Jump to content

Service-uri BMW


WLF

Recommended Posts

REGULI:

 

1. In primul rand, pastrati limitele bunului simt, fara jigniri.

2. Nu se accepta decat experiente proprii, nu din auzite, pentru ca este ca telefonul fara fir.

3. Comentariile se fac in alt topic aditional, deci fara off topic si discutii inutile.

4. Nu infloriti povestile, vrem realitatea nu exagerari.

5. Fiind un topic sensibil, abaterile se vor sanctiona fara preaviz.

6. Ne rezervam dreptul de a modifica daca este cazul, textul povestilor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OK, o sa pun eu deci povestioara lui cyborg asa cum era pe topicul initial.

 

Deci :blink: am dus masina cu aripa lovita la ei si am recuperat-o cu: citat din reclamatia de atunci.....

1. Joc ĂŽn coloana de direcĂžie (remediat ĂŽn urma sesizĂŁrii mele)

2. Senzor ABS dreapta spate defect (costul piesei fiind suportat de mine) deÂşi acest defect nu putea sĂŁ fie legat de accident.

3. Debitmetru de aer defect, fapt de care am fost anunĂžat la data ridicĂŁrii autoturismului, deÂşi nu am nici o indicaĂžie ĂŽn bord, deoarece ĂŽn urma demontĂŁrii bordului  nici martorul luminos nu mai funcĂžioneazĂŁ.

4. Joc În balamaua superioarã a uºii stânga faÞã, care pare sã se agraveze cu timpul.

5. Lipsa a cel puÞin unei cleme de la ornamentul de prag stânga.

6. DistanÞã mare la Îmbinarea capotei cu aripa stângã (remediatã În urma sesizãrii mele).

7. Lipsa mai multor coliere ºi piese de plastic cu rol de imobilizare sau protecÞie, cum ar fi capace supape instalaÞie climatizare, capac oala stângã, capac clapetã acceleraÞie (parÞial remediate).

8. Furtunul de presiune al servodirecÞiei nu a fost montat În traseul stabilit de constructor, atingând ºi frecând bara stabilizatoare (constatat ºi remediat, dar la un alt service deja).

9. Conducta instalaÞiei de frânare stânga faÞã nu se aflã prinsã În traseul ei normal, ci pe lângã colierele unde ar fi trebuit sã fie prinse.

10. Buºonul de golire al radiatorului fisurat, acesta producând scuregere de lichid de rãcire. MenÞionez cã În ultimii 2 ani insalaÞia de rãcire a motorului nu a fost golitã niciodatã, deci nu s-au executat nici un fel de lucrãri asupra ei pânã la acest accident (remediat la alt service).

11. Cablul de alimentare al pompei de aer l-am gasit ĂŽn scut, ĂŽn loc sĂŁ fie conectat la pompĂŁ  (consatat Âşi remediat la alt service).

12. BraĂžul dreapta faÞã a fost ĂŽnlocuit fĂŁrĂŁ rost Âşi pe banii mei. MenĂžionez cĂŁ braĂžul respectiv a fost  ĂŽnlocuit ĂŽn luna august 2004 de cĂŁtre fostul proprietar Âşi ĂŽncĂŁ se aflĂŁ ĂŽn garanĂžie la reprezentanĂža firmei SWAG.

13. De nenumãrate ori am insistat sa fie verificatã ºi trecutã pe lista de constatare janta stânga faÞã, deoarece În urma impactului era de aºteptat sã prezinte deformãri. Mecanicii din service m-au asigurat ca janta este bunã, urmând ca sã merg ulterior la o vulcanizare ºi sã mi se demonstreze cã janta este deformatã.

14. Toate subansamblele Âşi piesele ĂŽnlocuite nu mi-au fost returnate cum ar fi normal, deÂşi am sezizat de la bun ĂŽnceput ca vreau sĂŁ le recuperez, pentru cĂŁ printre ele se aflau unele care puteau fi comercializate  second-hand: capota, amortizorul dreapta, farul stânga fĂŁrĂŁ sticlĂŁ. Amortizorul Âşi farul au dispĂŁrut pur Âşi simplu, iar capota a fost folositĂŁ la altceva fĂŁrĂŁ acordul meu.

