Jump to content

ac temperatura bord la maxim E46


Recommended Posts

Respectele mele. Masina este un E46 316i 2004 motor N42 .Acum vreo 2 saptamani am avut bateria la incarcat pe redresor, am pus-o pe masina inapoi (mentionez ca am mai avut mufa de pe baterie deconectata si nu mi-a mai facut astfel) dupa care acum o saptamana am avut un sobolan pe la motor dupa care in cateva zile cu otrava si mutat masina si smucita putin am scapat de rozator. Problema am observat-o totusi cand sa plec cu masina si sa ii schimb locul de parcare. Din momentul in care pun contactul si cu motor pornit si nepornit acul din bord de la temperatura motorului se duce in maxim si ramane acolo nemiscat desi alt avertizment nu apare in bord. Motorul clar nu se incinge pt ca este rece cand il pornesc. Lichid nu a curs si nici vreo dauna nu este de la sobolan pt ca m-am bagat pe sub masina si am cautat foarte bine urme de pagube (nici un fir, nici un ornament sau material ros). Am scos firul de la senzorul de temperatura care se afla pe furtunul din stanga jos care intra in radiator, am pus contactul si la fel face. Am intrat in meniul ascuns al obc-ului si la 7.0 temperatura afisata este 128, desi motoruleste este rece. Nu am schimbat senzorul de temperatura pt ca vroiam intai parerile voastre inainte sa incet sa bag banii ca sa ii dau de cap si chiar si inainte de a merge la service cu ea pe simplul motiv ca service-urile gasesc n motive sa faca tot felul de operatiuni cu rea vointa sau nu pt a te incarca la factura.
Link to comment
Share on other sites

Firele nu sunt roase, m-am uitat si la senzorul indicat de tine Bogdan. Imi ramane doar sa scot antigelul din instalatie si sa vad cum le pot verifica sau schimba direct pe amandoua desi din ce inteleg eu cel din fata de pe furtun, langa radiator, comanda doar ventilatia radiatorului nu indica si in bord temperatura, senzorul de pe bloc inteleg ca transmite ceasului din bord temperatura. Dar intai o sa vad cum pot sa pun o diagnoza pe ea sa vad daca nu o fi luat vreo eroare sau sa imi apara ceva astfel.
Link to comment
Share on other sites

@cristianro: da, ma gandesc si la acel senzor specificat si de .Bogdan dar neavand o ideea de simptomele ceasului de bord am pus si aceasta intrebare pt ca cineva astazi mi-a sugerat ca este posibil si ceasul de bord sa fie defect dar ma gandesc ca daca problema ar fi de la ceasul de bord nici nu s-ar duce in maxim acul si ar ramane pur si simplu mort si nici la comanda din hidden functions 2.0 nu ar raspunde testului de ceasuri.

Pt a schimba senzorul va trebui oricum sa schimb si antigelul pt ca are o varsta si in felul asta testez si sensorul cu ohmetru si vad daca este de la el. Dar daca senzorul este bun eu raman cu intrebarea de la ce ar putea fi si vroiam sa elimin ipoteza de a fi ceasul din bord defect.

Multumesc pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am avut si eu acest simptom atunci cand am uitat sa montez cele doua cabluri care trec peste motor din zona ECU si "se duc" in cutiuta de pe oala amortizorului din stanga, cum te uiti la motor. Este vorba de cele doua cabluri prinse de carcasa filtrului de polen. Verifica-le si pe acelea, cine stie.
Link to comment
Share on other sites

@cristianro: da, ma gandesc si la acel senzor specificat si de .Bogdan dar neavand o ideea de simptomele ceasului de bord am pus si aceasta intrebare pt ca cineva astazi mi-a sugerat ca este posibil si ceasul de bord sa fie defect dar ma gandesc ca daca problema ar fi de la ceasul de bord nici nu s-ar duce in maxim acul si ar ramane pur si simplu mort si nici la comanda din hidden functions 2.0 nu ar raspunde testului de ceasuri.

