Jump to content

Problema grava stabilitate E90


Recommended Posts

Salutare,

 

Vreau sa va cer parerea in legatura cu problema urmatoare:

 

Detin un BMW E90 din 2009, iar de aproximativ 1 luna am observat ca masina are probleme grave de stabilitate. Am observat pe autostrada A1 sens spre Pitesti (aici se manifesta cel mai tare) cand depasesc, pe la 140-150 kmh si vine cineva tare din spate, semnalizez, franez putin si schimb banda. In momentul in care rotile trec de limita benzii simt cum masina efectiv aluneca in lateral si intra intr-un balans destul de puternic stanga-dreapta, iar volanul incepe sa joace.

De asemenea si pe alte drumuri perfect drepte, fara curbe, daca drumul are mici denivelari o simt cum intra din senin in acel balans lateral (stanga dreapta, nu pe axe, fata spate), volanul incepe sa joace in mana,

Mai am o mica problema de balans la franare. I-am facut unghiul de fuga dar degeaba.

 

 

Rotile sunt 205-55-16.

 

De la ce apare acel balans?? Un prieten mi-a zis ca el a avut probl asta si a schimbat bieletele antiruliu. Un mecanic mi-a zis ca sunt de vina bratele. Deja devin foarte ingrijorat de chestia asta.

 

Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit ceva similar din cauza anvelopelor. M-am zgarcit la bani si am luat anvelope noi "ieftineala". Cand luam viraje bruste pur si simplu simteam masina cum aluneca (guma fiind prea moale) cauzand si un balans enervant. Cat despre stabilitate nu stiu ce sa zic exact.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Instabilitatea de care vorbesti, a coincis cumva cu niste zile mai calduroase?

 

Anvelopele de iarna devin tare "spurcate" la caldura in ceea ce priveste stabilitatea si franarea. Daca adaugi si presiune mai scazuta in roti, masina devine o bataie de cap.

Link to comment
Share on other sites

Problema nu e de la cauciucuri ci din mai multe motive directie foarte uzata joc mare in capetele de bara ,sigur amortizoarele pe fatA sunt goale, , bielete antiruliu uzate ,defecte grave ale geometriei rotilor pe fata ,mai ales dupa un accident sau dupa ce a luat vre-o gropa adanca.
Link to comment
Share on other sites

Cea mai mare instabilitate o dau amortizoarele de pe spate.

Dar sigur problema provinde de la amortizoare. Ca o fi fata, ca o fi spate.

 

posibil , dupa schimb amortizoare la mine parca nu mai am tramlining deloc sta nemiscata chiar si pe asfalt cu denivelari , simt volanul mult mai ferm . Sunt cateva zone unde foloseam butonul sport sa-mi intareasca directia si la viteze mici , acum nu mai e nevoie

Link to comment
Share on other sites

Cea mai mare instabilitate o dau amortizoarele de pe spate.

Dar sigur problema provinde de la amortizoare. Ca o fi fata, ca o fi spate.

M-am gandit si eu ca ar fi amortizoarele. Am facut un test de articulatii la un mecanic care mi-a spus ca sunt bratele. Vreo idee de service specializat in Bucuresti unde pot verifica absolut toate articulatiile? Inclusiv diagnoza uzura amortizoare? Multzam

 

Instabilitatea de care vorbesti, a coincis cumva cu niste zile mai calduroase?

 

Anvelopele de iarna devin tare "spurcate" la caldura in ceea ce priveste stabilitatea si franarea. Daca adaugi si presiune mai scazuta in roti, masina devine o bataie de cap.

Nu au fost zile calduroase. Problema era aceeai si la -6 grade si la 4 grade. Presiunea este 2.1 fata si 2.5 spate. Asa am avut-o mereu si nu am avut probleme...