 

........................................

 

Iar tre' sa merg pe la ei, ca nush'ce nu mai trage masina si mi-e groaza cand ma gandesc la asta. Daca ma supara va mai povestesc o faza recenta. E atat de tare incat avocatul insista sa-i dau in judecata. Dar ma mai gandesc.

59192[/snapback]

 

M-am certat, pana au reparat tot ce au trebuit sa repare. Daca nu insistam ma trimiteau acasa cu masina in starea in care mi-au predat-o. Tot insistau ca asa am adus-o la ei, pe ideea asta au incercat sa se scoata. Sunt si niste mincinosi ordinari: "Dom'le, dar senzorul de ABS a picat chiar in stand, in timp ce faceam verificarea". Am vrut sa fac reclamatie la Werke, dar m-am linistit intr-un final, chiar daca am avut cheltuieli nejustificate, senzorul ABS si debitmetrul.

Asa ca cine are impresia ca un service aurorizat BMW din Romania este un colt de rai, sau o "mica" Germania se insala amarnic :)

Si nu le mai acordati prea mult respect, pt ca dupa aia o sa regretati, cum am regretat si eu :) sunt si ei romani, ca marea majoritate, care traieste cu gandul de unde sa mai castige un ban "cinstit".

59242[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eu in general sint multumit de cei de la AB Constanta.

Acum vreo 2 ani am patit si eu totusi ceva.

 

Problema cu neplacerile cauzate de inlocuiri sau neinlocuiri de piese si de operatii executate necorespunzator este lipsa dovezilor pe care la putem prezenta.

De putine ori avem dovezi concrete.

 

Am fost la AB sa-mi regleze directia. Schimbasem 2 brate inferioare si vroiam sa ma asigur ca directia e OK.

Am dus masina, au reglat-o si am plecat fericit.

 

Seara m-am dus la un amic mecanic sa-mi schimb uleiul.

Cind ma bag sub masina, stupoare : Una din bieletele de directia arata infiorator. Era ruginita, lovita, burduful la pivot spart, joc in pivot. Era o diferenta evidenta si de aspect si de stare tehnica intre cele 2 bielete de directie. Uitindu-ma atent erau chiar de fabricatie diferita.

Cu cateva zile inainte le verificasem si erau ambele OK. Le schimbasem nu de mult pe ambele.

Va dati seama ca m-au apucat pandaliile.

Nu am mai avut rabdare pina a doua zi si le-am trimis un fax celor de la AB.

Textul faxului este :

 

Ăn data de 28 martie 2003 am adus autoturismul tip BMW 520i cu numarul de ĂŽnmatriculare CT-........ proprietate a ..........la sediul din Ovidiu al firmei Bavaria Motors srl pentru reglarea directiei.

Ulterior, dupa ridicarea autoturismului, am efectuat si schimbul de ulei, ocazie cu care am examinat partea inferioara a autoturismului.

Ăn urma acestei examinari am avut neplacuta surpriza sa constat ca bieleta de directie stĂŽnga de la autoturism a fost ĂŽnlocuita cu o alta piesa aflata intr-o evidenta stare de degradare ( rugina, zgĂŽrieturi adĂŽnci, deformatii, burduf de protectie spart ).

Am remarcat aceste detalii datorita diferentei evidente de aspect si stare de uzura ĂŽn raport cu starea celorlate elemente de suspensie. Mentionez ca toate elementele de suspensie fata au fost de curĂŽnd ĂŽnlocuite.

SperĂŽnd totusi ca aceasta inlocuire n-a fost intentionata ci s-a datorat doar neatentiei va rog sa luati masurile ce se impun pentru reinstalarea piesei cu care a fost adusa masina in service.

 

A doua zi m-au sunat si m-au invitat la ei sa lamurim problema.

S-au adunat directorul neamt, seful de service, mecanicul care a lucrat la masina si impreuna am mers in service si am urcat masina pe rampa.

Le-am arata cum sta treaba.

