Jump to content

My BMW E87 120D M-Sport


Boner

Recommended Posts

Dar care este un ulei bun?

Comenzile le am, am dat airbag'ul jos, am mufa pentru ele dar nu sunt pinii in mufa :( trebe schimbata spira de volan?

Nu stiu, dar nu cred ca au limitat cuplul, ai ceva cazuri care au avut probleme cu cutia dupa resoftare, un link ceva?

Pe babybmw sunt o mulĂâşime care au resoftat fara probleme deci nu stiu ce sa zic.

 

da, au fost cazuri tot aici pe forum am vazut, cutia automata suporta doar 400nm, si erau ceva baieti care limitau softul la valoarea asta, pentru a evita problemele de genu;

Link to comment
Share on other sites

Foarte misto masina. Sa o conduci cu placere si fara incidente!

 

Off topic: Referitor la advturbo, nu stiu ce sa zic. Am fost si eu la ei pentru o problema similara. Mi-au "verificat" turbina "la mana", spunandu-mi ca turbina e praf, ca am joc in ax, etc. si mi-au facut o factura care ajungea la vreo 4000 de lei, in care ma puneau pe langa reconditionare sa fac revizia (schimbul ulei sa spunem ca era ok), schimbare conducta alimentare ulei, eliminare dpf si altele (cred ca mai am inca devizul). Daca nu acceptam, nu imi dadeau garantie deloc. Anyway, decis sa merg in alta parte si am dus turbina demontata. Turbina era in perfecta stare, a trebuit doar curatata geometria variabila de depuneri si a costat 200 de lei manopera. Mai mult a costat montat/demontat.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte misto masina. Sa o conduci cu placere si fara incidente!

 

Off topic: Referitor la advturbo, nu stiu ce sa zic. Am fost si eu la ei pentru o problema similara. Mi-au "verificat" turbina "la mana", spunandu-mi ca turbina e praf, ca am joc in ax, etc. si mi-au facut o factura care ajungea la vreo 4000 de lei, in care ma puneau pe langa reconditionare sa fac revizia (schimbul ulei sa spunem ca era ok), schimbare conducta alimentare ulei, eliminare dpf si altele (cred ca mai am inca devizul). Daca nu acceptam, nu imi dadeau garantie deloc. Anyway, decis sa merg in alta parte si am dus turbina demontata. Turbina era in perfecta stare, a trebuit doar curatata geometria variabila de depuneri si a costat 200 de lei manopera. Mai mult a costat montat/demontat.

Pai da, cam aia ar fi, la mine a fost 2500 pt ca nu am dpf dar da, pentru garantie te pune sa schimbi uleiul ceea ce mi se pare corect doar ca eu aveam ulei nou de 3 zile si n-a mai fost nevoie sa-l schimb.

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute,apropo cum ti s-au parut baietii de la AVD sunt ok?

 

Nu de alta dar am si eu o turbina pe care trebuie sa o reconditionezthumbsup.png

Bai mie mi s-au parut super de treaba baietii, ce sa zic, eu sunt multumit de serviciile lor. Daca ai pe cineva sa-ti de-a turbina jos si sa ti-o puna pe aia reconditionata poate iesi mai ieftin pt ca la ei manopera e vreo 350 pt demontat/montat turbina.

 

@darius_Ă auzi dar pe motoarele mai mari oare nu este aceeasi cutie ?

N-ar fi o problema sa ma duc inapoi cu ea sa-mi limiteze cuplul, oricum daca nu ma insel dupa remapare cuplul ar fi undeva la 410mn deci n-ar fi mult peste 400 cum zici

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai da, cam aia ar fi, la mine a fost 2500 pt ca nu am dpf dar da, pentru garantie te pune sa schimbi uleiul ceea ce mi se pare corect doar ca eu aveam ulei nou de 3 zile si n-a mai fost nevoie sa-l schimb.

 

 

@darius_× auzi dar pe motoarele mai mari oare nu este aceeasi cutie ?

