 

BRAVO!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@ alpha5 - nu are nimeni ceva personal cu tine.Am inteles toti povestea ,acum ca mai sunt colegi cu pareri diferite e ceva normal.In principiu cu reprezentantele la noi e destul de rau,dar din fericire mai sunt si oameni care fac treaba buna.PS:la reprezentantele BMW unele lucruri lasa mult de dorit,dar fata de cum era acum cativa ani acum directia e "mai buna" . Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai nenea 'Service Premium'...daca ai gandirea atat de obtuza si chiar nu ai inteles nimic din cele ce a expus pe acest forum 'alpha' atunci chiar ne meritam soarta si lasam pe toti sa se....pe capu' nostru.Sper deasemenea ca dvs. (dupa nick),nu dispuneti(ca patron) de un service auto,pentru ca daca ar fi asa acela numai 'premium' nu ar fi cu siguranta!

 

'Prost nu e cel ce nu ÎnÞelege unele lucruri, cât de multe, ci acela care le ÎnÞelege pe toate pe dos'.

 

Greu la noi,in romanica noastra, sa fi respectat,cinstit! Parsivismul si hotia.Aceasta este din pacate imaginea românilor În lume, lucru demonstrat ºi de o simplã cãutare pe Google.

Link to comment
Share on other sites

Este exagerat sa spunem ca in reprezentante e rau. Reprezentantele sunt mult peste media service-urilor din tara.

 

Au sculele cele mai bune, au procedurile care trebuie iar oamenii sunt peste medie. Mai mult, sunt unele activitati care la reprezentanta sunt cam la acelasi pret fata de un service de cartier. Nu mai spun de modul de lucru (ex: inlocuirea antigelului sau lichiduluid e frana cu vacuum).

 

Ca se intampla uneori sa greseasca, este pana la urma de inteles.

 

Avem noi chestia asta in sange ca orice se strica si ne costa de fapt este vointa cuiva, daca cineva greseste automat e prost, proiectarea se face intentionat ca se strice. Si mai nou, becurile care se ard sunt de fapt inlocuite pt ca ale noastre erau eterne :pardon:

 

Greu la noi,in romanica noastra, sa fi respectat,cinstit!

 

Cand acuzi pe cineva de furt fara a avea dovezi nu are nicio legatura cu respectul si cinstea.

Link to comment
Share on other sites

Alerta troll... jjdee mii de posturi :)). Deja cand vad atatea mii si mii de posturi la un utilizator ma ia cu capul. Astia cu 245 de mii de posturi cred ca faceti vreo 4000 de km pe an, sunteti prea prinsi cu postatul si inundatul tuturor topicurilor aiurea. Ce e culmea ca tipul asta de postari nu o sa le vezi niciodata la un user cu maxim cateva sute in in cativa ani, invariabil apar de la unu cu 800 de mii! Sunteti peste tot, aproape ca nu e topic neatacat indiferent ca va priveste sau nu, ca aveti ceva de zis sau nu... Sunt doua tipuri am observat : unul e cu o atitudine patriarhala de tatic asa, care iti da sfaturi vis-a-vis de prezenta ta pe forum, ex cel de deasupra, iar al doilea tip te cearta, te contrazice, te dispera, nu o scoti nici cum la capat. Mda... no comment.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.