Au vazut diferenta, au verificat starea tehnica a masinii ca sa vada cum a fost intretinuta. Totul era perfect, cu exceptia acelei bielete.

Eu am zis ca nu e mea. Mecanicul ca el nu a pus alta, ca asa era, cu joc si cu burdudul spart.

1 la 1. Eu nu aveam nici o dovada in favorea mea.

Ma gindeam ca ce bine era sa fi facut o poza inainte sau un semn pe bieleta dar cine naiba se gindise ?

In final le-am zis asa :

OK, nu am dovezi. Dar cum imi reglati directia si-mi luati o gramada de bani pentru asta cind am joc la directie ? Cum e posibil asa ceva ? Cum de nu m-ati anuntat ca piesa e defecta si ca nu se poate regla directia asa ?

Nu au mai avut ce sa zica.

Rezultatul a fost ca eu am cumparat piesa si ei mi-au reglat din nou directia fara sa mai platesc inca odata operatia.

 

Si acum concluziile mele:

1. E posibil ca mecanicul sa nu fi schimbat intetionat piesa ( data fiind valoarea redusa ) ci doar sa o fi incurcat cu alta. Dar asta nu-l scuza. E chiar grava o asemenea problema la directie sau la un alt subansamblu vital.

Deci uneori se lucreaza cam neglijent la AB. Dar nu numai acolo ...

2. Degeaba te stii cu dreptatea de partea ta daca nu ai dovezi palpabile si argumente irefutabile ( nu m-am putut abtine sa nu folosesc cuvintul ... :blink: )

3. Politica conducerii nu este una de pacalire a clientilor. Este clar ca managementul doreste ca totul sa fie facut perfect. Dar din pacate nu pot controla mereu ce fac lucratorii.

4. Chiar daca mai rateaza uneori si mai fac greseli, totusi nu te poti lipsi de ei si in caz de ceva macar ai pe cine da in judecata si cui cere daune :). Ca de la mecanicul din colt daca ti-a facut varza masina slabe sperante sa obtii ceva.

5. Se acorda in general o atentie mai mare clientilor scandalagii si cu gura mare.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu am fost la AutoLuck - este in zona strazii Garlei unde e sediul Romtelecom, langa Herastrau- pentru o problema far stanga si aripa si au facut-o baietii beton. De fapt am avut inlocuire far (semnal) si aripa plus indreptat putin capota... una peste alta mi-au dat masina cand au promis fara nici o alta problema in plus... Nu stiu daca se pricep si la motor dar tablarie fac bine...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut !

 

Nu stiu daca aici e locul potrivit pentru a posta aceasta intrebare dar sper sa nu gresesc prea mult.

 

Trebuie sa ma hotarasc asupra unei masini si initial m-am gandit la un bmw insa am auzit o multime povesti de groaza despre service-ul autobavaria. In perioada de garantie alte optiuni nu exista in Buc.

 

Ce am auzit :

 

- revizii care dureaza 3 zile

- piese aduse in 20-30 de zile

- programari in service peste 2 luni

 

Ce ma ingrijoreaza cel mai mult este faptul ca "se fura" ( nu se fura singure si de aici si ghilimelele ) oglinzile si nu as vrea sa conduc masina 2 sau 3 luni fara oglinzi.

 

E chiar asa de nasoala situatia cu service-ul respectiv ?

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

Nu stiu daca aici e locul potrivit pentru a posta aceasta intrebare dar sper sa nu gresesc prea mult.

 

Trebuie sa ma hotarasc asupra unei masini si initial m-am gandit la un bmw insa am auzit o multime povesti de groaza despre service-ul autobavaria. In perioada de garantie alte optiuni nu exista in Buc.

 

Ce am auzit :

 

- revizii care dureaza 3 zile

- piese aduse in 20-30 de zile

- programari in service peste 2 luni

 

Ce ma ingrijoreaza cel mai mult este faptul ca "se fura" ( nu se fura singure si de aici si ghilimelele ) oglinzile si nu as vrea sa conduc masina 2 sau 3 luni fara oglinzi.

 

E chiar asa de nasoala situatia cu service-ul respectiv ?