N-ar fi o problema sa ma duc inapoi cu ea sa-mi limiteze cuplul, oricum daca nu ma insel dupa remapare cuplul ar fi undeva la 410mn deci n-ar fi mult peste 400 cum zici

 

Uleiul trebuia sa-l schimbi oricum,indiferent de cat timp il ai.Motivul:toate impuritatile din turbina trec in ulei.

 

Nu sunt aceleasi cutii,sunt diferite.Ai grija unde-ti faci softul sa nu plangi dupa banii pentru reconditionarea/cumpararea altei cutii.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Vointa este dar nu e noroc. Am dat azi spira de volan jos sa-mi pun si eu comenzi dar nu merge.

Imi apare in bord o eroare cu galben, un volan cu semnul exclamarii si nu merge nici o comanda de pe volan.

Cred ca spira are banda rupta sau ceva...

Am pus-o pe a mea la loc iar eroarea a disparut.

E clar ca ceva nu e in regula cu aia.

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti face valymad, un baiat de nota 10+

OK, multumesc. Acum trebuie sa gasesc o spira buna pentru ca am desfacut-o pe cea pe care o am si am gasit banda rupta :(

 

Sa pun si eu dotarile asa cum apar pe vin decoder ca vad ca se poarta p-aici :)

 

Model description 120d

Market Europa

Type UG51

E-Code E87

Chassis Sports Hatch

Steering links

Doors 5

Engine M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive Heckantrieb

Transmission automatisch

Body color Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery Leder Leasure/schwarz (LHSW)

Production date 11.10.2005

Assembled in Regensburg

 

Optional Equipment

Selection of COP relevant vehicles

Automatic transmission

Alarm system

M Sports package

M Sports suspension

M leather steering wheel

M Aerodynamics package

BMW alloy wheel, M double spoke 207

Shadow-Line

Smoker package

Isofix-System

Armrest front

Sports seat

Storage compartment package

Int. mouldings aluminium glacier-silver

Fog lights

Automatic air conditioning

Light package

Radio BMW Professional

CD changer for 6 CDs

Headlining anthracite

Language version French

Retailer Directory Europe

Delete cross-pattern operation

On-board vehicle literature French

Automatic locking when driving off

Control unit COP

Outer skin protection

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti face valymad, un baiat de nota 10+

Da, la Vali cred ca am fost doar ca el nu era acolo. Lucreaza cumva la Service'ul ala BMW de pe Bulevardul Timisoara?

In fine, deci acolo am fost.

Am gasit o spira buna, dar tot n-a mers.

 

Am pus un alt volan cu comenzi , asta merge, al meu nu merge.

Merg doar comenzile de pe partea stanga, cele cu volumul +/- , cele de pe partea dreapta nu merg. Iar cele cu volumul merg numai daca am farurile inchise, daca aprind farurile si deci se aprind si comenzile de pe volan nu mai merge nici o comanda...

Nu mai stiu ce sa mai fac, deja am cheltuit o gramada de bani pe volan cu comenzi , doua spire si codare ... cred ca-mi bag picioarele in el.

 

Alex, baiatul de la service, care am impresia ca este patronul a zis ca sunt defecte comenzile, desi mie mi-e greu sa cred, dar nu este imposibil avand in vedere ca merg toate comenzile cu alt volan...

Faza e ca in prima faza, nu mergea nici o comanda imediat dupa codare, apoi a inversat un pin de la mufa de comenzi si a inceput sa mearga comanda din dreapta dar numai cu farurile inchise. Ma intreb, tot inversand pinii aia p-acolo oare nu pot ajunge la o configuratie corecta sa-mi mearga toate comenzile ?

 

Are cineva vreun sfat?

Link to comment
Share on other sites

Gata, am rezolvat in sfarsit comenzile de pe volan. Noroc ca nasimiu are un E90 si le-am dat jos p-ale lui, am facut proba si au mers. Am comparat cu ale mele si era un fir inversat :) . In sfarsit am comenzi pe volan :hyper:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.