Jump to content

Nu Porneste - E46 320d Sedan M47N -


Recommended Posts

Salut!

Nu mai porneste e46 320d - 2001 facelift

S-a oprit in mers. A trebuit sa incetinesc la o bariera ( plata autostrazii ) apoi cand am apasat acceleratia sa imi vad de drum "a murit". A trebuit sa vina platforma sa ma duca acasa :(

Nu mai vrea sa porneasca ....S-a aprins DDE .... am pus scanerul si am urmatoarele erori:

 

4B90 - Rail pressure monitoring on engine start

4560 - Rail pressure plausibility delivery - controled

43F1 - Electric auxiliary heater

43F2 - Electric auxiliary heater

4AB2 - Electric auxiliary heater

4B11 - Smooth running controller

4212 - Glow plug cylinder 1

4222 - Glow plug cylinder 2

4242 - Glow plug cylinder 4

4232 - Glow plug cylinder 3

 

Am verificat pompa din rezervor si se aude ca si cum ar functiona.

O sa verific filtru de motorina care nu a fost schimbat de multa vreme....sa nu fie foarte imbacsit ...dar totusi...

Pana la glow plugs ma gandesc ca ar trebui sa rezolv problema erorilor -Rail pressure-

Va multumesc tuturor anticipat pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Nu mai porneste e46 320d - 2001 facelift

S-a oprit in mers. A trebuit sa incetinesc la o bariera ( plata autostrazii ) apoi cand am apasat acceleratia sa imi vad de drum "a murit". A trebuit sa vina platforma sa ma duca acasa :(

Nu mai vrea sa porneasca ....S-a aprins DDE .... am pus scanerul si am urmatoarele erori:

 

4B90 - Rail pressure monitoring on engine start

4560 - Rail pressure plausibility delivery - controled

43F1 - Electric auxiliary heater

43F2 - Electric auxiliary heater

4AB2 - Electric auxiliary heater

4B11 - Smooth running controller

4212 - Glow plug cylinder 1

4222 - Glow plug cylinder 2

4242 - Glow plug cylinder 4

4232 - Glow plug cylinder 3

 

Am verificat pompa din rezervor si se aude ca si cum ar functiona.

O sa verific filtru de motorina care nu a fost schimbat de multa vreme....sa nu fie foarte imbacsit ...dar totusi...

Pana la glow plugs ma gandesc ca ar trebui sa rezolv problema erorilor -Rail pressure-

Va multumesc tuturor anticipat pentru sfaturi!

La senzorul de presiune de pe rampa (cel dinspre radiator) scote mufa din el si monteza in ea o rezistenta de 100 k,intre gaurile 2 si 3. Asa pacalesti calculatorul ca presiune in rampa e OK si va porni motorul. Poate va dura 5-7 secunde de invatrit.bafta!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filru de motorina si a pornit. Am sters erorile...am repornito fara nicio problema.

A mers 20 minute si "a murit". Am rescanat si am urmatoarele erori:

 

4B90 - Rail pressure monitoring on engine start

4212 - Glow plug cylinder 1

4222 - Glow plug cylinder 2

4242 - Glow plug cylinder 4

4232 - Glow plug cylinder 3

 

@ axy88 Prefer sa nu o pacalesc pentru ca am un drum foarte lung de facut (2200 Km)

 

Sa schimb valva de presiune? (Pressure Regulating Valve part number 13537805733 Numarul 02 ) Sau sa schimb Senzorul de presiune? (Pressure sensor part number 13537787167 Numarul 03)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15

 

Va multumesc pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

1-Releul bujii incandescente e dus+poate cateva buji

2 Eu vad Rail pressure=presiune rampa .E posibil sa fie pompa din rezervor.

Pune contactul si asculta la scaunul din spate daca se auze un zumzanit sau cv sunet de motoras cateva secunde ,daca nu se aude nimic e probabil dusa pompa sau vreo siguranta arsa.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat s-o pornesc azi ...nu a pornit din prima, in cele din urma a pornit dar dupa 30 secunde s-a oprit. Si eu cred ca trebuie sa schimb pompa de sub scaunul soferului asa cum ziceau colegii LUKAS320d si srb_alex. Nu am luato in calcul mai devreme pentru ca atunci cand am scimbat filtru de motorina am testat lasand primul capat al filtrului ( cel dinspre pompa ) neconectat si avea presiune foarte buna. ( 300 si ceva bar 314 nu mai stiu exact) dupa ce am pornit.

Cum pot s-o verific sa fiu 100% sigur...cu aparatul de masura ( multimetru )...si ce valori trebuie sa aibe ? Se incalzeste si nu mai baga sau care este "buba"?. Daca stie cineva, va rog mult si va multumesc.

Edited by bmw.3
Link to comment
Share on other sites

OK.Daca nu vrei sa o "pacalesti",mergi la cineva care are o trusa pentru masurat RETURUL DE LA INJECTOARE. Poate iti sunt defecte sau decalibrate,se intepenasc.Pot fi reparate si rescrise in soft cu parametrii (Cod nou) rezultati dupa interventie la ele.Vb.ca unul patit.Si eu am un M47N 204 D4.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 years later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.