Jump to content

E36 Cabrio - Mein Kater


AxL MoDo

Recommended Posts

Salutare ! Stiam de mult de acest forum insa abea acum am zis hai ma sa postez si acolo ca poate gasesc si mai multi oameni cu care sa imi impartasesc ofurile si bucuriile ! Nu sunt aici sa impresionez pe nimenis sau sa il injosesc, nu sunt aici ca sa ma laud cu ce am si cu ce nu am pentru ca daca o sa citesti in continuare momentan nu am nimic ! Nu sunt mecanic si nu am nici o treaba cu zona auto tehnica. Sunt alex sau madalin cum iti este mai usor sa imi spui, am 21 de ani si sunt din bucuresti, mi-am inceput viata in domeniu auto/moto de jos la 14 ani am avut primul scuter apoi multe motociclete si insfarsit o masina ! Mi-am dorit cu totul si cu totul alt model de la BMW dar niciodata nu am gasit ceva ce sa imi permit sau sa fie cum vreau eu, cand aveam bani nu gaseam ce imi trebuie cand nu aveam bani gaseam cele mai "curate masini" ! Cam asta despre mine, in vara lui 2014 am devenit cu sau fara voie propietarul masinii pe care azi o iubesc foarte mult datorita oamenilor rai care au comentat deseori foarte urat despre ea si despre mine ba mai mult am fost si tras la raspundere pe banii mei... Am gasit acest E36 in cluj la cineva care nu prea a avut grija de e desi la uechi mi-au ajuns vorbe precum ca masina era tipla de tzipla si impecabila de impecabila, la capitolul masini nu sunt expert dar motocicletele care sunt mai pretentioase ca o masina m-au invatat multa tehnica de a cataloga un vehicul ! Principiul cumpararii a fost fara rugina acte ok si sa porneasca motorul ! Masina a avut un accident usor pe partea stanga, pustiul probabil in criza financiara sa apuca sa vanda bucati din ea precum interiorul ! Intr-un cuvant am salvat masina asta de la dezmembrare, oferind inca o sansa la a isi invartii rotil pe asfaltul romanesc ! Vreau sa pun accent pe faptul ca daca proiectul o sa iasa 50% din ce vreau eu masina nu se va vinde niciodata !

 

La baza nu e o masina...dotata... E un simplu 318i care a avut interior crem piele scaune incalzite dublu climatronic obc 11 butoane din cate am inteles, acuma este doar o caroserie si un motor ! Datorita romanilor prea jepcari si nesatuli de a jupui pielea de pe om am renuntat la ideea de a aduce masina SAFE acasa pe platforma si banuiesc ca si tu cel care citesti, ai fi preferat sa dai 400 de euro (cea mai mica suma ceruta, ORADEA - BUCURESTI) pe piese si transport decat sa i umflii altuia popo'ul cu banii astia si sa ramai tot cu masina praf, asa ca rand pe rand am adunat cate ceva,unele cumparate altele primite de la diversi OAMENI si urmeaza ca intr-o luna doua sa plec in aventura vietii !

 

Nu stiu daca am spus, e prima masina implicit primul BMW, nu o sa fie "o masina da' curse" ci mai mult una linistita asa ca mine ! Planuri am destul de multe si marete, dar nu vreau sa visez prea departe momentan important este sa o aduc acasa ca sa pot lucra linistit la ea deoarece e foarte greu sa desfasori un proiect cand masina ta se afla la 500 si ceva de km de tine...

