Jump to content

BMW 320D E90 "Rear Left Light Failure" problema electrica


Recommended Posts

Buna, am o problema la stopul din stanga si speram ca ma poate ajuta cineva pe aici. primesc eroarea "Rear left light failure" si siguranta este buna, becurile sunt toate bune, nu este nici un scurt circuit acolo sau coroziune, este foarte curat, am verificat cu apartul de masura. (stiu putina electronica) am sa pun mai jos doua poze in care pot explica mai usor care este problema. poate ma ajuta cineva cu posibile cauze.

 

PRIMA POZA este cu pozitiile aprinse si fara pedala de frana apasata:

 

http://s.go.ro/xc8oa

 

A DOUA POZA este cu pozitiile aprinse si pedala se frana apasata:

 

http://s.go.ro/kxcxi

 

Multumesc pentru ajutor !!!

Edited by BogdanAnghel
Link to comment
Share on other sites

schimba becul de pozitie de pe stopul stanga spate.stopul de pe aripa, nu de pe portbagaj.

cand ai pozitia aprisa, fara frana, se aprinde frana ca back up pentru becul ars.

deci:bec stanga spate pozitie ars/defect.cel de pe aripa

 

 

daca schimbarea becului nu rezolva problema, atunci verifica daca pe circuitul ala ai tensiune.daca nu ai tensiune, inseamna ca firul cu + este intrerupt...verifici circuitul ala.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca este ars firul de masa din mufa lampii. Taie-l de la mufa,lungeste-l cu un capat de conductor,la care montezi un papuc auto mai sanatos si il pui DIRECT la masa lampii.Ai acolo niste proeminente in care intra la fix papucul, Si la cealalta lampa fa la fel.
Link to comment
Share on other sites

schimba becul de pozitie de pe stopul stanga spate.stopul de pe aripa, nu de pe portbagaj.

cand ai pozitia aprisa, fara frana, se aprinde frana ca back up pentru becul ars.

deci:bec stanga spate pozitie ars/defect.cel de pe aripa

 

 

daca schimbarea becului nu rezolva problema, atunci verifica daca pe circuitul ala ai tensiune.daca nu ai tensiune, inseamna ca firul cu + este intrerupt...verifici circuitul ala.

 

mersi pentru raspuns, am scos becul si din partea dreapta si asa este cum spui tu, foloseste frana ca back up pentru becul defect.

 

deci nu am o problema cu becurile de la frana, doar cel de pozitie, becul este bun, contactele sunt bune, nu e nimic rupt, nu vine curent pe acel fir. aparatul de masura imi arata 0.01 Volti pe firul acela, acum urmeaza sa verific traseul firului ca sa descopar unde se opreste curentul. probabil vreun fir sau mufa defecta.

Link to comment
Share on other sites

Da...firele sunt problema la tine

 

Mai am niste intrebari daca tot te pricepi mai bine. eu am masina de o luna si nu prea ma pricep inca la ea.. se poate sa vezi undeva temperatura apei? eu am modelul cu navi mare. si mi se pare ca da foarte greu caldura, pun pe 28 de grade (maxim) in ambele parti si foarte greu se incalzeste, poti sa mergi jumate de ora cu ea si aerul tot nu e decat caldut umpic. si totusi afara sunt 5-10 grade +, la iarna cand o sa fie -10 :) nu e ok. si am abservat ca partea din stanga este mult mai calda decat dreapta, adica dreapta defapt nu se incalzeste, doar sufla aer la aceeasi temperatura ca in masina.. vreo idee?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...
  • 2 weeks later...
Am eroare bec faza scurta stânga ...ce este ciudat e cĂŁ pe auto ĂŽmi dĂŁ eroare dar daca pun manual faza scurta nu ĂŽmi mai dĂŁ eroare ...de precizat cĂŁ am.schimbat și becurile aceiași chestie se ĂŽntâmplĂŁ...in bord ĂŽmi dĂŁ eroarea CC ID120 sĂŁ fie dus altceva sa am vreun scurt pe undeva ? E vorba de e91 318d 143ps 2007 ...multumesc Edited by Sorin44
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am avut si eu problema asemanatoare aici, in urma cu o luna de zile. Imi spunea in bord ca becul de ceata stanga spate este ars. L-am schimbat de 10 ori si tot nu mergea. Intr-un final mi-a picat stopul cu totul. Am verificat firele, era totul ok. Cand deschideam portbagajul, palpaia becul, iar cand il inchideam se stingea cu totul.

 

Problema a fost la antena diversity, care avea un scurt. Astfel calculatorul de lumini a fost dat peste cap si nu mai stia comenzile. Este o problema comuna la BMW e 90, ori pica cu totul, ori face scurt.

 

M-a costat 280 de lei repararea scurtului, iar de atunci nu mai am probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.