Jump to content

Scurgere senzor presiune si alte scurgeri


Recommended Posts

Salutare frati Bmw-isti! Azi am avut ocazia sa mĂŁ uit pe sub masina si m-am cam speriat de de am gasit pe acolo.

1. Scurgeri la senzorul de ulei de pe baie, practic e imbibat ĂŽn ulei stimabilul, si am inteles ca mai costa si vreo 800 de ron unul nou. http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/08/ee6443f7c70697320bb2d75e7676e24c.jpg

Am vreo sansa de a cumpara vreunul mai ieftin , 800 mi se pare cam mult? Sau poate vreo solutie de reparare :D

Si mai sunt scurgeri si pe la garnitura de la baie, am comandat deja una noua.

2. Scurgeri de lichid pe la pompa de servo si furtunele aferente. Pare ca se scurge de undeva din pompa si se prelinge pe furtunele de presiune. Directia se simte ok, deocamdatĂŁ. Voi ce parere aveti?

http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/08/e0395b6330d76b3731f9d7f93e39b471.jpg

http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/08/14f79fcb1953fd542d9a2a93557a6a0d.jpg

http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/08/2a8527548363a7692764b8b38ec55316.jpg

3. Scurgeri de lichid de racire pe exteriorul galeriei de evacuare, am observat ca erau urme si dinainte dar probabil s-au evaporat odata cu incalzirea tevilor de evacuare. Cat timp a fost ridicata pe elevator s-a scurs echivalentul a vreo 2 linguri de antigel. Acum vreo 2 luni a trebuit sa completez cam 300 ml de apa, ca mi se aprindea becul la racire. Am inteles ca ar fi un furtun de la bloc, dar nu am mai multe informatii, poate ma ajuta cineva care a mai intampinat problema.

Masina e un 318ci din 2003.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, problema senzorului de ulei se poate remedia relativ usor fara sa il inlocuiesti, ai nevoie de o garnitura, se poate comanda pe original (cod: 12611744292). Ai nevoie de o garnitura la baia de ulei, e destul de complicata operatiunea de schimbare, recomand un service. Daca ai scurgeri de antigel in zona pompei de apa e clar ca e defecta si trebuie inlocuita, ar trebuie sa fie primul defect care il remediezi din lista :).

Spor !

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatie! Speram sa se poata rezolva treaba cu senzorul fĂŁrĂŁ ĂŽnlocuire, mi se pare mult prea scump de inlocuit.

Masina are În jur de 122000km, e normal sa se duca pompa de apa asa de repede? Din ce am observat, apa se prelinge pe galeria de evacuare, pe partea de jos care se vede atunci când o ridici pe elevator. Mecanicul care s-a uitat zice ca ar fi un furtun care duce În bloc, tu ce pãrere ai? Eu nu cred ca e pompa de apa din cauza ca nu curge În fata, ci e tocmai spre spatele compartimentului motor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatie! Speram sa se poata rezolva treaba cu senzorul fĂŁrĂŁ ĂŽnlocuire, mi se pare mult prea scump de inlocuit.

Masina are În jur de 122000km, e normal sa se duca pompa de apa asa de repede? Din ce am observat, apa se prelinge pe galeria de evacuare, pe partea de jos care se vede atunci când o ridici pe elevator. Mecanicul care s-a uitat zice ca ar fi un furtun care duce În bloc, tu ce pãrere ai? Eu nu cred ca e pompa de apa din cauza ca nu curge În fata, ci e tocmai spre spatele compartimentului motor.

 

Daca motorul e N42, pompa e situata jos, in partea dreapta a motorului (stanga cum te uiti cu capota ridicata), e legata de pompa de servo. Daca pompa de apa e cea originala cu care a fost echipata masina din prima zi de cand a iesit pe poarta fabricii e clar, e defecta.

Daca mecanicul a zis ca are scurgeri la imbinarea cu blocul motor atunci pe acolo o fi, e un furtun care conecteza pompa de bloc, nu se vede numai la demontare, are si niste garnituri.

Furtunul respectiv e nr.7 din imagine iar garniturile sunt 14 si 13.

 

 

Daca ai motor M43... e alta poveste :)

 

 

post-62466-0-94991300-1429889197_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca in partea din spate a motorului este o flansa(dop) de plastic ce are o garnitura pe ea...pe acolo iti pierde antigelul(asta daca spui ca se prelinge pe evacuare). O dai jos(4 suruburi de 10), o cureti bine si pui mastic(victor reinz) si in felul acesta rezolvi problema antigelului. Ca sa vezi sigur daca iti pierde pe acolo, baga mana in spatele motorului si vezi daca e ceva lichid...daca e dulce atunci e clar!!!
Link to comment
Share on other sites

Multe multumiri domnilor! Cu prima ocazie o sa verific ce mi-ati recomandat.

Mitza, da e n42-ul. Pana acum a fost cuminte, nu a cerut prea mult la intretinere, ĂŽn afarĂŁ de ulei si antigel, dar cred ca la venerabila varsta de 11 ani + era cazul sa ii cada plastice si faimoasele garnituri de cauciuc de pe n42. Nu-i bai, se schimba.

Danny, sigur e antigel, e albastru. E pacat de el, tocmai ce il schimbasem. Si mai pĂŁcat de portofel, ca m-am incapatanat sa ii pun de la reprezentanta. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.