 

Ce am luat pentru ea:

 

- Radiator mare pentru cele dotate cu clima

- Ceasuri 4cyl

- Scaune de coupe facelift (ulterior am aflat ca bancheta nu se potriveste asa cum mi-au zis altii asta este data viitoare masor de 5 ori si tai 1 data)

- Capac decapotare

- Grila NFL (nici nu o sa pun de facelift pentru ca sincer nu imi place)

- Trager (ma uit dupa inca unu ca asta e cam panarama)

- Bricheta + suport ochelari

- Bloc lumini + butoane proiectoare

- Semnale aripi

- Buton avarii

- Carcasa filtru aer+filtru aer

 

Ce mai am de luat:

 

- Aripa stanga

- Capota

- Faruri + semnale

- Bara fata

- Sistem inchidere capota

- Mocheta

- Fete de usi

- Tampon stanga

- Plansa bord

- Becuri bord

- Butoane geamuri

- Panou clima + grila centrala pentru clima

 

Dupa ce aduc masina acasa o desfac toata din nou si intru in ea bine de tot, schimb tot ce inseamna sistem de franare discuri fata spate + placute, apoi trec la directie capete bara bucsi, brate, suspensie (vreau sa o ridic putin ca e prea prea joasa) !

 

Ce are masina asa special acuma...sunt stopurile care sunt pe led si evacuarea ATU care se aude criminal, la modu ca pentru un cabrio iti ucide trimpanul...

 

Poze observ ca nu pot pune...

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze administratorilor poate ca fac o nazbatie din prima dar am sa pun pozele in cateva posturi pentru ca vad ca dupa ce ca nu pot pune poze cu manager-ul forumului mai am si restrictie.....

 

Cu ajutorul forumului nu pot incarca mai mult de o poza...asa ca am sa pun cu ajutorul unui site de incarcari imagini niste poze in seara aceasta pana am sa imi activez cumva contul Drive google sa pot pune lejer poze de acolo !

 

Poze din anuntul de vanzare:

 

http://s24.postimg.org/akqfwjk85/Anunt_8.jpg

 

http://s24.postimg.org/c2ghluecl/Anunt_10.jpg

 

http://s24.postimg.org/q7hp9wy05/Anunt_11.jpg

 

Poz din prima zi in care am intrat in posesia ei:

 

http://s24.postimg.org/tnnloozdx/28_08_1.jpg

 

http://s24.postimg.org/cpol2uq05/28_08_2.jpg

 

http://s24.postimg.org/nry9f19gl/28_08_3.jpg

 

http://s24.postimg.org/az5k1d8h1/28_08_7.jpg

 

http://s24.postimg.org/haarhs9ph/28_08_6.jpg

 

Poze cu ce am luat pentru ea momentan (motanul e mascota, il cheam tomy si il am aproape din perioada in care am luat si masina):

 

http://s29.postimg.org/4x41lctav/03_19.jpg

 

http://s29.postimg.org/6avognsk7/05_02_1.jpg

 

http://s29.postimg.org/5it0hgod3/05_02_3.jpg

 

http://s29.postimg.org/6ijbd63iv/07_1.jpg

 

http://s29.postimg.org/sdvwk4evr/07_4.jpg

 

http://s29.postimg.org/idweqhe8n/23_01_1.jpg

 

http://s29.postimg.org/5pbayamvr/desc_rcare.jpg

 

http://s29.postimg.org/8fbg404t3/11022924_791930347564078_1535040969_n.jpg

 

http://s29.postimg.org/yvjehdemv/cado_1.jpg

 

Tin pe aceasta cale sa i multumesc propietarului (un tip foarte de treaba daca vorbim de personalitatea lui), pentru ca stiu ca e mare fan BMW si exista posibilitatea sa fie pe acest forum, ca mi-a ingreunat putin situatia cu instalatia electrica fiindca la demontare prietene ai rupt niste fire si ai scos suruburi de pe unde nu trebuia ! Unii oamenii chiar nu au consintamant cand fac asa ceva, daca nu as fost mai meticulos sa analizez (acasa ce e drept) masina completa nu as fi stiut cu ce suruburi sa ma duc dupa mine :))) In fine cam asta este rabla mea mica, din 97, cu parti bune cu parti rele eu am sa o fac in 2-3-10 ani dar am sa o fac ! Tin sa multumesc si celor care m-au sustinut si celor care nu au facut-o pentru ca fara ei nu as fi prins aceasta ambitie ! Evident astept pareri si critici si observatii ca doar de aceea m-am expus aici ! Multumesc pentru comentariile frumoase baieti !