Link to comment
Share on other sites

sigur amortizoarele trebuie sa fie, mie mi-a uitat mecanicul piulita nestransa bine din partea de jos a unui telescop de pe spate si la 70 80 kmh daca viram putin stanga dreapta aproape ca pierdeam masina. am strans piulita de jos si am rezolvat treaba. lasa-te si tu pe portbagaj si vezi daca mai se leagana masina inca 3-4 curse dupa ce ii dai drumu inseamna ca sigur sunt duse rau. sau poti sa le faci un test pe stand specializat. bafta
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceeiasi problema cu acelasi tip de cauciucuri si dupa ce am trecut la jante de 17 problema a disparut, cred ca si calitatea cauciucului are un cuvant de spus dar si jantele pot avea un rol destul de important in rulajul masinii. Incearca sa schimbi jantele, eu asa am scapat de aceasta problema
Link to comment
Share on other sites

Daca simptomele descrise de tine se petrec mai intens pe autostrada A1, va spun sigur ca un astfel de comportament al masinii care este practic trasa in lateral cand treci de pe banda 2 pe banda 1 este datorat "santurilor" sapate in sfalt (mai ales in zilele calduroase) de nenumaratele masini de tonaj greu ce circula de regula pe banda 1. Am experimentat aceeasi senzatie cu diferite masini, iar unele erau noi. Nu neg ca ar fi probleme la articulatii sau la amortizoare, dar pe A1, atunci cand treci de pe banda 2 pe banda 1, parca se duce masina singura pe fagasele din asfalt (sunt si vizibile mai ales cand ploua si se aduna apa cu preponderenta acolo).
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Vreau sa va cer parerea in legatura cu problema urmatoare:

 

Detin un BMW E90 din 2009, iar de aproximativ 1 luna am observat ca masina are probleme grave de stabilitate. Am observat pe autostrada A1 sens spre Pitesti (aici se manifesta cel mai tare) cand depasesc, pe la 140-150 kmh si vine cineva tare din spate, semnalizez, franez putin si schimb banda.

 

 

Este o problema grava si greu de rezolvat.

 

Problema se afla la o piesa ciudata intre Volan si Scaunul de Sofer.

 

Se poate rezolva doar daca piesa respectiva invata sa nu mai puna frana pe autostrada in astfel de situatii.

Poate ar invata sa dirijeze bolidul de pe o banda pe alta fara sa puna frana la 140 de km/h in nasul aluia de vine din spate.

 

Acum - la modul serios - problema este la unul din bratele de pe fata. Este 600 Ron unul si se rezolva usor problema.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Acum la modul si mai serios care din cele 2 brate e cu problema? Pentru ca masina mai are inca 2 si pe spate, pe acelea de ce le-ai omis?

 

Sunt cele de fata - pentru ca omu a spus ca ii joaca volanul in maini.

 

Si pentru ca am avut problema asta - franam sa ma feresc de boi care franeaza pe autostrada desi nu au nimic in fata - si simteam cum trage masina de volan.

 

Am schimbat bratele de pe fata si s-a rezolvat problema.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Este o problema grava si greu de rezolvat.

 

Problema se afla la o piesa ciudata intre Volan si Scaunul de Sofer.

 

Se poate rezolva doar daca piesa respectiva invata sa nu mai puna frana pe autostrada in astfel de situatii.

Poate ar invata sa dirijeze bolidul de pe o banda pe alta fara sa puna frana la 140 de km/h in nasul aluia de vine din spate.

 

Acum - la modul serios - problema este la unul din bratele de pe fata. Este 600 Ron unul si se rezolva usor problema.

Esti tare ce sa zic! inseamna ca tu te arunci pur si simplu intre 2 masini pe banda 1. bafta!

 

Salutare din nou,

 

Am facut un test de amortizoare si intr-adevar trebuiesc schimbate pe fata. Cat despre brate, mecanicul asta mi-a zis ca nu ar trebui schimbate decat bucsile... Probabil daca mai merg la un altul o sa obtin alt diagnostic... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.