Jump to content

Problema ciudata e36


Recommended Posts

Am o pisica '91 2.0 benzina cu urmatoarele probleme :

 

1: relantiu neregulat

2: lipsa de putere ... nu trage cum ar trebui... sincer nici nu stiu cum ar trebui sa traga ptr ca asa am luat-o... dar la 150 de cai ar cam trebui sa traga mai ales in cuplu...

 

pana la rezolvarea problemei o sa-mi continui activitatea de --> :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am o pisica '91 2.0 benzina cu urmatoarele probleme :

 

1: relantiu neregulat

2: lipsa de putere ... nu trage cum ar trebui... sincer nici nu stiu cum ar trebui sa traga ptr ca asa am luat-o... dar la 150 de cai ar cam trebui sa traga mai ales in cuplu...

 

pana la rezolvarea problemei o sa-mi continui activitatea de -->  :blink:

221407[/snapback]

du-o la tester

Link to comment
Share on other sites

poate valva aia PCV sau debitmetrul....  :blink:

221785[/snapback]

 

PCV ... cumva aia de control al relantiului ? .. de debitmetru nush ce sa zic ... ca n-am de unde sa iau unul bun macar de-o proba :)

 

 

 

Este INTERZISA scrierea mesajelor folosind aberatii gramaticale de genul TZ, SH, K in loc de “ca” … etc. Daca doriti neaparat sa fiti foarte bine intelesi puteti folosi DIACRITICE.

Edited by Fake
Link to comment
Share on other sites

Pot fi probleme la bobine,nu apar pe tester.

 

Incearca sa mergi la un service BMW ,de multe ori conteaza experienta nu testerul .

221843[/snapback]

 

stiu problema bobinelor, apar fisuri pe ceramica de pe ele si am avut si eu problema asta, asa ca bobinele sunt schimbate... si bujiile :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am o pisica '91 2.0 benzina cu urmatoarele probleme :

 

1: relantiu neregulat

2: lipsa de putere ... nu trage cum ar trebui... sincer nici nu stiu cum ar trebui sa traga ptr ca asa am luat-o... dar la 150 de cai ar cam trebui sa traga mai ales in cuplu...

 

pana la rezolvarea problemei o sa-mi continui activitatea de -->  :blink:

221407[/snapback]

 

Si eu am avut aceleasi probleme e ceva tipic pentru e36....sunt mai multe cauze pentru relantiul neregulat, bujii inundate,sonda lambda,debitmetru,valva de relanti curatata cel mai bine ar fi sa o pui pe tester..

Link to comment
Share on other sites

Cat consuma in oras?

221945[/snapback]

 

 

since n-am idee cat consuma in oras dar pot spuna ca la un drum mai lung mi-a facut o faza de-am stat in cap... de la Bucuresti la Buzau 15 litri de benzina mers cu 90-100 km/h... la Buzau cand am ajuns m-o luat dracii iar pana la Bacau am tinut-o intre 140-160 km/h si ... SURPRIZA ! 15 litri de benzina la 200 km ... care-i faza ?!? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceleasi probleme e ceva tipic pentru e36....sunt mai multe cauze pentru relantiul neregulat, bujii inundate,sonda lambda,debitmetru,valva de relanti curatata cel mai bine ar fi sa o  pui pe tester..

222172[/snapback]

 

tot ce-ai insirat mia sus am facut... bujii schimbate + lambda schimbata + debitmetru schimbat provizoriu cu altul sa vad daca e de la el + valva de relanti curatata si apoi si schimbata + pusa pe tester = 0 erori + :blink:

Link to comment
Share on other sites

tot ce-ai insirat mia sus am facut... bujii schimbate + lambda schimbata +  debitmetru schimbat provizoriu cu altul sa vad daca e de la el + valva de relanti curatata si apoi si schimbata + pusa pe tester = 0 erori +  :blink:

222293[/snapback]

 

 

Ai verificat si catalizatorul?

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat si catalizatorul?