Link to comment
Share on other sites

Bravo tie ca vrei sa o readuci la viata.Partea nasoala e ca din ce se vede ai foarte mult de munca si partea si mai nasoala e ca te va costa mai mult decat ai da pe o alta in stare buna.Succes cu proiectul.

Masina e de Ro? Are taxa platita?daca nu are incep sa ii inteleg pe cei care s-au luat de tine

Edited by auro
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

O fata de usa(coupe) pentru partea dreapta si "cuiele" pentru inchiderea capotei ti le dau eu cu mare placere, numai sa am drum la bucuresti ca sa ti le aduc. Am si o capota putin indoita cat sa iti faci treaba asa provizoriu, dar nah distanta si marimea...

 

Bafta ca ai nevoie ;)

Edited by Dan_316i
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo tie ca vrei sa o readuci la viata.Partea nasoala e ca din ce se vede ai foarte mult de munca si partea si mai nasoala e ca te va costa mai mult decat ai da pe o alta in stare buna.Succes cu proiectul.Masina e de Ro? Are taxa platita?daca nu are incep sa ii inteleg pe cei care s-au luat de tine

 

Masina nu aretaxa platita, dar cum ma mai pot numi eu roman daca nu platesc taxe ? E mult de munca, dar asta e placerea mea mi-am dorit foarte mult o masina pe care sa o fac eu...ca sa fiu mai bine inteles sunt genul de persoana care e pe principiul built not bought...

 

P.S: Am facut niste calcule evident ca sa vad daca ies sau nu ok, si acum spune-mi tu mie masina+taxa+proaspat vopsita+sistem franare nou+sistem directie nou+consumabile noi+tot ce se poate schimba pe o masina nou= 2800 euro cu calcule de pe net la piese foarte bune nu de umplutura si cand zic caclul aproximativ am pus mai mult decat costau piesele in principiu deci e putin probabil sa iasa si mai ieftin proiectul ! Acuma te intreb eu pe tine arata-mi un E36 cabrio in stare impecabila proaspat vopsit si cu taxa platita la 3000 de euro ! gasesti ?

 

O fata de usa(coupe) pentru partea dreapta si "cuiele" pentru inchiderea capotei ti le dau eu cu mare placere, numai sa am drum la bucuresti ca sa ti le aduc. Am si o capota putin indoita cat sa iti faci treaba asa provizoriu, dar nah distanta si marimea...Bafta ca ai nevoie ;)

 

Mersi frumos colegu' o sa iau legatura cu tine, cat despre transport il pot suporta eu nu ar fi o problema ! Mi-a placut la acest proiect, ca am cunoscut diversi oameni unii OAMENII altii caini dar asta se intampla, fiecare padure are uscaturile ei ! Cei ce m-au ajutat merita sa le dau si haina de pe mine pentru ca am ajuns sa cunosc omul dupa conversatiile pe care le-am avut, eu ador pasionatii nu oamenii care fac o masina pentru aparente si cu atat mai putin oamenii care se plimba la 40kmh cu geamurile lasate un gen anume de muzica si fluiera "dupe" femei pe strada ca stau intr-o masina cu sigla elicopterului !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu Dan_316i pentru capota o sa o iau de la el si mai trebuie sa primesc niste maruntisuri de la o persoana, si mai am de cumparat tampon stanga de la lonjeron mocheta o baterie si pot sa aduc masina acasa ! Multumesc pe aceasta cale inca odata lui dan_316i !
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru curajul de a repune pe roti o masina care in cel mai bun caz ar fi ajuns la dezmembrat. Este foarte mult de munca din cate se vede, putini s-ar incumeta la un asemenea proiect. Mult noroc! Sper ca la final sa vedem ceva frumos si OEM.
Link to comment
Share on other sites