70623[/snapback]

Trebuia sa deschizi un topic nou cu intrebarea asta - poate vreun admin o sa mute astea 2 posturi (si ce reply-uri or mai aparea) intr-un topic nou. Aici se posteaza experiente - punct.

 

Situatia nu e chiar asa nasoala, dar nici nu sunt baietii de competenta celor de afara. Nu ai de ales, o sa ajungi la ei, mai buni nu gasesti - o mai fi vreun mecanic pe-altundeva care sa stie mai multe ca vreunuii de la AB, dar per total tot la ei ajungi mai ales cu garantia. Oricum, daca e sa fie asta motiv de ales sau nu BMW, nici pe la alte marci nu curge lapte si miere, ba inteleg ca la BMW e mai bine ca prin multe alte locuri. Noi de pe aici insa am vrea sa fie perfect :blink:

 

Oglinzi? Daca n-ai garaj / paza o sa conduci si fara ele. Solutii etc- vezi ca e un topic special pentru asta, cred ca e cel mai vizitat de pe bmwclub...

Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

Daaa...63.000 de km...facut revizia la Contempo Brasov...schimb ulei + filtru...ceva ajustari la calculator...am cerut si o revizie punte fata + spate pentru ca in martie masina iese din garantie...gasit brat inferior dreapta +pivot dreapta+ clapeta turbulenta galerie...

66.000 de km...avand ceva zgomote ciudate...am facut din nou o revizie la BMW Iasi (Trado Motors)...au gasit in plus si bratul inferior stanga si rulment stanga fata. Pentru mine e curios cum nu au vazut cei din Brasov rulmentul si bratul stanga. Astfel de piese nu se strica in 2-3000 de km...dar asta e...dupa aproape o luna au sosit si piesele...urmeaza sa merg la service joi 2 martie 2006...va dau un feedback dupa ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

525 tds

BMW FILARET BUCURESTI

schimbat brate superioare, placute, revizii, la partea meacnica baietii sunt impecabili, dar nu toti.

 

Am avu tun 320i la care am schimbat tot in afara de motor si cutie. TOTUL IMPECABIL.

 

Insa la tinichigerie FIlaretu e PRAF. Nu au fost in stare sa puna un spoiler fata drept, vopseaua de pe el a sarit la spalatorie. Am revenit la service de 3 ori , spoileru a fost tot problema principala, nu au reusit nimic.

 

MECANICA sunt perfecti, Tinichigerie - PRAF

 

Toate bune

Link to comment
Share on other sites

Se lucreaza cu un ritm sustinut la noul service si showroom Automobile Bavaria de langa Selgros.

 

Sunt convins, ca darea in functiune a noului sediu, va ameliora aglomeratia prezenta la Automobile Bavaria, veste ce nu poate decat sa ne bucure.

77056[/snapback]

 

sa luam un caz concret:

 

eu sunt din arad dar dau un exemplu .....de pe luna( sa nu fac contrareclama)

 

am avut un E46 2001 si vai frate cine mo pus sa merg la reprezentanta......

frate astia .....in general stiu doar sa comande piesa noua

 

am avut defect un pivot.....am comandat tot bratul

am avut imbacsit filtru de aer....am comandat debitmetru

am avut o siguranta arsa ....mo pus sa comand capsa de airbag de la baterie

se bloca trapa .....o zis ca tre sa o comand de noua :blink: :)

nota 5 cu indulgenta pt aceasta reprezentanta!!!!!!!!.....de pe luna

Ca doara lumea merge si zice bah fratioare astia is reprezentanta astia is cei mai profi.......TOTAL GRESIT

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa spui care, de asta e facut topicul asta.