Pt a schimba senzorul va trebui oricum sa schimb si antigelul pt ca are o varsta si in felul asta testez si sensorul cu ohmetru si vad daca este de la el. Dar daca senzorul este bun eu raman cu intrebarea de la ce ar putea fi si vroiam sa elimin ipoteza de a fi ceasul din bord defect.

Multumesc pt raspunsuri.

Ceasul din bord e comandat de calculatorul din bord nu de cel al masinii, si apoi poti face testul pentru toata aparatura din bord, cauta pe internet cum se face testul pentru ceasurile din bord.

Daca rozatoarea a ajuns si in interiorul masinii....... De ce nu iei graunte din cele rosii pentru rozatoare, sau cubulete rosii ? Sunt eficiente, si apoi le poti pune oriunde, ca sa nu mai ai probleme pe viitor. Nu sunt scumpe.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

@Joker93: am fost acum la masina si nu am nici una din sigurante arsa (sunt pozitiile 10, 34, 43)

@cristianro: am facut testul pt ceasurile de bord si acul se duce la maxim revine la 0 dupa care se termina testul iar acul urca inapoi la maxim pt ca este pus contactul. In acelasi timp si pe functia ascunsa unde imi arata temperatura lichidului de racire (functia 7.0) imi arata 128 grade (deci maxim).

In privinta rozatorului nu prea imi fac griji, nu a stat mai mult de 4-6 zile in compartimentul motor (nu a intrat in masina in sine) din care 3 zile a stat cu cuburi din acelea rosii de otrava. Faza a fost ca am mutat masina abea a 3-a zi dupa ce am vazut ca nu a murit de la acea otrava instant pt ca eu ii reimprospatam "mancarea" iar el se tot servea, dar odata mutata sigur a plecat si nu s-a mai intors pt ca am stat geana vreo 2 zile pe sub masina, ridicata pe cric, miscata, bruscata, etc. Si am cautat totodata si fire roase sau alte materiale si nu am gasit nici o urma. Probabil ca a ajuns sub masina si pt ca locul unde o tineam era mai izolat, pe o alee care se infunda, si era plina de pisici si mai intrau si cainii pe acolo si probabil ca s-a ascuns la un moment dat in drumul spre subsolul blocului.

@toshiro: voi studia maine faza asta cu firele.

Multumesc pt raspunsuri. Incep oricum din ce in ce mai mult sa cred ca este senzorul in sine, dar mai sap pana ajung la el.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

mentionez ca motorul merge bine,trage bine,nu fierbe,caldura merge, la fel si clima

dupa 100km de mers ,daca opresc si pornesc imediat parca porneste mai greu decat la rece ,in rest e ok,

dar totusi ma deranjeaza tot mai mult acest ceas

ce as mai putea proba?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...
  • 9 months later...
Salut am o problema cu acul de la temperatura se duce pe maxim si nu pot sa pornesc motorul am schimbat ECU si tot degeaba pe tester nu recunoaste partea de motor in rest toate celelalte le vede, ce poate sa fie? Povestea a inceptu cam de o luna de zile cand intro seara mi s a oprit masina si acul sa dus pe rosu si nu am mai putut sa o pornesc am umblat la senzorul de temperatura am scos mufa am bagato la loc si a mers, in alta zi la fel se opreste ma duc sa scot mufa si nu a mai mers am umblt la mufele de la calculator si la releul albastru si spre surpriza mea acul de la temperatura a revenit la normal si a mers am putut sa o pornesc. Acum nu a mai mers deloc umblat la toate firele la toate mufele la sigurante... degeaba. Baietii la service au verificat calculatorul si au spus ca are scurt in el, l am schimbat si tot degeaba nu am rezolvat problema... maine o sa ma duc la service o verifica electricianul fir cu fir mai amanuntit ... este posibil sa am scurt pe undeva? Mufe de la senzorii de temperatura scoase mufele de la calculator la fel scoase tot deconectat... pun contactul acul de la temperatura tot pe rosu se duce si nu porneste.. masina in cauza un bmw e46 318i 143 n42 2002.. Orice indicatii sau pareri sunt bine venite.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.