Masina era la dezmembrari de acolo am salvat-o :))) OEM o sa fie nus unt genul de om care adopta stilul NFS sau 2F2F...Sunt vremuri de mult apuse si o masina este o masina depasita are undeva la 17-18 ani peste alti 17-18 ani ma gandesc sa valoreze ceva si ma mai rog la dumnezeu ca intr-o zi aceasta marca sa nu mai fie vazuta masina minoritarilor... Oricum de-alungul timpului o sa imi strang multe piese pe care sa le conserv bine bine si peste ani si ani de zile sa am de unde le lua nu sa le caut in disperare ! Sunt de parere ca E36 este o masina foarte reusita este ceva intre Sportivitate (E30) si eleganta (E46), nu zic ca E46 nu este o masina eleganta insa are foarte multa electronica si cu ea defecta e la pamant am avut o cunostinta cu un E46 cabrio motor 2.5 daca nu ma insel ce avea absolu toti senzorii anulati asa cumparase masina din cate am inteles si nu putea sub nici o forma sa accelereze in curba mai stransa !

 

Dupa ce imi vad pisicu la linia de plutire si inmatriculat planurile o sa incepa sa curga cu timpul insa in principiu vrem sa avem o masina sigura si stabila asa ca pe primul loc v'or fi articulatiile lemforder pentru ca am inteles ca sunt cele mai bune apoi la sistemul de franare placute si discuri Brembo ca sa aiba un rol si sticker-ul de pe etrier pus de fostul propietar :))) apoi partea finala ulei filtre interior in doua nuante negru + crem o linie audio decenta niste jante ca cele de pe E46-le de mai jos si vopseaua mult dorita ! M-ar interesa si cum se numesc jantele de pe e46 pentru ca am uitat sincer sa fiu parca brock sau rondell si cele care au fost pe a mea inainte sa o cumpar daca stie cineva modelul si poate sa mi-l spuna...i raman recunoscator !

 

Momentan nu merit nici o felicitare pentru ca tot ce am facut la ea a fost sa adun piese cat de cat bune ca sa o pot duce acasa sa mi-o fac, o sa fie facuta la misto sa poata parcurge un drum de 500 de km in conditi optime dupa ce ajunge unde i este locul atunci o sa inceapa adevaratul proiect, pentru ca am sa o desfac mai reu decat a fost desfacuta si am sa o curat bine bine toata si o sa incep sa pun pe ea doar ce trebuie si ce merita masina asta !

 

post-72105-0-75960000-1428406445_thumb.jpg

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Oau... Multa treaba e aici! Sa inteleg ca aveai de pus la bataie un buget de aproximativ 3000 sau aveai mai putin si o sa mai vina cu timpul?

Pentru ca taxa nu e platita parerea mea e ca investitia nu prea isi are rostul. Dar bineinteles ca atunci cand realizezi ceva, si anume in cazul de fata masina aceasta prinde viata, te poti bate cu pumnul in piept si sa spui ca din nimic ti-ai facut ceva. Tu deja ai pornit pe un drum, deja ai planuri, si cu siguranta o sa vina momentul sau momentele cand o sa vrei sau o sa iti treaca prin gand sa renunti la acest proiect, dar daca dorinta ta e mai puternica decat impedimentele ce vor aparea, atunci, mai greu, dar o sa ajungi la un rezultat. Si acel rezultat va fi unul mare! Nu pentru ceilalti, aici poti sa ii incluzi si pe cei apropiati tie, ci pentru tine. Te vei simti cu adevarat bine.

 

Eu sincer iti doresc sa ai rezistenta la stres, oboseala, neajunsuri, ca intr-un final sa ai cum sa te bucuri pe deplin. MULTA BAFTA!!!!

 

 

P.S. : Ce bine era daca macar taxa o avea achitata....

Link to comment
Share on other sites

Rondell 21, jantele.

 

Mers frumos colegu'

 

Foarte tare proiectul...bafta.

 

Multumesc, sa fie !