77076[/snapback]

pai daca is din arad................

si daca vrea careva ma duc cu o problema concreta .......si daca il tine pe careva sa faca pariu ....io dau 5 milioane daca aia imi gasesc ce problema am la masina si daca nu plateste toate piesele care ma pun sa le schimb degeaba aia de la bmw :blink:

Link to comment
Share on other sites

sa luam un caz concret:

 

eu sunt din arad dar dau un exemplu .....de pe luna( sa nu fac contrareclama)

 

am avut un E46 2001 si vai frate cine mo pus sa merg la reprezentanta......

frate astia .....in general stiu doar sa comande piesa noua

 

am avut defect un pivot.....am comandat tot bratul

am avut imbacsit filtru de aer....am comandat debitmetru

am avut o siguranta arsa ....mo pus sa comand capsa de airbag de la baterie

se bloca trapa .....o zis ca tre sa o comand de noua :blink:  :)

nota 5 cu indulgenta pt aceasta reprezentanta!!!!!!!!.....de pe luna

Ca doara lumea merge si zice bah fratioare astia is reprezentanta astia is cei mai profi.......TOTAL GRESIT

77073[/snapback]

 

 

Poate ne spui mai in detaliu :)

 

Nu prea am inteles unele probleme :)

 

La BMW ,daca nu ma insel,se schimba tot bratul,nu se schimba pivotii separat(laE46).

Trapa daca se strica se schimba cu totul,nu am auzit sa existe piese de schimb.

 

Deci ai schimbat un debitmetru deoarece era filtrul de aer imbacsit?

La fel si cu capsa la baterie,era o siguranta arsa si ai comandat capsa?

Link to comment
Share on other sites

Poate ne spui mai in detaliu :blink:

 

Nu prea am inteles unele probleme :)

 

La BMW ,daca nu ma insel,se schimba tot bratul,nu se schimba pivotii separat(laE46).

Trapa daca se strica se schimba cu totul,nu am auzit sa existe piese de schimb.

 

Deci ai schimbat un debitmetru deoarece era filtrul de aer imbacsit?

La fel si cu capsa la baterie,era o siguranta arsa si ai comandat capsa?

77209[/snapback]

ideea e ca eu unul sunt dezamagit de serviciile lor

asta probabil ca am avut ghinion sau nu stiu

pivotul se schimba

debitmetrul l-am schimbat

capsa nu am comandato

trapa am lasato asa

dar dadeam un exemplu ca sa nu mai vorbesc de programari.......

in fine ......au niste preturi de iti pare rau ca te-ai nascut!!!!!!!!!!!!

e JAPCA!!!!!!!!

eu am terminat electromecanic auto si vreau sa spun ca sunt multi platiti degeaba pe acolo

in fine sa inchidem discutia eu unul ma aflu de partea celor care sunt nemultumiti de reprezentanta !!!!!!

 

end of story

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Service Subaru, pe soseaua de centura, cum iesi din Pipera si faci stanga, maxim 1 km. Cladire albastra, in aceeasi curte cu comisionarul vamal Triton. Deschis de o luna, nu prea mare, dar este autorizat si pentru BMW. Oameni amabili (poate din cauza ca e proaspat?!) si importa direct si piese, o data pe saptamana. Asa ca ma astept sa aiba preturi mai mici. Nu am montat inca piese de la ei dar o voi face cred destul de curand si va tin la curent. Manopera am inteles ca este sub AB. Nu am nimic cu AB, am fost chiar ieri la ei si a fost destul de OK, dar mi se pare muuult prea aglomerat pentru a rezolva si probleme care ard. Eu unul nu vad cum as putea sa-mi las masina la ei pana a doua zi si sa ajung si acasa. In plus nu te poti apropia de masina in timp ce la Subaru e permis (ma rog, cel putin in faza asta de inceput). Eu zic ca merita sa-l incercati.
Link to comment
Share on other sites

Cine este Automobile Bavaria ca sa autorizeze? Si in primul rand cred ca m-am referit clar la partea de service. Cat despre autorizare in general, posibil sa fi inteles eu gresit. Dar sigur repara BMW.

