Jump to content

roata putin stramba


Recommended Posts

Am un 320D e46 2001 , vreau sa zic ca am avut un accident si am atins si roata din spate dreapta , dar putin de bordura , acum roata nu mai sta dreapta dinspre volan sta putin iesita , doar dac te uiti atent se observa , si cand iau curbe la stanga cu viteza masina se duce de fund spre dreapta .... ce as putea sa ii fac ? unde sa ma duc ? ca m-am dus si la un service si nu are nimic stramb la ea si jantele sunt altele nu sunt alea de la accident .
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca ai avut janta originala se poate ca lovitura sa fi fost destul de puternica incat sa se strambe ceva pe la articulatii dar janta sa scape cu o zgarietura sau doar putin ovalizata pt ca cele OE sunt foarte rezistente.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BMW ;) cam slab daca se indoaie daca s-a zgariat putin janta...:) o sa verific multumesc

Ai dreac astia de la BMW,io stiam ca e ca un Panzer da vad ca m-am inselat.

p.s.inca un topic precum ala cu reducerea consumului.

Edited by adi v
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ok , dar nu stiu unde sa fac o geometrie in constanta !

 

Apropo, in primul rand din cauza accidentului ai ramas si fara amortizor, si daca spui ca roata sta putin iesita, inseamna ca a luat o lovitura zdravana

Accidentul s-a intamplat cumva intr-o curba?

Link to comment
Share on other sites

Nu viteza e problema, in curba sau mers.drept, problema e lipsa de experienta , si nu-si cunoaste limitele ca sofer, ,poate peste vreo 10-20 de ani, cu o masina mai buna , mai stabila pe.sosea, va putea lua curbe si la 200 km/ora. Pana atunci va mai indoi multe roti.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok , dar nu stiu unde sa fac o geometrie in constanta !

De la pod butelii te duci spre Palas, in cateva sute metrii e pe dreapta o vulcanizare care face si geometrie printre altele, si probabil iti pot verifica si janta, si articulatiile sau ce alte probleme mai ai.

Sau de la pod km5 spre Billa, dupa ce cobori podul pe dreapta, unde e exchange-u, alta vulcanizare care au stand de geometrie si lucreaza bine.

Pentru constatari mecanice este un atelier langa vulcanizarea de pe strada Liliacului, cum vii dinspre Pandurului spre piata din km4-5, sau un service bun, de la cimitirul din km4-5 spre CET, nu mai stiu exact cum ii spune dar lucreaza super bine, mie mi-au restaurat un motor de 2.5d la e39 facut pilaf de un service renumit.

Edited by Gabriel.V
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mergi DOAR la un service care iti incarca masina cu greutatile prescrise in cartea de reparatii directie a masinii pe care o ai. Ma refer la greutati pe scaunele fata,spate si portbagaj.Putini fac asta,dar preturile sunt la fel. Refuza fusereala !!! Deplasarea rotii spate nu trebuie sa te sperie.Sigur s-a deplasat bratul care regleaza unghiul de convergenta. Acesta are 3 suruburi in gauri ovale si permite plaje mari de reglare. Cere sa iti arate pe aparat distantele dintre rotile fata si spate (ampatament).trebuiesc sa fie egale.DACA NU AI UMBLAT LA BIELETELE DE DIRECTIE DE PE FATA,VERIFICA SA SE POT INVARTI .Daca Nu,incalzeste-le cu autogenul ca sa isi dea drumul sau schimba-le. Altfel faci un nou drum la service dupa schimbare si alti bani.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce uni se dau mari experti si soferi :) , in fine n-am venit aici sa imi dai sfaturi cum sa conduc ;) , am cerut decat o explicatie , si am incercat masina ;) , ca sofer masina trebuie incercata la frane curbe , ca sa stii la ce esti expus inainte sa faci vreo belea , accidentul a fost pe un pod a fost ceva urat , nu trebuie sa dau explicatii ce si cum ;) , am alte jante pe masina acum , roata de pe spate dreapta am mentionat si cand am deschis topicu asta !!!!!

 

Mergi DOAR la un service care iti incarca masina cu greutatile prescrise in cartea de reparatii directie a masinii pe care o ai. Ma refer la greutati pe scaunele fata,spate si portbagaj.Putini fac asta,dar preturile sunt la fel. Refuza fusereala !!! Deplasarea rotii spate nu trebuie sa te sperie.Sigur s-a deplasat bratul care regleaza unghiul de convergenta. Acesta are 3 suruburi in gauri ovale si permite plaje mari de reglare. Cere sa iti arate pe aparat distantele dintre rotile fata si spate (ampatament).trebuiesc sa fie egale.DACA NU AI UMBLAT LA BIELETELE DE DIRECTIE DE PE FATA,VERIFICA SA SE POT INVARTI .Daca Nu,incalzeste-le cu autogenul ca sa isi dea drumul sau schimba-le. Altfel faci un nou drum la service dupa schimbare si alti bani.

multumesc pentru sfat :) , mai sunt si oameni care gandesc se vede , nu conteaza varsta , conteaza ce ai in creer , alti mereu se leaga de felu in care scrii :-j , eu m-am speriat putin ca roata sta gen / in loc sa stea | dar nu mult putin detot.....

Edited by marian1992
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Da-ti si tu silinta sa scrii corect, ca prost nu pari.

 

De stilul de condus nu m-am luat, ca si eu mai faceam tampenii la scurt timp dupa ce am luat permisul.

 

Legat de problema, mergi la un alt service, cu oameni mai competenti. N-are cum sa nu aiba nimic masina daca merge ciudat, insista cu verificarile.

Edited by MyKe
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok , toti gresim , eu unu scriu cat de cat corect , am vazut un topic care scria zici ca avea pe tastatura numai k tz sh :) , o sa merg sa ii fac geometria la roti , deocamndata nu dispun de bani , am si altele de facut la ea pana plec , ca sa plec 3000 km trebuie pusa la punct ....
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.