 

Oau... Multa treaba e aici! Sa inteleg ca aveai de pus la bataie un buget de aproximativ 3000 sau aveai mai putin si o sa mai vina cu timpul? Pentru ca taxa nu e platita parerea mea e ca investitia nu prea isi are rostul. Dar bineinteles ca atunci cand realizezi ceva, si anume in cazul de fata masina aceasta prinde viata, te poti bate cu pumnul in piept si sa spui ca din nimic ti-ai facut ceva. Tu deja ai pornit pe un drum, deja ai planuri, si cu siguranta o sa vina momentul sau momentele cand o sa vrei sau o sa iti treaca prin gand sa renunti la acest proiect, dar daca dorinta ta e mai puternica decat impedimentele ce vor aparea, atunci, mai greu, dar o sa ajungi la un rezultat. Si acel rezultat va fi unul mare! Nu pentru ceilalti, aici poti sa ii incluzi si pe cei apropiati tie, ci pentru tine. Te vei simti cu adevarat bine.Eu sincer iti doresc sa ai rezistenta la stres, oboseala, neajunsuri, ca intr-un final sa ai cum sa te bucuri pe deplin. MULTA BAFTA!!!!P.S. : Ce bine era daca macar taxa o avea achitata....

 

Pfff...nu stiu cum sa incep insa o sa iau fiecare paragraf si o sa iti raspund, prin urmare nu am avut un buget de la bun inceput mi se pare ca am scirs in primul post ca nici nu ma gandeam ca "ba frate hai sa imi iau un E36 cabrio" masina asta pur si simplu a aparut la momentul potrivit in locul potrivit si am avut suma necesara de a o cumpara (suma de achizitie nu depaseste 500 de euro cu tot cu masina si alte cheltuieli care au fost la momentul respectiv) , si m-am gandit pentru inceput ca daca e ok o iau o fac si dupa ce trag linie o sa vad ce fac cu ea o tin pentru mine o dau si ma indrept catre alt proiect daca nu imi ies planuri pe roate, cu timpu am facut calcule am studiat piata din tara si de afara si am ajuns la concluzia ca masina asta merita un efort psihic fizic si moral si ca nu o sa o vand ori ce ar fi...asa ca am stabilit ca "ba nu am acum o anume suma sa o pun pe roti insa cu timpul intr-un an 2-5-10 o sa o fac si o sa ma bucur candva de ea la valoarea ei maxima ! De renuntat la acest proiect niciodata pentru ca unii apropiati, prieteni, rude si altii care chiar nu avea rost sa comenteze, mi'au creat o presiune in a duce cu ori ce pret la capat masina asta, desii renuntul putea sa apara deja de mult ca am avut nenorocitul ghinion ca firma sa dea faliment si eu sa fiu concediat, nu am facut-o, nu stiu daca am mentionat insa mai am o pasiune si anume motociclismul si mi-am facut motocicleta dupa cum am visat insa si aceasta a ajuns doar de decor pentru ca am intalnit persoana potrivita si cum traficul din bucuresti nu e tocmai ok am incput sa iubesc mai mult viata decat motocicleta si a cazut pe ultimul loc cea ce face ca am ajuns usor usor sa vand unele piese pe care le-am obtinut cu greu pentru motocicleta ca sa iau pentru masina, au fost piese accesorii pentru care am strans din 3 salaraii sa le achizitionez, dar asta este soartam, sa speram ca ma angajez repede si o sa continui oricum mi-am strans ceva banuti cat sa imi permita sa mai iau 2-3 maruntisuri si sa plec sa aduc masina acasa, cat despre taxa, da era bine sa fie platita intr-o lume dreapta si corecta in care cel putin eu nu ma aflu asa ca o sa trebuiasca sa o suport eu si pe aceasta dar na trag speranta ca cineva acolo sus ma iubeste si o sa ajung sa ma bucur la final cel putin jumatate din cat visez eu ! Persoanele care au comentat aiurea, pentru ei nu am cuvinte doar sper sa le pot rade in fata pe drept la final ! Din cate am inteles eu pentru 1.8i taxa ar fi la E36 undeva la 700 de euro daca cineva a achitat taxa de poluare si poate sa imi trimita un mesaj sau sa imi scrie aici ca sa stiu la ce sa ma astept i-as fi recunoscator !