86174[/snapback]

 

importator.de reparat Bmw......cunosc multe service-uri.da` este bine de stiut,mai ales daca apare cineva cu pareri pro/contra dupa ce si`a reparat Bmw-ul acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pt a repara bmw-uri nu este neaparat nevoie sa fii autorizat de vreo reprezentanta,e suficient sa fii autorizat rar.el este organul de reglementare si de functionare al serviceurilor auto din romania.daca pe deasupra mai ai si vreo licenta bmw care te recomanda sau te recunoaste ca dealer autorizat de ei,asta e alta treaba.intradevar,ca sa comercializezi autoturisme,asta e alta treaba,sau sa importi piese,dar ca sa repari masini,nu are legatura.

pt a repara o anumita marca de masini e suficient sa dispui de oameni instruiti (adica cu diplome pe domeniul in care lucreaza,respectiv mecanica,tinichigerie ,vopsitorie,etc)si de documentatie si echipamente specifice marcii pe care o repari.

ca sa nu fiu offtpic,imi dau cu parerea despre reprezentantele din bucuresti,ale caror client am fost:oameni extraordinar de nepregatiti,si ca in multe alte locuri,fara caracter in privinta asumarii unor greseli facute de ei.exista si mici exceptii totusi,dar nu poti sa pui acelasi om bun sa lucreze la toate masinile,e de noroc.

oricum,incerc sa fiu optimist,si sa sper ca se vor schimba multe cat mai curand.cred ca una din principalele cauze ale serviciilor proaste sint oamneii,si nu ca pregatire ci ca atitudine:daca ei nu ar sti in mintea lor ca e loc de invarteli,de combinatii,si nu ar avea libertatea de a pleca dintr-un loc intr-altul,ar fi mult mai responsabili.

cred ca in momentul in care toate serviceurile din curti si de pe borduri se vor desfiinta,si cei care au facut investitii in domeniu vor fi protejati cat de cat,calitatea serviciilor va creste considerabil.sa nu uitam ca toti cei care fac mismasuri si bagabonteli prin serviceuri sint incurajati tot de noi,care luam chilipiruri si lucruri furate de pe masinile altora,fara nici o garantie ,platind pt ele preturi uriase mergand doar pe principiul ca sunt sigur mai ieftine ca la magazia oficiala.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

O sa spuneti iar ca eu sunt ala nebun si carcotas, dar azi (10 Iul 2006) iar m-am umplut de nervi pe tema "Automobile Bavaria". Sa va explic.

 

Masina mea a fost cumparata cu manuta mea de la un dealer BMW din Germania (cu nemti get beget), second hand. Masina fusese vanduta de noua de acelasi dealer si preluata prin buy-back de la precedentul proprietar, cu service (era inca in garantie!) doar la acel dealer. Buuun. De atunci pana acum masina nu a vazut interventii decat la Automobile Bavaria (unde a stat in total destule zile) si un service al unul dealer BMW din Austria (again, cu austrieci get beget) unde am schimbat doar un rulment de roata. Asadar in cele ce va voi prezenta se va pune problema: Automobile Bavara, sau dealerul BMW german, sau dealerul BMW austriac? Fiecare trage ce concluzii vrea, eu stiu care sunt concluziile mele.

 

Acum un an am avut un eveniment nefericit din cauza caruia masina a stat la Automobile Bavaria la tinichigerie. Nu va povestesc si despre asta. De atunci am observat eu ceva mers neregulat la porniri la rece, iar de vreo luna a inceput sa moara la prima cheie. A doua o lua. Ma duc la Filaret (e langa mine), eroare OBD 239, ala de acolo se uita ca matza-n calendar si silabisea pe germana fara sa fie capabil sa-mi explice ce e cu eroarea. Initial aveam o parere mai buna despre Filaret, dar acum nasol de ei. Ma-ntorc acasa si iau BMW E46 Service Manual (Bentley Publishing), in el clar 239="misfire cylinder 2 at startup". Azi de dimineata, avand timp, desfac frumusel masinuta si ia uitati-va si voi ce constat la prima vedere - vezi poza.

 

post-856-1152512528_thumb.jpg

 

Evident, bobina aia care nu seamana cu nimic e pe cilindrul 2. E Bremi si nu Bosch ca restul de 5, evident mai veche, evident fizic diferita. O sa o si masor cu multimetrul, da' cred ca n-are rost data fiind eroarea OBD.

 

Cineva a avut nevoie de o bobina. Poate nemtii sau austriecii? Cred ca e vreo 90 de euro cu tot cu TVA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.