222341[/snapback]

 

pai cam la evacuare am ajuns si eu... masina nu a avut catalizator din fabrica dar a fost totusi montat si omologat unul...

 

ce sa fac, cum sa verific catalizatorul ca nu-l pot scoate, el fiind prins pe toata partea intermediara dintre galerii si finala :blink:

Link to comment
Share on other sites

tot ce-ai insirat mia sus am facut... bujii schimbate + lambda schimbata +  debitmetru schimbat provizoriu cu altul sa vad daca e de la el + valva de relanti curatata si apoi si schimbata + pusa pe tester = 0 erori +  :blink:

222293[/snapback]

Eu inclin sa cred ca problema e de la una din piesele pe care zici tu ca le-ai schimbat. Ar fi indicat sa mergi la un tester mai performant, sa interpreteze corect valorile ce apar pe tester.

P.S. Nu stii ce tensiune iti arata pe tester la sonda lambda? Era cumva de 0.45 v?

Link to comment
Share on other sites

poate sa fie "bolnava" pompa de alimentare din rezervor..

aia sau e catu' infundat

222474[/snapback]

 

da... corect... e ceam ami buna parere pe care am auzit-o... dar cum probez eu pompa ?? ...iar cat-ul ...ce sa-i fac sau ce sa fac :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu inclin sa cred ca problema e de la una din piesele pe care zici tu ca le-ai schimbat. Ar fi indicat sa mergi la un tester mai performant, sa interpreteze corect valorile ce apar pe tester.

P.S. Nu stii ce tensiune iti arata pe tester la sonda lambda? Era cumva de 0.45 v?

222444[/snapback]

 

nu este nici un tester performant in rahatul asta de oras al meu si daca ar fi m-ar usca de bani ca ar fi singurul :blink: ...

 

cat despre lambda... nu stiu ce tensiune imi da ... invata-ma ce si cum sa fac si fac :)

Link to comment
Share on other sites

dar cum probez eu pompa ??

222708[/snapback]

te duci la dezmembrari si iei una de acolo s-o incerci. se schimba foarte usor. sub bancheta in partea din dreapta a masinii este un capac prins in suruburi. sub el e pompa. doar sa fii pregatit cu niste coliere de rezerva in cazul in care cele vechi se distrug la demontare. are doua furtune de benzina si doua mufe, se monteaza/demonteaza usor.

Link to comment
Share on other sites

te duci la dezmembrari si iei una de acolo s-o incerci. se schimba foarte usor. sub bancheta in partea din dreapta a masinii este un capac prins in suruburi. sub el e pompa. doar sa fii pregatit cu niste coliere de rezerva in cazul in care cele vechi se distrug la demontare. are doua furtune de benzina si doua mufe, se monteaza/demonteaza usor.

222866[/snapback]

 

ma gandeam ca-mi spui cu totul altceva... de scos si de pus pompa nu-i mare tehnologie, dar ai dreptate :)

 

...tot ce mai ramane este sa gasesc o pompa :blink: ...sau o dezmembrare :)

Link to comment
Share on other sites

Am o pisica '91 2.0 benzina cu urmatoarele probleme :

 

1: relantiu neregulat

2: lipsa de putere ... nu trage cum ar trebui... sincer nici nu stiu cum ar trebui sa traga ptr ca asa am luat-o... dar la 150 de cai ar cam trebui sa traga mai ales in cuplu...

 

pana la rezolvarea problemei o sa-mi continui activitatea de -->  :blink:

221407[/snapback]

 

verifica bujiiele s-ar putea sa fie mancate , fisele vezi poate ai si tu un senzor ax cu came belit cum am avut eu ca la 170 de cp trebuia sa zboare si mergea ca un melc.acuma l-am facut si zboara :) dar ar trebui sa-l vezi pe tester. fa-ti un test la reprezentanta la BMW eu mi-am depistat erori care nu le-au vazut alte testere si expicatia a fost : "noi avem soft original" . vezi si de debitmetru. bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.