 

Planurile si visele mai incolo tot ce imi doresc acum este

1 sa imi vad masina acasa

2 sa o inmatriculez

3 sa i schimb filtrele si franele sa stiu eu in capul meu ca totul e nou si ok acolo

4 sa inceapa proiectul !

 

Multumesc baieti ca sunteti asa de primitori ! Nu aveti idee ce mult inseamna pentru mine sa vad ca i fac pe unii oameni curiosi si sper sa nu va dezamagesc, dar am sa fac tot posibilul sa nu fie asa si oricum pana la urma masina o fac pentru mine nu pentru altii !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai VIN number-ul masinii? Ce culoare a fost de fabrica? Cat despre jantele acelea de pe E46-le din poza, eu personal as prefera ceva OEM, gen: style 29 pe 17", 22 sau 32. Astea sunt doar cateva dintre jantele originale ce arata foarte bine pe orice E36.
Link to comment
Share on other sites

masina se poate face,dar cum a zis si intiatorul topicului trebuie bani,nervi si timpbravo pentru ceea ce faci :goodjob:

 

mersi, asta este adevarul ori ce chestie pe lumea asta nu neaparat masina daca vrei sa iasa intr-un mare fel ai nevoie de bani,ca din rahat nu poti face bici si sa si trosneasca...

 

Ai VIN number-ul masinii? Ce culoare a fost de fabrica? Cat despre jantele acelea de pe E46-le din poza, eu personal as prefera ceva OEM, gen: style 29 pe 17", 22 sau 32. Astea sunt doar cateva dintre jantele originale ce arata foarte bine pe orice E36.

 

da am VIN-ul masinii ( EH22146 ) si culoarea originala a fost Arktissilber Metallic 309 - GRI. Cat despre jante daca ar fi ca sa nu ies din tipar am si eu niste style preferate cum ar fi STYLE 40 si STYLE 65 si nu in ultimul rand toate din seria BMW motorsport 17" ! Si as vrea ceva cu buza (pentru J marit si stabilitate marita) si n'as vrea (ca nu imi doresc sa imi nenorocesc directia) dar pana la alegerea jentilor mai sunt multe si asa a spus cineva mai sus ca sunt visator !

Link to comment
Share on other sites

A fost destul de dotata, inclusiv pachet M. Ma uit la masina din poze si la ce imi da VIN-ul si e cu totul alta masina, nici macar culoarea nu te mai duce cu gandul la ce a fost odata.

 

Model description: 318I

Market: Europa

Type: BH31

E-Code: E36 ©

Chassis: Cabriolet

Steering: links

Doors: 2

Engine: M43 - 1,80l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Arktissilber Metallic (309)

Upholstery: Stoff/leder/klassischrot (C1GD)

Production date: 25.10.1995

Assembled in: Regensburg

 

 

 

Optional Equipment

 

Airbag for front passenger

Sports leather steering wheel

BMW LA wheel/double spoke

Door mirror / driver's lock, heated

Deleted, model lettering

M Sports package

Hardtop-preparation

Softtop, black

Warning triangle and first aid kit

Armrest front

Sports seat

Headlight aim control

Fog lights

Automatic air conditioning

Radio BMW Reverse RDS

M Sports suspension

National Version Germany

Third stoplamp

Battery master switch

Link to comment
Share on other sites

A fost destul de dotata, inclusiv pachet M. Ma uit la masina din poze si la ce imi da VIN-ul si e cu totul alta masina, nici macar culoarea nu te mai duce cu gandul la ce a fost odata.

 

Model description: 318I

Market: Europa

Type: BH31

E-Code: E36 ©

Chassis: Cabriolet

Steering: links

Doors: 2

Engine: M43 - 1,80l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Arktissilber Metallic (309)

Upholstery: Stoff/leder/klassischrot (C1GD)

Production date: 25.10.1995

Assembled in: Regensburg

 

 

 

Optional Equipment

 

Airbag for front passenger

Sports leather steering wheel

BMW LA wheel/double spoke

Door mirror / driver's lock, heated

Deleted, model lettering

M Sports package

Hardtop-preparation

Softtop, black

Warning triangle and first aid kit

Armrest front

Sports seat

Headlight aim control

Fog lights

Automatic air conditioning

Radio BMW Reverse RDS

M Sports suspension

National Version Germany

Third stoplamp

Battery master switch

 

Am vazut si eu, nu a avut propietari prea prietenosi, asta e singura concluzie la care am ajuns, culoarea masinii se mai vede pe interiorul usilor, oricum vopsita o sa fie integral atlantis blue iar daca nu o sa imi placa o sa o fac inapoi culoarea ei originala

Link to comment
Share on other sites

nu o sa reusesti in banii aia. Eu am investit peste 3000 de euro in e36 in cativa ani numai pe intretinere. Dupa ce am adus-o, intr-un an de zile in afara de bucsaraia de pe spate s-au cam dus toate. In directie si suspensie intra lejer 1000 euro piese, fara manopera. Apoi sistemul de racire, pt ca e o masina veche si nu te mai poti baza pe el. radiator, pmpa de apa, termostat, conectori si furtune. garnituri si simeringuri pt ca toate pierd ulei. Tie iti lipsesc piese multe. Nu mai zic de un set de anvelope noi. Apoi intretinere, lichide(ulei frane, servo, cutie, grup), bujii, filtre. taxa a fost 1200 la mine dar ma reusit sa o recuperez, si nu e inclus ain suma de mai sus. In continuu pica cate ceva la ea. ba un motor de geamuri , ba o yala, ba stergatoare ba reglaj la faruri, motoras de la pompa de apa etc. Acum ma gandesc sa umblu si la evacuare, ca are si asta vre-o 7-8 ani si nu se stie cat mai tine. Nu mai vorbesc de vopsit, inca 700-800 de euro, poate si niste chedere noi etc. Sa n uuitam de frane, pt ca masina a cam stat pe bara si trebuie inspectate franele, si o sa ai cate ceva de schimbat si acolo.

Bafta cu proiectul , dar sa ai asteptari realiste. Intr-adevar merita sa o faci, pt ca o sa ai mult epiese noi in ea si o sa te mai tina mult si bine daca o faci cum trebuie. Eu zic ca fara un 5000 de euro nu o sa fie "tzipla".

Edited by mihai vigariu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu o sa reusesti in banii aia. Eu am investit peste 3000 de euro in e36 in cativa ani numai pe intretinere. Dupa ce am adus-o, intr-un an de zile in afara de bucsaraia de pe spate s-au cam dus toate. In directie si suspensie intra lejer 1000 euro piese, fara manopera. Apoi sistemul de racire, pt ca e o masina veche si nu te mai poti baza pe el. radiator, pmpa de apa, termostat, conectori si furtune. garnituri si simeringuri pt ca toate pierd ulei. Tie iti lipsesc piese multe. Nu mai zic de un set de anvelope noi. Apoi intretinere, lichide(ulei frane, servo, cutie, grup), bujii, filtre. taxa a fost 1200 la mine dar ma reusit sa o recuperez, si nu e inclus ain suma de mai sus. In continuu pica cate ceva la ea. ba un motor de geamuri , ba o yala, ba stergatoare ba reglaj la faruri, motoras de la pompa de apa etc. Acum ma gandesc sa umblu si la evacuare, ca are si asta vre-o 7-8 ani si nu se stie cat mai tine. Nu mai vorbesc de vopsit, inca 700-800 de euro, poate si niste chedere noi etc. Sa n uuitam de frane, pt ca masina a cam stat pe bara si trebuie inspectate franele, si o sa ai cate ceva de schimbat si acolo.

Bafta cu proiectul , dar sa ai asteptari realiste. Intr-adevar merita sa o faci, pt ca o sa ai mult epiese noi in ea si o sa te mai tina mult si bine daca o faci cum trebuie. Eu zic ca fara un 5000 de euro nu o sa fie "tzipla".

 

Eu mi-am facut calcule asa estimative cel putin pentru linia de plecare ca ce se intampla dupa ce am zis gata frate in final pot sa incep sa ma bucur de ea aia e partea a 2-a ! Ori ce masina mai ales una ca a noastra care are 20 de ani incepe sa strige dupa ajutor ! Eu am vorbit de 3000 bani in care masina sa arate si sa mearga intr-un fel dupa ce trag linie restul problemelor care apar intra in categoria consumabile parerea mea ! Eu prefer sa am niste asteptari minime si rezultatul sa fie peste acestea ca sa simt si eu ceva... Dupa cum am spus filtre ulei lichid racire lichid frana lichid servo o sa le schimb toate odata cum ajung acasa dupa o sa trec la sistemul de franare discuri placute apoi la articulatie ! Radiatorul pe care l-am cumparat este impecabil de aceea l-am si cumparat a fost o opurtunitate pentru mine este de pe un E46 se vede ca nu are depuneri dupa ce masina mea o sa ajunga la linia de plutire o sa mearga asa o vreme pentru ca oricum candva in viata asta as vrea sa i fac un upgrade la 6 cilindri si o sa imi iau un 2.0 pe care o sa il reconditionez cap coada si o sa il omologhez pe masina ! Nu am spus ca vreau sa bat din palme si intr-un an sa fie masina gata ca, chiar nu imi permit ! Stimez pe cineva care si-a vazut visul indeplinit dupa 7-8 ani, si eu sunt tanar si am toata viata inainte sa ma bucur de ea si sa o inbunatatesc !

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am facut calcule asa estimative cel putin pentru linia de plecare ca ce se intampla dupa ce am zis gata frate in final pot sa incep sa ma bucur de ea aia e partea a 2-a ! Ori ce masina mai ales una ca a noastra care are 20 de ani incepe sa strige dupa ajutor ! Eu am vorbit de 3000 bani in care masina sa arate si sa mearga intr-un fel dupa ce trag linie restul problemelor care apar intra in categoria consumabile parerea mea ! Eu prefer sa am niste asteptari minime si rezultatul sa fie peste acestea ca sa simt si eu ceva... Dupa cum am spus filtre ulei lichid racire lichid frana lichid servo o sa le schimb toate odata cum ajung acasa dupa o sa trec la sistemul de franare discuri placute apoi la articulatie ! Radiatorul pe care l-am cumparat este impecabil de aceea l-am si cumparat a fost o opurtunitate pentru mine este de pe un E46 se vede ca nu are depuneri dupa ce masina mea o sa ajunga la linia de plutire o sa mearga asa o vreme pentru ca oricum candva in viata asta as vrea sa i fac un upgrade la 6 cilindri si o sa imi iau un 2.0 pe care o sa il reconditionez cap coada si o sa il omologhez pe masina ! Nu am spus ca vreau sa bat din palme si intr-un an sa fie masina gata ca, chiar nu imi permit ! Stimez pe cineva care si-a vazut visul indeplinit dupa 7-8 ani, si eu sunt tanar si am toata viata inainte sa ma bucur de ea si sa o inbunatatesc !

 

ai grija cu radiatorul la gulerul de plastic superior, unde intra furtunul dinspre motor. Mergi si strange un pic cu mana de el si vezi daca mai este plasticul in stare buna. iti spun din experienta. Mie mi s-a rupt un cot de plastic din spatele motorului, are forma de T sau Y. Noroc ca am observat si am oprit motorul. Dupa ce l-am schimbat am incercat si celelalte coturi si am prins de ele si fara cel mai mic efort am reusit sa le rup. Erau toate coapte desi pareau in regula. La fel si gulerul superior de la radiator. Am vrut sa scot furtunul de pe el, am tras usor, si a iesit instant, numai ca a iesit cu tot cu guler, care era practic plastic carbonizat. Iti recomand numai piese noi la instalatia de racire. numai asa cand ai terminat o lucrare te poti baza pe ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.